progranit napsal:
Hicksovy se ještě povolit nemohla
se moc nesmej... to vymachani v soli si u nove moto za pul mice fakt odpustim nejezdim ANI NA JEDNE.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak jsem viděl a musím uznat, že je v reálu hezčí než na foto. Na druhou stranu určitě to není taková bomba, aby mě to donutilo prodat ADV 08. Celkově mi příjde dost japonská ( hlavně velké "plastové" plochy na válcích, světlo, zobák, mechanismus předního štítu.....uvidíme co to vydrží, ale ze zkušeností jak se to celé klepe na starém modelu, jsem na to docela zvědavejy ). Doplňky TT to hodně zlepší, ale celkově tak 2-
já se těším na hicksův nájezd, to bude testovací on road jezdec, Morabo pak off road jezdec, párkrát ji potáhne po Rohaňáku a uvidíme, jestli soudruzi z NeSeR neudělali někde ještě další chybu,.....se asi stavim do Inveltu, na videu se mi líbí.
červenej Elf
prouky napsal:
já se těším na hicksův nájezd, to bude testovací on road jezdec, Morabo pak off road jezdec, párkrát ji potáhne po Rohaňáku a uvidíme, jestli soudruzi z NeSeR neudělali někde ještě další chybu,.....se asi stavim do Inveltu, na videu se mi líbí.
Myslím, že prohánění po Rohaňáku bude mít Morabo zakázaný
prouky napsal:
já se těším na hicksův nájezd, to bude testovací on road jezdec, Morabo pak off road jezdec, párkrát ji potáhne po Rohaňáku a uvidíme, jestli soudruzi z NeSeR neudělali někde ještě další chybu,.....se asi stavim do Inveltu, na videu se mi líbí.
Myslím, že prohánění po Rohaňáku bude mít Morabo zakázaný
prouky napsal:
já se těším na hicksův nájezd, to bude testovací on road jezdec, Morabo pak off road jezdec, párkrát ji potáhne po Rohaňáku a uvidíme, jestli soudruzi z NeSeR neudělali někde ještě další chybu,.....se asi stavim do Inveltu, na videu se mi líbí.
Myslím, že prohánění po Rohaňáku bude mít Morabo zakázaný
nebude.. ale musi s citem = zadny skrabance prujezdy vysokou skrabajici travou nebo jeste vyssim a vic skrabajicim krovim
Upravil hicks dne 11.03.2013 10:27
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
prouky napsal:
já se těším na hicksův nájezd, to bude testovací on road jezdec, Morabo pak off road jezdec, párkrát ji potáhne po Rohaňáku a uvidíme, jestli soudruzi z NeSeR neudělali někde ještě další chybu,.....se asi stavim do Inveltu, na videu se mi líbí.
Myslím, že prohánění po Rohaňáku bude mít Morabo zakázaný
nebude.. ale musi s citem = zadny skrabance prujezdy vysokou skrabajici travou nebo jeste vyssim a vic skrabajicim krovim
jasnný že s citem, ale je to jako se ženskou, při správné péči je potřeba ji občas dát pořádně zabrat[alt]
červenej Elf
prouky napsal:
jasnný že s citem, ale je to jako se ženskou, při správné péči je potřeba ji občas dát pořádně zabrat[alt]
ale né od někoho jiného
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
rick napsal:
Tak šup,šup,kola se musejí točit,ať mám nějaký poznatky z lidu,ne jen od tesťáků
Jestli mám šetřit,nebo to projezditJsem stejně rozhodnutej,
do seriozniho testovani se spolu s Morabem pustime hned, jak to bude jen trochu mozny.
Predpokladam za cca 2 tydny.
Budu ji Borisovi pujcovat, takze budeme testovat oba.
Počkám sezonu 2013 co na to budete říkat, a snad se stihnou vychytat nějaké mouchy a vyděl bych to duben 2014 si udělám radost i já. Ale teď vám moc závidím ale snad se taky dočkám. Ale svou 1200GS vzducháč si nechám co kdyby!
Vidim to podobne, akorat teda doufam, ze uz to bude GSA.
A jestli se mi nebude libit tak skoncim u K1600GT a to bude teprve pruser
tak mi jeste ani neprisly padaky..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Z toho si nic nedělej, mě taky ne, jediné co dorazilo je kryt motoru,kryty výfukových svodů, hlav válců a kryty chladičů.
Na zbytek taky čekám s kdo ví kdy to bude
Upravil progranit dne 11.03.2013 17:12
Z toho si nic nedělej, mě taky ne, jediné co dorazilo je kryt motoru,kryty výfukových svodů, hlav válců a kryty chladičů.
Na zbytek taky čekám s kdo ví kdy to bude
ja mam padaky objednane origo...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Z toho si nic nedělej, mě taky ne, jediné co dorazilo je kryt motoru,kryty výfukových svodů, hlav válců a kryty chladičů.
Na zbytek taky čekám s kdo ví kdy to bude
Důvod pro zdržení výroby rámů a horního rozšíření u TT i u BMW je nějaká změna oproti poslední verzi, podle které se vyvíjely prototypy. Touratech čeká na dodávku produkční motorky z BMW, což by mělo proběhnout tento týden a podle ní upraví detaily a rámy půjdou do výroby. Rámy byly plánované na jaro. Nyní to je priorita č. 1 a udělají všechno pro to, aby výroba jela okamžitě po kontrole jestli to bude pasovat z prototypu na produkční verzi. To samé se týká OEM rámů pro BMW, stejný důvod zdržení. Pravděpodobně se tam nezměnilo nic ale výrobci si asi chtějí být jistí, že nezačnou vyrábět a zjistí se, že tam je něco o pár mm jinak a nebude to sedět.
Jak dostanou tu motorku, do týdne pojede výroba. Všechno je hotové a čeká se jen na to až to dovezou. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Viděl jsem. Vypadá vcelku pěkně a ještě líp pojede, to jsem si jistý. ALE - co ventilátory prý na to není žádný kryt a ten plast to nemůže vydržet ochránit ani v nulové rychlosti. Hned mi to padlo do oka a trošku kazilo celkový dojem. Po zakoupení je nutno ihned nasadit kryt před světlo (za nové to bude ranec). Kameny dokážou proletět až řidiči do klína, prý zkušenosti z testování. On ani ten plast nemá tu správnou adventure tloušťku. No uvidíme.
TomasTT napsal:
Důvod pro zdržení výroby rámů a horního rozšíření u TT i u BMW je nějaká změna oproti poslední verzi, podle které se vyvíjely prototypy. Touratech čeká na dodávku produkční motorky z BMW, což by mělo proběhnout tento týden a podle ní upraví detaily a rámy půjdou do výroby. Rámy byly plánované na jaro. Nyní to je priorita č. 1 a udělají všechno pro to, aby výroba jela okamžitě po kontrole jestli to bude pasovat z prototypu na produkční verzi. To samé se týká OEM rámů pro BMW, stejný důvod zdržení. Pravděpodobně se tam nezměnilo nic ale výrobci si asi chtějí být jistí, že nezačnou vyrábět a zjistí se, že tam je něco o pár mm jinak a nebude to sedět.
Jak dostanou tu motorku, do týdne pojede výroba. Všechno je hotové a čeká se jen na to až to dovezou.
Děkuji za vyčerpávající odpověd.
Ono je to takhle taky dobře, protože radost z nové věci je dávkovaná a muzu kazdý doplnek vychutnat zvlast
A protože v kazde dodávce je vždy něco mám radost porad