Nazdar páni,když jsem řešil jednomu známému problém hluku z motoru GS800,bylo to od rozvodu,když byl motor studený tak rachot,ohřál se a byl klid,odmašlil sem moto abych sundal vent.víko a zkusil sem nap. lištu řetězu jak jak chodí s napínákem,byl seklej a řetěz volný. Vyšrouboval sem zátku že ho vytáhnu a nešel ven,vytahl sem ho samodomo vyrobeým udělátorem a zjistil sem že díra v hlavě kde chodí je prostě malá,napínák měl tuším rovných 14 mm. Upravil sem tedy výstružník ze zátky udělal vedení(objednal sem novou) a tu díru přestružil,aby nepadla nějaká spona do motoru mezi břity výstružníku sem nastříkl super tahavou vazelinu od Mafra(Catenol).Poté smontoval a napínák chodil jak má.Složil moto a přípojil tlakoměr na kontrolu.Složil natočil ticho klid a tlak podle manualu studený aj teplý OK. Motorka měla najeto kolem 8tis. Moto zakoupeno nové Renocar a udajný hluk reklamoval v záruce,prý si to sedne,bylo štěstí že rozvod nepřeskočil,řešil tohle už někdo?
Mně se začal ozývat roz. řetěz až ted při 50 tisících. Dělá to jen za studena, jak popisuješ, ale když přidám otáčky, ztichne to. Koupil jsem nový napínák a chystám se jej vyměnit. Doufám že pak už bude klid...
Myslím si že Ti to asi nepomůže,na tom napínáku se nemá co pokazit,jsou to jen 2 takové hylzny v sobě, spíš mrkni na ty pružiny a tlak oil, měřit, bude to u těchto engine alfa omega
Napínák rozvodů se může klidně ze...t. Koukněte na http://www.bmwgs.cz/forum/viewthread.php?thread_id=23096.
Příčina všeho: vadný nepínák a dekompresor.
starej model z roku 2008 , asi z nejake bouracky nebo je KO
Upravil schrek dne 30.01.2015 21:19
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Ahoj, motorka při plynulé rychlosti začala ztrácet výkon. Spojka a odpbočení z hlavní, už se nepodařilo nastartovat, jen se pootočí startér a pak vypne. Na vyšší kvalt se sotva pootočí motorem (na zvedáku rukama). Podle toho co jsem tady přečetl, bude motor pravděpodobně zadřen na pístech? Kdyby byla chycená klika, tak to nejspíš začne klepat a motorem by šlo otočit snadno? Díky za názor
Tryskac napsal:
vytiahni sviečky a vtedy toč za koleso pri zaradenom 6Q. Aj ked bude motor v poriadku odpor bude nerovnomerný.
Koľko máš km?
Svičky jsou vyndané, a myslím že tam ta šestka taky byla. Motorka má cca 55tis, sem tam pozadním a nebyla ježděná zrovna na spotřebu. O víkendu to rozeberem a uvidíme...
Tryskac napsal:
vytiahni sviečky a vtedy toč za koleso pri zaradenom 6Q. Aj ked bude motor v poriadku odpor bude nerovnomerný.
Koľko máš km?
Svičky jsou vyndané, a myslím že tam ta šestka taky byla. Motorka má cca 55tis, sem tam pozadním a nebyla ježděná zrovna na spotřebu. O víkendu to rozeberem a uvidíme...
Pěkné pondělní ráno přeju
Dopadlo to asi ještě celkemdobře, je zničená ojniční šála, zbytek okem vypadá dobře. Bude potřeba vše přeměřit.
Nemáte někdo prosím manuál, kde jsou hodnoty tolerancí a utahovací momenty? Děkuji
Tryskac napsal:
vytiahni sviečky a vtedy toč za koleso pri zaradenom 6Q. Aj ked bude motor v poriadku odpor bude nerovnomerný.
Koľko máš km?
Svičky jsou vyndané, a myslím že tam ta šestka taky byla. Motorka má cca 55tis, sem tam pozadním a nebyla ježděná zrovna na spotřebu. O víkendu to rozeberem a uvidíme...
Pěkné pondělní ráno přeju
Dopadlo to asi ještě celkemdobře, je zničená ojniční šála, zbytek okem vypadá dobře. Bude potřeba vše přeměřit.
Nemáte někdo prosím manuál, kde jsou hodnoty tolerancí a utahovací momenty? Děkuji
Nevíte jestli se dají sehnat větší ojniční šály použitelné po přebroušení? v BMW orig. díl na opravu nemají.
Manual jsem googlil a nic, nemáte někdo prosím. Dík
Pánové HELP!
Proběhl jsem tu forum, asi jsem přehlédl. Potřebuji vědět zda je identický ( mimo výkonu 52/63 KW) motor TWIN 650/ 800. Zda jsou stejné konektory, pokud koupím slabší motor a namontuji do 800 GS připojím do řídící jednotky. Kamarádovi padl motor při 80 km/ hod. jízda v koloně.., olej OK, servis zdělil, že se pootočily šály... K.O. Nemá čas to rozebírat..
Koupeno na podzim 2015, do dnešního dne najeto ( od koupě) 750 km...
podľa tohto zdroja by mal byť rozdiel vo vačkách http://www.gs-end...echnik.htm
podľa iného zas v hrdlách či tryskách - možno škrtené verzie.
Porovnal by som si v realoeme katalógové čísla vačiek a vstrekovania.
joef napsal:
Pánové HELP!
Proběhl jsem tu forum, asi jsem přehlédl. Potřebuji vědět zda je identický ( mimo výkonu 52/63 KW) motor TWIN 650/ 800. Zda jsou stejné konektory, pokud koupím slabší motor a namontuji do 800 GS připojím do řídící jednotky. Kamarádovi padl motor při 80 km/ hod. jízda v koloně.., olej OK, servis zdělil, že se pootočily šály... K.O. Nemá čas to rozebírat..
Koupeno na podzim 2015, do dnešního dne najeto ( od koupě) 750 km...
Díky za zprávu Joef
Proc kuppvat jinej motor v inzerci je jich dost tech klasickych 63kw
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček