Domluven sraz na ráno. I tam se pozná na cestě, kdo je kdo. Čekali jste někdy na někoho víc jak půl hodiny? Nám se to stalo a nemáme to rádi. Snídani jsme neměli v hotelu, protože ve Francii v průměrných a levnějších hotelech se téměř vždy paltí extra a většinou nestojí za to a je zbytečně drahá. Naopak se nám líbí místní pekárny, které nejsou ani pekárny v pravém slova smyslu, ale boutique a delicatessen dohromady. Většinou mají i jeden, dva stolky venku a není nad to, dát rozmanité čerstvé pečivo s dobrou kávou. Přesně takovou boulangerie máme přímo před nosem, na náměstí, kde je i hotel, asi 30m od vchodu. Rande v osm u motorek, abychom se najedli v boulangerie v Annemasse.
Doc přiložený následující obrázek:
[110.74Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Zde nás ale čekalo velké překvapení. Když jsem ráno (včas abychom stihli být naloženi v osm) snesl první bagáže k motorce (zbytek přinese Elpída a, než naložím i to, zatím udělá check-out, jsme také sehraní...) zjistil, že je zaparkována jenom jedna motorka. Kde je druhý pár? No sedí už v boulangerie! No to ale je zbytečně brzo. Uspíším jak je jen možné celé nakládání a přesunujeme motorku také k boulangerie. Proč tak brzo, Thanasi?
Doc přiložený následující obrázek:
[149.63Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
No naše blbost! , odpovídá. Zapomněl si správně naštelovat budík na mobilu, který mu ukazoval ještě řecký, o jednu hodinu posunutý čas. Takže se divil, proč je téměř první zákazník to sobotnání ráno v Annemasse. Pijí již druhé kafe. A proč jsi nás nevzbudil, abychom se společně rozdělili o tu blbost? No, nechtěli jsme, byla to čistě naše vina a ani nevíme, třeba jste měli divokou noc (...) a potřebujete správný oddech. Díky za ohled a že hledíš na náš sexuální život, ale marně, padli jsme oba za vlast ve vteřině....
Doc přiložený následující obrázek:
[140.17Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Pochutnáme si tedy také na sladkém croissantu s pudinkem a capuccinem a vyrážíme.
Doc přiložený následující obrázek:
[186.48Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[184.99Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Projíždíme ranním sobotním městem, které se pomalu probouzí do činnosti, počasí pošmourné, ale severněji ve Francii a konkrétně v Paříži, našem dnešním cíli má být chladno a hodně deště. Jedeme pomalu vedle sebe, stavíme několikrát na semaforu, fotíme za jízdy.
Doc přiložený následující obrázek:
[166.13Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Najednou mi Thanasis říká, že jak se na mě díval zezadu, že se mu zdá že se něco leskne na pneumatice. Popojížděj Kosťo pomalu dopředu, ať to stačím dobře rozpoznat. ....
Doc přiložený následující obrázek:
[174.24Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Hele, máš určitě hřebík! Nakonec to není hřebík, ale vrut. To nám tak chybělo, dnešní etapa je „jenom“ 550km schválně proto, abychom dorazili do Paříže kolem poledne a měli celé odpoledne a večer volné. To, co teď určitě nepotřebujeme, je defekt.
Doc přiložený následující obrázek:
[175.12Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
V sobotu ráno ve Švýcarsku, kde zase tolik motorek nejezdí, aby byly servisy všeho druhu na každém rohu a některé i v noci, jako např. u nás. Po několika poptáních se dozvídáme o velkém pneuservisu vedle benzinky téměř u dálnice, který je otevřen prý neustále. Jedeme tam, ale jsou zařízeni jenom na auta.
Doc přiložený následující obrázek:
[147.85Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
. Prý je asi tři kilometry další, vedle prodejny Dainese, pneuservice na mašiny a je otevřený. Naše radost z rychlého vyřízení selhala hned na začátku, během první věty s majitelem. Neopravujeme pneumatiky. Nedoporučujeme to z bezpečnostního hlediska.
Doc přiložený následující obrázek:
[156Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Já, tak jako Thanasis, jsem měl zcela nové obutí na cestu. Kvůli jednomu vrutu se mi nechtělo kupovat celou zadní pneumatiku. Měli jsme s sebou knoty, ale nechtěli jsme je použít, protože prostě za tepla opravený defekt v servisu je rozhodně lepší, nehledě na naše naložení a vysoké rychlosti. Ale byli neústupní. A ani neměli můj rozměr pneumatiky k dispozici i kdybych chtěl koupit ale až pozítří, v ponělí, a to je sakra pozdě, to už zitra budeme v tunelu pod La Manší, který jsme si předplatili na internetu (postatně levnější způsob, velký rozdíl ceny!), natož pozitří.
Doc přiložený následující obrázek:
[160.17Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Nezbývá nám víc, než se pustit do opravy sami. Máme knoty, ampule a Thanasis má i ten komresorek do zástrčky na adve. Já dělal s knotem jenom jednou, před první velkou cestou do Iránu, a to pokusně v pneuservisu pro případ potřeby. Princip jsem znal, ale Thanasis se zdál jistější a hned se jal vyndávat sadu, kterou měl lépe při ruce, než já. Zkusil první, ale nějak to nesedlo.
Doc přiložený následující obrázek:
[137.36Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[154.19Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[155.34Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
. Pak jsem to zkusil já, výsledek byl o něco lepší, ale pravdou je, že jsme si nebyli jistí, přestože na naslinění to nevypadalo, že by to ucházelo.
Doc přiložený následující obrázek:
[184.48Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Uvidíme. Celé zdržení s hledáním servisů a naší opravou se rovnalo asi dvou hodinám.
Doc přiložený následující obrázek:
[181.45Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Vyrážíme konečně do Paříže.
Doc přiložený následující obrázek:
[187.53Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Ancona - Annemasse
Doc přiložený následující obrázek:
[148.74Kb]
Upravil Doc dne 28.03.2012 21:41
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Guma drží, alespoň já nepozoruji nějaké změny. Po nějakých kilometrech jsme nuceni jít do nepromoků díky hustému dešti, který byl střídavě po celou cestu do Paříže. Spíš jsem byl teď vepředu já a viděl jsem, že Thanasis má problémy udržet 160km/h v dešti a to i v místech s dokonalou vozovkou a pórovým asflatem. Na chvíli jsem ho dokonce ztratil, protože nestihl jedno předjíždění tiráku a vecpala se mezi nás jiná auta. Pomalu jsem zpomaloval až na konečných asi 130km/h a konečně opět rozpoznávám jeho xenon. Počkám na něj a naznačujeme si zastávku v blížícím se odpočívadle a benzince. K mému překvapení nadává na System 5 helmu kterou má. Strašně se mu mlží plexisklo. V hustém dešti potřebuje mít pootevřené plexi, čímž se mu žene voda dovnitř díky turbulenci, při zavřeném během chviličky zamlženo a nejde s tím nic udělat. Zkouší všechno možné, jinak dýchat, jinak vydechovat, ale nic na plat. System 5 je poslední model BMW, který ještě nemá druhou slídu pod plexisklem. Já to mám leta odzkoušeno od Shoei, že je to ten nejjistější zbůsob. Tady Shubert (a tedy i BMW) zaspali dobu o pět let, než si dali říct. Já s modelem 6 neměl absolutně žádný problém. To byl tedy důvod proč musel tolik zpomalit, aby našel rovnováhu mezi rychlostí a bezpečností.
Doc přiložený následující obrázek:
[182.35Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[147.07Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic