Tak nevím čím to může být . Když nechám baterku v motorce tak za měsíc mám problém nastartovat . Baterku jsem nechal nabít , změřit zátěžovým ampérmetrem a vše bylo v pořádku . Nechal jsem baterku tři týdny mimo motorku a potom to šlo nastartovat bez problému . Po měsíci kdy jsem ji nechal v motorce jsem opět měl problém . Parkuju v teplé garáži a r. v. je 2008 . Klíč je vytažený tak by to nemělo mít žádný odběr jedině nějaký falešný . Pokud někdo máte podobné zkušenosti tak napište co jste zjistili . Nevím jestli se dá zjistit falešný odběr na diagnostice .
Ja jsem na tom stejne, jak mi motorka v sezone stala dele jak mesic tak jsem ji nenatocil. Alarm tam sice mam, ale deaktivovanej.
Tet přes zimu mi baterka lehla uplne, nesla uz ani nabit, tak jsem musel koupi novou .
Imobilizér má odběr i v klidové stavu. Pokud je to 0,02A, pak za den je to 0,48Ah, za týden 3,36Ah z kapacity baterie. Za měsíc ti to pak dá 14Ah a už to nenatočíš.
Pokudd je to tak jak říkáš tak nezbývá nic jiného než v zimě baterku vytáhnout . Někde jsem četl že při dlouhodobém odpojení se vymažou údaje v počítači ale po týdením odpojení se tak nestalo .
Někde jsem to psal, lehla nám baterka, taky moto nešla natočit. Výměna v rámci záruky.
Jo Japonec se jen směje, po zimě na první šup.
Doporučili v servise, vytahovat. Stejně to nechápu.
Rostabmw napsal:
Tak nevím čím to může být . Když nechám baterku v motorce tak za měsíc mám problém nastartovat . Baterku jsem nechal nabít , změřit zátěžovým ampérmetrem a vše bylo v pořádku . Nechal jsem baterku tři týdny mimo motorku a potom to šlo nastartovat bez problému . Po měsíci kdy jsem ji nechal v motorce jsem opět měl problém . Parkuju v teplé garáži a r. v. je 2008 . Klíč je vytažený tak by to nemělo mít žádný odběr jedině nějaký falešný . Pokud někdo máte podobné zkušenosti tak napište co jste zjistili . Nevím jestli se dá zjistit falešný odběr na diagnostice .
jenomze v TEPLE mas sice tu chemii v baterii trochu vic ready, ALE ZAROVEN VESKERE REAKCE PROBIHAJI RYCHLEJI.
Vcetne samovybijeni.
Nevim, co jsi zmeril ampermetrem, ale baterka v GSu z roku 2008 uz bude mit trochu najeto.
---
CO BYS MEL ZMERIT JE VELIKOST NABOJE, KTERY Z TOHO DOSTANES.
Cim horsi stav, tim mensi kapacita, tim snadno ti spadne do spatnych cisel.
Ja osobne uz baterku v nic moc stavu nemam, po 3 tydnech jsem nenastartoval.
My na to v kanclu mame napr. tohle:
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
nForger napsal:
Imobilizér má odběr i v klidové stavu. Pokud je to 0,02A, pak za den je to 0,48Ah, za týden 3,36Ah z kapacity baterie. Za měsíc ti to pak dá 14Ah a už to nenatočíš.
vtip je prave v tom, ze on tam uz davno nema kapacitu .. dejme tomu 12Ah, ale treba 6Ah.
Kdyz sectes samovybijeni + odber odstavene moto, za chvili jses na 10,8V a je to dead.
Upravil hicks dne 26.02.2011 19:24
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Minulí rok som mal baterku celú zimu von z moto, na jar som baterku nahodil moto naštartovalo bez problémov (2008, vtedy 37tis.km). Nič sa nevymazalo, akurát svietil servis. Po napichnutí na " múdru škatuľku" od TT vypísalo záznam v minulosti pokles prúdu, toť všetko. Chyba sa vymazala a hotovo.
Tento rok mám baterku napojenú permanentne na nabíjačke, tak uvidím na jar.
Waltr napsal:
Někde jsem to psal, lehla nám baterka, taky moto nešla natočit. Výměna v rámci záruky.
Jo Japonec se jen směje, po zimě na první šup.
Doporučili v servise, vytahovat. Stejně to nechápu.
to vubec nesouvisi s japoncem ci nejaponcem, ale se stavem baterie a klidovym odberem moto.
Ja mel loni celou dobu baterii v motorce a bez problemu jsem nastartoval.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Když už jste u těch baterek a jejich vybíjení. Taky jsem baterku na podzim vytáhl a schoval do tepla a zajímalo by mě, zda musí motorka po namontování baterie na diagnostiku, nebo se závada kterou hlásí palubní PC ( pokles napětí jak tvrdí SISO) po několika OK nastartování vymaže sama.
Takhle to například funguje u Fabie, tak snad by to mohlo taky fungovat i u BMW. Máte stím někdo zkušenosti ?
Mireczek napsal:
Když už jste u těch baterek a jejich vybíjení. Taky jsem baterku na podzim vytáhl a schoval do tepla a zajímalo by mě, zda musí motorka po namontování baterie na diagnostiku, nebo se závada kterou hlásí palubní PC ( pokles napětí jak tvrdí SISO) po několika OK nastartování vymaže sama.
Takhle to například funguje u Fabie, tak snad by to mohlo taky fungovat i u BMW. Máte stím někdo zkušenosti ?
jakou zavadu ti to hlasi?
mne se akorat vyresetuje pristi servisni interval a sviti mi to (SERVICE tusim)
v Inveltu to vzdy pri pristim servisu deaktivuji (tu hlasku na displeji)
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Zatím mi to nic nehlásí, u nás je zatím ještě -6, tak že čekám s namontováním baterie na teplejši dny. Chci jenom vědět, jak mám postupovat, až baterku namontuji. Reaguji na to, co napsal SISO ve svém přízpěvku o tom hlášení palubního PC a chci vědět, jestli to hlášení SERVICE náhodou samo po pár OK nastartování nezmizí, to abych nemusel platit za drahé napíchnutí na diagnostiku.
Mireczek napsal:
Zatím mi to nic nehlásí, u nás je zatím ještě -6, tak že čekám s namontováním baterie na teplejši dny. Chci jenom vědět, jak mám postupovat, až baterku namontuji. Reaguji na to, co napsal SISO ve svém přízpěvku o tom hlášení palubního PC a chci vědět, jestli to hlášení SERVICE náhodou samo po pár OK nastartování nezmizí, to abych nemusel platit za drahé napíchnutí na diagnostiku.
me to teda nezmizelo...
A podle mych informaci se jedna o spatne urceni dalsiho servisniho intervalu (vyresetovane hodiny).
Jinak ja teda nevim jak ty, ale na diagnostice jsem kazdych 10 tisic
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mireczek napsal:
Jezdím na servisku až v létě, tak že mi to tam bude určitě 4 měsíce svítit. No doufám, že stim krom toho nápisu SERVICE nic nebude.
mne to svitilo asi mesic a dle konzultace s INVELTEM to nemam(e) resit...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mireczek napsal:
Jezdím na servisku až v létě, tak že mi to tam bude určitě 4 měsíce svítit. No doufám, že stim krom toho nápisu SERVICE nic nebude.
nebude, pouze se ti přenastaví interval servisu, jak píše hicks, nemá to na nic vliv a dá se to zpět nastavit i diagnostikou GS911, nemusíš ani do servisu