ty jo vlist mi do kramu vozrala tak povali tak rychle ven ze ani nestihne postrehnout ze byl vubec vevnitr
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
No kdyby to byl někdo koho neznám, tak tak ho vyneseme ale v obou případech to byli známí, kteří prostě cestou v autě trošku popíjeli a přijeli s lidma, kteří byli OK. Těžká situace. Snažil jsem se aby nedošlo k nějakému maléru - aby neprošel oknem nebo nepovalil motorku apod.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TT je světová firma a jistě patří mezi top výrobce a distribuci moto doplňků. Investuje milióny vydělává desetimiliony své prodejce posílá na školení investuje určité peníze zpět na reklamu a dobré jméno firmy. Proto mne zaráží že pár jedinců kteří jistě královsky profitují a vydělávají,práce je pro ně koníčkem. Škoda že nejste ochotni vytisknout kvalitní návody a takové to vyprávění co výrobci dodávají. Vždyť co věc to balík u vás, za kvalitu si každý rád připlatí nebo si jen tak připlatí aby měl věc od TT každý se na každou věc těší a rozbalit to doma a muset se koukat na net na návod protože jste nechtěli investovat 10 nebo 20 kč za návod je smutné. Odradilo by mne to jako blazen opravdu nevím možná jsem jediný ale Promin srovnám s vietnamskou tržnici ne kvalitou ale kvalitou prodejce tam návod nečekám kupuju něco za pár korun a možná jsem i počítám že ten budík domů donesu a nebude fungovat. Od firmy Jaká TT dozajista je se divím že si to nehlídá sama centrála kdo a jak prodává jejich výrobky. Ne že je to v zákoně ale mělo by to být v zákoně každého dobrého prodejce.
shadowGS: neumím si představit, co by obnášelo psát návody pro 6000 výrobků x třeba 30 jazyků.
Všechno co je nové, má obrázkové návody naprosto srozumitelné snad pro každého.
Někdy je jeden obrázek lepší než odstavec textu. Jinak tohle je vytištěné u těch věcí, nemusíš to stahovat z netu.
Centrála si to hlídá, ten tlak na obrázkové návody přišel od nás, od prodejců, oni by to klidně dál dělali jen s anglickou a německou popiskou jako dřív. Nechápu, že v různých zemích mohou být jiné požadavky. To je to samé jako katalogy. Není týden, aby se někdo neptal kdy bude česká verze. Nebude, protože to není v našich silách. Až budeme potřebovat 20-30 tis, tak to bude něco jiného ale zatím jsme minoritní trh.
Koukni se na ten obrázek a řekni mi, jestli to jde slovy popsat líp. Já myslím že ne.
Touratech je prcek proti firmě jako je BMW. Proč tedy takové to vyprávění, o kterém píšeš, nedodává k dílům BMW? Nikdy jsem nic od nich takového neviděl. Kupoval jsem si třeba plastový kufry na Dakara, tankbag, prodloužení blatníku na 1200GS, různé originál doplňky na 1150GSA...
Já ty obrázkové návody považuju za nadstandardní, často bych byl radši, kdyby výrobce třeba dětské postýlky dal takový návod v ikea stylu, než nějakou nesmyslnou stránku textu.
Upravil TomasTT dne 13.11.2012 16:41
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Postupně:
Vlastimil: nevím o tom, že něco na 1100 nepasuje. Tu informaci jsem od tebe nedostal, přitom mě na fóru vidíš skoro denně, tak proč jsi nenapsal. Zavolal bych do Německa a zjistil co a jak a proč. Nevím o tomhle konkrétním případě ale snažil jsem se něco najít na fórech v cizině a nic jsem nenašel, tak nevím. Na fotce vidím vlevo kolečko u toho zesílení a nevím o tom, že by to tam nepasovalo.
Tohle viz níže napsal téměř před dvěma lety Jencek GS,neříkej že jsi to nečetl
výztuha převodové skříně
Přidané 27.01.2012 13:40
Příspěvek: 1144
Založený: 27.12.08
Mám origo TT z druhé ruky. Na mé motorce při použití ORIGO TT nejde štelovat předpětí, protože ta korunka při zatočení narazí do plechu. Musel jsem povolit štelování a namontovat ho tak, že nesedí do toho návarku. Přes zimu zbrousím tt plech aby to pasovalo napořádek. Marcelus to má udělané tak že to pasuje bez úprav. Vymýšlet vymyšlené je nesmysl. A Marcelus své výrobky zdokonaluje na rozdíl od zde prezentovaných keců, že botka nesedí protože je špatný stojan z výroby. Nezlob se na mě Tomáši ale z těchto tvých slov"""Je mi to vcelku jedno, jde o starou motorku ale jako zástupce firmy"""" cítím jen to, že už TT nic pro 11ku zdokonalovatnebude, protože už je tam malý potenciál zisku. Tak se prosím Tě nenavážej do někoho, kdo sice vezme vymyšlené, ale upraví to tak aby to fungovalo lépe než originál.
Pro TT jsou perspektivní jen věci na 12ku, protože temto lidem je celkem jedno kolik dají za cingrlátka, hlavně aby tam bylo TT protože to je in.
--------------------------------------------------------------------------------
Splněný sen moje 1100GS
Mě tam ty výztuhy šli bez problémů je to tam v těch místech vybraný aby šlo to kolečko zcela zašroubovat. Jediný co bych tomu vytknul je to že z obou výztuh postupně odpadá barva
S těma čudlíkama pod chráničema hlav je potíž, od toho tepla časem taky odpadnou, už sem tam dával nový asi 3x, když se tam nedaj tak po pádu to pěkně zdevastuje povrch víka jak píše xavier
založil bych vlákno " připomínky TT výrobků do výroby".. jde o to jestli by o připomínky ze živého provozu TT stálo.. Tomáš určitě ano, ale nevím, jestli by trh v CZ dokázal ovlivnit výrobu a úpravy.. Stejně tak, jako BMW vychytává postupně a celá léta chyby z provozu a chyb motorek a aut které prostě jezdí..
Tomáš Kocanda: Pane Schwarz, mám tu pár připomínek od Vlastimila, Jenceka GS a ještě asi pěti kluků od nás z fóra, že jim tam nepasujou nějaký věci od Vás.
Herbert Schwarz: Kdo to je Vlastimil?
Tomáš Kocanda: náš zákazník.
Herbert Schwarz: ahááááááááá. Tak toho neznám.
Tomáš Kocanda: A Jenceka GS znáte?
Herbert Schwarz: Toho taky ne..
Tomáš Kocanda: to nevadí. Jde o to, že jim nepasujou ty díly od Vás.
Herbert Schwarz: a komu to ještě nepasuje? Mě to pasuje..
Tomáš Kocanda: no ještě pár klukům od nás..
Herbert Schwarz: odkaď od nás?
Tomáš Kocanda: No z České republiky..
Herbert Schwarz: Kde to je?
Tomáš Kocanda: No hned vedle Vašeho německa na východ.
Herbert Schwarz: A vy už tam máte motorky BMW???
Tomáš Kocanda: No jasně, první jsme tu měli už v roce 1938 s nějakejma klukama od Vás, říkali že jen projížděj tak asi někam cestovali. Nakonec teda zůstali asi 7 let ještě s dalšíma kámošema v autech, náklaďákách a ještě nějaký přileteli..
Herbert Schwarz: Tak to si nepamatuju, ale zeptám se táty..
Tomáš Kocanda: Pane Schwarz a co teda s těma dílama co nepasujou..?
Herbert Schwarz: víš co Tome, dej si na mě na mě na baru Colu a až vás bude víc, zavolej mi. Já se mezitím podívám do mapy, kde to ta Vaše republika je..
vlastimil: píšeš demagogie. Nikdy jsem nenapsal že byste neuměli něco namontovat. Pamatuju si na diskuzi o rozšíření stojánku ale nikdy jsem nemontoval ani nezjišťoval nic o výztuze převodovky na 1100GS. Tvoje jízlivá poznámka "pan TT neví něco" jen dokládá že nemáš čím argumentovat. Skutečně jsem zástupce výrobce, nejsem přímo výrobce nebo konstruktér. Moje specializace ve firmě není technik ani mechanik - dělám marketing a mám na starosti GPSky a podobnou techniku. Nemusím mít osobní zkušenosti se všemi motorkami, které se kdy vyráběly a na které výrobce dělal díly. Opravdu jsem 1100GS neměl a žádné zkušenosti s tím dílem nemám. Dneska jsem na to narazil poprvé a zavolal jsem technikovi z podpory do Německa, který nikdy neslyšel že by tam něco naráželo nebo nepasovalo a slíbil mi poslat fotky jejich 1100GS jak to tam pasuje a ověřit to štelování atd. Nečtu taky všechny diskuze a občas se stane, že mi něco uteče i v diskuzi, kam jsem psal. Stačí se přihlásit z mobilu nebo ipadu a prohlídnout si jedno vlákno a na PC pak jsou ty ostatní označený jako přečtený a druhý den už to neuvidím. Někdy mě i lidi upozorní do SZ, jestli můžu někde odpovědět..
Pokud jsem někde napsal že jseš tupec co neumí něco namontovat protože o tom nevím, tak mi ukaž kde. Napsal jsem, že jsem o tom problému nevěděl a pro nikoho nezjišťoval u výrobce co s tím nebo kde je problém a jak ho vyřešit. Nemám náladu odpovídat na tvoje výpady a jestli jseš toho názoru, že jseš tupej proto, že já něco nevím, tak to je tvůj názor a nebudu ti ho rozmlouvat, protože to evidentně nemá smysl. Pokud si myslíš, že je vůbec někdo, kdo zná a osobně montoval všech asi 9 tisíc dílů, které Touratech vyrábí, tak pochybuju že takový člověk vůbec na světě existuje. Já to rozhodně nejsem. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
komaiz: mě se třeba loupe barva z krytu startéru BMW a co s tím mám dělat? Dneska už drtivou většinu věcí dělají z materiálů, které mají elektrochemickou povrchovku. Někdy před 15 lety, když někdo vymyslel ten hard part po kolapsu 1100GS v Namibii, to dělali ze železa které se práškově lakovalo. Jediná změna, která za tu dobu proběhla, že ten díl dodávali ve stříbrné barvě pro BMW a někdy časem zařadili stříbrnou verzi i do svého prodeje. Otázka je, jestli by nerezová verze měla stejnou pevnost. Každopádně třeba doraz řízení je taky komaxitovaný a barva mi z něj neodpadávala, takže asi taky záleží na tom, jak moc to pruží nebo jestli tam jsou nějaké vlivy, které to způsobují. Nevím. Pokud ti barva odpadala během dvou let po koupi, tak to neřeš, pošli nám to a dostaneš nový nebo přelakovaný. Od toho je záruka.
jezek: asi se budeš divit ale když pošleme mail s nějakým problémem, tak se to řeší na poradách, pokud to potvrdí někdo z technického oddělení, tak se tím zabývají okamžitě a dostáváme zprávy o tom, co udělají a jak to řeší apod. Moc dobře vědí o našem trhu a je fakt, že jsme třeba 30x menší než jiní prodejci v Evropě ale tím hůř, protože je pro nás důležitý každý zákazník, kdežto třeba v Itálii je těch lidí tolik, že je jim jedno, že přišli o jednoho nebo deset nebo i padesát. Tady se všichni znají (skoro) a lidi mají tendenci psát jen o negativních věcech a především kritizovat. Když se přijede zákazník a řekne nám, že mu třeba padák zachránil motorku, tak jsme rádi ale tohle si ve fórech nepřečteš. Nicméně nápadů ne vylepšení dostáváme třeba 10 ročně (od zákazníků) a třeba dalších 10 přidáváme sami ze zkušeností s montážemi apod. A jednotlivě se to probírá a zvažuje a ověřuje. Zabývají se tím, i když to jsou podněty z malé země. Ono často něco napíšeme a vzápětí se přidá někdo z techniků z USA nebo Anglie, že to je pravda, že s tím mají také problém a naopak. Neviděl jsem jedinou reakci nebo připomínku třeba od španělů nebo od Italů, kde se prodává ale nic nemontuje ani neřeší. Takže malá země sice jsme ale pro Touratech nejsme nezajímaví.
To Tomáš: Tome vždyť já vím, ale asi nemáme váhu jako trh USA..
Priorita mého příspěvku byla to tu trochu odlehčit.. nejde se celý dny jen rozčilovat, je třeba se občas i zasmát..
K čudlíkům pod chrániči hlav - mám je od roku 1993 na 1150GS a měnil jsem je vždycky jen při servisu, když se hlava sundávala a byly rozplácnutý po nějakém pádu. Při pádu se kryt přimáčkne k hlavě a guma zůstane mezi tím a nestalo se mi, že by vypadla. Ty čudlíky vypadávají a taky jich máme tady mraky náhradních a když se kterýkoliv zákazník staví, že mu vypadly, tak mu dáme nové. Máme různé velikosti a ty větší drží líp než ty malé. Je to prostě samolepící pryžové kolečko na eloxovaném kovu, nevím jak to přidělat tak, aby se to dalo snadno odstranit po pádu a nahradit novým a neodpadávalo to když se to pořád zahřívá a ochlazuje. Pořád mi to přijde lepší řešení než mít na hlavně přiložený mezikus z gumy, protože takhle tam je mezera a vypadá to jako kryt a ne jako rozšířená hlava válce. Každopádně stačí si říct a náhradní máme pořád k dispozici. To samé ty kolečka do středu dorazu řízení (což je totéž). Po ráně jsou rozmašírovaný a tak se prostě nalepí jiný a hotovo.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
jezek: já vím, problém je, že pak slyšíš jak to lidi berou vážně a každou kravinu si pamatují... Napíšeš něco se smajlíkem jako vtip a za půl roku se to vrátí protože to někdo nepochopil..
