resil jsem osmicku, co podle jisteho servisu byla dead a pan Hamouz mi to opravil na pockani za 30 minut.
rucicky budiku po cca 60 tisicich km prestaly za jizdy kmitat
Upravil hicks dne 03.02.2013 16:34
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Popi napsal:
Zkusím to dát místnímu rovnači a uvidím, co řekne. Kdyžtak to budu konzultovat tam, co radíš.
jj....
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
lonska cena na podzim 3800 rafek a 1200 spice, nejdou pouzit ty co tam mas ted
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
neboj Hamouz sezene cokoliv a prave jedeninej krom TT a ROCK byl schopnej tenhle rafek dodat
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Zdarec. Možno neskoro, ale len tak pre info.
Na svojej osmičke som zmenil predné pružiny za Hyperpro a rozdiel tam určite je. No a zadok ?? Zavolal som si do Hyperpro ( resp. riešil s dovozcom ) a z nederlandu mi prišiel emulsion, na ktorý som použil pôvodný HPA system. A myslím, že mam postarané aspoň na chvíľku. Jasne, cena ?? Cela ta sranda vyšla na necelých 500 EUR + nejaký čas v garáži pri dobrej muzike.
Rusty přiložený následující obrázek:
[133.9Kb]
Upravil Rusty dne 11.02.2013 10:13
Four wheels move the body Two wheels move the soul......................
Popi napsal:
A ještě takový amatérský dotaz, až budu mít rozebrané vidle, co všechno by se tam mělo ještě vyměnit? Mám na mysly gufera apod.
Amaterska odpoveď :
*keď budeš mať vidlice už na stole ( musíš ich na stôl dostať už s uvoľneným vekom, resp maticou ), tak zatlačíš pružinu a 13tkou uvoľníč kontra matičku
*potom pekne odskrutkuješ tu velikáánsku ALU maticu a aj s plastovou podložkou si ju odlož :-D
*vylej olej - určite ti vypadne plast krúžok čiernej farby a pri troche štastia aj oceľ podložka
*potom pekne pumpuj a pumpuj a vylievaj, pokiaľ to nebude uplne prazne - keď si OK a nehrá ti hlasne muzika v garáži, tak to budeš počuť
*potom si ten tlmič daj kolmo k stolu, všetko ,, pusť dole,, to znamena že všetky časti máš v najnižšej polohe a nalej olej - pozor nie cely liter !!
*po naliati cca 500 ml oleja napumpuj olej tak, aby tam v piete nebol žiaden vzduch - počítam, že si si zase nezapol radio na plné gule - budeš to aj citiť pri pumpovaní - zvýšený odpor. No a potom dolej olej na tu požadovanu hladinu 120mm
* pred montážou nezabudni na jednu dôležitú vec TEN ČIERNY PLASTOVý SPACER JE POTREBNé TROŠKU OBRúSIť HRANY - INAK TO DO PRUžINy NEVLOžíš
* no a teraz už len poskladať, nezabudnúť dotiahnuť 13tku a hotovo - všetko dotiahnuť a skontrolovať......
Upravil Rusty dne 11.02.2013 11:43
Four wheels move the body Two wheels move the soul......................
Popi napsal:
To je vyčerpávající popis, díky moc. Ta hladina to je 120mm od vrchu?
Eště takhle popsaná výměna zadní pružiny, a můžu jít na to...
120mm je od vrchu - ked ti to všetko ,, spadne dole,, tak inu možnosť stejne nemaš :-D
zadný ?? hodka práce aj s nastrekom - ale potrebujes nejake naradie
* zadny tlmič, resp nastavenie HPA - UVOLNIŤ - max odskrukovať
* upnuť tlmič a zatlačiť pružinu
*po uvoľnení tlaku pružiny rukou zatlačiť HPA a uvoľniť poistný drôt a máš rozobrané
A AKO zložiť ?? Obrátený postup - akurat som si vyrobil jednu nerez podložku - asi mi chýbala v balení - ale no problem
*takže na nový tlmič naložíš spodnú ALU podložku a na ňu podložku ALU
*naložíš pružinu
* v prípravku pružinu zatlačíš tak, aby si nasunul ORG HPA tak , aby si bol schopný - aspoň u mňa - nasunúť poistný krúžok na najnižšiu polohu ( aby si zbytočne nestratil možnosti nastavenia predpätia pružiny a aby si mal staticky SAG cca 25 mm ( u mna to tak bolo :-D
* no a hotovo
Four wheels move the body Two wheels move the soul......................