no prave ze mozna tam neni masina ale dedek s kladivkem a tuka to na motoru
Upravil schrek dne 27.12.2012 18:59
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
kim napsal:
ještě detail
Jen pro zajímavost si typněte kolik chtějí v Renocaru za těsnění víka (papírové ,obyč ,nic zvláštního)
400?
Blok jsem nečistil tak to bylo při demontáži,olej tam nebyl vyteklo pár (doslova) kapek -moto na bočáku.
Za to těsnění chtějí 318kč- za zlomek gramu papíru kterýho nějakej lis namlátí za hodinu tisíce stejně nebylo skladem ale i kdyby ,stejně bych si ho vyrobil;chtěl bych poznat člověka kterej ty ceny vymejšlí.
318,- Kc.. jako co resis?
vis vubec kolik stoji logistika, kontrola kvality toho dilu? Jenom v nakladech to bude tak 80kc tipuju.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kim napsal:
ještě detail
Jen pro zajímavost si typněte kolik chtějí v Renocaru za těsnění víka (papírové ,obyč ,nic zvláštního)
400?
Blok jsem nečistil tak to bylo při demontáži,olej tam nebyl vyteklo pár (doslova) kapek -moto na bočáku.
Za to těsnění chtějí 318kč- za zlomek gramu papíru kterýho nějakej lis namlátí za hodinu tisíce stejně nebylo skladem ale i kdyby ,stejně bych si ho vyrobil;chtěl bych poznat člověka kterej ty ceny vymejšlí.
318,- Kc.. jako co resis?
vis vubec kolik stoji logistika, kontrola kvality toho dilu? Jenom v nakladech to bude tak 80kc tipuju.
Jaká logistika a kontrola kvality u vyseknutýho kousku papíru? Možná způsob jak uživit o pár kravatářů na víc.Pro tebe je to pakatel ale já na to musím být chvíli v hokně na takovou cenu,mnohem méně času mi zabere to vyrobit než na to vydělat
kim napsal:
ještě detail
Jen pro zajímavost si typněte kolik chtějí v Renocaru za těsnění víka (papírové ,obyč ,nic zvláštního)
400?
Blok jsem nečistil tak to bylo při demontáži,olej tam nebyl vyteklo pár (doslova) kapek -moto na bočáku.
Za to těsnění chtějí 318kč- za zlomek gramu papíru kterýho nějakej lis namlátí za hodinu tisíce stejně nebylo skladem ale i kdyby ,stejně bych si ho vyrobil;chtěl bych poznat člověka kterej ty ceny vymejšlí.
318,- Kc.. jako co resis?
vis vubec kolik stoji logistika, kontrola kvality toho dilu? Jenom v nakladech to bude tak 80kc tipuju.
Jaká logistika a kontrola kvality u vyseknutýho kousku papíru? Možná způsob jak uživit o pár kravatářů na víc.Pro tebe je to pakatel ale já na to musím být chvíli v hokně na takovou cenu,mnohem méně času mi zabere to vyrobit než na to vydělat
Kime sorry, tohle je fakt ujety. Kdyz jses tak uzasnej, proc se ty a tvoji uberschopni kamaradi neseberete, a nenavrhnete a nepostavite novy osmikilo, co vyleze na trh ve SROVNATELNE kvalite za 150 litru, pricemz vy to budete mit v nakladech od kreslicu po testery za 50 tisic?
to tesneni stoji bez DPH vcetne dopravy 265.- Kc... to ma byt jako sakrys problem? Kde zijete? :/
---
logistika uplne jasna.. ten dil ma svuj partnumber, co musi nekdo vyrobit, NEKDE naskladnit, NEKDE nalozit do kamionu a NEKDE dat treba na polici v inveltu. To kurna stoji nejaky penize. Jak rikam... kde zijete?
Upravil hicks dne 27.12.2012 20:01
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kim napsal:
ještě detail
Jen pro zajímavost si typněte kolik chtějí v Renocaru za těsnění víka (papírové ,obyč ,nic zvláštního)
400?
Blok jsem nečistil tak to bylo při demontáži,olej tam nebyl vyteklo pár (doslova) kapek -moto na bočáku.
Za to těsnění chtějí 318kč- za zlomek gramu papíru kterýho nějakej lis namlátí za hodinu tisíce stejně nebylo skladem ale i kdyby ,stejně bych si ho vyrobil;chtěl bych poznat člověka kterej ty ceny vymejšlí.
318,- Kc.. jako co resis?
vis vubec kolik stoji logistika, kontrola kvality toho dilu? Jenom v nakladech to bude tak 80kc tipuju.
Jaká logistika a kontrola kvality u vyseknutýho kousku papíru? Možná způsob jak uživit o pár kravatářů na víc.Pro tebe je to pakatel ale já na to musím být chvíli v hokně na takovou cenu,mnohem méně času mi zabere to vyrobit než na to vydělat
Kime sorry, tohle je fakt ujety. Kdyz jses tak uzasnej, proc se ty a tvoji uberschopni kamaradi neseberete, a nenavrhnete a nepostavite novy osmikilo, co vyleze na trh ve SROVNATELNE kvalite za 150 litru, pricemz vy to budete mit v nakladech od kreslicu po testery za 50 tisic?
to tesneni stoji bez DPH vcetne dopravy 265.- Kc... to ma byt jako sakrys problem? Kde zijete? :/
---
logistika uplne jasna.. ten dil ma svuj partnumber, co musi nekdo vyrobit, NEKDE naskladnit, NEKDE nalozit do kamionu a NEKDE dat treba na polici v inveltu. To kurna stoji nejaky penize. Jak rikam... kde zijete?
To ale musí i u jiných výrobků a není to tak předražený; a já jsem nekomentoval celej motor-osmikilo ale jedno p.o.s.raný těsnění.
Vem si např.že mi dělali v renocaru ventily,pokud jsi to někdy dělal nebo aspoň viděl tak víš co to obnáší; platil jsem za to asi 2400kč-dle mě slušná cena a jak dlouho na tom musel mechanik dělat a teď si poměř tu cenu /výrobu toho těsnění vůči tomu výkonu mechanika který živí ještě tu ,,logistiku" jak říkáš.Ty to prostě bereš z pohledu člověka co bere 120 000plat,kdyby si byl platově tam kde já(a mnoho dalších) taky by si to nechválil.Ale nechme toho ,není to tu vlákno o cenách ale o závadách altu.
Taky si myslím že díly v BMW jsou šíleně předražené, už aby se do toho pustili vietnamci...
Ale mě by spíš zajímalo jestli už jste někdo objednával ten stator z té ameriky, jak tu někdo dával ten odkaz za 160 dolarů, tuším Sanko. Nebo aspoň zjištoval dostupnost?
kim napsal:
ještě detail
Jen pro zajímavost si typněte kolik chtějí v Renocaru za těsnění víka (papírové ,obyč ,nic zvláštního)
400?
Blok jsem nečistil tak to bylo při demontáži,olej tam nebyl vyteklo pár (doslova) kapek -moto na bočáku.
Za to těsnění chtějí 318kč- za zlomek gramu papíru kterýho nějakej lis namlátí za hodinu tisíce stejně nebylo skladem ale i kdyby ,stejně bych si ho vyrobil;chtěl bych poznat člověka kterej ty ceny vymejšlí.
318,- Kc.. jako co resis?
vis vubec kolik stoji logistika, kontrola kvality toho dilu? Jenom v nakladech to bude tak 80kc tipuju.
Jaká logistika a kontrola kvality u vyseknutýho kousku papíru? Možná způsob jak uživit o pár kravatářů na víc.Pro tebe je to pakatel ale já na to musím být chvíli v hokně na takovou cenu,mnohem méně času mi zabere to vyrobit než na to vydělat
Kime sorry, tohle je fakt ujety. Kdyz jses tak uzasnej, proc se ty a tvoji uberschopni kamaradi neseberete, a nenavrhnete a nepostavite novy osmikilo, co vyleze na trh ve SROVNATELNE kvalite za 150 litru, pricemz vy to budete mit v nakladech od kreslicu po testery za 50 tisic?
to tesneni stoji bez DPH vcetne dopravy 265.- Kc... to ma byt jako sakrys problem? Kde zijete? :/
---
logistika uplne jasna.. ten dil ma svuj partnumber, co musi nekdo vyrobit, NEKDE naskladnit, NEKDE nalozit do kamionu a NEKDE dat treba na polici v inveltu. To kurna stoji nejaky penize. Jak rikam... kde zijete?
To ale musí i u jiných výrobků a není to tak předražený; a já jsem nekomentoval celej motor-osmikilo ale jedno p.o.s.raný těsnění.
Vem si např.že mi dělali v renocaru ventily,pokud jsi to někdy dělal nebo aspoň viděl tak víš co to obnáší; platil jsem za to asi 2400kč-dle mě slušná cena a jak dlouho na tom musel mechanik dělat a teď si poměř tu cenu /výrobu toho těsnění vůči tomu výkonu mechanika který živí ještě tu ,,logistiku" jak říkáš.Ty to prostě bereš z pohledu člověka co bere 120 000plat,kdyby si byl platově tam kde já(a mnoho dalších) taky by si to nechválil.Ale nechme toho ,není to tu vlákno o cenách ale o závadách altu.
Jak píše Hicks, ony ty vedlejší náklady jsou dost vysoké. A u takových dílů s nízkými výrobními náklady je to nejznatelnější... Se zeptej Ježka co stojí origo spojovák, nebo třeba žárovky a myslím že se budeš divit...
Taky občas nevěřím, když vidím koncové ceny určitých dílů a to nejen u BMW...
Lainen napsal:
Taky si myslím že díly v BMW jsou šíleně předražené, už aby se do toho pustili vietnamci...
tak to o BMW moc nevis.
ono je to totiz JINAK.
BMW ma NECO.. silene napalene.. ale pak neco (napr. sterace) za celkem srandovni penize.
Ale rozhodne bych netvrdil, ze jsou dily celkove silene napalene (oproti ostatnim znackam).
Nejsou.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
on vám to za 2500,- přemotá, natře špéci lakem a vypálí v troubě na 250°C a budete dál vesele jezdit, přezkouší a dá záruku....
Kdysi mi dělal (cca 5 let) stator na T-Maxe (taky na to trpí), co mi sfučel ve skotsku a jezdí to dodnes Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl
Lainen napsal:
Taky si myslím že díly v BMW jsou šíleně předražené, už aby se do toho pustili vietnamci...
tak to o BMW moc nevis.
ono je to totiz JINAK.
BMW ma NECO.. silene napalene.. ale pak neco (napr. sterace) za celkem srandovni penize.
Ale rozhodne bych netvrdil, ze jsou dily celkove silene napalene (oproti ostatnim znackam).
Nejsou.
to bych ti přál jít kupovat sterky na pětku, to je dvaapul z místa... nebo jen gumicky za 700... ono jak u čeho, na starou vranu to není jak na nový, ale mají to drahý... vlastní zkušenost...vydrží víc i když někdo řekne že je to stejný a prvovyroba atd.. není to tak. Třeba brzdy, jen origo kotouče i desky. Když to pak zaslapnes, nezklamou a slapes jak do periny... Ale jsou i tací kteří přijedou na gumy a chtějí na pár let starou X5 ojetých nebo protektory...... ale ty 21" vypadají, ale i stojí..... pak to na cestách vypadá, káru jak james bond a nemá na provoz.....
Upravil Milda_Km dne 27.12.2012 21:43
Lainen napsal:
Taky si myslím že díly v BMW jsou šíleně předražené, už aby se do toho pustili vietnamci...
tak to o BMW moc nevis.
ono je to totiz JINAK.
BMW ma NECO.. silene napalene.. ale pak neco (napr. sterace) za celkem srandovni penize.
Ale rozhodne bych netvrdil, ze jsou dily celkove silene napalene (oproti ostatnim znackam).
Nejsou.
to bych ti přál jít kupovat sterky na pětku, to je dvaapul z místa... nebo jen gumicky za 700... ono jak u čeho, na starou vranu to není jak na nový, ale mají to drahý... vlastní zkušenost...vydrží víc i když někdo řekne že je to stejný a prvovyroba atd.. není to tak. Třeba brzdy, jen origo kotouče i desky. Když to pak zaslapnes, nezklamou. Ale jsou i tací kteří přijedou na gumy a chtějí na pár let starou X5 ojetých nebo protektory...... ale ty 21" vypadají, ale i stojí..... pak to na cestách vypadá, káru jak james bond a nemá na provoz.....
mam zkusenosti se steracema na novou jednicku a trojku a staly par korun.
