Nic protoze se nebudu vyjadrovat k veci ktera je stara 2 mesice. Tu moto jsem delal jestli je to ona tak 26.2 tudiz nemam co rict.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Já bych řekl, ze úplně jedno jestli to bylo v únoru nebo včera , každopádně to moc dobrý světlo nevrhá pokud je to pravda ..., a sneslo by to vysvětlení ....
Já bych řekl,že pokud si něčeho takovýho všimnu po měsíci,tak radši držím hubu,protože to může být taky od čehokoliv jinýho a svádět to na servisáka je dost jednoduchý.
To je,jak kdybych si všiml po měsíci,že mám odřenej ráfek a snažil se do toho namočit pneuservis.
Stát se může cokoliv,ale takový věci se prostě musej řešit hned a nebo vůbec.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
fero napsal:
Kde čteš že si toho všiml po měsíci ???
Čtu to tady...kde asi jinde?
A pokud si toho všiml hned a přes to to řeší až teď a zrovna takhle,místo toho,aby to prvně řešil se Servisákem osobně,tak tím jenom hůř
Jestli ti tohle příjde jako normální řešení,tak se nemáme o čem bavit
Odřít ventildekl si můžeš kdykoliv a jakkoliv...reklamovat to veřejně po skoro 2 měsících je trapný.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Já se dočet že si toho všimnul až doma, to znamená že klidně hned jak dojel domů nebo na druhej den ale taky třeba později. O měsíci tu nic není. Je tu pouze to, že Servisák napsal, že se nebude vyjadřovat k moto, kterou měl na servis před dvěma měsíci.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
No asi to normalni reseni neni, proste jak to zjistim obratim se na servis a to hned. A ne to resit tady to zaprve a zadruhe po skoro dvou mesicich.
Jinak vzdy je to tezky neco uznavat po tom co se moto odveze ze servisu.
Me se stalo treba to ze sem byl v mycce, ocividne meli ledovou vodu jak prase a venku bylo 37 stupnu ve stinu, vyjel jsem z mycky ujel sem 500 metru a normalne mi prasklo a vysypalo se zadni okno u auta, vyjadreni bylo, ze jsem opustil areal mycky a uz to neni jejich vec i kdyz jsem mel posudek soudniho znalce nic mi nepomohlo.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
LukyGs napsal:
Já se dočet že si toho všimnul až doma, to znamená že klidně hned jak dojel domů nebo na druhej den ale taky třeba později. O měsíci tu nic není. Je tu pouze to, že Servisák napsal, že se nebude vyjadřovat k moto, kterou měl na servis před dvěma měsíci.
A co tím jako chceš říct?Vyměnit olej na motorce není,jako vykopat septik.On těch motorek za 2 měsíce udělá vagón a divil bych se,kdyby přesně věděl o kterou jde,natož aby se k tomu vyjádřil.Taková věc se může stát taky nevědomky a jak bys to jako řešil?...a ještě po takový době??Co k tomu vůbec chcete jako slyšet?Má si sypat popel na hlavu nebo tady dělat ****a ze zákazníka,kterej řeší prkotinu po takový době?To snad ani nemá správný řešení...
Kdyby to začal řešit hned a osobně,tak nevěřím tomu,že by ho Servisák poslal do haj.zlu.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
LukyGs napsal:
Já se dočet že si toho všimnul až doma, to znamená že klidně hned jak dojel domů nebo na druhej den ale taky třeba později. O měsíci tu nic není. Je tu pouze to, že Servisák napsal, že se nebude vyjadřovat k moto, kterou měl na servis před dvěma měsíci.
A co tím jako chceš říct?Vyměnit olej na motorce není,jako vykopat septik.On těch motorek za 2 měsíce udělá vagón a divil bych se,kdyby přesně věděl o kterou jde,natož aby se k tomu vyjádřil.Taková věc se může stát taky nevědomky a jak bys to jako řešil?...a ještě po takový době??Co k tomu vůbec chcete jako slyšet?Má si sypat popel na hlavu nebo tady dělat ****a ze zákazníka,kterej řeší prkotinu po takový době?To snad ani nemá správný řešení...
