Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
Strana 1 z 2:   1    2  
 
vybíjení akumulátoru u odstavené motorky
Rostabmw
#1 
Přidané 26.02.2011 17:36

Příspěvků: 40
Registrace: 21.09.08
Tak nevím čím to může být . Když nechám baterku v motorce tak za měsíc mám problém nastartovat . Baterku jsem nechal nabít , změřit zátěžovým ampérmetrem a vše bylo v pořádku . Nechal jsem baterku tři týdny mimo motorku a potom to šlo nastartovat bez problému . Po měsíci kdy jsem ji nechal v motorce jsem opět měl problém . Parkuju v teplé garáži a r. v. je 2008 . Klíč je vytažený tak by to nemělo mít žádný odběr jedině nějaký falešný . Pokud někdo máte podobné zkušenosti tak napište co jste zjistili . Nevím jestli se dá zjistit falešný odběr na diagnostice .
 
nForger
#2 
vybíjení akumulátoru u odstavené motorky
Přidané 26.02.2011 17:50
Avatar člena


Příspěvků: 547
Registrace: 17.07.08
Nemas tam nahodou alarm/imobilizer?
 
Rostabmw
#3 
vybíjení akumulátoru u odstavené motorky
Přidané 26.02.2011 18:14

Příspěvků: 40
Registrace: 21.09.08
Alarm tam není , imobilizér ano . Ten mají všechny osmistovky ale imobilizér podle mě nemá žádný odběr když je navíc klíček vytažený .
 
haus1
#4 
vybíjení akumulátoru u odstavené motorky
Přidané 26.02.2011 18:15
Avatar člena


Příspěvků: 396
Registrace: 12.02.10
Ja jsem na tom stejne, jak mi motorka v sezone stala dele jak mesic tak jsem ji nenatocil. Alarm tam sice mam, ale deaktivovanej.
Tet přes zimu mi baterka lehla uplne, nesla uz ani nabit, tak jsem musel koupi novou .

Moto mam rok 2008 a 20tis km …
 
nForger
#5 
vybíjení akumulátoru u odstavené motorky
Přidané 26.02.2011 18:53
Avatar člena


Příspěvků: 547
Registrace: 17.07.08
Imobilizér má odběr i v klidové stavu. Pokud je to 0,02A, pak za den je to 0,48Ah, za týden 3,36Ah z kapacity baterie. Za měsíc ti to pak dá 14Ah a už to nenatočíš.
 
Rostabmw
#6 
vybíjení akumulátoru u odstavené motorky
Přidané 26.02.2011 19:07

Příspěvků: 40
Registrace: 21.09.08
Pokudd je to tak jak říkáš tak nezbývá nic jiného než v zimě baterku vytáhnout . Někde jsem četl že při dlouhodobém odpojení se vymažou údaje v počítači ale po týdením odpojení se tak nestalo .
 
servisak
#7 
vybíjení akumulátoru u odstavené motorky
Přidané 26.02.2011 19:11
Avatar člena


Příspěvků: 12372
Registrace: 02.01.09
Bud v klidu 12 nenatočíš už po 14 dnch! Kup si udržovačku a máš po problému
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Waltr
#8 
vybíjení akumulátoru u odstavené motorky
Přidané 26.02.2011 19:19
Avatar člena


Příspěvků: 2753
Registrace: 27.06.08
Někde jsem to psal, lehla nám baterka, taky moto nešla natočit. Výměna v rámci záruky.
Jo Japonec se jen směje, po zimě na první šup. Grin
Doporučili v servise, vytahovat. Stejně to nechápu.
 
hicks
#9 
vybíjení akumulátoru u odstavené motorky
Přidané 26.02.2011 19:19
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Rostabmw napsal:
Tak nevím čím to může být . Když nechám baterku v motorce tak za měsíc mám problém nastartovat . Baterku jsem nechal nabít , změřit zátěžovým ampérmetrem a vše bylo v pořádku . Nechal jsem baterku tři týdny mimo motorku a potom to šlo nastartovat bez problému . Po měsíci kdy jsem ji nechal v motorce jsem opět měl problém . Parkuju v teplé garáži a r. v. je 2008 . Klíč je vytažený tak by to nemělo mít žádný odběr jedině nějaký falešný . Pokud někdo máte podobné zkušenosti tak napište co jste zjistili . Nevím jestli se dá zjistit falešný odběr na diagnostice .


jenomze v TEPLE mas sice tu chemii v baterii trochu vic ready, ALE ZAROVEN VESKERE REAKCE PROBIHAJI RYCHLEJI.

