Je tu nekdo, kdo dlouhodobe jezdil nebo jezdi na necem co ma LC4 motor? Nechci psat na KTM fora, pac je mi jasne, jakou odpoved dostanu... Co se tak nejvic na tehle motorech sere? Zajima me neco s vyrobou kolem r. 2002... Jakou maji spotrebu? Servis je po 7k?
to Petrs: jezdí je kamarádi...resp. 640 2x, 690 2x (to už je mimo Tvé ročníky) .... servis jestli se nepletu po 6000km, pokud se o motorku člověk stará, nic zásadního problematického tam není...pokud starší karburátorový motor vyladíš (filtr, svody, Akrap + seřízení), jede lépe jak nový (690)...a spotřeba je šíleně individualní...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Mám motarda lc4 625 a enduro lc4 625 supercompetion , každých 5tis.servis,spotřeba kolem 6,není to na dlouhé cesty po silnici,jen kolem komína,v terénu pokud umíš paráda,pokud ji dáš co potřebuje bude v poho,díly jsou draší než na japonce
Mám motarda lc4 625 a enduro lc4 625 supercompetion , každých 5tis.servis,spotřeba kolem 6,není to na dlouhé cesty po silnici,jen kolem komína,v terénu pokud umíš paráda,pokud ji dáš co potřebuje bude v poho,díly jsou draší než na japonce
Ja mam 2002 640 s poladenym motorem, jak se o to staras, je to pohoda. Spotreba do 6ti, vibruje jak o zivot, ale je na ni neuveritelna zabava. Za ty penize co se ted da sehnat perfektni podvozek a na blbnuti idealni stoj. Servis po 5tis, ale olej je v prasnem prostredi lepsi menit casteji, ja menim i vzhledem k upravam po 3tis.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Co jsem kde četl tak se dost serou šály na vačkách kolem cca 20-30ti tisíc km.Jen se vymění jeden šálek za šírší a máš po starostech.Ale klidně napiš na motorkari.cz jsou tam srdcaři co je jezdí leta a rozhodně se toho dozvíš víc jak tady.Nebo si jen projeď jejich diskuse tam toho je o problémech.
Zatim se neraduj! Vse je ve stadiu uvah.... Ale soused prodava rok starou 690R. No a pokud prodam GS a poridim Rallye Kit, budu na tom s prachama stejne.... Tak me to trochu sponuje. Chtel jsem trochu "poladit" 800, ale financne je to uplne jinde, nez tahle varianta. Ac mam 800 mooooc rad, 690 s rallye kitem by byla
Upravil petrs dne 05.03.2011 11:35
Já měl v minulých letech hned po sobě dvě LC-4 Adventure.
Když nevím na co přesně tu motorku chceš používat tak ti ji doporučit ale nemůžu. Ač na km strávené v sedle toho druhého kousku co jsem měl rád vzpomínám.
LC-4 stojí někde mezi „těžkým“ endurem na kterým se dá mimo průjezdu lehčím terénem dobře cestovat a mezi „lehkým“ endurem určeným výhradně pro jízdu těžším terénem na krátké vzdálenosti.
Tím že je mezi, nedokáže dle mého názoru ani jedno pořádně.
Cestování ( po silnici ) je naprostej nesmysl. Na nějaký zdolávání dlouhejch silničních tras ale ani na nějaký vejletění ta motorka ani nebyla vymyšlená. Časté servisní intervaly, brutálně vibrující motor, velmi omezené pohodlí …
A do těžkýho terénu je zase zbytečně těžká a rozbitná. Když nechceš ostrý a na servis náročný enduro typu WR, EXC, FE tak i na takovym DR-Z 400 nebo XR 400 toho projedeš víc a s mnohem menší námahou…
Tím co jsem napsal se ale rozhodně nesnažím říct že to nejsou dobrý motorky ale to že to jsou hodně hodně specifický stroje určené úzké skupině uživatelů na poměrně úzký okruh použití
to Haus: EXC není "na servis náročný enduro" ... chce se o to starat, měnit ten litr a půl oleje pravidelně, jinak s tím další náročnější servis není třeba
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
To Vjetrnik:
Měnit olej po 15mth nebo po cca 500km určitě není problém, já měl na mysli spíš životnost pístu cca 100-150mth, životnost ventilů, ložisek v motoru apod.
Udržování těhle motorek v kondici je o něco náročnější, kor když jí člověk koupí trochu jetou.
Jsou to prostě sportovní motorky, u nich nějaká velká životnost ani není důležitá.
