Ty snad nerozumíš česky ????
nejlepší helma je SCHUBERT potažmo BMW EVO s nějakým sharkem se můžeš jít vyfotit
Jen co to vyguglim, tak Ti to sem hodim.. Shark pouzivaji jezdci v soutezich jako MOTO2..
Pak si myslim, že by ses mel uklidnit! Samozhrejme že česky rozumím, ale ty helmy co tady Ty prezentujez vypadaji jak z "roku vopichej me z boku".. Navic vyklapeni SHARKu je konecne inteligentni na rozdil od jinych znacek.. Otocis to cely uplne dozadu a netrci Ti to na hlave jak satelit!!! To je vše co jsem chtel k Tvemu dementnimu prispevku ríct.. Uvcedom si, že co se libi Tobe se nemusi libit jinemu!!!
Shark je tezkej. Kdyz jsem ho zkousel, hned se mi kvuli tomu nelibil. Schubert C3 je mnohem lepsi, protoze je lehci. Kup si co chces, ale po ujeti 1.100 km za jeden den jsem v ni byl ok a kamos v jine ko
Ty snad nerozumíš česky ????
nejlepší helma je SCHUBERT potažmo BMW EVO s nějakým sharkem se můžeš jít vyfotit
Jen co to vyguglim, tak Ti to sem hodim.. Shark pouzivaji jezdci v soutezich jako MOTO2..
Pak si myslim, že by ses mel uklidnit! Samozhrejme že česky rozumím, ale ty helmy co tady Ty prezentujez vypadaji jak z "roku vopichej me z boku".. Navic vyklapeni SHARKu je konecne inteligentni na rozdil od jinych znacek.. Otocis to cely uplne dozadu a netrci Ti to na hlave jak satelit!!! To je vše co jsem chtel k Tvemu dementnimu prispevku ríct.. Uvcedom si, že co se libi Tobe se nemusi libit jinemu!!!
Shark je tezkej. Kdyz jsem ho zkousel, hned se mi kvuli tomu nelibil. Schubert C3 je mnohem lepsi, protoze je lehci. Kup si co chces, ale po ujeti 1.100 km za jeden den jsem v ni byl ok a kamos v jine ko
Dekuju za nazor.. Je videt, že zde pisi i inteligentni jedinci!!!
Ty snad nerozumíš česky ????
nejlepší helma je SCHUBERT potažmo BMW EVO s nějakým sharkem se můžeš jít vyfotit
Jen co to vyguglim, tak Ti to sem hodim.. Shark pouzivaji jezdci v soutezich jako MOTO2..
Pak si myslim, že by ses mel uklidnit! Samozhrejme že česky rozumím, ale ty helmy co tady Ty prezentujez vypadaji jak z "roku vopichej me z boku".. Navic vyklapeni SHARKu je konecne inteligentni na rozdil od jinych znacek.. Otocis to cely uplne dozadu a netrci Ti to na hlave jak satelit!!! To je vše co jsem chtel k Tvemu dementnimu prispevku ríct.. Uvcedom si, že co se libi Tobe se nemusi libit jinemu!!!
Kdyby jsi četl ty vlákna celý a ne jen poslední příspěvky
,možná by jsi pochopil jak jsem to myslel
Nebudu citovat ty přiblblé názory a urážky, příspěvek je adresován právě jim...
Porovnávat Shark Evoline II a C3 je tak trochu deb*lita. Shark - sice designově hezká, nicméně 2 kg vážící TERMOPLASTICKÁ hrouda, model Evoline III má už váhu 1,8 kg. Už to, že plasťák váží tolik, by mělo některé účastníky fóra trochu potrknout. Nemluvě o tom, že to vše působí lagricově.
Na moto 2 se jezdí sice Shark, ale karbonový speciály v ceně přes 20 litrů, chytrolíni.
C3 a Shoei Neotec jsou kompozitní přilby s váhou 1570 resp 1590 gr.
Kdo nejezdí na dovolené 500-600 km denně, tak možná neocení, co znamená rozdíl více jak čvrt kila na krku...a to nemluvím o polstrování, to je zase někde úplně jinde.
Porovnávejte helmy v cenové relaci do 8 litrů, kam patří ten Shark, Airoh atd. ale výš se nepouštějte. Nejvíc ale žgryndají ti, co si nikdy takovou helmu nekoupí, ale pič*vin - doplňků mají na motorce hromadu. Helma je základ.
Upravil kejda dne 30.01.2012 21:58
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
kejda: máš recht, někdo ani netuší k čemu vůbec vyklápěčku
kolem mě 3xC3 a nemyslím si, že by někdo z kluků měnil jen protože si přečte forum, ale ta Shoei...???...nic..C3 mám dva roky...musí ještě vydržet
všude dobře.....doma GSA
A ještě out of topic - pamatujete na Nolan 102? Jak měla úžasně vyřešenou sluneční clonu, která byla ne v helmě, ale na ní, nasunovala se na plexi zvenčí, po 20 km zajeb*ná od much. Tento systém musel vymyslet ale úplně totální hň*p.
Upravil kejda dne 30.01.2012 23:12
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Ty snad nerozumíš česky ????
nejlepší helma je SCHUBERT potažmo BMW EVO s nějakým sharkem se můžeš jít vyfotit
Jen co to vyguglim, tak Ti to sem hodim.. Shark pouzivaji jezdci v soutezich jako MOTO2..
Pak si myslim, že by ses mel uklidnit! Samozhrejme že česky rozumím, ale ty helmy co tady Ty prezentujez vypadaji jak z "roku vopichej me z boku".. Navic vyklapeni SHARKu je konecne inteligentni na rozdil od jinych znacek.. Otocis to cely uplne dozadu a netrci Ti to na hlave jak satelit!!! To je vše co jsem chtel k Tvemu dementnimu prispevku ríct.. Uvcedom si, že co se libi Tobe se nemusi libit jinemu!!!
Kdyby jsi četl ty vlákna celý a ne jen poslední příspěvky
,možná by jsi pochopil jak jsem to myslel
No možná to, že ti trčí jak satelit, ti aspoň připomene, že se nejezdí s vyklápěčkou otevřenou, koneckonců je to psané i v manuálu. Ale jestli ti přijde superbezvaohromný jezdit s otevřeným Sharkem, tak proč nepřesedláš na skútr?
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
už jsem se lekl, že to budeš chválit , zkoušel jsem Nolen a v prodejně jim to říkal, že tohle není šťastný řešení...že prý si to otřu ( ty breberky ), neboť někdy zastavit musím to sem se fakt pobavil...
všude dobře.....doma GSA
kejda napsal:
A ještě out of topic - pamatujete na Nolan 102? Jak měla úžasně vyřešenou sluneční clonu, která byla ne v helmě, ale na ní, nasunovala se na plexi zvenčí, po 20 km zajeb*ná od much. Tento systém musel vymyslet ale úplně totální hň*p.
Teď má Nolan novinku N 104 a chvástaji se že je srovnatelná s nejlehčí a nejtišší vyklápěčkou na trhu
Nač stahovat kalhoty když brod je ještě daleko
kejda...nerozčiluj se já jsem se třeba naučil C3 otevírat při vjezdu do obce už jen proto, že tě to nutí zpomalit...takovej tempomat na konci u cedule konec obce zaklapnu a jupíííí
všude dobře.....doma GSA
pepanek1150 napsal:
kejda...nerozčiluj se já jsem se třeba naučil C3 otevírat při vjezdu do obce už jen proto, že tě to nutí zpomalit...takovej tempomat na konci u cedule konec obce zaklapnu a jupíííí
jasný, to já taky tak ve 30-40 káemhá to stejně klapnu zpátky, neb mne to se*e a tlačí dozadu, psal jsem to jen proto, aby se tady nevyzdvihovaly moderní vychytávky Sharku, který ale nejsou praktický a už vůbec ne bezpečný. Kolik začátečníků a mladejch si to přečte a naletí
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
kejda napsal:
A ještě out of topic - pamatujete na Nolan 102? Jak měla úžasně vyřešenou sluneční clonu, která byla ne v helmě, ale na ní, nasunovala se na plexi zvenčí, po 20 km zajeb*ná od much. Tento systém musel vymyslet ale úplně totální hň*p.
Teď má Nolan novinku N 104 a chvástaji se že je srovnatelná s nejlehčí a nejtišší vyklápěčkou na trhu
mno, zeřjmě jsou to chvastouni, nicméně nejlehčí asi sotva - 1650 gr, a hlučnost 86 dB je taky víc než C3, ovšem za cenu skorem 9 klacků je to pořád termoplast. Ale bacha , pod krycím názvem Lexan - sakra, nedělá Lexan tady dutinkový polykarbonáty , myslím, že mám jeden na pergole
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Párkrát jsem s C3 na kedlubně opustil nechtěně moto při jízdě v terénu a helma vždy OK a dokonce bez škrábanců. Pouze vyskočilo plexi, tak ho cvakneš zpátky a valíš dál Problém mám ale s tlačením C3 v oblasti uší. Tak po 3hod jízdy. Zatím se nevytlačila, tak zkouším různé výstelky, ale marně. Když jsem s ní jel Český Dakař, tak to byl hotovej očistec Co cca 200km jsem musel stavět a přerovnávat výstelky, abych vůbec dojel. Dám jí ještě jednu sezonu a když nesedne, tak půjde do světa
se nediv, C3 se moc nevymačká, je udělaná nafest, jak nesedí, tak bude nejlepší výměna, já mám stěstí
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Waltr napsal:
Shubert 2 je tam habakuk polstrování, tak tlumí.
Obrovské zklamání u přilby za >10 tisíc je katastrofální mlžení, zvláště když jdou teploty dolů.
K C2 muzes koupit plexi s pinlockem a mas po mlzeni. Standardne se do C2 pinlock nedava.
No tak to pozor, v přilbě je nástřik plexi (tedy na plexi ) a ten původně měl být ,,pinlock" ale na to dojela žena. Plexi odešlo, vrstva se sloupala a nebylo přes něj vidět, samo po záruce.
Takže nové plexi a pinlok a mš jinou, která se nemlží ve standartu.
Ano časem na to přišli a změnili dodavatele, jen mě zarazilo že se to mlží fakt hodně.
ten nástřik stojí za velký hov*no, mně se oloupal 2x u Conceptu a pak i u C2. A oloupal se nejrychleji, jakmile jsem použil byť jen kapičku jakéhokoli saponátu...řešil jsem to Pinlockem, ovšem po 2 reklamacích a výměnách...
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Abych moji C3 nevychválil až do nebes, ale jen trochu pod ně, tak jednu výtku mám. Jelikož mám asi prasečí hlavu, uši jak Glum z Lotru, tak nasazení na hlavu - musím trochu zatáhnout za obě přezky od sebe, abych to dostal přes uši, a zavření je sice hračka, ale doklapnutí druhého zámku někdy nesedne, tak jemně zatlačím na levé straně a je to ok. Možná by stačilo trochu opilovat protikus západky. Jakmile je ale dovřená, ticho a fantastický pohodlí. Za 2 roky skorem 20 000 km a furt stejná.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
kejda: zkus kuklu s ušima máš jinak problém s každou helmou... i ve vyklápěčce ti s kuklou budou uši ve správné poloze a nebudeš muset už s helmou dodatečně kvrdlat...