Mimochodem, hledám ten tištěný český návod k obsluze k BMW šucplechu na osmikilo. Čekal jsem že to bude v luxusní obálce a fotky budou na 16GB flešce a ono nic. Jak je to možný? To BMW je nějaká mizerná firma když se o zákazníky v ČR takhle nestará. Vlastně koukám, že tam nebyl návod vůbec žádný.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
vlastimil: píšeš demagogie. Nikdy jsem nenapsal že byste neuměli něco namontovat. Pamatuju si na diskuzi o rozšíření stojánku ale nikdy jsem nemontoval ani nezjišťoval nic o výztuze převodovky na 1100GS. Tvoje jízlivá poznámka "pan TT neví něco" jen dokládá že nemáš čím argumentovat. Skutečně jsem zástupce výrobce, nejsem přímo výrobce nebo konstruktér. Moje specializace ve firmě není technik ani mechanik - dělám marketing a mám na starosti GPSky a podobnou techniku. Nemusím mít osobní zkušenosti se všemi motorkami, které se kdy vyráběly a na které výrobce dělal díly. Opravdu jsem 1100GS neměl a žádné zkušenosti s tím dílem nemám. Dneska jsem na to narazil poprvé a zavolal jsem technikovi z podpory do Německa, který nikdy neslyšel že by tam něco naráželo nebo nepasovalo a slíbil mi poslat fotky jejich 1100GS jak to tam pasuje a ověřit to štelování atd. Nečtu taky všechny diskuze a občas se stane, že mi něco uteče i v diskuzi, kam jsem psal. Stačí se přihlásit z mobilu nebo ipadu a prohlídnout si jedno vlákno a na PC pak jsou ty ostatní označený jako přečtený a druhý den už to neuvidím. Někdy mě i lidi upozorní do SZ, jestli můžu někde odpovědět..
Pokud jsem někde napsal že jseš tupec co neumí něco namontovat protože o tom nevím, tak mi ukaž kde. Napsal jsem, že jsem o tom problému nevěděl a pro nikoho nezjišťoval u výrobce co s tím nebo kde je problém a jak ho vyřešit. Nemám náladu odpovídat na tvoje výpady a jestli jseš toho názoru, že jseš tupej proto, že já něco nevím, tak to je tvůj názor a nebudu ti ho rozmlouvat, protože to evidentně nemá smysl. Pokud si myslíš, že je vůbec někdo, kdo zná a osobně montoval všech asi 9 tisíc dílů, které Touratech vyrábí, tak pochybuju že takový člověk vůbec na světě existuje. Já to rozhodně nejsem.
Moje jízlivá poznámka že panTT neví něco vychází z toho že jsi sám dnes odpoledne napsal toto: Vlastimil: nevím o tom, že něco na 1100 nepasuje. Tu informaci jsem od tebe nedostal, přitom mě na fóru vidíš skoro denně, tak proč jsi nenapsal. Zavolal bych do Německa a zjistil co a jak a proč. Nevím o tomhle konkrétním případě ale snažil jsem se něco najít na fórech v cizině a nic jsem nenašel, tak nevím. Na fotce vidím vlevo kolečko u toho zesílení a nevím o tom, že by to tam nepasovalo.
Takhle jsi reagoval na to že jsem že to nepasuje.Nevidím důvod proč bych Ti měl volat abys mohl volat do Německa co a jak a proč.To vím i bez toho aby mi Němci radili.JE TO ZMETEK.Navíc jak jsi viděl nejedná se pouze o jeden kus.Takže já to na rozdíl od Tebe vidím jako argument.A pokud je to takto jak jsi sám napsal: "Moje specializace ve firmě není technik ani mechanik - dělám marketing a mám na starosti GPSky a podobnou techniku. Nemusím mít osobní zkušenosti se všemi motorkami, které se kdy vyráběly a na které výrobce dělal díly." Tak nechápu proč komentuješ technické problémy.