Tak jasný,že musíš používat přední,když chceš zastavit.Tak jsem to nemyslel.Jen jde o to,jestli jezdíš stylem brzda-plyn,nebo kochačku a brzdíš spíš motorem,když to jde a jinak plynule.Na tlak,co je na pneu se vyprdni.Vždycky tlakuj podle návodu výrobce moto!Výrobce pneu neví,na co to namontuješ a mají tam jen mezní tlaky!
Na 650 jednobuch je to myslím 1,9 a 2,1 při jednom jezdci,jestli se dobře pamatuji
A ty přední vidle...s tím nic nevykouzlíš.To je prostě bída.Kdyby to bylo aspoň USD,ale toto je rozpočtovka.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
ale když se naučíš k brzdění přední brzdou i lehce použít zadní(tak aby nešlo do smyku),tak to má docela vliv...i na potápění předku.To je taky důvod,proč vznikly kombinovaný brzdy na větších GS(a nejen tam samo)
Upravil Mr GS dne 28.03.2014 10:36
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
08 už jezdím šestým rokem a zatím velká spokojenost. Předtím na KLE 500 a Transalp 650. Letos jsem je nazul na GS. Tak doufám,že budu zase spokojen.
Jezdím převážně asfalt.
------------------------------------------------------------------------------------
CHOVEJ SE KE SVÉ MOTORCE TAK, JAK CHCEŠ ABY SE TVÁ HOLKA CHOVALA K TOBĚ
Rzbynek napsal:
JOE: mám dotaz na vystavišti jsem si všiml, že jste neměli E-07 vystavenou?!?, díval jsem se na tu E-08. Je na ní něco pro letošek nového nebo je vše po staru? Byl jsi v obložení lidí, tak jsem nechtěl otravovat. máš už ceny na letošní rok dík za info.
Ceny jsou pořád stejné, zatím. Jinak vše při starém.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Ten tlak uvedený na boku pneumatiky je ne max. tlak plnění pneumatiky, ale max. dosedací tlak na patku z důvodu zkušebny. Držte se doporučením výrobce a selským rozumem. Čím víc jsem naloženej a najezenej, tím víc musím foukat.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Oskákanej předek jsem měl kdysi,když jsem měl novýho Banďoura a bál jsem se klopit zatáčky a pak mě na to upozornil poliš,že je to brzděním v zatáčkách.
oranžová dvanáctka
Po minulé sezoně na 08 kdy jsem najel cca 2500km, mohu říct že se jedná o dobré gumy. Po přechodu z Tourance , nevidím zásadní rozdíl a to ani na mokru jak mně někteří strašili.
Podotýkám že jezdím slušně, jak se na dědu sluší ale taky na suchu až na stojan, motorka drží. Také jsem zkoušel extrém na malém rondelu za deště a zdálo se mi že zadní kolo jde do kontrolovatelného smyku. Byl to ale extrém s plynulým přidáváním plynu.
Takže za mně dobré, podstatně na asfaltu lepší jak 07, které jsou spíše univerzály 50/50. Ale taky jsem s nimi v minulosti na enduru byl spokojený.
Vlastimile,já zrovna dojíždím sadu E08 na dvouventilu. Momentálně mají najeto 8500km a nejlepší mají zasebou,sou dost oskákaný,hlavně předek. Ale pořád se na nich dá jezdit slušně. Myslím že 10 000km dají s přehledem. Další sadu mám nachystanou E07,tak uvidím jakej bude rozdíl. Jen musím nahodit duše:-(
To jsem si tedy myslel že vydrží víc.Na dvouventilu mi vydrží v E07 předek cca 7tis. a zadek 15tis.V E09 dakar předek 5tis a zadek (140/80-17)18tis.Rád bych ty osmičky nasadil na podzimní jízdu,ta bude 99% po asfaltu ale ta životnost mne zklamala,A nebo jsi takový střelec a oholíš to moc rychle.
vlastimil napsal:
To jsem si tedy myslel že vydrží víc.Na dvouventilu mi vydrží v E07 předek cca 7tis. a zadek 15tis.V E09 dakar předek 5tis a zadek (140/80-17)18tis.Rád bych ty osmičky nasadil na podzimní jízdu,ta bude 99% po asfaltu ale ta životnost mne zklamala,A nebo jsi takový střelec a oholíš to moc rychle.
Ty jezdíš se zamáčknutou přední brzdou nebo co? To jinak není možný, že by jsi najel dvakrát míň na předku..
vlastimil napsal:
To jsem si tedy myslel že vydrží víc.Na dvouventilu mi vydrží v E07 předek cca 7tis. a zadek 15tis.V E09 dakar předek 5tis a zadek (140/80-17)18tis.Rád bych ty osmičky nasadil na podzimní jízdu,ta bude 99% po asfaltu ale ta životnost mne zklamala,A nebo jsi takový střelec a oholíš to moc rychle.
Ty jezdíš se zamáčknutou přední brzdou nebo co? To jinak není možný, že by jsi najel dvakrát míň na předku..
vlastimil napsal:
Ty jsi na dvouventilu nikdy nejezdil viď
Nene přiznávám, že ne. Jak je to možný?
Je to dáno typem odpružení předku. Motorky téhle váhy s klasickou vidlí pořád jako by poskakují na předku a tím dochází k zvýšenému opotřebení předních pneumatik. Dá se to trošku omezit tvrdšími pružinami, ale i tak k tomuto efektu dochází nesrovnatelně dříve jako na velkém GS
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
vlastimil napsal:
Ty jsi na dvouventilu nikdy nejezdil viď
Nene přiznávám, že ne. Jak je to možný?
Je to dáno typem odpružení předku. Motorky téhle váhy s klasickou vidlí pořád jako by poskakují na předku a tím dochází k zvýšenému opotřebení předních pneumatik. Dá se to trošku omezit tvrdšími pružinami, ale i tak k tomuto efektu dochází nesrovnatelně dříve jako na velkém GS
sám bych to nenapsal lépe...ale ještě má velký vliv brždění.Kdo jel na dvouventolovém GS tak ví že zadní "brzda"by se vlastně ani brzdou nazývat neměla(bohužel legislativasi to žádá)a 99% brždění zajišťuje předek.A když tam dáš kotouč 320mm tak ta guma mizí před očima.
vlastimil napsal:
Ty jsi na dvouventilu nikdy nejezdil viď
Nene přiznávám, že ne. Jak je to možný?
Je to dáno typem odpružení předku. Motorky téhle váhy s klasickou vidlí pořád jako by poskakují na předku a tím dochází k zvýšenému opotřebení předních pneumatik. Dá se to trošku omezit tvrdšími pružinami, ale i tak k tomuto efektu dochází nesrovnatelně dříve jako na velkém GS
sám bych to nenapsal lépe...ale ještě má velký vliv brždění.Kdo jel na dvouventolovém GS tak ví že zadní "brzda"by se vlastně ani brzdou nazývat neměla(bohužel legislativasi to žádá)a 99% brždění zajišťuje předek.A když tam dáš kotouč 320mm tak ta guma mizí před očima.
No to už jsem tam nechtěl psát, aby jste mne neukamenovali, že je moc pomlouvám. Sám bych ho chtěl mít.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží