Malakh napsal:
ale to vobec nie je o rentabilie takej prestavby, je to, ze ta to bavi, vyskusat inu cetu, fanatizmus a unik od vsednosti,...
Tomas na jednu stranu hanis, ze HP2 je LEN enduro, na druhu stranu takato stavba nema na ceste co hladat...chcelo by to trosku sebareflexie.
Jenže na rozdíl od HP2 tady můžeš v pohodě nasadit velké kufry a topcase!
Upravil TomasTT dne 22.02.2013 17:31
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Jenže na rozdíl od HP2 tady můžeš v pohodě nasadit velké kufry a topcase!
Takze v pusti pripadne tazkom terene jazdis zasadne s velkymi kuframi a topkufrom? ;-)
A nie je jednoduchcie vyrobit novu podsedlovku ako predny ram, ktory je uplne inde presnostou vyroby a spravit vlastne motorku nesposobilu na cesty?
Mne sa ten projekt velmi paci a spravil bych tom, ale pretoze CHCEM a nehladal by som taketo smiesne argumenty.
Davam si dohromady Basica a urcite za tie peniaze bych kupil iny, technicky lepsi stroj ale robim to pre radost, a bude zas o jeden takyto kusok na ceste viac...
Malakh: nechapu o co ti jde. Prestan provokovat, nema to smysl. Ja jsem si postavil neco, co mi vyhovuje a Milan si stavi taky neco, co chce on. HP2 v dobe kdyz jsem se do toho poustel byla novinka a stala raketu. Ani minutu jsem o tom nepremyslel ale vahal jsem jestli neporidit LC8, to je fakt.
Ano, zvazoval jsem lehci podsedlovku a mel jsem hlinikovou Bakker v ruce. Bylo by z toho vicemene neco jako HP2. S vahou by se dalo dostat pod 180kg. Mozna i mene. Ale jde o to, ze kdyz uz chces nekam dojet po ose s vecma tak nemusim resit vahu zavazadel, uveze mi to cokoliv jako seriove GSA kdezto hlinikova ne. Nejde o to jestli se v terenu jezdi s vecma nebo ne - nekdy ano a nemusim to resit.
Me to takhle staci ale jasne ze bych chtel mit moznost mit vzadu 18" jako se da poridit k HP2 ale to je vsechno co me na te motorce laka. Je to koza, moje sedlo je proti tomu luxus, mam vyreseny vysoky kokpit coz na HP2 neni, kdyz na to prijde, muzu nekoho svezt a muzu a mam kufry od 30 do 45l podle potreby. Pro me to je jasny a navic to byla zabava.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Milane, koukam, ze mas pod sedlem taky porad to cerveny bahno z XLka.
Ja zrovna vcera potreboval imbus a taky jsem nasel peknou zasobu.
Maiali nel Fango!
TomasTT napsal:
Malakh: nechapu o co ti jde. Prestan provokovat, nema to smysl. Ja jsem si postavil neco, co mi vyhovuje a Milan si stavi taky neco, co chce on...
S tvojou ani Milanovou stavbou nemam ziaden problem, naopak taketo upravy sa mi velmi pacia (tak ako aj upravy 2ventilov)
Na HP2 by bolo potrebne vyrobit novu pevnejsiu podsedlovku a tym trebars aj vymenit sedadlo (neviem na HP2 som nikdy nesedel)...na 1150 je potrebne vymenit hlavu riadenia s VINkom, predne teleskopy, okulare, predne koleso...to je teda vazne porovnatelna uprava...a kokpit...nevyrabal si ho nahodou aj na 1150 cely novy? Ano HP2 stala dost ale bola nova...
Nijako nechcem znevazovat tvoju pracu, a urcite hodne citam tvoje prispevky, ale zas nezozerem hocico. Ak si zvyknuty, ze mas okolo seba len pritakavacov, jak je libo
Malakh: přečti si laskavě v jiném vláknu, co jsem o HP2 psal. Nikdy jsem netvrdil že by to byla špatná motorka ani nic podobného, jen to prostě není univerzální cestovní enduro - motorka na cestování. Tak nevím kde bereš, že haním HP2. Je to enduro ale ne cestovní enduro. Upravit jí na cestování je asi tak stejně složité jako upravit 1150 na víc terénní a řešil bych to v případě, kdybych tu motorku měl a nutně jsem to potřeboval vyřešit (třeba na nějakou dlouhou cestu někam).
Nejsem vůbec zvyklý na to, že lidi chápou to co dělám a už vůbec ne tady ale stojím si za tím, že HP2 je enduro a přestavěná 1150GS je víc univerzální kvůli tomu, co jsem psal. Jestli s tím nesouhlasíš, tak to je tvoje věc ale nepiš že někde haním HP2, protože mám tu motorku rád, celkem dost jsem na ní jezdil ale nedovedu si představit, že bych na ní měl cestovat třeba 50/50 silnice a terén v řádu tisíců kilometrů.
Sedlo je úzké, pohodlí nulové, ochrana proti větru a dešti nulová. V terénu úžasný. Předělat podsedlovku by znamenalo předělat to kompletně, aby se tam dalo široké sedlo, znamenalo by to předělat jí celou. Všechno je dělané na váhu, není tam na co ty věci pověsit, to není jen o nějaké výztuze.
Tady to je diskuze o jiné motorce než ta, kterou mám já - když se podíváš na ty fotky znova, tak uvidíš, že tady není jiný kokpit (kromě překrytu a štítku) ale je to postavené tak, aby se využilo všechno ze sériové motorky. Milan se nakonec rozhodl vyhodit přístroje a nahradit je a už dlouho předtím vyměnil sériové plexi za svojí verzi laminátů ve stylu Desierto ale není to nutné - nedával tam vysoký stromeček atd.
Takže celé to je jen o výměně podvozku vpředu z teleleveru za klasický.
P. S. Aha, tak nejdřív se podívej na nějaké HP2 v reálu, podívej se jaké má sedlo a jak je vůbec řešený rám s podsedlovkou a přední světlo a prostor nad zobákem a porovnej to s 1150GS. Udělat z HP2 něco jako 1150GS/A je podobná obtížnost jako dělat z 1150 motorku víc do terénu ale odpověď na otázku "proč si rovnou nekoupit HP2" je evidentní, protože HP2 cestovní motorka srovnatelná komfortem s 1150GS není a koupit HP2 proto abych ho upravil víc do cestovna bude dražší než upravit 1150 víc do terénu.
Upravil TomasTT dne 23.02.2013 18:14
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
tvl Kamile tobe definitivne preskocilo.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jen tak mimochodem, kdyby ses poradne podival v uplynulem pulroce kdyz jsi tu byl ty nebo tvi dobre informovani agenti, mozna bys byl prekvapeny ze ram neni jeden ale je jich vic. Ale abys mel klid, muzu ti ukazat originaly faktur z holandska *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
sadilek: holandská výroba 1800EUR (+ případně VAT a doprava), česká 30 tisíc.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...