MoonCZ napsal:
A tak konečně tu mám stejný případ takže nejvíc podobností. Takže to kolo chápu jako selhání lidského faktoru a ne techniky??.. No jsem hodně zvědavý na přechod z TA na GS. Tak jestli to bude jen váha a sem tam zvuk tak to bude dobrý. Hodnotíš výměnu jako pozitivní??
..zcela jiste. Muj dobry kamarad zatim stale jezdi Afriku, mockrat jsme si to na cestach vymenili - byli jsem letos spolu treba na Rujane a v Polsku... Prestoze Afra neni vubec spatna motorka i on souhlasi s tim ze: BMW ma lepsi brzdy, vykon, excelentni podvozek (krome tezkeho terenu), lip se vodi, mnohem vic uveze a spotrebu ma na pohodu v prumeru jen o pul litru na 100 km vetsi. A kdyz chvatas domu pres pul Evropy po dalnici, muzes valit jak slak i nalozenej...
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Spotřeba je u BMW velmi potěšující s ohledem na to jaký je to kus. Měl jsem možnost se na šumavě povozit na 1100GS a pocitově fakt paráda a výletně loudavým tempem 5l/100km takže luxus. Já jsem turista čumil takže myslím, že budu spokojenej. Je to můj sen tak už se nemůžu dočkat. Jen s tím servisem občas někdo straší, že je to strašný ranec oproti Hondě no tak uvidíme
.. jak ranec? Levnej olej, sucha spojka, jednou za 20 tisic km splouchout trochu hypidniho oleje do kardanu.... mam svoji 2003jku (4svicka, posilovac, abs, ... vsechno) od roku 2006... a zadny problem (ted cca 60 tisic km, byla v podstate nova).
... akorat teda z francouzskym starterem Valeo udelali zapadonemecti soudruzi chybu - je dobre ho aspon jednou za 2 roky vycistit a namazat - jenze to neni v zadnem check listu, tak se to normalne nedela. Kdyz se pak do nej prasi ze spojky dost dlouho, nadherne zatuhne. Roztlacit se tahle obluda skoro neda, pokud nezdechne na kopci a nejde pustit dolu...
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Napsal si to moc pěkně. No zkratka BMW je jasná Budeš Mít Veliké Výdaje, ale taky si myslím, že to taková hrůza nebude. Jen se musím naučit kontrolovat olej a tak to TA nepotřebuje. Mám v merku 2 kousky v německu a jednu tady v Českých Budějovicích a tak nějak pořád nevím jakou
Doplňky si nechám postupem času udělat podle mých představ. No koukal jsem, že nemá ABS. Jaký je na tohle názor zkušených harcovníků? ABS ano nebo není potřeba?
servisak napsal:
ABS na takhle těžké moto je třeba
souhlas, ani já bych koupi bez ABS nezvažoval.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Super chlapy děkuju za poznatky. Proto jsem to tu psal přeci jen je mezi lidma spousta polopravd jak co je a není potřeba, ale od majitelů GS to beru jako jasnou věc. Už je to kus železa takže nějaký ten pomocník se asi hodí. Takže už začínám mít jasno. ABS, svíčky bezáleží, posilovač ani moc není potřeba. No a teď názor na najeté kilometry. Ani u hondy jsem to téma neměl rád, ale co říkáte u 1150. Kolik je rozumných a při jakém počtu co hlídat a čekat
MoonCZ napsal:
Doplňky si nechám postupem času udělat podle mých představ. No koukal jsem, že nemá ABS. Jaký je na tohle názor zkušených harcovníků? ABS ano nebo není potřeba?
...ABS na takhle tezke a pomerne rychle mrse zcela jiste ano - me za ty leta minimalne 3x az 4x zachranilo prdel, z toho jsem si tak 2x soupal deklem od rakve....
.., mit pak na pomnicku dousku "Mel prednost" nebo "Ta nafta vytekla z kamionu"... bych nechtel....