Jinak EXC 450 jsem měl v garage ještě loni …
Upravil haus1 dne 07.03.2011 19:35
Při hobby ježdění stačí 20mth a ten píst při výměně oleje a pravidelném čištění vzduchového filtru je reálně 200, klidně i 250mth...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Ono je to tezky. Ja mam 800 stovku moc rad, ma vyborny motor, podvozek me az tak moc neurazi, ale kdyby byl o chlup lepsi, nestezoval bych si. Libila by se mi velka nadrz a vyssi plexi. Ale od Touratechu to nechci a nic jineho rozumneho neni. Kdyz s 800 jezdim okolo komina (bezne vikendove projizdky do 1000km) po prasnych cestach, par veci mi az tolik nevyhovuje, takze jizdu si tolik neuzivam. Predek na 800 je dost tezky a tak je davkovani zadkem o to obtiznejsi a v zatackach mam trochu pocit nejistoty.
No a soused se zbavuje 690R, rok stara, jen par tisic najeto... Tak to ve me tak nejak zacalo hlodat. Hlavni prednopst vidim jeste o par kg lehci, existuji finance dostupne modifikace na Adventuru (+26l nadre), ma to spravne rozmery rafku a ne ten nesmysl na 800. No a uz v zakladu doby podvozek. Spotrebou jsou na tom obe podobne. Jestli olej vymenim v 5 nebo 10ti uz nehraje takovou roli. Sedlo lze vymenit za pohodlnejsi. Jak je na tom 690 s vybracemi netusim. Ale vzhledem k tomu, ze je to jednovalec nutne bude vybrovat vic nez 800.
No a kdyz se na to kouknu z financniho hlediska... Prodat 800 a koupit 690R, k ni dokoupit nejaky Adventure nebo Rally Light kit (cca $3500) a mel bych motorku, ktera projede mnohem vic nez 800, po silnici taky neco ujede a v podstate by me to nestalo nic navic. Ja nejezdim moc ryhle, tady se stejne vic jak 110 nesmi, takze pomalejsi jizda po silnici na 690 me netrapi.
Tady se ale micha LC4 adv a byla tu zminka o 690R, to jsou pomerne rozdilne motorky. 690 uz nema buh vi jak vibrujici motor, odjet 200km se na ni da....
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
V tom má Jacob pravdu...starší LC4, což byl onen rok 2002 se vibracemi motoru s 690 nedá až tak srovnávat, 690 běží výrazně klidněji...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Novej LC-4 motor u 690 je podstatně kultivovanější něž stará LC-4, i tak se ale rozhodně nedá mluvit o motorce vhodný na delší silniční přesuny. Navíc v terénu je 690 zase o něco „rozbitnější“ než byl starší typ…
Jinak k tý konverzi 690 na nějakej předraženej rallye kit …. na KTM akce do Bělý pod Bezdězem jezdil týpek na 690 Enduru, měl tam hozenou velkou safari nádrž a lešení, světlo, plast okolo budíků a masku z LC-8 Adventure.
Tu masku měl zařízlou tak aby navazovala na velkou nádrž a jako celek to vypadalo naprosto úžasně. Nevim teť přesně kolik stojí velká nádrž ale věřim že když člověk trochu pohledá tak sežene těch několik dalších věcí z LC-8 Adv. za cenu 10-15tis.
A motorka jak říkám naprosto nádherná, vzhledově dakarka jak vyšitá.
Škoda že nemám žádný foto, ale zkusím něco najít ..
Porovnání LC-4 vs 800GS je o tom co víc preferuješ …. 800GS je podstatně horší v terénu, to je bez diskuze, na LC-4 ale pro změnu zapomeň na nějaký delší silniční přesuny, cestování a vejletění.
Tak či tak, dvě motorky ( „těžká“ a „lehká“ ) jsou stejně nejlepší volba ?
To Vjetrník:
Pro mě osobně je motorka s výměnou oleje a kontrolou vent. vůlí 15-20mth kde má píst a jiný díly motoru, i přes několikanásobný přetažení doporučení výrobce na výměnu, životnost okolo 5tis km motorka náročná na servis …
NE ŠPATNÁ motorka, ALE motorka NÁROČNÁ na servis.
Dekuji vsem moc za rady. Je rozhodnuto. Mel jsem dva dny zapujcenou 690R. Uuuuuzasny to stroj, ale ne pro mne. Moc by se mi libila jako druha motorka na jednodeni vejleteni, nebo ji dat na korbu auta, nekam dojet a tam jet na moto. Nedovedu si predstavit, ze bych na tom jel nekolik dni za sebou po treba 800stech km. Motor je jak strela, tlumeni je super, vybrace jdou prezit.... Ale pak jsem sednul zpet na F8 a opet jsem se zamiloval. Holt se budu muset smirit s tim, ze v terenu si tolik neuziju, ale F8 me vcelku vyvazene doveze kamkoliv. 690R by byla super druha motka, to si ale nemuzu dovolit...