hadám asi v alternátoru,když jde o dobíjení.Stejně jako 650GS a 650GS dakar
...tipuju...nevím...
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Koukám,že 1100GS má stejný alternátor Bosch 50A jako 1150GSA. 1150GS má buď Denso 40A a nebo Bosch 50A = R1100GS má silnější altík stejně tak,jako R1150GSA kam se gelovka dávala v základu. Z toho mi vyplívá,že by neměl být problém.
zetor napsal:
Koukám,že 1100GS má stejný alternátor Bosch 50A jako 1150GSA. 1150GS má buď Denso 40A a nebo Bosch 50A = R1100GS má silnější altík stejně tak,jako R1150GSA kam se gelovka dávala v základu. Z toho mi vyplívá,že by neměl být problém.
...asi tak...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Nejsem si jistý ale mám za to, že silnější alternátor se dával buď u ADV nebo pokud bylo ve doplňkové výbavě vyhřívání rukojetí... případně další zařízení...
já netvrdil,že 11ka přebíjí ...já tvrdím,že dakar přebíjí víc než je na gelovkách povolenej rozsah a že klasika 650 GS ne.Otázka je stále stejná a stále nezodpovězená,tak se vymáčkněte chytráčci když všechno víte...
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
já netvrdil,že 11ka přebíjí ...já tvrdím,že dakar přebíjí víc než je na gelovkách povolenej rozsah a že klasika 650 GS ne.Otázka je stále stejná a stále nezodpovězená,tak se vymáčkněte chytráčci když všechno víte...
Vždyť jsi o 650 nenapsal zprvu ani čárku...??!! Napsal jsi jen to,jestli jsou gelovky náchylné na přebíjení....??
dobře...tak znova ve skratce.
Otázka:Je gelovka náchylná na přebíjení?
Tvoje odpověď: to jsou všechny (jak pro ****i )
můj argument Dakar přebíjí 650GS ne
tvoje odpověď 11 a 1150gsa stejnej alternátor ( paráda-to jsem chtěl slyšet )
znovu otázka: je nebo ne?
odpověď: o 650 jsi nenapsal ani čárku ( co dodat?...mám radši napsat na motorkáři.cz??? )
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
to si děláš ty nie?Pročti si to znova a pak dej vědět cos vykoumal,jo?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
LiborJ napsal:
Tuto zimu přibylo hlavně DESIERTO I, předělání držáku navigace, na hrazdičce na řidítkách je to moc nízko, tak jsem to dal na RAM a nová HYPERPRO pružina na předek. Jinak do laďuju kufry BEGR - vylepuju vnitřek kobercem, bo mi v tom konzervy hrncujou jak sviňa.
Řeším novou baterku - klasiku od YUASY, nebo gelovku. Nemůžu se furt rozhodnout. Radši bych gelovku (kvůli převrácení), ale mám strach že mi ji dobíjení odpálí. Prý to není na gelovku stavěné a dává to moc proudu.
Kdyby byla nějaká zkušennost 1100GS vs. gelovka, budu rád.
Zdarec.
Mám na 1100GS gelovku FIAMM 4 sezóny a drží úplně v pohodě. Kyselinový jsem měl vždy tak na 2 roky a šlus. O gelovku se starám tak, že se o ní nijak nestarám... jen jí tak 2-3x za zimu dám vždy na tejden na udržovačku.
Upravil Hrabe_X dne 16.02.2012 12:43
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Mr GS napsal:
to si děláš ty nie?Pročti si to znova a pak dej vědět cos vykoumal,jo?
To samé jsem Ti chtěl napsat o příspěvek víše...ale zapoměl jsme na to...
No nic...jestli ti stačí,že 650GS i Dakar mají dle Realoem stejný altík,tak mám vyhráno...
Ne-nestačí.Jednak by mělo mít GS jen 280W,ale to možná jen ty,který jsou v základu bez ABS a vyhřívaných rukojetí,takže ti uznávám bod za tohle,nic méně jediný,co pořád děláš je,že jak nějakej deb.ilní politik odbočuješ od tématu a to je: jestli gelovce škodí přebíjení!!!
...a já jsem si už zjistil,že škodí(samozřejmně bez tebe,coby "odborníka" přes baterky )
Když to budeš dobíjet více jak 12,8 V tak začne bublat a může prasknout.A na to,aby to nepřebíjelo 12,8 musí být elektornika jakýhokoliv stroje uspůsobená a tím i určená k používání gelových baterií a to 650 není!...nabíjí na víc jak 12,8V takže.....
profíku
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Já jsem kdesi slyšel, že strop, který je gelovka schopná přežít je 14,4 V. Ideální nastavení regulátoru by mělo být kolem 12,8 V, to sedí.
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
LiborJ napsal:
Já jsem kdesi slyšel, že strop, který je gelovka schopná přežít je 14,4 V. Ideální nastavení regulátoru by mělo být kolem 12,8 V, to sedí.
14,4 bez zatížení je 12,8
...to jsem vyčet protože bývalej kamarád(specialista přes baterky) teď začíná pomale přecházet na podpadky a už mu to moc nemyslí
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
LiborJ napsal:
Já jsem kdesi slyšel, že strop, který je gelovka schopná přežít je 14,4 V. Ideální nastavení regulátoru by mělo být kolem 12,8 V, to sedí.
14,4 bez zatížení je 12,8
...to jsem vyčet protože bývalej kamarád(specialista přes baterky) teď začíná pomale přecházet na podpadky a už mu to moc nemyslí
Ty si radši žádnou baterku nekupuj...pro takový jako Ty už je vymyšlený dynamo...
zetor přiložený následující obrázek:
to sem rád...aspoň se nemusím nechávat oblbnout řečma novodobýho Ala Bundy
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA