Fanos Rusicka napsal:
Tady vidíme slavnou kvalitu BéeMWéééé.Tohle si rozhodně tento Pan Cestovatel nezasloužil.
Fanosi to tu nedramatizuj... pokud vyrazis temer na SERIOVE 990 okolo poloviny sveta s minimalnim ci nulovym technickym zazemim, tak te chci faakt videt
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Fanos Rusicka napsal:
Tady vidíme slavnou kvalitu BéeMWéééé.Tohle si rozhodně tento Pan Cestovatel nezasloužil.
Fanosi to tu nedramatizuj... pokud vyrazis temer na SERIOVE 990 okolo poloviny sveta s minimalnim ci nulovym technickym zazemim, tak te chci faakt videt
No ja bych to chtel taky videt, myslim,ze by LC8 dopadla lip nez 800GS,ale hadat se nebudu(tedy beru zanovni LC8 jako bylo zanovni bmw) samotnyho by mne to zajimalo.
Za cestu palec nahoru,mas muj obdiv. Je to cesta snu,ale ja na to asi bohuzel nemam koule jet takhle sam
brtnik napsal:
No ja bych to chtel taky videt, myslim,ze by LC8 dopadla lip nez 800GS,ale hadat se nebudu(tedy beru zanovni LC8 jako bylo zanovni bmw) samotnyho by mne to zajimalo.
tak zrovna o spolehlivosti a vydrzi KTM motoru (tedy jedine zasadni, co se Honzovi vysypalo) bych tedy urcite pochyboval
Ilustrativni uz jenom je, jak casto se tomu meni olej a filtry.
Se seriovym, nerozebiratelnym zadnim tlumicem co je na 8GS bych tak daleko ja osobne nejel.
Upravil hicks dne 19.07.2011 17:03
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
by mne zajimalo jestli meli taky takovy probelmy borci z nemecka na japoncich co je mel na Dufino fotkach s komentarem "i na to se do do mongolska dojet".
jinak velka gratulace a diky za krasne fotky a psani.
BMW GS 1200 adventure a Babeta.
Hicksi právě proto,že se olej mění častěji tak to jen dobře.A když ty umíš dobře Emericky přečti si teda cestopis na advrideru jak jel kořeň na 990 s kočkou myslím na LC4 kolem Afriky(myslím).Mají tam kompletně rozepsanej servis do detailua uvidíš co měnili a co se jim posralospíš teda neposralo.
Fanos Rusicka napsal:
Hicksi právě proto,že se olej mění častěji tak to jen dobře.A když ty umíš dobře Emericky přečti si teda cestopis na advrideru jak jel kořeň na 990 s kočkou myslím na LC4 kolem Afriky(myslím).Mají tam kompletně rozepsanej servis do detailua uvidíš co měnili a co se jim posralospíš teda neposralo.
myslis to jak se preplavil s 990 do Ceuty a uz to nikdy nenahodil? To jsem cetl.. takovych pribehu je.... jsou i nejake jine?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jeste sleduju http://ceccavvent...gspot.com/ ve dvou na LC8,momentalne se myslim vraci z Mongolska.podle mne dobra motorka
Upravil brtnik dne 19.07.2011 18:21
Jeste sleduju http://ceccavvent...gspot.com/ ve dvou na LC8,momentalne se myslim vraci z Mongolska.podle mne dobra motorka
to jsou pekny weby!
btw: koukam...
145 27870 56064 Big maintenance, oil change, oil filters, fork oil change, valve adjustment, air-filter, pre-air filter cleaning, spark plugs change, rear brake switch, exhaust rebuild, brake disc fluid change, clutch fluid change, front tyre change, rear tyre change (with a second hand tyre), zega case reinforcement
delal tohle Dufino taky?
Vypada, ze v tom nemaji bordel a jsou peclivy...
btw: neni lepsi si na tohle vzit spis 950ku?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nebo ještě tady http://www.traveltime.at/.
Ale já osobně bych jel na 950 jak píšeš nebo na upravené Africe.Jo kořeni to maji zmáklí.Jestli by se mě s tím chcelo psat a všechno zaznamenávat.
Fanos Rusicka napsal:
Nebo ještě tady http://www.traveltime.at/.
Ale já osobně bych jel na 950 jak píšeš nebo na upravené Africe.Jo kořeni to maji zmáklí.Jestli by se mě s tím chcelo psat a všechno zaznamenávat.
nahodou.. pro ostatni tyhle info maji cenu zlata
Fakt se mi moc libi, jak to maji zpracovane, jak se o ty moto staraji apod.
---
takze secteno podtrzeno, maji to tezce v ruce a nejspis se o to skvele staraj. Podle toho co dufino psal, tak bych se divil, ze by to mel takhle doprecizovane. Navic jel sam...
---
beru zpet.. na te KTM co ma nalitano 180 tisic pokracuje on SAM? Chybi udaje u prvni KTM po 230 dni.
Upravil hicks dne 19.07.2011 18:38
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
adventure73-pardal napsal:
Uplne jedno na cem to jel, v každem pripade borec. To je totiz dal nez Albanie.... a ze se posralo zrovna BMW? Proste smula.
NAPROSTÝ SOUHLAS !!!!!!!!!!!! Ostatní detaily nemá smysl rozebírat. Problěmy s moto si vyřeší Dufino s dodavatelem...
Jo a s Vorlem souhlasím taky..
Upravil bluesbery dne 19.07.2011 21:49