Kdyby to začal řešit hned a osobně,tak nevěřím tomu,že by ho Servisák poslal do haj.zlu.
Já tim nechtěl říct nic, jen jsem chtěl upřesnit že se nikde nemluvilo o měsíci. Vyjadřovat se k tomuto tématu jsem neměl a ani nemám v plánu, jelikož si o tom myslím své a nemám potřebu to tady veřejně propírat
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Taky si myslím, že pokud si něčeho všiml po příjezdu domů, měl to řešit ihned. Stát se může cokoliv, ale rozumný servis by se k tomu postavil čelem. Řešit něco po 2 měsících je fakt nesmysl a tvrzení proti tvrzení.
Ono taky na druhou stranu existuje spoustu vychcánků co přivezou do servisu auto se šrábancem na laku nebo na Al-disku, technik si toho třeba nevšimne a nezapíše to, a pak při vyzvednutí chlapík hned běží k tomu místu a že to tam prý nebylo.
LukyGs napsal:
Já se dočet že si toho všimnul až doma, to znamená že klidně hned jak dojel domů nebo na druhej den ale taky třeba později. O měsíci tu nic není. Je tu pouze to, že Servisák napsal, že se nebude vyjadřovat k moto, kterou měl na servis před dvěma měsíci.
A co tím jako chceš říct?Vyměnit olej na motorce není,jako vykopat septik.On těch motorek za 2 měsíce udělá vagón a divil bych se,kdyby přesně věděl o kterou jde,natož aby se k tomu vyjádřil.Taková věc se může stát taky nevědomky a jak bys to jako řešil?...a ještě po takový době??Co k tomu vůbec chcete jako slyšet?Má si sypat popel na hlavu nebo tady dělat ****a ze zákazníka,kterej řeší prkotinu po takový době?To snad ani nemá správný řešení...
Kdyby to začal řešit hned a osobně,tak nevěřím tomu,že by ho Servisák poslal do haj.zlu.
Ok tak ze ty si koupíš novou motorku za pul mega , oni ti ji poskrabou při servisu a ty se necháš poslat do ****u a budes dělat ze je vse ok... A budes si říkat oni jich udělají za měsíc hodně asi toho mají moc
Každy to holt máme jinak ....
Víc to nebudu komentovat cela věc vypadá bohužel v neprospěch Stratosu a to mohl servisak v klidu vysvětlit protože stát se muže cokoliv ... Pic
Upravil fero dne 21.04.2014 13:19
fero napsal:
Ok tak ze ty si koupíš novou motorku za pul mega , oni ti ji poskrabou při servisu a ty se necháš poslat do ****u a budes dělat ze je vse ok... A budes si říkat oni jich udělají za měsíc hodně asi toho mají moc
Každy to holt máme jinak ....
Víc to nebudu komentovat cela věc vypadá bohužel v neprospěch Stratosu a to mohl servisak v klidu vysvětlit protože stát se muže cokoliv ... Pic
Sorry, ale jak, že to vychází v neprospěch Stratosu? To jakože sem přijde borec co má 2 příspěvky a začne všechno pomlouvat a my se tady z toho pose*em? Neříkám, že lže, může to být pravda, ale bohužel to zatím vypadá zle pro něj. Přijít brečet, že má škrábanec na víku po dvou měsících mi přijde přesně jako příklad co zmínil Petr GS.
Upravil Paul dne 21.04.2014 13:56
Me by zajímalo, jak je to s tim naradim a neuznanou reklamací.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Přesně jak píše Mr GS, řešit to tímto způsobem je dost ubohý... Já jezdím se svojí moto do Stratosu a nemůžu říct nic špatnýho, naopak... Servisák je ferový kluk a kdyby se to řešilo jinak a hned, tak by se k tomu určitě postavil čelem...
Sleduju už delší dobu, že jsou tu jedinci, co musí pořád někoho pomlouvat, napadat, schazovat něčí práci, atd... Jestli si tady musíte kompenzovat pocit méněcennosti, tak je mi Vás líto...
Když to tady pročítám, tak se ani nedivím, co se o nás jako majitelích BMW někdy říká...
