máte někdo na R1200 GSA originální přídavná světla?
1. Zajímá mne, jestli to je spíše na to, aby motorku bylo líp vidět, nebo to celkově v noci líp svítí.
2. V jakém režimu to funguje s hlavním světlometem. Zapíná se to samostatně nebo je to navázaný na dálkový popř. tlumený světla?
Přídavná světla, originál mlhovky v noci svítí takovým krátkým rozptýleným světlem, tzn. zvýší ti o něco málo viditelnost na krátkou vdálenost, osobně jejich účel l vidím spiše ve zviditelnění motorky. Zapínají se samostatně vlastním vypínačem na levé straně řídítek vedle domečku a svítí současně s potkávacím světlem - tož tak.
R 1200 GS LC Adventure
Neviem, aky je cenovy rozdiel medzi origo doplnkovymi svetlami a Xenonom od TT, ale Xenon vrele doporucujem. Kedze v tme vidim akurat tak velky prd borovy (asi to bude vekom), tak som maval problem v noci jazdit. Dnes uz je tento problem minulostou - svetlo sa da krasne nastavit a svieti skvele...a stoji majland...
marek321 napsal:
Neviem, aky je cenovy rozdiel medzi origo doplnkovymi svetlami a Xenonom od TT, ale Xenon vrele doporucujem. Kedze v tme vidim akurat tak velky prd borovy (asi to bude vekom), tak som maval problem v noci jazdit. Dnes uz je tento problem minulostou - svetlo sa da krasne nastavit a svieti skvele...a stoji majland...
Hlavně jsou to úplně rozdílný světla. Jedno je dálkové a druhé mlhové. Z toho vyplývá i jejich použití a využití.
Tak ty originální přídavná světla jsou pro mne malou záhadou. Jak píše Rendas, jsou to mlhovky, které svítí současně s potkávačkama. Dle českých předpisů ale motorka může být vybavena pouze jedním předním světlem do mlhy. Už jste s tím někdo byl na STK?
marek321 napsal:
Neviem, aky je cenovy rozdiel medzi origo doplnkovymi svetlami a Xenonom od TT, ale Xenon vrele doporucujem. Kedze v tme vidim akurat tak velky prd borovy (asi to bude vekom), tak som maval problem v noci jazdit. Dnes uz je tento problem minulostou - svetlo sa da krasne nastavit a svieti skvele...a stoji majland...
To jeste nemusi byt xenonem.
Mam pridavny svetla od Helly za 3000,-/par, pouzivam je jako dalkova a muzu te ujistit, ze kdyz vypnu dalkovy, nemuzu se rozkoukat a mam pocit, ze mi klekla elektrika. Opravdu predcily ocekavani.
Suhlasim, mal som predtym HELLY na 11tke - jediny problem je v tom, ze sa nedaju moc dobre nastavit tak, aby neoslnovali a zaroven osvetlovali priestor, ktory potrebujes vidiet. U xenonu, vzhladom k fyzikalnym vlastnosiam tohoto svetla, sa da reflektor nastavit podstatne presnejsie. (za cenu podstatne vyssiu, samozrejme, nehovoriac o moznosti, ze ho rozbijes...).
Mám přídavný světla zapojený od němců tak,že na extra vypínač je zapnu a pak mi svítí s klopenýma pravý jako mlhovka a s dálkovýma levý dálkový i s mlhovkou.Pohledově vypadají stejně ,jen mlhovka má částečně přikrytou žárovku.
Mám takový dotaz:
mám možnost mít přídavná světla od Helly a řeším, jestli dát obě mlhové, nebo jedno mlhové a jedno dálkové...
Přikláním se spíš k těm oboum mlhovkám, protože na dálkové vidím dost, ale když přepnu na tlumené, tak je to horší.
Takže asi bych volil obě mlhovky, které budou svítit s potkávacím světlem a budu tudíž více vidět(n).
Prosím o vaše názory, která varianta je lepší.
Díky.
KTM 1190 Adventure R
shimanski napsal:
Mám takový dotaz:
mám možnost mít přídavná světla od Helly a řeším, jestli dát obě mlhové, nebo jedno mlhové a jedno dálkové...
Přikláním se spíš k těm oboum mlhovkám, protože na dálkové vidím dost, ale když přepnu na tlumené, tak je to horší.
Takže asi bych volil obě mlhovky, které budou svítit s potkávacím světlem a budu tudíž více vidět(n).
Prosím o vaše názory, která varianta je lepší.
Díky.
Takhle svítí tlumené s dvěma mlhovkama HELLA MIKRO DE: [img][/img]
Je víc osvětlená část silnice před motorkou.
BIGR přiložený následující obrázek:
shimanski napsal:
Tak ať dobře slouží.
Měl jsi je jako sadu, včetně kabeláže a vypínače?
Nebo jen světla a zbytek jsi dodělal?
Světla jsem koupil zvlášť před dvěma roky ještě na Afriku. Kabeláž,držáky a vypínač jsem vyráběl. To není tak složitý a zvládne to každej (si teda myslim).