Jen mě napadlo,jestli je tady někdo,kdo má jako dalšího miláčka okruhovou raketu?Kolik máte poměr naježděných km GS/supersport ročně?
Co více preferujete?To je ale otázek...
Do roku 09 jsem jezdil Aprilii RSV Mille, 24.000 km, z cest i z Mostu super zážitky. Od té doby akorát GS. Silnici (dvouvál) bych si ještě rád pořídil, je to ve mě, ale jak se přesvědčit k tomu nezablbnout si občas v provozu?? Proto zatím vítězí kliďas boxer.
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Tak jsem dnes po 220 příjemně strávených km na bawořím geesu vytáhl na projížďku mojí Rizlu K9,čerstvě dovezenou z racing úprav.Na úvod mě rozesmutnila nesvíticí homologovaná čočka.Nevím ještě,zda se akorát pozapoměla v servisu zapojit.
Pak tedy po pár km full gas.Mašina dostala neskutečné kule,zrychlení je opravdu nepopsatelné.Navíc redukce hmotnosti asi -10 kg,plus 15 koní,Powercommander V s modulem Quickshifter-řazení pod plným plynem,krátký plyn Domino,přepákování PP Tunning a brutální zvuk racing koncovky mě rozzářilo.Zářil jsem asi 10 km.
V rychlosti xxx,mazec,najednou mašina přestala jet,jako kdybych vypnul chcípák.Po zastavení a kontrole po takové minutce zjišťuji příčinu.Ztracený šroubek z čidla stojánku.Opraveno provizorně pomocí stonku z keře..Nakonec jsem i dojel po ose do baráku.Ten ztracený šroubek vletěl za mnou jedoucímu kámošovi do ramene,dokonce ho i spatřil.Ale nemělo smysl ho hledat.
Takže takhle dopadlo moje první ježdění na superbiku v téhle sezoně.Jak se ale říká špatný začátek,tak musí být dobrý konec,což by mělo znamenat čas pod 2:20 v Brně.
Dneska bratr sednul poprvé z R-1,03 na R-1,09------a říkal že neskutečnej skok a masakr.......ty brzdy že se nedaji porovnat......žě takovej skok v životě nečekal.....tak jsem zvědavej co řekne až sedne na Gs......
zetor napsal:
Dneska bratr sednul poprvé z R-1,03 na R-1,09------a říkal že neskutečnej skok a masakr.......ty brzdy že se nedaji porovnat......žě takovej skok v životě nečekal.....tak jsem zvědavej co řekne až sedne na Gs......
to nebude skok...
Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní.
No skok na GS bude jen tak decánko....... Ale kdyby jste ho dneska viděli....jak malej Jarda.....poskakoval tam kolem R-1 jak pošuk....Projížděl to bez sedla,se sedlem....s výfukama,bez výfukuků.....no sranda móóóóccccc
No samo že na svojí......Teď řeší přepáčko,vejfuky,spojku a ukazatel rychlosti.....se někdy domluvíme a sejdeme se v Sosnový....(teda jsestli to pro tebe neni nějaká lůza).....
No,v Sosnové jsem ještě nejezdil.Uvidím,je to spíše motardová trať.Spíše bych řešil agenturu na pořádném dromu.
Výborný okruh je Červenohorské sedlo,sice bez traťáku ale zato zadarmo.
Tak kdyžtak se domluvíme s bráchou přes PM....on je fakt do těch okruhů jeblej.......Ale když jezdil Sosnovou tak všechny předjel a oni byly nasraný.... A to jezdil na lehně jen asi 3 měsíce.... On je fakt pošuk.....
to Nori: záleží ze které strany...od Šumperka je to spíš na motárda, na podzim to bylo na enduro, samá díra a písek, z druhé strany je to dálnice...to lepší je Suchý vrch
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal:
to Nori: záleží ze které strany...od Šumperka je to spíš na motárda, na podzim to bylo na enduro, samá díra a písek, z druhé strany je to dálnice...to lepší je Suchý vrch
Suchý vrch?Tak geeso možná ok,ale pro supersporty tam dobrý asfalt skončil někdy před 5 rokama.Jezdím tam celkem často.
Červeňák z jesenické strany je supr.Ono taky záleží na rychlosti,někdy se pak zdá,že ta dálnice je úzká okreska...
Jezdit v Sosnový na sportovni silnici je nesmysl. Byl jsem tam teda cca před 2 lety, než jsem přesedlal na endura ale zatáčky jsou hrozně malý a člověk se do tý motorky nemůže pořádně opřít. Jezdili jsme to po směru i proti a fakt špatný.
S ježděním na okruhu se to nedá srovnávat ani náhodou, kdo někdy byl v Mostě nebo Brně tak bude ze Sosnový strašně zklamanej ..