..navic je vypinatelne, kdyz si chces odskocit na louku...
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
[quote]MoonCZ napsal:
Doplňky si nechám postupem času udělat podle mých představ. No koukal jsem, že nemá ABS. Jaký je na tohle názor zkušených harcovníků? ABS ano nebo není potřeba?[/quot
Když jsem si jel pro svého mazlíka,zjistil jsem až na místě ,že ABS se nedělá v základu.Motorka mě učarovala,měla všechny doplňky co jsem chtěl,cena byla suprová a hlavně jsem věděl, že je to ona o které se mi zdálo .Takže nemám ABS,jsem trošku méněcenný a budu se hůř prodávat,ale zatím mi ABS vůbec nechybělo,ale v dnešní době by mělo být asi v základu.
Ja jdu zitra omrknout dve GS .Jedno je vyrocka 1100 rok 99 s 60 tis km a druha je 1150,rok 2002 s asi 30 tis km.
Uz ted nevim,jestli 11 nebo 1150.Ta cervena s bilou je krasna kombinace a svetlo z avci je vymeneny za dvojty.
Uz to nemuzu ani dospat,jak se tesim.
Jinak moto chci s ABS a teplyma gripama.
Jeste jsem nevidel na zivo ani jednu,ale asi spis tu 1150.Ty vyrocnky maj ale moc pekny barvy.
Jinak ta 02 bude mit standart delsi 6 a na fidu zobrazeny E ? Nebo to bylo jen na prani a ne standart?
... ABS určitě ano !!! , 6-ku mám asi dlouhou při 120 km/h cca 4000 ot. a na displeji E ... po rovině a v klidu bere 6-ka od cca 90 km/h ...
... taky jsem se bál drahého servisu a můžu říct, že nevidím výrazný rozdíl v cenách mezi Hondou a BMW (u Ježka :-) ... a dodání velice rychlé :-))
... jinak servis velice "user-frendly" příjde mě to dost "automobilový" ... a ke všemu celkem dobrý přístup ...
jinak můj přechod z TA na 1150GS asi takto: měl jsem a ještě trochu mám z GS-a respekt ... je těžší a tak trochu "hrubiánská" oproti TA .. GS-o je mnohem pohodlnější a stabilnější, samozřejmě výkonější a "tvrdohlavější" ... už jsem ji dvakrát odložil v nulové rychlosti (na pravou i levou stranu) díky padákům škody nulové ... jednou to bylo při parkování a jednou při rozjezdu na křižovatce, když jsem to musel rychle zašlápnout (kvůli nepozornému plechovkáři) a mašina se převážila na jednu stranu - chvíli jsem se s ní pral , ale abych si neudělal "kýlu" tak jsem ji s citem odložil na padák .. vystoupil si .. obešel ji .. nadechl se .. zvednul .. nasednul a odjel ... kámoš co jel za mnou mě pak tvrdil, že to vypadalo, jak kdybych to udělal záměrně :-))
PS... servis není extra drahý, zato doplňky (a že ji na trhu je) jsou teda kurevs.y předražený :-(
Upravil chstepan dne 12.10.2012 21:01
(ch)stepan
Doplňky budu brát vše od Tomáše Padevíta z Grave.cz. Letama osvědčený materiál takže tam mám jasno. No sám mi říkal, že GS je lepidlo na doplňky. S tou vahou taky počítám a dnes jsem k narozeninám dostal model 1150GS a a asi půjdu brzy k doktorovi ikdyž diagnózu už znám " GS" . Čím víc o ní vím tím víc ji chci. Ještě jsem tedy neřešil jestli hledat kousek s dlouhou 6 " E" nebo ne, ale to už asi takový vliv na výběr mít nebude. Po zde zjištěných informacích mám jasno v ABS to tam budu chtít. Nikdy jsem ho neměl, ale přeci jen 270kg je už dost. No jen doufam, že na ní nebudu malej