Neprijde vam ubohy a stupidni tady resit podobny veci primo s Milanem? Ja byt v jeho kuzi,tak bych se k tomu nevyjadroval, ani pismenkem. Pokud by mi nekdo neco chtel,tak jedine ve Stratosu. Milan tady pomaha spouste lidi v jeho soukromem case a jeste mu sem tahejte praci...?! Nemeli byste spojovat Stratos automaticky s nim.
No a za ty zvasty o odrenych vikach by se dotycny mel stydet! Chtit resit neco,ceho si vsiml az doma je vec,za kterou by se mu vetsina servisu leda tak vysmala. Mel si to zkontrolovat. Urcite pri predani motorky podepsal nejaky protokol,ne?
Ok tak ze ty si koupíš novou motorku za pul mega , oni ti ji poskrabou při servisu a ty se necháš poslat do ****u a budes dělat ze je vse ok... A budes si říkat oni jich udělají za měsíc hodně asi toho mají moc
Každy to holt máme jinak ....
Víc to nebudu komentovat cela věc vypadá bohužel v neprospěch Stratosu a to mohl servisak v klidu vysvětlit protože stát se muže cokoliv ... Pic
Ty seš snad nach.canej...toto snad ani není možný vyplodit z toho,co jsem napsal
Co ti má jako vysvětlovat,když si třeba ani není ničeho vědomej?Proč se neopřeš do dotyčnýho,ať ti vysvětlí,proč čekal 2 měsíce,aby to rozmazal,jak hov.no po zdi?
Zamysli se,než něco vytřepeš z nohavice
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Ok tak ze ty si koupíš novou motorku za pul mega , oni ti ji poskrabou při servisu a ty se necháš poslat do ****u a budes dělat ze je vse ok... A budes si říkat oni jich udělají za měsíc hodně asi toho mají moc
Každy to holt máme jinak ....
Víc to nebudu komentovat cela věc vypadá bohužel v neprospěch Stratosu a to mohl servisak v klidu vysvětlit protože stát se muže cokoliv ... Pic
Ty seš snad nach.canej...toto snad ani není možný vyplodit z toho,co jsem napsal
Co ti má jako vysvětlovat,když si třeba ani není ničeho vědomej?Proč se neopřeš do dotyčnýho,ať ti vysvětlí,proč čekal 2 měsíce,aby to rozmazal,jak hov.no po zdi?
Zamysli se,než něco vytřepeš z nohavice
Koukam ze ses chytrej jak .... A pritom o cely veci vis prd.
Nejakou chvili jsem radsi jezdil nez tady tlachal, takze se vyjadrim az ted...
Poskrabaneho vika ventilu u dolevaciho otvoru jsem si vsiml druhy den v garazi pote, co jsem odjel na motorce s 850 km domu ze servisu vzdaleneho 2,5 km.
Byl jsem nasranej ale taky nejsem naivni ucho a bylo mi jasny, ze nemam sanci to reklamovat.
Stejne tak me sralo, ze mi byla predavana nova motorka se skrablym madlem spolujezdce a uz v prodejne to pomalu vypadalo, ze jsem si to udelal sam. Nakonec jsem pristoupil na dohodu, ze to bude reseno vymenou pri prvnim servisu. Nebylo... Pry az bude predvadecka- jsem s tim v pohode ale sere me ze mi ji tak chteli predat.
Pak ten vylomeny tankpad. Pristup servisaka opravdu nechapu nebot proste odpadl sam bez jakehokoli vnejsiho zasahu pri jizde... Opet zadna zaruka. Novej stal litr a ja se kvuli litru s nikym hadat nebudu, pro me je to pod uroven. Jak pak chcete resit skrabanec po prijezdu domu? To, ze od kolegy si uz ten klic primo vyzadali je taky pravda.
Tohle vlakno je o stratosu a ja tu pisu naferovku zkusenosti. Neznam servisaka osobne a pevne verim ze standardy nastavuje asi nekdo jiny, ale mam za to, ze takhle to spravne neni...
A jestli se tady nekdo ma potrebu se vyjadrovat k veci o ktere vi prd, tak at
Upravil TED_ dne 21.04.2014 20:30