Vcetne samovybijeni.

Nevim, co jsi zmeril ampermetrem, ale baterka v GSu z roku 2008 uz bude mit trochu najeto.

---

CO BYS MEL ZMERIT JE VELIKOST NABOJE, KTERY Z TOHO DOSTANES.

Cim horsi stav, tim mensi kapacita, tim snadno ti spadne do spatnych cisel.

Ja osobne uz baterku v nic moc stavu nemam, po 3 tydnech jsem nenastartoval.

My na to v kanclu mame napr. tohle:

static.letsbuyit.com/filer/images/uk/products/original/177/71/ct-8000pb-lead-acid-batt-charg-station-17771308.jpeg
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#10 
vybíjení akumulátoru u odstavené motorky
Přidané 26.02.2011 19:21
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
nForger napsal:
Imobilizér má odběr i v klidové stavu. Pokud je to 0,02A, pak za den je to 0,48Ah, za týden 3,36Ah z kapacity baterie. Za měsíc ti to pak dá 14Ah a už to nenatočíš.


vtip je prave v tom, ze on tam uz davno nema kapacitu .. dejme tomu 12Ah, ale treba 6Ah.

Kdyz sectes samovybijeni + odber odstavene moto, za chvili jses na 10,8V a je to dead.
Upravil hicks dne 26.02.2011 19:24
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
siso
#11 
vybíjení akumulátoru u odstavené motorky
Přidané 26.02.2011 19:23
Avatar člena


Příspěvků: 378
Registrace: 17.09.07
Minulí rok som mal baterku celú zimu von z moto, na jar som baterku nahodil moto naštartovalo bez problémovGrin (2008, vtedy 37tis.km). Nič sa nevymazalo, akurát svietil servis. Po napichnutí na " múdru škatuľku" od TT vypísalo záznam v minulosti pokles prúdu, toť všetko. Chyba sa vymazala a hotovothumbs up.
Tento rok mám baterku napojenú permanentne na nabíjačke, tak uvidím na jarSmile.
 
hicks
#12 
vybíjení akumulátoru u odstavené motorky
Přidané 26.02.2011 19:24
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Waltr napsal:
Někde jsem to psal, lehla nám baterka, taky moto nešla natočit. Výměna v rámci záruky.
Jo Japonec se jen směje, po zimě na první šup. Grin
Doporučili v servise, vytahovat. Stejně to nechápu.


to vubec nesouvisi s japoncem ci nejaponcem, ale se stavem baterie a klidovym odberem moto.

Ja mel loni celou dobu baterii v motorce a bez problemu jsem nastartoval.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Mireczek
#13 
vybíjení akumulátoru u odstavené motorky
Přidané 26.02.2011 20:01
Avatar člena


Příspěvků: 30
Registrace: 01.04.10
Když už jste u těch baterek a jejich vybíjení. Taky jsem baterku na podzim vytáhl a schoval do tepla a zajímalo by mě, zda musí motorka po namontování baterie na diagnostiku, nebo se závada kterou hlásí palubní PC ( pokles napětí jak tvrdí SISO) po několika OK nastartování vymaže sama.
Takhle to například funguje u Fabie, tak snad by to mohlo taky fungovat i u BMW. Máte stím někdo zkušenosti ? Smile
 
hicks
#14 
vybíjení akumulátoru u odstavené motorky
Přidané 26.02.2011 22:14
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Mireczek napsal:
Když už jste u těch baterek a jejich vybíjení. Taky jsem baterku na podzim vytáhl a schoval do tepla a zajímalo by mě, zda musí motorka po namontování baterie na diagnostiku, nebo se závada kterou hlásí palubní PC ( pokles napětí jak tvrdí SISO) po několika OK nastartování vymaže sama.
Takhle to například funguje u Fabie, tak snad by to mohlo taky fungovat i u BMW. Máte stím někdo zkušenosti ? Smile


jakou zavadu ti to hlasi?

