Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Obecné doplňky na motorku
Strana 1 z 44:   1    2    3    4  ...  44  
 
Mitas E-07
joe
#1 
Přidané 23.03.2011 19:29

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
Dnes jsem poprvé obul E-07 s novou směsí v našem rozměru (zadní 150). Najel jsem zatím 50 km. Již dlouhodobě jsem testoval E-10. Uvedu zde první dojmy:
E-07 mne prvně zaujmula oproti 10 tím, že se jí nějak nechce do náklonu a motorka se jakoby napřimuje sama, je to dáno konstrukcí pneu (není tak kulatá jako 10). Při extremním brzdění v přímém směru po vyřazení ABS drží a motorka ve smyku zastavuje v původním směru. Pči běžném brzdění se zapnutým ABS se guma chová klidně a zbytečně nespíná blokovací systém. V zatáčce se vede již od začátku po nazutí vcelku klidně bez pocitu ztráty adheze. Při akceleraci na výjezdu ze zatáčky nedochází k utržení. Tak jak byla E-10 neklidná ve vyšších rychlostech (nad 160), tak E-07 je to vcelku jedno a nereaguje ani tak nervozně na podélné nerovnosti jako 10.
E-07 jsou hlučnějš. Teď už jen aby zapršelo a mohla se provést zkouška na mokru.
 
easyrider
#2 
Mitas E-07
Přidané 23.03.2011 20:04

Příspěvků: 400
Registrace: 21.10.07
našla by zařídit taky jedna sada pro mě. Na podzim bych chtěl vyrazit do jižní Ameriky právě na E-07 a hlavní důvod je jejich známá kilometrová výdrž potřebuji cca 13000km at přežijí. Tak bych si je chtěl trochu osahat již teď?????????Wink
 
Melizoy
#3 
Mitas E-07
Přidané 23.03.2011 20:13
Avatar člena


Příspěvků: 840
Registrace: 23.04.10
Joe napsal:
Dnes jsem poprvé obul E-07 s novou směsí v našem rozměru (zadní 150). Najel jsem zatím 50 km. Již dlouhodobě jsem testoval E-10. Uvedu zde první dojmy:
E-07 mne prvně zaujmula oproti 10 tím, že se jí nějak nechce do náklonu a motorka se jakoby napřimuje sama, je to dáno konstrukcí pneu (není tak kulatá jako 10). Při extremním brzdění v přímém směru po vyřazení ABS drží a motorka ve smyku zastavuje v původním směru. Pči běžném brzdění se zapnutým ABS se guma chová klidně a zbytečně nespíná blokovací systém. V zatáčce se vede již od začátku po nazutí vcelku klidně bez pocitu ztráty adheze. Při akceleraci na výjezdu ze zatáčky nedochází k utržení. Tak jak byla E-10 neklidná ve vyšších rychlostech (nad 160), tak E-07 je to vcelku jedno a nereaguje ani tak nervozně na podélné nerovnosti jako 10.
E-07 jsou hlučnějš. Teď už jen aby zapršelo a mohla se provést zkouška na mokru.


Ahoj Joe, předpokládám, že až bude známá prodejní cena a termín uvedení na trh, nenecháš si to pro sebe, viď?Wink
Wer später bremst, fährt länger schnell.
 
pepanek1150
#4 
Mitas E-07
Přidané 23.03.2011 20:14
Avatar člena


Příspěvků: 1451
Registrace: 06.04.10
Tak si vem raději na 13 tis/km TKC 80 a počkej než 07 vychytaj hmm!
všude dobře.....doma GSA Wink
 
www.pepanek.cz
easyrider
#5 
Mitas E-07
Přidané 23.03.2011 20:26

Příspěvků: 400
Registrace: 21.10.07
13 tis/km na TKC 80 je fajn, ale já myslel že pojedu na jedné saděGrin
To bych potřeboval zadní 2 ksSad
Upravil easyrider dne 23.03.2011 20:28
 
Mardock
#6 
Mitas E-07
Přidané 23.03.2011 20:49
Avatar člena


Příspěvků: 847
Registrace: 28.07.09
easyrider napsal:
13 tis/km na TKC 80 je fajn, ale já myslel že pojedu na jedné saděGrin
To bych potřeboval zadní 2 ksSad


teda nevím jestli bych si to lajznul jet tam bez náhradní pneu.Přece jen je to trochu z ruky... Jinak cena bude určo podobná jako E-08 a E-10 tj. zhruba 1600 kč
KOCHAČ AMATÉR
http://mardock.ra...
 
http://mardock.rajce.idnes.cz/
pepanek1150
#7 
Mitas E-07
Přidané 23.03.2011 20:53
Avatar člena


Příspěvků: 1451
Registrace: 06.04.10
easyrider napsal:
13 tis/km na TKC 80 je fajn, ale já myslel že pojedu na jedné saděGrin
To bych potřeboval zadní 2 ksSad


Mylím, že jak se člověk ke gumám chová, tak také vypadají. Jezdím plynule, zbytečně za zadek nervu a stejně jak dopředu jezdím tak i brzdím.
Jel jsem v roce 2008 Maroko po ose na nově obutých TKC. 3600km asfaltu tam a zpět o kousek dál, neboť skupina jela na jihozápad Portugalska .Na dálnici rychlost cca 160. Celkovej nájezd za 3 týdny necelých 11 tis. km. Motorka celkem slušně naložená. TKC jsem sundal a vloni na podzim nasadil na dojetí sezony. Nejel jsem ještě 1500km ( mé zranění ruky mi zabrátilo víc, neboť byla v plánu týden Ukrajina) Letos mám nějakým 1100 km a budu je sudnávat až koncem května, neboť jedem Itálii tj. čistej asfalt. Dám Anakee 2, na které jsem za loňský rok udělal kolem 14 tis.
Pokud se mi dopaří sem vsadit foto, tak TKC na motorce vyfotím. Rozhodně nejezdím na plášť. Je to jen má zkušenost s touto gumou a to nejsem velký vyznavač terénu, kterého dám tak 20% za rok
Upravil pepanek1150 dne 23.03.2011 20:58
všude dobře.....doma GSA Wink
 
www.pepanek.cz
pepanek1150
#8 
Mitas E-07
Přidané 23.03.2011 20:55
Avatar člena


Příspěvků: 1451
Registrace: 06.04.10
Jinak pokud bude kvalitní 07, tak budu jezdit jenom na Mitasu
všude dobře.....doma GSA Wink
 
www.pepanek.cz
Mardock
#9 
Mitas E-07
Přidané 23.03.2011 21:12
Avatar člena


Příspěvků: 847
Registrace: 28.07.09
pepanek1150 napsal:
Jinak pokud bude kvalitní 07, tak budu jezdit jenom na Mitasu


myslíš kvalitní jak jsou teď v rozměru 140? Já mám na nich teď nalítanejch necelých 14 tis a zaboha je nemůžu sjet.Ještě 3-4 tis. daj jak nic. Doufám teda že se nic nezmění až budou v rozměru 150.
KOCHAČ AMATÉR
http://mardock.ra...
 
http://mardock.rajce.idnes.cz/
easyrider
#10 
Mitas E-07
Přidané 23.03.2011 21:13

Příspěvků: 400
Registrace: 21.10.07
pepanek1150 napsal:
easyrider napsal:
13 tis/km na TKC 80 je fajn, ale já myslel že pojedu na jedné saděGrin
To bych potřeboval zadní 2 ksSad


Mylím, že jak se člověk ke gumám chová, tak také vypadají. Jezdím plynule, zbytečně za zadek nervu a stejně jak dopředu jezdím tak i brzdím.
Jel jsem v roce 2008 Maroko po ose na nově obutých TKC. 3600km asfaltu tam a zpět o kousek dál, neboť skupina jela na jihozápad Portugalska .Na dálnici rychlost cca 160. Celkovej nájezd za 3 týdny necelých 11 tis. km. Motorka celkem slušně naložená. TKC jsem sundal a vloni na podzim nasadil na dojetí sezony. Nejel jsem ještě 1500km ( mé zranění ruky mi zabrátilo víc, neboť byla v plánu týden Ukrajina) Letos mám nějakým 1100 km a budu je sudnávat až koncem května, neboť jedem Itálii tj. čistej asfalt. Dám Anakee 2, na které jsem za loňský rok udělal kolem 14 tis.
Pokud se mi dopaří sem vsadit foto, tak TKC na motorce vyfotím. Rozhodně nejezdím na plášť. Je to jen má zkušenost s touto gumou a to nejsem velký vyznavač terénu, kterého dám tak 20% za rok


Já jezdím na TKC léta a nejvíce jsem na nich dal 10.000 km když sem jel přes turecko na hranice z arménii a iránem ve dvou, ale hlavně po cestách. V maroku jsem je měl taky, ale nechápu jak ti mohli vydržet 6000 km přes Evropu(tam i zpět) plus samotné Maroko??? Když jsem jel loni Mongolsko 18400 km a byl s náma kolega LC8 právě na E-07 tak jsem měl přímé srovnáníGrin asi budou tvrdé jako prase, ale když člověk potřebuje kilometry asi ideální. Jinak já nedám na tkc dopustitclap
Upravil easyrider dne 23.03.2011 21:17
 
joe
#11 
Mitas E-07
Přidané 24.03.2011 07:15

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
Ta směs je nesrovnatelně měkčí než ty původní. Dneska jsem jel ráno do služby, teplota kolem 0 C a navlhlé kočičí hlavy. Vzal jsem za plyn a ono nic, motorka normálně zrychlila. E-10 se to vůbec nelíbilo vždycky jsem dostal krásný drift.
Teorie je taková- pokud se na E-07 zachová při této tvrdosti (měkosti) slušný nájezd tzn. při ostřejší jízdě alespoň 10 tkm, tak se udělá pilotní série 100 sad a pak již normální výroba. Všem říkám, že ofiko budou v červnu (možná dřív), ale nemá cenu to uspěchat. Všichni víme jak dopadly E-10Smile
Upravil joe dne 24.03.2011 07:19
 
easyrider
#12 
Mitas E-07
Přidané 24.03.2011 07:42

Příspěvků: 400
Registrace: 21.10.07
Tak to vím, že zase nic nevím. Když bude nová E-07 o hodně mekčí tak ztratí to kouzlo pro cestovatele a dostane se do segmentu pneumatik kde je relativně velký výběr.Shock
 
pepanek1150
#13 
Mitas E-07
Přidané 24.03.2011 09:25
Avatar člena


Příspěvků: 1451
Registrace: 06.04.10
Joe napsal:
Ta směs je nesrovnatelně měkčí než ty původní. Dneska jsem jel ráno do služby, teplota kolem 0 C a navlhlé kočičí hlavy. Vzal jsem za plyn a ono nic, motorka normálně zrychlila. E-10 se to vůbec nelíbilo vždycky jsem dostal krásný drift.
Teorie je taková- pokud se na E-07 zachová při této tvrdosti (měkosti) slušný nájezd tzn. při ostřejší jízdě alespoň 10 tkm, tak se udělá pilotní série 100 sad a pak již normální výroba. Všem říkám, že ofiko budou v červnu (možná dřív), ale nemá cenu to uspěchat. Všichni víme jak dopadly E-10Smile


Na nešlo by zamluvit jednu sadu z pilotní série ?
všude dobře.....doma GSA Wink
 
www.pepanek.cz
joe
#14 
Mitas E-07
Přidané 24.03.2011 15:11

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
easyrider napsal:
Tak to vím, že zase nic nevím. Když bude nová E-07 o hodně mekčí tak ztratí to kouzlo pro cestovatele a dostane se do segmentu pneumatik kde je relativně velký výběr.Shock

Nejde o to, že bude o hodně měkčí. Myslím si, že v případě sníženého nájezdu řádově o 5 tkm na nějakých 12 až 15 tkm a zvýšení bezpečnosti při ježdění na mokru nebo silnicích viz. Chorvatsko, Tunisko apod. Při cenách Mitasek je to pořád poměr cena-výkon bezkonkurence. A kdo najede za motocestu více jak 10.000 km, opravdu malé procento. Stejně když jedu na tak dlouhou cestu musím počítat s tím, že pneu někde neopravitelně poškodím a musím mít zajištěnu náhradu.
 
pepanek1150
#15 
Mitas E-07
Přidané 24.03.2011 15:35
Avatar člena


Příspěvků: 1451
Registrace: 06.04.10
Joe : jak to je s tou pilotní sérií ? já je nechci zadarmo
všude dobře.....doma GSA Wink
 
www.pepanek.cz
LiborJ
#16 
Mitas E-07
Přidané 24.03.2011 17:03
Avatar člena


Příspěvků: 225
Registrace: 24.09.07
Nejde o to, že bude o hodně měkčí. Myslím si, že v případě sníženého nájezdu řádově o 5 tkm na nějakých 12 až 15 tkm a zvýšení bezpečnosti při ježdění na mokru nebo silnicích viz. Chorvatsko, Tunisko apod. Při cenách Mitasek je to pořád poměr cena-výkon bezkonkurence. A kdo najede za motocestu více jak 10.000 km, opravdu malé procento. Stejně když jedu na tak dlouhou cestu musím počítat s tím, že pneu někde neopravitelně poškodím a musím mít zajištěnu náhradu.[/quote]

Jsou nové E-07 bezdušové? Já je mám 2 roky staré, a musím tam mít duši.
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere.
www.lj-tech.cz
 
www.lj-tech.cz
joe
#17 
Mitas E-07
Přidané 24.03.2011 17:50

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
LiborJ napsal:
Nejde o to, že bude o hodně měkčí. Myslím si, že v případě sníženého nájezdu řádově o 5 tkm na nějakých 12 až 15 tkm a zvýšení bezpečnosti při ježdění na mokru nebo silnicích viz. Chorvatsko, Tunisko apod. Při cenách Mitasek je to pořád poměr cena-výkon bezkonkurence. A kdo najede za motocestu více jak 10.000 km, opravdu malé procento. Stejně když jedu na tak dlouhou cestu musím počítat s tím, že pneu někde neopravitelně poškodím a musím mít zajištěnu náhradu.


Jsou nové E-07 bezdušové? Já je mám 2 roky staré, a musím tam mít duši.[/quote]
Zadní ano, přední ne, ale mám ji obutou bez duše a zatím drží. Určitě dojde k tomu, že i předek bude bezdušový. Při nazouvání předku krásně sedla na patky a nebylo třeba ji podlepovat. Samotného mne překvapilo, že je to dušovka.Berte to tak, že je to vývojovka a ne finální verze.
Upravil joe dne 24.03.2011 17:51
 
joe
#18 
Mitas E-07
Přidané 24.03.2011 17:53

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
pepanek1150 napsal:
Joe : jak to je s tou pilotní sérií ? já je nechci zadarmo

Až bude tak, se přeptám, chtěl bych, aby ta pilotka šla mezi Vás zájemce a uživatele. Pokusím se to dojednat, tak přísahám a dám Vám všem vědět.Smile
 
joe
#19 
Mitas E-07
Přidané 24.03.2011 17:53

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
LiborJ napsal:
Nejde o to, že bude o hodně měkčí. Myslím si, že v případě sníženého nájezdu řádově o 5 tkm na nějakých 12 až 15 tkm a zvýšení bezpečnosti při ježdění na mokru nebo silnicích viz. Chorvatsko, Tunisko apod. Při cenách Mitasek je to pořád poměr cena-výkon bezkonkurence. A kdo najede za motocestu více jak 10.000 km, opravdu malé procento. Stejně když jedu na tak dlouhou cestu musím počítat s tím, že pneu někde neopravitelně poškodím a musím mít zajištěnu náhradu.


Jsou nové E-07 bezdušové? Já je mám 2 roky staré, a musím tam mít duši.[/quote]
Dva roky staré E-07 byly dušovky.
 
kim
#20 
Mitas E-07
Přidané 24.03.2011 19:23
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
Jezdím na nových E-07 od loňskýho podzimu a můžu říct že sedí lépe než stará směs a už na omak jsou "měkčí" v podstatě můžu potvrdit to co píše Ruda, jen ta lepší přilnavost bude asi vykoupena o něco menší životností-logicky; ale jde o bezpečnost především a při ceně pneu Mitas myslím není co řešit.
 
Strana 1 z 44:   1    2    3    4  ...  44  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Obecné doplňky na motorku :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 59
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,701
Nejnovější člen: Kovi

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.76 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI