Bure,měl jsem menší spotřebu a počítám vždy když jedu sám a to většinou,bo po natankování si dám kafe a cígo,takže čas nato mám.Malá nádrž se mi válí doma,jezdím s velkou bandaskou 30l,zní zas bolí prdel,bo ten nájezd je vyšší.
Ještě když jsem měl jamahu xjr 1300,tak jsem zkoušel jezdit podle vyhlášky,plynule,netahat zbytečně za plyn,tam byla rázem skoro poloviční spotřeba,u 1150 jsem to taky párkrát zkusil,jet prc prc cililink,5,3,ale tak se jezdit zatím nedá,takže 6,5,pokud bych jezdil jak tomášTT v písku atd.byla by mnohem vyšší.
Minulý rok jsem měl nějaké problémy s motorkou,měnil jsem i lambdu mimojiné,ale jestli funguje jak má,co to je za značku vůbec netuším
Upravil bystricke dne 14.04.2015 08:42
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
V sobotu po Enduroskole jsem mel spotrebu tak 8, ale to si myslim je normalka. Kazdopadne jezdit pres 6 metodou prd prd cililink, je myslim hovadina. Neco je nekde shnileho v kralovstvi baworskem...
Možná, že jsem krásnej jako anděl, ale anděl rozhodně nejsem!
No, tak dneska jsem měřil. A spotřeba 5,8 litrů. Ale je to teda kombinace město a mimo město, a prostě normální jízda. Žádná pila...
Jediné co jsem začal dělat jinak tak to je řazení. Oproti předchozímu stylu jízdy je že více využívám 6-tky mám dlouhou Economy a pak že jezdím na 4 ve městě. Prostě se snažím využívat více toho zátahu a krouťáku.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Tohle vsechno delam a i tak se pod 6 nedostanu.
Vycistil jsem tu lambdu, ale moc i od toho neslibuju...
Možná, že jsem krásnej jako anděl, ale anděl rozhodně nejsem!
Takže mě to nedalo a teď jsem se vrátil..od tankování do tankování jsem ujel 98km podle GPS. A vešlo se tam 5,8L. trasa byla z Mladé Boleslavi přez Český Dub na Ještěd. Nejel jsem kochačku,spíš svižnější tempo.Po rovinách těch 100-120.. Výjimečně 150. Jsem spokojenej.
per aspera ad astra
Bure..Nevím jestli to tu padlo. Ale nemůžeš Mít moto v nouzovém režimu ? Treba Kdyz zustane potenciometr nad 0,40 .. Vytáhnout pojistku c 5 pro reset. jinak by to melo jet ve středních hodnotách LS.
Vyjel jsem a nevim kdy se vrátím.
asi Lambdasondu, Romane.
Řekl bych, že hlavní rozdíl mezi tvojí motorkou, a jinými 1150 bude ve dvou věcech.
1) v měření ujeté vzdálenosti (máš 21" kolo], takže asi jedeš podle GPS, jsi tuším psal výše. Bežně tachometr na 11X0 ukazuje více, než ostatní motorky, ale nevím, jestli je to pravidlo. Pak by vycházela spotřeba podle tachometru o trošku menší, než skutečná.
2) To hlavní: máš v motorce jinou palivovou mapu, než ostatní kolegové. Nevím, který stupeň aktuálně používáš, ale máš v jednotce Epromku BBPower. Jestli ti jde o zjištění stavu motoru, můžeš jednoduše epromku vyndat a vyzkoušet origo. Aspoň uvidíš rozdíl v tom, jak motorka jede s origo mapou, a za kolik může umět jezdit ve srovnání s ostatními.
3) o 6,45 % kratší koncový převod. Ten si ale myslím že mít rozhodující vliv nebude, protože máš dlouhou šestku, která je stále výrazně delší, než ostatní lehké šestky s origo rozvodovkou. V každém případě, jestli budeš dělat pokusy se změnou mapy za origo, pochlub se, jaký je rozdíl ve srovnatelných jízdních podmínkách. Osobně co jsem jezdil jinou sadu BB map, tak jsem problém se zvýšenou spotřebou neměl. Kdybys jezdil mapu č. 3 a výš, tak bych problém chápal. Víš co, vyfoť a pošli mi emailem fotku, jak máš propojený štekr v pojistkovce, jestli nemáš nastavenou verzi pro nižší oktanové číslo...pak bys měl kratší předstih a s tím spojenou nižší účinnost motoru..
Pavel
Wer später bremst, fährt länger schnell.
1) S tim tachometrem mas Mele pravdu. Ted jsem to 1000km sledoval a s 21" kolem mi to ukazuje skoro presne. Odchylka je cca 400m na 250km. Coz je absolutne zanedbatelne. Rychlos to ukazuje pochopitelne se stejnou presnosti. Tudiz jsme presvedcenej o tom, ze s 19" kolem by budiky ukazovaly vetsi rychlost a vyssi kilometrovy najezd.
2) Jezdim ted 1000 km na palivovou mapu 2. Zadny stekr tam tady ted nemam, dBk je venku. Melo by to zrat podle soudruha z NDR stejne jako origo. Ale nezere. A mozna uz tusim proc. Vynechal jsem tu proceduru s kalibraci poholy klapky (3x heftem tam a zpet)... Takze mise mereni spotreby stale nekonci a pokracuju v testovani... Pri nejhorsim zkusim zmerit potenciometr a tu lambdu. A pak uz fakt nevim...
Možná, že jsem krásnej jako anděl, ale anděl rozhodně nejsem!
ty jsi ještě LS neproměřil ? a poták nevim jestli se dá proměřit řekl bych že ne. já si půjčil jiný a zkoušel .. jaké máš svíčky.. černé ? asi dost ..
Vyjel jsem a nevim kdy se vrátím.
Ve čtvrtek sem zkusil změřit spotřebu,natankoval na Benzině 95 plnou až po.... a najel sem 392 km dle tacho styl jízdy,žádná střelba ale ze zatáček sem topil fest, poté dolil 19.8 L přesně litrováno zase do plna. Dělal sem si přes zimu na moto velký servis,mám najeto 84000 seřízení motoru,ventily,klapky,synchr.,všechny oleje filtry,repase podvozku včetně pružin Hyp.,repase zad převodu,vsechna ložiska a sim,.ložiska v př.kole.,kompl.brzdy včetně panc.hadic,. Výfuk mám Y + Remus Rev. + KN, olej v mot. Divinol 20W50 svíčky NGK . Jsem spokojen s výsledkem.
Deska jsem to změřil a 5,5 litrů na 100 km... Buďto blbě počítám a nebo konečně vím jak se s takovou motorkou má jezdit...
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
naprcccs napsal:
zkus to jen tlačit, dostaneš se ještě níž
Hele vím že někteří to nechápou, jak takové "blbosti" někteří řeší.. ale nám nejde o to jezdit zalevno nebo za co nejmíň... je to prostě takový cíl.
Někdo se snaží udělat co nejvíc km za den, někdo maximálku, a někdo prostě minimálku ve spotřebě...
A jak to tu bylo řečeno.. když to ty stroje umí, a doteď jsem jezdil skoro za 7... tak mě bylo jasné že někde bude chyba... A teď vím kde... prostě jsem blbě řadil nic víc..
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
naprcccs napsal:
zkus to jen tlačit, dostaneš se ještě níž
Hele vím že někteří to nechápou, jak takové "blbosti" někteří řeší.. ale nám nejde o to jezdit zalevno nebo za co nejmíň... je to prostě takový cíl.
Někdo se snaží udělat co nejvíc km za den, někdo maximálku, a někdo prostě minimálku ve spotřebě...
A jak to tu bylo řečeno.. když to ty stroje umí, a doteď jsem jezdil skoro za 7... tak mě bylo jasné že někde bude chyba... A teď vím kde... prostě jsem blbě řadil nic víc..
já to chápu..
taky ted poslední plnou se snažím jet "ekonomicky" at vím, co to reálně žeře při normální jízdě... tak uvidíme, zatím jsem na 300km