mne se akorat vyresetuje pristi servisni interval a sviti mi to (SERVICE tusim)

v Inveltu to vzdy pri pristim servisu deaktivuji (tu hlasku na displeji)
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Mireczek
#15 
vybíjení akumulátoru u odstavené motorky
Přidané 26.02.2011 22:25
Avatar člena


Příspěvků: 30
Registrace: 01.04.10
Zatím mi to nic nehlásí, u nás je zatím ještě -6, tak že čekám s namontováním baterie na teplejši dny. Chci jenom vědět, jak mám postupovat, až baterku namontuji. Reaguji na to, co napsal SISO ve svém přízpěvku o tom hlášení palubního PC a chci vědět, jestli to hlášení SERVICE náhodou samo po pár OK nastartování nezmizí, to abych nemusel platit za drahé napíchnutí na diagnostiku.
 
hicks
#16 
vybíjení akumulátoru u odstavené motorky
Přidané 26.02.2011 22:43
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Mireczek napsal:
Zatím mi to nic nehlásí, u nás je zatím ještě -6, tak že čekám s namontováním baterie na teplejši dny. Chci jenom vědět, jak mám postupovat, až baterku namontuji. Reaguji na to, co napsal SISO ve svém přízpěvku o tom hlášení palubního PC a chci vědět, jestli to hlášení SERVICE náhodou samo po pár OK nastartování nezmizí, to abych nemusel platit za drahé napíchnutí na diagnostiku.


me to teda nezmizelo...

A podle mych informaci se jedna o spatne urceni dalsiho servisniho intervalu (vyresetovane hodiny).

Jinak ja teda nevim jak ty, ale na diagnostice jsem kazdych 10 tisic Wink
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Mireczek
#17 
vybíjení akumulátoru u odstavené motorky
Přidané 26.02.2011 23:11
Avatar člena


Příspěvků: 30
Registrace: 01.04.10
Jezdím na servisku až v létě, tak že mi to tam bude určitě 4 měsíce svítit. No doufám, že stim krom toho nápisu SERVICE nic nebude. Frown
 
hicks
#18 
vybíjení akumulátoru u odstavené motorky
Přidané 26.02.2011 23:15
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Mireczek napsal:
Jezdím na servisku až v létě, tak že mi to tam bude určitě 4 měsíce svítit. No doufám, že stim krom toho nápisu SERVICE nic nebude. Frown


mne to svitilo asi mesic a dle konzultace s INVELTEM to nemam(e) resit...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Mireczek
#19 
vybíjení akumulátoru u odstavené motorky
Přidané 26.02.2011 23:19
Avatar člena


Příspěvků: 30
Registrace: 01.04.10
hicks napsal:
Mireczek napsal:
Jezdím na servisku až v létě, tak že mi to tam bude určitě 4 měsíce svítit. No doufám, že stim krom toho nápisu SERVICE nic nebude. Frown


mne to svitilo asi mesic a dle konzultace s INVELTEM to nemam(e) resit...


Dík, jsem o něco klidnější. Smile
 
3X
#20 
vybíjení akumulátoru u odstavené motorky
Přidané 26.02.2011 23:33
Avatar člena


Příspěvků: 1686
Registrace: 07.03.09
Mireczek napsal:
Jezdím na servisku až v létě, tak že mi to tam bude určitě 4 měsíce svítit. No doufám, že stim krom toho nápisu SERVICE nic nebude. Frown


nebude, pouze se ti přenastaví interval servisu, jak píše hicks, nemá to na nic vliv a dá se to zpět nastavit i diagnostikou GS911, nemusíš ani do servisu
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 44
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,705
Nejnovější člen: DavidDornak

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.36 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI