hicks:
ty jses ten v modrym rallyecku? Mas to pekne sladene... myslim motorku + hadry.. fakt, ze jo..
Rally bunda je skvělý pozůstatek GS a kůli KTM jí nehodlám měnit. To jen tak na okraj.
Pořídil jsem 690 jako doplněk ke 12GS. Když jsem na ní z jara začal jezdit, stala se 12GS doplňkem k 690. Po 3/4 roce jsem usoudil, že kvůli 400km ročně nemá cenu GS doma držet. Tím chci říct, že mě nedávala smysl kombinace 690 s velkým GS, takže mi to nepasuje ani s malým. Výhodu 690 vidím v možnostech delších přesunů relativně bez ztráty kytky, nevýhodu pak v kilech navíc. Vše ostatní jsou prkotinky. Ale každý má svůj pohled ...
A co obutí? Teda netuším, co jezdíš, ale pokud opravdu offroad a máš tam drapce, tak je musíš na asfaltu při delších přesunech stejně za pár km zničit, ne? Právě na tomhle se nejvíc zasekl kolega. Jezdil s námi loosery na hardendurech a tudíž tam musel mít motocross obutí a na silnici s tím pak nechtěl jezdit, neb to za pár km zaoblilo hrany špuntů a guma při tom výkonu a váze šla dolu rychle i když za to netahal. A neustále přezouvat ho nebavilo. Nakonec i já právě pro tohle mám SM (kdyby mě náhodou hráblo a chtěl jsem se podívat na asfalt) a EXC....
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
To víš, že na silnici jdou gumy do pytle, ale pro mě dobrá daň.
Jezdím krosový Michelin S12XC. Na této sadě jsem odjel Motoráj Maraton, pak tady po čechách cca. 800km. Teď se na nich chystám na CC pro mastodonty do Klatov a Motoráj Rally mě taky ještě odvezou. Silniční přesuny cca. 30% nájezdu. Guma má samozřejmě nejlepší za sebou, ale já jsem i tak spokojený.
No když jedu na nějakou akci, tak to jak říká Pardál: na vleku ... :)