Dedkoid napsal:
Na skútr to má nějak velký kola a motor. Kufr pěknej, zbytek vyměnit.
Jo...tak ten skutr by tech 150-300km denně sotva ujel, ale jinak samozrejmě měnit nebudu, protože já mám motorku především jako někdo auto pro denní ježdění. Na dlouhé cestování spíše vyjímečně. S dětmi to nějak na motorce nejde. V každém případě názor a o to jde...
servisak napsal:
Nejsem si jist ale myslím si že do zadního světla vedou jen 2 vodiče ovládá to změna napětí
Přesně tak, mel jsem sundane zadní světlo a absolutně netuším, na co to napojit. Přeci jen ta LED svetla jsou spouštěna jinak než halogenove zarovky. Ani na zadní brzdě neni zadny spínač. Musí se to spinat nějak pres změnu tlaku ci co. Fakt by byl manuál dobry...
juro017 napsal:
kufor je vcelku velky, daj do neho autobateriu a svetlo dopoj napriamo
....myslel jsem na baterii z traktora, ale překročil bych nosnost cele motorky, natož kufru. Tak jsem to nakonec dal na baterii od motorky. S brzd. světlem je to horší.
somm napsal:
Asi je něco špatně. Při otevírání vadí původní madla pro spolujezdce.
to je divny vid? Podivej se na ADV LC ten nosic je podstatne uzssi. Oni totiz nepocitaji stim ze nekdo bude bastlit kufry na klasiku
... servis a diagnostika BMW Motorrad
somm napsal:
Asi je něco špatně. Při otevírání vadí původní madla pro spolujezdce.
to je divny vid? Podivej se na ADV LC ten nosic je podstatne uzssi. Oni totiz nepocitaji stim ze nekdo bude bastlit kufry na klasiku
ajaj :/
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2