Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Volná diskuze
Strana 6 z 8:   1  ...  3    4    5    6    7    8  
 
Tak uz jsem oranzovej
Brky
#101 
Přidané 17.08.2012 11:49
Avatar člena


Příspěvků: 28
Registrace: 19.12.11
Ackoliv BMW nevlastnim, tak se u tematu kralovsky bavim. Co se tyce spotreby. Pokud to nekomu dela tezkou hlavu, tak muze sahnout po produktu od kluku z Touratechu http://shop.touratech.cz/ktm-adventure-950-990-tank-set-orange.html. Ta nadrz je hnusna, z papundelklovyho plastu, ale je na 40l a kdyz se ohreje, tak neni problem do ni nalejt i 50 (zkusenost jednoho pana z teplych kraju). Blby je, ze ji to teplo deformuje, takze kdyz ji sundate, tak budete mit honicky ji nacpat zpatky Smile. Na Advikovi jezdim kolem 8l, na SuperEnduru obvykle kolem 10l, ale je to dany typem jezdeni. Advika taky chytnu pod krkem, ale vetsinou s nim jezdim po nejakejch "cestach", kdezto se SuperEndurem uz jenom off, takze spojkovani, 1,2 atd. Na Advikovi mam i sedlo od TT, takze je prdel v naprostym komfortu, vubec neni co resit. To original je sportovni sedlo, protoze ta motorka je sportovni motorka, nic vic bych za tim nehledal. Bratr ma Rko a na nem ma velkej stit a gelovy sedlo. To je jako dalnicni express, komfortni, nefouka, naprosta pohoda. BMW GSko se mi vzdycky libilo, ale 1150, 1200 uz jsem nepochopil, resp. me to uplne minulo, protoze to uz je od zacatku koncept dalnicniho expresu. Ted to nemyslim nijak hanlive, jenom konstatuji. Potazmo pristi rok budou nove KTMky a ta nova 1350, nebo co to bude za obskurni obsah, bude stavena predevsim pro zakazniky BMW. Se stavajici 990 to uz nebude mit spolecnyho nic, ale bude to ultrapohodlny cestovni zarizeni, nicmene ta sportovni stranka veci tam dostane pres koule a ja to i docela chapu. V tomhle je to diktat trhu. Co se tyce nejakej diskusi o tom co je lepsi, nebo horsi, tak to je proste tak, ze nekdo ma rad holky a jinej zase vdolky. Kdybych nechtel jezdit v terenu, tak si koupim velky GSko a verim, ze budu maximalne spokojenej, ale ja tam chci a proto mam KTMky. Je mozny, ze mi do garaze v nejake perspektive GSko pristane, ale to nastane v momentu, kdy si reknu, ze idealni dovolena je brouseni silnicek v Alpach a to se zatim nestalo. Tak asi takhle.
Upravil Brky dne 17.08.2012 11:56
KTM_950SER/07/, KTM_EXC_500F_SixDays/12/
 
JohnyT
#102 
Tak uz jsem oranzovej
Přidané 17.08.2012 12:00
Avatar člena


Příspěvků: 890
Registrace: 14.05.07
Brky prestan mudrcovat a radsi kapni bozskou, ze se na GS stejne nevejdes, takze sis musel koupit LC8. To je porad reci Grin
BMW R1150GS MY02
 
JohnyT
#103 
Tak uz jsem oranzovej
Přidané 17.08.2012 12:14
Avatar člena


Příspěvků: 890
Registrace: 14.05.07
Tady je zcela jasne videt, jak KTM nestaci brutalnimu tempu BMW Grin

p.s. pro jistotu prosim vsechny flejmaře aby se šli rovnou bodnout, je to vtip Cool
BMW R1150GS MY02
 
JohnyT
#104 
Tak uz jsem oranzovej
Přidané 17.08.2012 12:15
Avatar člena


Příspěvků: 890
Registrace: 14.05.07
Tady je zcela jasne videt, jak KTM nestaci brutalnimu tempu BMW Grin

p.s. pro jistotu prosim vsechny flejmaře aby se šli rovnou bodnout, je to vtip Cool
JohnyT přiložený následující obrázek:


[192.63Kb]
BMW R1150GS MY02
 
Fanos Rusicka
#105 
Tak uz jsem oranzovej
Přidané 17.08.2012 13:39

Příspěvků: 1000
Registrace: 29.06.07
Tady by se jeden pochcalGrinGrinGrinGrin.Fakt ty Baworáky milujuGrin
 
TomasTT
#106 
Tak uz jsem oranzovej
Přidané 17.08.2012 13:56
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
Já nevím, proč se hádáte. BMW jede po silnici prostě líp a komfortně a KTM to samý v terénu. Já jsem vrazil obrovský peníze do toho, abych z BMW udělal něco, co se bude trošku blížit vlastnostem KTM a jeden z důvodů, proč jsem si rovnou nekoupil LC8 bylo to, že BMW věřím víc a má nižší spotřebu. S 1150 dokážu jet po pistách kolem 5l/100 a tu samou cestu stejným tempem a se stejným nákladem jede kamarád s LC8 za 8.5l/100. Rozdíl není velký ale 150km rozdílu znamená třeba hodinu vopruz v horku v nějaké vesnici pobíhat od chatrče k chatrči a loudit po dvou litrech benzín aby LC8 dojel to konce dnešní etapy, protože mu to nevyšlo. Ještě se mi líbí zátah BMW od nízkých otáček a vůbec chování motorku při jízdě kdy není potřeba mít vytočený motor ale to bude daný tím, že se závodním motorem typu LC8 neumím jezdit a asi bych se na to přizabil.

Nevidím ale důvod, proč bych se měl posmívat někomu s LC8, zejména když vím, že mě v terénu a speciálně v písku "pojezdí" i kdyby vživotě v terénu nejel. Sice ho za nějaký čas asi předjedu, protože bude stopovat s prázdnou nádrží ale na krátkém úseku BMW nemá šanci. Ani to moje se nechová tak dobře jako LC8, o tom není pochyb - je to původem závodní rallye stroj a nikdo to nezpochybní.
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
VasekPraha
#107 
Tak uz jsem oranzovej
Přidané 17.08.2012 17:04
Avatar člena


Příspěvků: 1324
Registrace: 21.10.08
...tady se nikdo nehádá, jen se gratuluje k novému stroji a srovnává se nesrovnatelné flowerclaphilarious
Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní.
 
xavier
#108 
Tak uz jsem oranzovej
Přidané 17.08.2012 17:22
Avatar člena


Příspěvků: 1751
Registrace: 29.07.07
TomasTT:ty pises jakoby se nedal na LC8 nejak resit dojezd,at uz kanystrama,nebo vyfuk 2+1 a na strane nadrz,nebo dokonce vy prodavate tanker Safari na 45l,to uz pak nemusis behat od chatce k chatci,proste se to da resit. Nedaval jsi nahodou na svoji konverzi mensi nadrz nez jsi mel puvodne?
Stejne jako na prd podvozek u GS se da nejak resit....ale tam uz s omezenim. Nadruhou stranu jo, taky mne to stve a bral bych dojezd vetsi.
Na GS jsem ale za 5 teda nejezdil ani na 1150.Spis 6-7 podle toho kde,nejmin v rakousku 5,8...co vim tak Milan od vas jezdi kolem 7 taky. Y svod, Remus, Kn filtr. Kdyz mluvis o zatahu BMW motoru myslis doufam 1150,ta se svodem a ladakem ma peknej a to mam taky rad,na stary 12GS je to ale bida,nevim jak ty novy asi jsou na tom lip.
Jinak je to o prioritach a sympatii k dany znacce.
Ale ze by 12GS bylo nejak vyrazne komfortnejsi bych vazne nerek, ze se s GS jede lip v zatackach to uz ano. LC8 ma vyssi spotrebu,jakou na to teprv prijdu,ale zas nemusim investovat desitky tisic do podvozku tak ono se to podle mne trochu maze Smile

Jinak diky vsem za gratulace, ani jsem necekal ze se tu tak rozjedelol
Upravil xavier dne 17.08.2012 17:42
Aktualne 1250 GSA HP
 
kejda
#109 
Tak uz jsem oranzovej
Přidané 17.08.2012 18:37
Avatar člena


Příspěvků: 1470
Registrace: 17.09.08
To se nam to pekne rozjizdi, jeste nejakou peknou hlasku od mistniho vseznalka a vseumela, a
pochciju se smichy...
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10

teď oranžovej Advik 1190
 
www.motopupci.kvalitne.cz
MarekHK
#110 
Tak uz jsem oranzovej
Přidané 17.08.2012 19:55

Příspěvků: 699
Registrace: 30.09.11
Jak zvýšit aktivitu fóra? Stačí napsat jen tři písmenka vs. jiný tři písmenka. Aneb nekonečný konflikt BMW a KTM.
F 650 GS (00)
 
buboGS
#111 
Tak uz jsem oranzovej
Přidané 17.08.2012 20:40
Avatar člena


Příspěvků: 1616
Registrace: 22.08.08
Trochu mi to připomíná debaty z bike-fora z doby, kdy jsem ještě (dávno tomu nazad) jezdil na kole. Bylo to pořád dokola - je lepší celopéro enduro se zdvihy 130 a víc nebo 29" hardtail, nejlépe singlespeed s pevnou vidlicí? A přitom to oboje byla podle určitých měřítek horská kola do terénu...

Nikdo nebyl schopen pochopit, že ti druzí prostě jezdí jinde a jinak... Celopéra byly z kanadských lesů a rychlý 29 z californie. Přirozeně každé kolo bylo uzpůsobeno tomu, co se od něj převážně očekávalo a kde bylo používáno.

No a tady je to úplně stejné - srovnává se (někdy spíše pomlouvá nebo napadá) donekonečna BMW GS vs KTM 950/990. Přitom každá motorka vznikla z jiného popudu a má trochu jiné určení, proto jsou rozdílné. Na druhou stranu - pro někoho, kdo jezdil sporty nebo čopry a mezi cendury se ještě tak neorientuje, tak mu můžou připadat vlastně stejné a rozdíly bude hledat spíše ve vzhledu nebo v tabulkových hodnotách a bude volit třeba podle vzhledu a pocitu líbí/nelíbí.

Možná by to v naší komunitě chtělo více respektu a tolerance. Když už ne k jiné značce/motorce, tak alespoň k jezdci a jeho volbě motorky. A to nejen ze strany vrtuláků - oranžoví taky nevynechají jedinou příležitost, aby se o nás otřeli...

Tak pryč s tou vzájemnou nevraživostí - na dehonestaci a pomlouvání máme přeci Hicksovo čisťounké osmikilo secret

PS: málem bych zapomněl - xaviere: ať ti ta motorka dobře a bez problému dlouho slouží a užívej ji v radosti thumbs up
BMW GS = stroj na radost
 
kejda
#112 
Tak uz jsem oranzovej
Přidané 17.08.2012 20:59
Avatar člena


Příspěvků: 1470
Registrace: 17.09.08
buboGS napsal:
Trochu mi to připomíná debaty z bike-fora z doby, kdy jsem ještě (dávno tomu nazad) jezdil na kole. Bylo to pořád dokola - je lepší celopéro enduro se zdvihy 130 a víc nebo 29" hardtail, nejlépe singlespeed s pevnou vidlicí? A přitom to oboje byla podle určitých měřítek horská kola do terénu...

Nikdo nebyl schopen pochopit, že ti druzí prostě jezdí jinde a jinak... Celopéra byly z kanadských lesů a rychlý 29 z californie. Přirozeně každé kolo bylo uzpůsobeno tomu, co se od něj převážně očekávalo a kde bylo používáno.