---
nicmene pozor.. mluvim o Autecu/Inveltu. tam Ty pocitam nejezdis.
Upravil hicks dne 27.12.2012 21:44
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
on vám to za 2500,- přemotá, natře špéci lakem a vypálí v troubě na 250°C a budete dál vesele jezdit, přezkouší a dá záruku....
Kdysi mi dělal (cca 5 let) stator na T-Maxe (taky na to trpí), co mi sfučel ve skotsku a jezdí to dodnes
znám, vedle ve vesnici...trochu podivin, ale umí, dělá moto už dlouho. Borec kolem 40 let
Lainen napsal:
Taky si myslím že díly v BMW jsou šíleně předražené, už aby se do toho pustili vietnamci...
tak to o BMW moc nevis.
ono je to totiz JINAK.
BMW ma NECO.. silene napalene.. ale pak neco (napr. sterace) za celkem srandovni penize.
Ale rozhodne bych netvrdil, ze jsou dily celkove silene napalene (oproti ostatnim znackam).
Nejsou.
to bych ti přál jít kupovat sterky na pětku, to je dvaapul z místa... nebo jen gumicky za 700... ono jak u čeho, na starou vranu to není jak na nový, ale mají to drahý... vlastní zkušenost...vydrží víc i když někdo řekne že je to stejný a prvovyroba atd.. není to tak. Třeba brzdy, jen origo kotouče i desky. Když to pak zaslapnes, nezklamou. Ale jsou i tací kteří přijedou na gumy a chtějí na pár let starou X5 ojetých nebo protektory...... ale ty 21" vypadají, ale i stojí..... pak to na cestách vypadá, káru jak james bond a nemá na provoz.....
mam zkusenosti se steracema na novou jednicku a trojku a staly par korun.
---
nicmene pozor.. mluvim o Autecu/Inveltu. tam Ty pocitam nejezdis.
je to jeden jak druhej...je pravda že staré na mini stála sada cca 600...což je super.
Lainen napsal:
Taky si myslím že díly v BMW jsou šíleně předražené, už aby se do toho pustili vietnamci...
tak to o BMW moc nevis.
ono je to totiz JINAK.
BMW ma NECO.. silene napalene.. ale pak neco (napr. sterace) za celkem srandovni penize.
Ale rozhodne bych netvrdil, ze jsou dily celkove silene napalene (oproti ostatnim znackam).
Nejsou.
to bych ti přál jít kupovat sterky na pětku, to je dvaapul z místa... nebo jen gumicky za 700... ono jak u čeho, na starou vranu to není jak na nový, ale mají to drahý... vlastní zkušenost...vydrží víc i když někdo řekne že je to stejný a prvovyroba atd.. není to tak. Třeba brzdy, jen origo kotouče i desky. Když to pak zaslapnes, nezklamou. Ale jsou i tací kteří přijedou na gumy a chtějí na pár let starou X5 ojetých nebo protektory...... ale ty 21" vypadají, ale i stojí..... pak to na cestách vypadá, káru jak james bond a nemá na provoz.....
mam zkusenosti se steracema na novou jednicku a trojku a staly par korun.
---
nicmene pozor.. mluvim o Autecu/Inveltu. tam Ty pocitam nejezdis.
je to jeden jak druhej...je pravda že staré na mini stála sada cca 600...což je super.
nemyslim, ze jeden jak druhej. Napr. co jsme porovnavali Bychla, tak leccos jinak. Ale uz nevim presne, delsi dobu jsem to neresil.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
on vám to za 2500,- přemotá, natře špéci lakem a vypálí v troubě na 250°C a budete dál vesele jezdit, přezkouší a dá záruku....
Kdysi mi dělal (cca 5 let) stator na T-Maxe (taky na to trpí), co mi sfučel ve skotsku a jezdí to dodnes