Hoj zacinam resit pridavnou nadrz na hp.Tak se ptam jestli nemate zkusenost.Jedna je od HPN 23Litr.za 35000Kc a druha 7Litr.za 10000Kc.
Myslim ze staci ta 7Litr.jen mam strach co ten ram a zadni kolo.Dik za vase postrehy.Milda.
mildags přiložený následující obrázek:
mildags napsal:
Hoj zacinam resit pridavnou nadrz na hp.Tak se ptam jestli nemate zkusenost.Jedna je od HPN 23Litr.za 35000Kc a druha 7Litr.za 10000Kc.
Myslim ze staci ta 7Litr.jen mam strach co ten ram a zadni kolo.Dik za vase postrehy.Milda.
mildags napsal:
Hoj zacinam resit pridavnou nadrz na hp.Tak se ptam jestli nemate zkusenost.Jedna je od HPN 23Litr.za 35000Kc a druha 7Litr.za 10000Kc.
Myslim ze staci ta 7Litr.jen mam strach co ten ram a zadni kolo.Dik za vase postrehy.Milda.
Šel bych do té pod sedlem - taky na ni mám zálusk. Ta HPN ještě víc zatíží přední kolo a cena je šílená . Co se týče místa u zadního kola, tak to snad mají vychytané, když s tím jezdí HP2 běžně...
Upravil Petr-RSV dne 23.03.2011 13:33
Nejsem expert na HP2 ale zrovna nedávno jsem viděl kamarádovy úpravy, protože sériový rám HP2 zase tak moc "vychytaný" není a kroutí se i bez zatížení přídavnou nádrží. Právě HPN proto nabízí zesílení v různých místech (např. rozpěrku vpředu, navaření výztuh atd) ale ty úpravy rozhodně nejsou levné a člověk jim musí dodat motorku, oni jí odstrojí, navaří ty věci, nalakují a opět nastrojí...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Ono je to o penězích. To upravení rámu stojí kolem 30 000 Kč + nádrž za 35 000 Kč je celkem drahých +10 litrů paliva navíc. Přece ten zadní rám musí vydržet dalších 10kg zatížení. Já mám 80kg + 10 kg přídavná nádrž. Spousta jezdců na HP2 má svoji váhu 100 kg i víc. Nebo to ten rám v BMW tak poddimenzovali? Nějaké prasklé rámy jsem na fórech viděl, ale všechny praskly až v úplně zadní části, kde byla plotna se zavazadly. Tato HP2 jezdí se spolujezdcem a hromadou věcí na zadní plotně - zdá se, že to zatím drží (foto z Advrideru)
Upravil Petr-RSV dne 23.03.2011 14:14
No ten kamarád má zadní nádrž dělanou, má ten upravený rám podle HPN a poddimenzované místo říkal je v tom místě, kde podsedlovka vede ke stupačce a kam nechal přidělat další vzpěru a plechy mezi trubky a u krku řízení, kde dával příčnou tyč a taky plechy na vyztužení proti deformaci směrem dozadu.
Ono se řekne +10kg ale nezapomeň, kde to působí a hlavně - že to je statická váha. Ty když na motorce stojíš, tak ta váha jde úplně někam jinam. Co se týká zavazadel, tak nezapomeň, že nosič je (alespoň u nás) dělaný tak, že funguje jako zesílení podsedlovky. Je to docela vidět i na instuktážním PDF u výrobku 01-052-2034-0. Je to u toho rámečku vyvařené plechem aby to bylo pevnější a funguje to jako další vzpěra podsedlovky.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Já mám s HP2 takové offroadovější ambice, časem bych chtěl zkusit nějakou tu rallye, sem tam s ní skočím, když to terén dovolí, tak doufám, že ten rám chvíli vydrží. Co mě ale dostalo je uchycení zadního tlumiče na rám. Když vezmu v úvahu, jaké síly se do toho sváru přenáší, tak bych se bál, že to první praskne tam (při nějakém skoku). Ony ty skoky co s tím lítá Simo Kirsi vypadají tak "jednoduše", jenže kdoví, kolik toho snese produkční HP2. V HPN sice rám zpevní, ale poškozený prý neopraví
Produkční HP2 a stroje z racing týmu bych nesrovnával ani náhodou. Vím o tom svoje (třeba i tlumiče, které zvenku vypadají úplně normálně ale uvnitř mají jiné cartridge apod)...
Takže bych se nedivil, kdyby tam byl i úplně jiný rám nebo dokonce z jiných materiálů.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Zrovna tahle fotka říká jen to že to doyčný pěkně nastrojil a při nejlepším je v očekávání. Rozhodně s tím ještě nikde nebyl. Až na tom budou omlácený kufry a motorka zas.raná od bláta tak bych věřil že to v sérii něco vydrží.
A Pokud s tím má Tomas už skušenosti tak bych tomu věřil a v případě OFF využití s bagáží to řeš radši preventivně. Buď zainvestovat do jistoty a bez dalších starostí. Nebo určo půjde sehnat aspoň fotodokumentace pak někdo ochotnej to udělat z chrommolybdenových trubek, nerezu a s patřičnou výbavou. Odstrojení a nastrojení + komaxit už takovej problém není. Nebo se domluvit na ceně když jim pošleš jenom rám....
Dakar 650, HusaberG
sice mám jasno v té nádrži pod sedlo která je i na dálném východě pro mne dostatečná , sice mi není jasné proč za samotnej kus plastu chtějí 10tis ale zase to už dnes ani není peníz ...
Po nedávné dovolené kdy jsem vezl na moto dvě textilní brašny a malý válec na zadním sedadle a zavazadla nebyla vůbec těžká mě přišlo přední kolo v terénu velmi odlehčené, to by zase ukazovalo na nehezkou větší přední nádrž která se musí vyměnit i s chladičem ale za cenu další motorky takže nanic ... tak jak to kdo vyřešil ? kolik nás bude na tu pod sedlo ať můžu zavolat přímo do PL a na víc nádrží domluvit třeba úplně jinou cenu ...
Jenom par postrehu ode mne, jako obdivovatele tyhle motorky.
Z nadrzi na HP2 by mne nejvic oslovovala ta od HPN. Do zadni bych nesel jak kvuli poddimenzove podsedlovce, tak kvuli zminenemu rozlozeni vahy, Touratechova uz mi pripada z nekterejch uhlu az moc velka, ale to by tak nevadilo, nejhorsi jsou ty tri vicka a Africa Queens je taky myslim uz moc mega...
To vyztuzeni od HPN se myslim da na jejich strankach docela slusne okouknout a v nasich podminkach myslim neni problem si to nechat nekde udelat za mnohem lepsich podminek. Podsedlovku to ale pokud se tolik neresi, ta se casto vyztuzuje jeste pricnou vzperou v miste kam se dava zadni stupacka, jak psal i Tomas. Videl jsem to nejen navareny, ale i prisroubovany.
Ja bych vyztuzil co jde, dal HPN bandu a TT nosice na kufry, nejaky textilni vaky a hura do sveta
Maiali nel Fango!
já mám jasno s tou pod sedlo kde je hodně hluchého nevyužitého místa a stejně se neustále buď bude přečerpávat dopředu - nebo dle spínače, takže si prostě dle druhu bagáže či podmínek povrchu mohu přečerpávat těžiště kam budu potřebovat
s poddimenzovanou podsedlovkou na stěhování nákladů typu Brezovvar jsem nikdy u tohoto moto problém neměl ale i tak to mám vyřešeno už od začátku a i kdyby zavařej to kdykoli a kdekoli ne jak hliníkové podsedlovky jiných značek ...
Do těžkého terénu nestěhuji krabice s zbytečným harampádím typu Alu kufry a přední nádrž se mi nelíbí a i tak ta cena to vyřešila sama kdybych pochyboval
Byla by chyba z HP2 stavět 12GS ADV či jiný AUTOBUS a těšit se tak z jejích vlastností které má , mega velká nádrž kterou je třeba jednou za rok a to ještě na dvou třech úsecích za celou dovolenou mi kazí pocit z dokonalé útlé motorky , alu kufry mám dvoje ale stejně jezdím s taškama bo je to mimo silnice daleko lepčí.
Kufry beru třeba jednou za rok když se jede někam po silnici a chci stěhovat hromadu krámů nebo je místo kde bydlíme a jezdí se kolem na lehko.
Jinak pro mne nemají smysl, ve dvou na Hp2 nejezdím , na dovolenou se stěhovat již nechci - jedu se na dovču svézt na moto ne AUTOBUSEM ...
Nebo to několik lidí vyřešilo že vlastní moto typu Autobus a ještě jednu moto typu XT600 či lehčí , tím jsem si prošel ale kroska mne nechytla a jsem na dvouválce.
Rád cestuji na východ a tam mimo silnice a spíš teď řeším jak na takové destinace moto poslat zabalené v bedně vlakem,lodí,Tir či jinak a letět si to užít na týden dva tam vyzvednout napakovanou moto a zase ji odněkud poslat dom a za rozumné náklady,ne za 100tis aby se nevyplatilo to jet po ose či na vlastním vleku ... Kdyby byl někdo pro či měl nějaké tipy tak velké díky ..
Upravil cizak dne 15.04.2012 18:36
Už jsem volal, Holan to prý už nedělá, teď prý pouze Marcus:
http://www.gs-equipment.de/
cena pro 1kus:
Für alle gängigen Ferderbeine (Oehlins, White Power, Wilber, Cont……)
Volumen 7,1 Liter (+/- 5%)
Gewicht 2,2 kg (incl. Gummischutz/Spritzlappen)
Material 6mm Polyethylen
Tankdeckel mit Belüftung
7,5mm Tannenbaumanschlussstutzen an der Tankunterseite
für den Benzinanschluss Preis 380,- €
Hydraulik:
Elektrische Pumpe
Alle Schläuche vorkonfektioniert und montagefertig
Benzinfilter
T-Stück
Schlauchschellen
Preis 100,- €
takže za 500E nádrž i s pumpou by to šlo a při 5kusech ???(cizak,mildags,petrRSV,pipo,miky)
sorry že to píšu takhle ale 29.2. jsem Ti psal mailika a tam vše řešil...
...co scott?...tlumí?
Upravil pantata dne 15.04.2012 20:53
cizak: rozhodne jsem nemyslel z HP2 stavet autobus a sam bych to nedelal, jen mi prislo, ze resis i variantu, kdy vyrazit trochu dal a na to mi to prijde jako vyvazeny tak jak jsem popsal. O drzakach kufru jsem psal jako o variante vyztuzeni podsedlovky, taky bych volil vaky, giantloop, nebo tak neco. Nechci nikoho od ty podsedlovy nadrze zrazovat, jestli se ti libi a vyhovuje, proc ne, jen jsem popsal svuj nahled, ze prave ta HPN mi prijde asi jako rozumny kompromis co do vzhledu, kompaktnosti, prakticnosti a rozlozeni vahy s ohledem na slabsi podsedlovku. Ze cena je kaka je uznavam.
Maiali nel Fango!
miky > koukám jak puk , že jsem přehlédl asi dvakrátre tvůj mejl , podruhé se mi připletl mezi zával inzerčních mejlů ale stejně .... Zítra zavolám ... Pipo asi ne má pech a jak sežene nějakou HP2 majitel si to záhy rozmyslí a neprodá ...
morabo> ta cena je právě mimo výseč když to je třeba maximálně jednou za rok na nějaký ten úsek uprostřed dovolené aby se nemusel ztrácet čas shánět benzín jinak cestou ale zase stejně ho tam měli jen nebyl za 10,3Dirhamu ale za 14 ukecaných na 13 no ... jinak jsem to jednou vyřešil dvoumi petkami které se vylily a letěli do popelnice a nouzově jsem vezl hadičku na podojení ostatních a toto vše mi přijde furt milejší než ta obludná nádrž no ... Podsedlovka je fakt OK mám jí zdvojenou nosiči a to celé je spojeno dokupy ...
cizak přiložený následující obrázek:
miky napsal:
takže za 500E nádrž i s pumpou by to šlo a při 5kusech ???(cizak,mildags,petrRSV,pipo,miky)
sorry že to píšu takhle ale 29.2. jsem Ti psal mailika a tam vše řešil...
...co scott?...tlumí?
Se mnou bohuzel nepocitejte, nakonec si me zadna HaPinka nenasla .
Je to asi osud... za zimu jsem kupoval 4 a majitele si to vzdy rozmysleli... asi to o tom stroji neco vypovida! Ale kdybyste vedeli o nejake, dejte prosim vedet!
Osobne bych se te pevnosti ramu zase tak nebal. Na hp2 jezdim v lehkem terenu ve dvou a po silnici ve dvou i s narvanymi textilnimi zavazadly. Zatim nepozoruju, ze by se ram nejak kroutil.
HP2 Enduro http://www.motork...?mid=58357