No a tady je to úplně stejné - srovnává se (někdy spíše pomlouvá nebo napadá) donekonečna BMW GS vs KTM 950/990. Přitom každá motorka vznikla z jiného popudu a má trochu jiné určení, proto jsou rozdílné. Na druhou stranu - pro někoho, kdo jezdil sporty nebo čopry a mezi cendury se ještě tak neorientuje, tak mu můžou připadat vlastně stejné a rozdíly bude hledat spíše ve vzhledu nebo v tabulkových hodnotách a bude volit třeba podle vzhledu a pocitu líbí/nelíbí.

Možná by to v naší komunitě chtělo více respektu a tolerance. Když už ne k jiné značce/motorce, tak alespoň k jezdci a jeho volbě motorky. A to nejen ze stra


ny vrtuláků - oranžoví tak


y nevynechají jedinou přílež
itost, aby se o nás otřeli...

Tak pryč s tou vzájemnou nevraživostí - na dehonestaci a pomlouvání máme přeci Hicksovo čisťounké osmikilo secret

PS: málem bych zapomněl - xaviere: ať ti ta motorka dobře a bez problému dlouho slouží a užívej ji v radosti thumbs up


Proc tam zminujes Hickse? :-P ma najety uz skoro milion z domu do prace...neuraz se hned :-P
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10

teď oranžovej Advik 1190
 
www.motopupci.kvalitne.cz
Fanos Rusicka
#113 
Tak uz jsem oranzovej
Přidané 17.08.2012 22:10

Příspěvků: 1000
Registrace: 29.06.07
buboGS-pokud jsi někdy byl na KTM foru tak by jsi mohl vědět,že tam o BMW neni ani zmínkaWink.A pokud ne tak už to víšGrin
 
Mr GS
#114 
Tak uz jsem oranzovej
Přidané 17.08.2012 22:44
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8791
Registrace: 18.12.08
Fanos Rusicka napsal:
buboGS-pokud jsi někdy byl na KTM foru tak by jsi mohl vědět,že tam o BMW neni ani zmínkaWink.A pokud ne tak už to víšGrin


Tak to je jasný.Za první tam není zmínka o ničem a za druhý se chodíte bavit sem,že?hilarioussecret
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
stepan
#115 
Tak uz jsem oranzovej
Přidané 18.08.2012 01:40
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
Fanos Rusicka napsal:
buboGS-pokud jsi někdy byl na KTM foru tak by jsi mohl vědět,že tam o BMW neni ani zmínkaWink.A pokud ne tak už to víšGrin


Prej není ani zmínka Smile Zrovna teď jsem hledal nějaké info o pneumatikách a o TKC80 se tam hovořilo jako o cituji: "guma na h.o.v.n.o nebo na BMW"
Upravil stepan dne 18.08.2012 01:41
 
http://kouzelnyzivot.cz
VasekPraha
#116 
Tak uz jsem oranzovej
Přidané 18.08.2012 07:00
Avatar člena


Příspěvků: 1324
Registrace: 21.10.08
stepan napsal:
Fanos Rusicka napsal:
buboGS-pokud jsi někdy byl na KTM foru tak by jsi mohl vědět,že tam o BMW neni ani zmínkaWink.A pokud ne tak už to víšGrin


Prej není ani zmínka Smile Zrovna teď jsem hledal nějaké info o pneumatikách a o TKC80 se tam hovořilo jako o cituji: "guma na h.o.v.n.o nebo na BMW"


ty jsi ůl Wink

tam se řeší sportovní pneu do těžkého terénu na sportovní motorky a první v tom vláknu jsem našel:

TKC80,na asfaltu jako přibité!! A to i za slušného děště-zkoušeno dostatečně v Dolomitech. Výdrž,zadek při plné náloži cca. 7000 km,předek tak o půlku víc.


a
Tak konečně je mám tady. Hned jak bude čas ji převlíknu a začnu testovat. Po E07 je to konečně další guma od Mitasu v našem orginal rozměru. Dokonce v provedení DAKAR ( je i normal).
Pokud mě ta guma něčím nezklame tak by to mohla byt konečně ta guma na cestovaní která zvládne více terenu než E07, E10, Scout, nebo TKC 80. Pokud bude najezd na gumu dostatečny, ne jako u E10, tak by to fakt mohla byt ideální guma i vzhledem k cene.


tohle je pneu do terénu
i46.tinypic.com/333ev02.jpg
Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní.
 
buboGS
#117 
Tak uz jsem oranzovej
Přidané 18.08.2012 09:23
Avatar člena


Příspěvků: 1616
Registrace: 22.08.08
Fanos Rusicka napsal:
buboGS-pokud jsi někdy byl na KTM foru tak by jsi mohl vědět,že tam o BMW neni ani zmínkaWink.A pokud ne tak už to víšGrin


Byl jsem na KTM fóru - četl jsem, odešel jsem, napsal jsem.

PS: i potrefená kačena se ozve...
BMW GS = stroj na radost
 
motif
#118 
Tak uz jsem oranzovej
Přidané 18.08.2012 19:35

Příspěvků: 255
Registrace: 08.12.11
Dovi napsal:
 
MOTIF napsal:
Jen k te spotrebe.. [...] I kdyby to žralo 20litru a benzin stal 100kc za litr, proste sednu a jedu!!


Neber si to osobně a promiň, že Tě chytám za slovo zrovna když jsi byl tak rozvášněnej... Smile

Jestli nejsi milionář bez rodiny a jiných závazků, tak se Tvůj výkřik nedá brát vážně.
Maximálně jenom jako hooóóóodně velká nadsázka.



Podikatel bez rodiny.. Co na to vic dodat :-D...
BMW1200LC GS ADVENTURE
EX>>AJPPR7
EX>>KTM1190ADV
EX>>KTM990 Adventure
EX>>BMW1150 GS Adventure
 
xavier
#119 
Tak uz jsem oranzovej
Přidané 18.08.2012 19:45
Avatar člena


Příspěvků: 1751
Registrace: 29.07.07
Tak s tou spotrebou to asi nebude az tak hrozny. Sice se zatim seznamuju a pujde mi jeste nahoru,jezdil jsem spis na pohodu,zkousel zatacky ,nastavoval ruzne podvozek atd.jen silnice zadny teren. Najeto od plne do plne 235 km natankovano 14,1l to mi vychazi na pro mne prekvapivych 6l/100in love Takze pri dovoleny se asi motat kolem tehle spotreby nebude problem,a kdyz se pojede na zabavu a vic tahat tak to bude asi vic,v terenu taky, ale to uz je myslim jedno,kroska nebo supersport si vezmou taky 10l a nikdo to neresi.
Aktualne 1250 GSA HP
 
VasekPraha
#120 
Tak uz jsem oranzovej
Přidané 19.08.2012 08:41
Avatar člena


Příspěvků: 1324
Registrace: 21.10.08
xavier napsal:
Tak s tou spotrebou to asi nebude az tak hrozny. Sice se zatim seznamuju a pujde mi jeste nahoru,jezdil jsem spis na pohodu,zkousel zatacky ,nastavoval ruzne podvozek atd.jen silnice zadny teren. Najeto od plne do plne 235 km natankovano 14,1l to mi vychazi na pro mne prekvapivych 6l/100in love Takze pri dovoleny se asi motat kolem tehle spotreby nebude problem,a kdyz se pojede na zabavu a vic tahat tak to bude asi vic,v terenu taky, ale to uz je myslim jedno,kroska nebo supersport si vezmou taky 10l a nikdo to neresi.


pjesně, pjedsedo, já sice pod 7L/100km nejdu, ale taky něco vážím :-)
Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní.
 
Strana 6 z 8:   1  ...  3    4    5    6    7    8  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Volná diskuze :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 123
Členové on-line: 3
servisak, Pivos, newman

Registrováno: 8,732
Nejnovější člen: Preker

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.70 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI