servisak napsal:
No vidíš to a ani to tolik nebolelo a ani nestálo.. Toho tvýho dakara musíme pořádně zapít
No to každopádně, už jsem ti dlužen za radu s těma světlama nebo blinkrama nebo co to bylo...
Ještě bych se chtěl zeptat na startovací relé... Myslím, že to je slabou baterkou, ale třeba se pletu... Chtěl jsem to natočit a kontroly s podsvícením v budíkách lehce ztlumily jas, motor se jen pootočil a v relé začalo rychle cvakat... Baterku jsem dal nabíjet, může to být tím?
Je to položka 7. http://www.maxbmw...v=04052012
Koukám, že slabina mojí Dakarky bude startování...
Upravil xHackerM dne 08.04.2012 09:43
Sledoval jsem Vaši anabázi s diagnostikou a následnou opravou závady a musím říct že vám to klapalo jak chirurgům při operaci Snad už máš na tuhle sezónu vybráno a budeš už jen jezdit.
Když jsi u té volnoběžky, dá se koupit jen origo nebo existují také jiní výrobci?
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
berka napsal:
Sledoval jsem Vaši anabázi s diagnostikou a následnou opravou závady a musím říct že vám to klapalo jak chirurgům při operaci Snad už máš na tuhle sezónu vybráno a budeš už jen jezdit.
Když jsi u té volnoběžky, dá se koupit jen origo nebo existují také jiní výrobci?
Hlavně mě těší,že se tímto se ukázala ta správná tvář fóra,kdy si pomáháme...
Tak asi budu muset sundat ten kryt a vyčistit to (dle fotky pár stran zpět). Dneska jsem ujel 290 km. Dával jsem si celkem asi 4 pauzy (cca 15 min) a jednou se mi stalo, že jsem nastartoval a zdechlo to. Nastartoval a zdechlo to. Pak po nastartování jsem přidal plyn a pak to šlo ... pak jsem to zkusil znova před domem a v pohodě. Nevím proč. Jediné co vím, tak před tím než mi chcípala jsem se otáčel na místě, kde to nebylo moc dobrý a škrtil jsem jedničku. ale jestli to má vliv
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004 Vidět a hlavně být viděn !
Tééda kluci.. klobouk dolů takhle nadálku opravit motorku.. paráda.
Jinak si teď říkám.. když to tak čtu.. proč ja si to GS pořizoval jestli se v tom budu hrabat ještě víc jak v 350 jawě.. a že jsem se u ní nazlobil až jsme ji poslal z baráku...
Kluci každopádně... kdyby cokoliv.. jste tu vy! paráda... ted jenom dotaz ohledně výměny plynového lanka. Když ho vyměním musím kalibrovat plyn? A pak ta kalibrace s emuže provádět kdykoliv před nastartováním a nebo ihne dpo otočení klíče rychle dvakrát protočit plynem. Děkuji za odpověď.
Okok.. paráda.. jsme tu novej tak se radeji ptám. Motorku jsme měl ted v servisu a všechno je prý ok. Tak nevím.. budu tomu věřit. A pak.. nikam daleko s tím jezdit nechci.. myslím tím pouze čr.
Takže vyměním lanko (to bude boj) a zkusíme to hned zajet k nějákemu GS servisákovi :-D aby to zčeknul. a pokecáme o tom :-D. Myslím celou mašinu...
Musím ji ještě pořadně omejt... špína je všude... jako na Bruntálsku.
Víš ono nejde o rozebírání. Ale ta motorka má nějakej věk a aby šlapala, tak se o ní prostě musíš starat. A když nevíš, jak to dělali typřed tebou, tak radši preventivně. Aspoň se to naučím...ikdyž jezdit se dá i s tím až zase začne bejt hnusně, tak se do toho dám
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004 Vidět a hlavně být viděn !
Tak jsem se odhodlal. Sice je nádherný počasí, ale po obědě valim pryč. Nakonec to nebylo tak složitý a dlouhý, kdyby mi nezapadnul klíč a šroubek
Tady přikládám foto, je to moje první rozložení něčeho co má motor http://postimage....qnqb39j0j/
Ale 2 věci mě zarazily: V tom airboxu bylo trochu oleje po stěnách, tak jsem to vyčistil, ale nevím jestli je to normální ?
EDIT: zjistil jsem, že to může být, když je víc oleje na motorce. Tak jsem měřil ryskou a je tam kolem max, takže to bude asi tím...tak jedině zkusit třeba deci odlít
A pak tohle http://postimage....5ce1r895z/ špatně se to fotilo, ale je to doraz, kterej dělá 25 nebo 37kw..je na tom zezadu nějký číslo začíná 3 a pak nevím..je to svařovaný. Budu se muset zeptat předchodzího majitele co s tím prováděl
jinak jsem jí nastartoval..projel...nastartoval..nechal uležet a pak znova a zatím pohoda. Překvapilo mě, jak je ta motorka "jednoduchá", že to zvládnu i já
Upravil MMirek dne 29.04.2012 16:02
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004 Vidět a hlavně být viděn !
Dneska 10 nastartování a jen jednou to zdechlo. Bylo to potom, co stála asi 25 minut na slunci. Tak nevím co by to mohlo být. Když je ve stínu, v garáži, pod stromem, všechno v pohodě, ale jak na ní svítí přímo slunce, tak se jí to nelíbí
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004 Vidět a hlavně být viděn !
Bejvalka má taky F650GS chcípání na volnoběhu jsme taky řešili,ale ani v servisu na nic nepřišli nebo spíš přišli a prý lambda což se mi zdá divný,ale **** tomu rozumím takže se do toho už nemotám.Ale včera mi volala znova a chcíplo jí to za jízdy po podřazení před zatáčkou což je dost prekérka hned se,ale zas chytla.Nevíte co by to mohlo být?
čidlo otáček ! vyčistit, jinak ten doraz plynu vypada všelijak nepozná se z toho nic.
25kW ma takovej doraz tam. Pokud chceš někde najdu i fotky.. ale musíš vydržet.