Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
Strana 6 z 7:   1  ...  3    4    5    6    7  
 
Už i já..
Loss
#101 
Přidané 22.05.2011 10:59

Příspěvků: 186
Registrace: 11.04.09
Paul napsal:
Loss napsal:
Klouzavá spojka, no. Nevím, jaký je přesně terminus-technicus, ale principielně to zabraňuje při podřazování blokování zadního kola. Má to už dnes většina nových sportů. Prostě podřadíš pod otáčky třeba o dva stupně, abys měl dobrý výjezd ze zatáčky a ona to ta spojka nepustí najednou, ale plynule. Je to automatickej proces.

Jsem zvědavej, co s těma gripama. Protože když to dám do Renocaru jako reklamaci a oni zjistí, že prostě topí, tak akorát zaplatím za neoprávněnou rklamaci a nazdar. Musím to vyzkoušet i u někoho jinýho.

Řekl bych, že myslíš tzv. antihoppingovou spojku, ale ta se dává většinou jenom do sportovních motorek. A žádný GS ani tvůj Dakar před tím ji určitě nemá.


Jo to je ono. Myslel jsem si to a taky jsem to psal. Dakar ji nemá stoprocntně, to je jasný. :) Navíc když tak přemýšlím, tak u motorky do terénu je to asi úplně zbytečné. Já se jen pozastavoval nad tím, že jsem zatím s osmikilem tento problém blokování kola nezaznamenal a to už jsem právě zkoušel i tu sportovnější jízdu s ostřejším dobržďováním. Dobrý je to.
 
Loss
#102 
Už i já..
Přidané 22.05.2011 12:55

Příspěvků: 186
Registrace: 11.04.09
Tak už se mi to dnes povedlo. Při podřazení na 2 už se kolo na chvilinku zastavilo a v noze jsem cítil cukání ABS.

Pomalu si začínám zvykat i na blinkry, respektive na vyínání blinkrů pravou rukou, kdy se mi velmi často dařilo při vypínání přidat plyn. :)

 
hicks
#103 
Už i já..
Přidané 22.05.2011 14:34
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Loss napsal:
Tak už se mi to dnes povedlo. Při podřazení na 2 už se kolo na chvilinku zastavilo a v noze jsem cítil cukání ABS.


ABS pri podrazeni?

to bych se hoodne divil Cool
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
morabo
#104 
Už i já..
Přidané 22.05.2011 18:54
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
hicks napsal:
Loss napsal:
Tak už se mi to dnes povedlo. Při podřazení na 2 už se kolo na chvilinku zastavilo a v noze jsem cítil cukání ABS.


ABS pri podrazeni?

to bych se hoodne divil Cool

Omezovač Wink
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
hicks
#105 
Už i já..
Přidané 22.05.2011 19:34
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
morabo napsal:
hicks napsal:
Loss napsal:
Tak už se mi to dnes povedlo. Při podřazení na 2 už se kolo na chvilinku zastavilo a v noze jsem cítil cukání ABS.


ABS pri podrazeni?

to bych se hoodne divil Cool

Omezovač Wink


i tomu bych se vzhledem k brzdnemu ucinku osmikiliho motoru divil... mne pri podrazeni snad v zivote omezovac nezabral.

jestli v NOZE citil cukani ABS, tak MUSEL stat na brzde. Treba to Loss pouziva jako alternativu meziplynu Grin
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Loss
#106 
Už i já..
Přidané 22.05.2011 23:15

Příspěvků: 186
Registrace: 11.04.09
hicks napsal:
Loss napsal:
Tak už se mi to dnes povedlo. Při podřazení na 2 už se kolo na chvilinku zastavilo a v noze jsem cítil cukání ABS.


ABS pri podrazeni?

to bych se hoodne divil B)


Ty při podřazování nebrzdíš, nebo prostě vždycky potřebuješ jen něco napsat jako Kola123? :)
 
petrs
#107 
Už i já..
Přidané 23.05.2011 00:52
Avatar člena


Příspěvků: 938
Registrace: 31.10.07
Proc by musel pri podrazovani brzdit? Ja treba hodnekrat podrazuju abych nemusel brzdit.... A navic pokud by brzdil predni.....
Passion to Ride.
Passion to Dive.
 
Vjetrnik
#108 
Už i já..
Přidané 23.05.2011 07:46
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
to Loss:
- při podřazování není nutno brzdit, stačí leckdy jen brzdit motorem (zaklapnout plyn)
- zablokované zadní kolo u podřazení svědčí o pilotovo neumu
- utrhnout zadní kolo do driftu se nedělá podřazením
- antihopping je výsada supersportovních strojů typu S1000R
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
morabo
#109 
Už i já..
Přidané 23.05.2011 08:09
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
hicks napsal:
morabo napsal:
hicks napsal:
Loss napsal:
Tak už se mi to dnes povedlo. Při podřazení na 2 už se kolo na chvilinku zastavilo a v noze jsem cítil cukání ABS.


ABS pri podrazeni?

to bych se hoodne divil Cool

Omezovač Wink


i tomu bych se vzhledem k brzdnemu ucinku osmikiliho motoru divil... mne pri podrazeni snad v zivote omezovac nezabral.

jestli v NOZE citil cukani ABS, tak MUSEL stat na brzde. Treba to Loss pouziva jako alternativu meziplynu Grin


Myslel jsem tím, že tam při tom podřazování asi narval tu dvojku tak brzo, že mu vylítly otáčky až k omezovači a proto mu to začalo cukat Grin

Jinak souhlas i s petersem a vjetrnikem.
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
hicks
#110 
Už i já..
Přidané 23.05.2011 08:51
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Loss napsal:
hicks napsal:
Loss napsal:
Tak už se mi to dnes povedlo. Při podřazení na 2 už se kolo na chvilinku zastavilo a v noze jsem cítil cukání ABS.


ABS pri podrazeni?

to bych se hoodne divil Cool


Ty při podřazování nebrzdíš, nebo prostě vždycky potřebuješ jen něco napsat jako Kola123? Smile


takze jsem mel s tim brzdenim pri podrazovani pravdu, ze jo Cool

zkus misto (podle mne ponekud nesmyslneho) brzdeni pridate ten MEZIplyn.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#111 
Už i já..
Přidané 23.05.2011 08:53
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
morabo napsal:
Myslel jsem tím, že tam při tom podřazování asi narval tu dvojku tak brzo, že mu vylítly otáčky až k omezovači a proto mu to začalo cukat Grin

Jinak souhlas i s petersem a vjetrnikem.


ja jsem to pochopil a hned jsem na to reagoval, ze aby osmikilo TAKHLE vylitly otacky, musel bys byt jako tak 8 Hixu, sjizdet grossglockner a mit tam alespon 3ku.

Tim chci rict, ze ta motorka.. a to ani pod nakladem, s tim motorem tolik nezaclouma...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#112 
Už i já..
Přidané 23.05.2011 08:55
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Vjetrnik napsal:
to Loss:
- při podřazování není nutno brzdit, stačí leckdy jen brzdit motorem (zaklapnout plyn)
- zablokované zadní kolo u podřazení svědčí o pilotovo neumu
- utrhnout zadní kolo do driftu se nedělá podřazením
- antihopping je výsada supersportovních strojů typu S1000R


ja pri podrazovani trochu pridam plyn abych srovnal otacky na spojce... rika se tomu meziplyn, ne?

jinak samo souhlas s Petrem i tebou.

Zablokovane zadni kolo neni nic, oc by mel jezdec v beznem provozu 2x stat.. tedy pokud to nedela zamerne.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Loss
#113 
Už i já..
Přidané 23.05.2011 09:41

Příspěvků: 186
Registrace: 11.04.09
:)
Že není nutno brzdit při kochačce je snad jasný každému. Já prostě vyzkoušel sportovní jízdu a testuju hranice, co si můžu dovolit a co ne. Popsal jsem vám tady problém, který jsem měl s Dakarem a následně vznesl pochvalu na osmikilo (zmínil jsem jakoby mělo tu spojku), že se chová mnohem lépe. Náčež v testech pokračuju a hlásím, že se mi to konečně povedlo. Z toho, že mi v noze cukalo ABS je evidentní, že jsem stál i na brzdě, respektive přibržďoval.
A vy mi tady začnete sypat meziplyn a jak blokování zadního kola nesvědčí pneumatice a že takhle se drift nedělá.... :))

Jinak brzdy používám většinou obě, ale ABS dycky cítím jen v noze (naštěstí).
Upravil Loss dne 23.05.2011 09:42
 
Loss
#114 
Už i já..
Přidané 23.05.2011 09:48

Příspěvků: 186
Registrace: 11.04.09
A ještě jsem zapomněl na jedno negativum osmikila, které jsem ve výčtu před tím nezmínil. Hodně mi VADÍ origo zrcátka. Vidím tam pěkný prd. Buď si je ještě neumím pořádně nastavit, nebo nevím. Tvar je sice pěknej, futuristickej a nekonformní, ale teda praktický mi moc nepřijdou. Musím dost hýbat hlavou, abych se dostatečně rozhlédl kolem sebe. Dakar měl velký kulatý zrcátka, který i když se teda dost klepaly při větším spektru otáček, tak přeci jen vidět bylo dobře. Brácha má na Stromku velký hranatý a ty jsou taky super.
 
Vjetrnik
#115 
Už i já..
Přidané 23.05.2011 09:57
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
to Hicks: pozor na něj, je to rozený pretěkár...GrinGrinGrin

to Loss: když jezdíš tak sportovně, tak do zrcátek nemusíš přeci koukat...Grin
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
petrs
#116 
Už i já..
Přidané 23.05.2011 10:26
Avatar člena


Příspěvků: 938
Registrace: 31.10.07
Loss napsal:
Smile
Že není nutno brzdit při kochačce je snad jasný každému. Já prostě vyzkoušel sportovní jízdu a testuju hranice, co si můžu dovolit a co ne. Popsal jsem vám tady problém, který jsem měl s Dakarem a následně vznesl pochvalu na osmikilo (zmínil jsem jakoby mělo tu spojku), že se chová mnohem lépe. Náčež v testech pokračuju a hlásím, že se mi to konečně povedlo. Z toho, že mi v noze cukalo ABS je evidentní, že jsem stál i na brzdě, respektive přibržďoval.
A vy mi tady začnete sypat meziplyn a jak blokování zadního kola nesvědčí pneumatice a že takhle se drift nedělá.... Smile)

Jinak brzdy používám většinou obě, ale ABS dycky cítím jen v noze (naštěstí).


Hmmm tomu ja nerozumim. Jsem jen obycejny jezdec na motorce, co to ani moc neumi, obcas spadne a namele si kokos. Myslim, ze obcas tam pri podrazeni lupnu taky o nekolik stupnu skokove ale kolo jsem zatim nezablokoval. Ale netvrdim, ze to nejde.
Se zrcatky mas pravdu taky mi nevyhovujou. Oproti 650 neni nic videt. Ted jsem si uz sice trochu zvyknul, ale....
Passion to Ride.
Passion to Dive.
 
hicks
#117 
Už i já..
Přidané 23.05.2011 10:42
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
petrs napsal:
Hmmm tomu ja nerozumim. Jsem jen obycejny jezdec na motorce, co to ani moc neumi, obcas spadne a namele si kokos. Myslim, ze obcas tam pri podrazeni lupnu taky o nekolik stupnu skokove ale kolo jsem zatim nezablokoval. Ale netvrdim, ze to nejde.
Se zrcatky mas pravdu taky mi nevyhovujou. Oproti 650 neni nic videt. Ted jsem si uz sice trochu zvyknul, ale....


ja z nich vidim dobre, ale to bude tim, ze jsem tak hubenej Cool
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
petrs
#118 
Už i já..
Přidané 23.05.2011 10:44
Avatar člena


Příspěvků: 938
Registrace: 31.10.07
Projed se na 650 at poznas poradny zrcatka.... Hubenej nehubenej, proste je s nima lip videtSmile
Passion to Ride.
Passion to Dive.
 
Loss
#119 
Už i já..
Přidané 23.05.2011 11:05

Příspěvků: 186
Registrace: 11.04.09
Vjetrnik napsal:
to Hicks: pozor na něj, je to rozený pretěkár...GrinGrinGrin

to Loss: když jezdíš tak sportovně, tak do zrcátek nemusíš přeci koukat...Grin


Tak jsme se zasmáli a teď hybaj zas do školy. Určitě už zvonilo, tak šup, šup!
 
hicks
#120 
Už i já..
Přidané 23.05.2011 11:08
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Loss napsal:
Vjetrnik napsal:
to Hicks: pozor na něj, je to rozený pretěkár...GrinGrinGrin

to Loss: když jezdíš tak sportovně, tak do zrcátek nemusíš přeci koukat...Grin


Tak jsme se zasmáli a teď hybaj zas do školy. Určitě už zvonilo, tak šup, šup!


Vjetrnik ma mnoho nedostatku, ale vzdelani mezi ne tedy fakt nepatri.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Strana 6 z 7:   1  ...  3    4    5    6    7  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 41
Členové on-line: 1
BOBIK 1200

Registrováno: 8,707
Nejnovější člen: David14

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 1.02 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI