hicks napsal:
jenomze tys to KOMPLET utopil, ze
zajimavy, zes to nejak zapomel dodat...
No to jsem zapomnel jenomze oni v navodu nepsali, ze to nesmi do vody.... a tak jsem nepredpokladal, ze ta "troska" vody tomu muze uskodit. Ale od te doby motorka slapala jak hodinky. I soucasny majitel si nemuze vynachvalit. Akorat uz s ni nedela psi kusy, jako jsem delal ja...
Panove jak ja vam motorky zavidim... bych jezdil az bych brecel. Jenze to nejde. Povoleny obsah pouze 250ccm a mesto kde ziju ma uplny zakaz motorek
koukam, ze to je vedle Shenzenu...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Paul napsal:
Souhlas, líbí se mi novej kryt motoru a nový padáky od TT, ale ve všem ostatním je to stejný nebo horší.
jakej kryt motoru?
http://shop.toura...700gs.html Tenhle, jde mi k tomu prostě víc, ale to jsou detaily. Jak sem řekl na nový se mi nelíbí zobák, blinkry a teď když nad tím přemýšlím tak barvy.
Link nefunguje . Blinkry jsou tam led za priplatek . Jiný bych ani nechtěl.
Počkám až bude v Brně a mrknu se na ní .
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Paul napsal:
Mě funguje. A nejde mi o typ blinkrů, ale o ovládání, je tam už obyčejný řešení na levej palec.
mne nejede ani v jednom browseru.
jakej je to partnumber pls?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tie prepínače blinkrov konečne. Pol sezony som si na to zvykal, aj tak si myslím, že tie BMW prepínače su rovnaká nepochopitelná tradícia ako nemecké biele párky bez chuti.
Inak tu nádržku na brzdovu kvapalinu si mohli podla mna odpustiť.
Ak jej vychytali tie detské nemoci tak by mohla byť fajnová, aj pruženie má lepšie.... výzorový efekt je pre mna bezpredmetný oproti starému modelu.
Mne sa aj tak najviac páči žltá alebo modrá v akej som mal 650.
Upravil sanko dne 05.01.2013 15:54
sanko napsal:
Tie prepínače blinkrov konečne. Pol sezony som si na to zvykal, aj tak si myslím, že tie BMW prepínače su rovnaká nepochopitelná tradícia ako nemecké biele párky bez chuti.
Jsi jeden z mála protože naprostá většina lidí co na to nadává to v životě nezkoušeli, ale nechci tady rozpoutat debatu jestli je to dobrý nebo ne, mě se to líbí, vyhovuje mi to a když vlezu na skutr kde je klasika tak nadávám.
Hicks: 01-048-5140-0
tak to se mi uplne moc nelibi.. origo BMW (ktery snad dela pro BMW TT) se mi porad libi vic...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
sanko napsal:
Tie prepínače blinkrov konečne. Pol sezony som si na to zvykal, aj tak si myslím, že tie BMW prepínače su rovnaká nepochopitelná tradícia ako nemecké biele párky bez chuti.
Jsi jeden z mála protože naprostá většina lidí co na to nadává to v životě nezkoušeli, ale nechci tady rozpoutat debatu jestli je to dobrý nebo ne, mě se to líbí, vyhovuje mi to a když vlezu na skutr kde je klasika tak nadávám.
Hicks: 01-048-5140-0
... ked som poriadne " tahal plyn " pri predbiehaní a zároven som chcel vypínať alebo zapínať pravú, tak som to hodne často hladal. Asi som už starý na zmeny.
sanko napsal:
Tie prepínače blinkrov konečne. Pol sezony som si na to zvykal, aj tak si myslím, že tie BMW prepínače su rovnaká nepochopitelná tradícia ako nemecké biele párky bez chuti.
Jsi jeden z mála protože naprostá většina lidí co na to nadává to v životě nezkoušeli, ale nechci tady rozpoutat debatu jestli je to dobrý nebo ne, mě se to líbí, vyhovuje mi to a když vlezu na skutr kde je klasika tak nadávám.
Hicks: 01-048-5140-0
... ked som poriadne " tahal plyn " pri predbiehaní a zároven som chcel vypínať alebo zapínať pravú, tak som to hodne často hladal. Asi som už starý na zmeny.
asi jo.
Ja ten system mam celkem rad, ale jsem schopen behem vteriny prepnout na klasicky. Je to o treninku...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Je to zhůvěřilost (blingry BMW),( už sem si zvykl) ale je to jako se učit chodit po rukou a tvrdit že je to lepší než na nohou.chtěl bych slyšet jedinej rozumnej důvod proč by to mělo být lepší-napadá mě snad jen lepší ovladatelnost při použití filcových palčáků při cestování po sibiři v -40st mrazech
Nesouhlasím, před tím sem jezdil s klasikou a když vlezu z BMW na klasiku je to pro mě značně nepohodlný. Prostě jsou to větší tlačítka u kterejch si nemusím lámat palec a zadruhý si neprodřu rukavici na levým palci (vlastní zkušenost). Nic méně tohle už tady bylo řešený několikrát a tohle téma se nejmenuje blinkry BMW.
petrs napsal:
Jenze to nejde. Povoleny obsah pouze 250ccm a mesto kde ziju ma uplny zakaz motorek
Kde to žiješ človeče, snad nie vo Vatikane?
viděl bych to spíš na nějakou asii... vietnam nebo tak neco ???
napadlo vas kliknou mu na profil?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2