tvl vy uz mate veci i na LC RT?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TAk to nesouhlasím RT je super motorka a na GS ji neujedeš max ve vracečkach. Jela nas skupinka ja na RT dohc a dva kamarádi na S1000RR a R 1200 GSA dohc a věř že poslední jsem nejel.
Kdybych měl prachy koupím si právě RT jako druhe moto
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
TAk to nesouhlasím RT je super motorka a na GS ji neujedeš max ve vracečkach. Jela nas skupinka ja na RT dohc a dva kamarádi na S1000RR a R 1200 GSA dohc a věř že poslední jsem nejel.
Kdybych měl prachy koupím si právě RT jako druhe moto
jak casto jezdis takovouhle kudlu?
vse vsech ostatnich momentech by mi to stvalo.
je zase ale fakt, ze ty nemas stelovatelne plexi ani tempomat
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Já jel na 1600GTL a přesně , podivně ovladatelný mega skůtr co jakoby mu chyběla osmička , volnoběh jak formule , jakákoliv poloha plexi neřešila průvan a turbulence za ním - nepochopil jsem tu moto :-(
Upravil cizak dne 22.01.2014 01:13
doplňky Touratech, diagnostika a servis moto BMW,KTM, a jakékoliv dle dohody ...
Sice už je to trochu mimo "lajnu" původního tématu, ale když už se to tu rozjelo ohledně RT (myslím "vzducháč" ), tak musím říct, že je to pro mě nejpovedenější cesťák na jakém jsem kdy jezdil. Každý rok na něm najedu nějaký ten tisíc km a vždy jsem nesmírně spokojen (motor, ergonomie, pohodlí, možnost výbavy...). Mám možnost povozit se (delší výlety než jen pár kilometrů) i na jiných značkách motorek (jelikož pár známých vlastní některé prodejny - Honda, Yamaha, Guzzi, Aprilia, Ducati, Triumph) a musím říct, že jízdníma vlastnostma, vybaveností je to "jiná liga" (a to neříkám jen pro to, že jsem majitelem BMW - dovedu i pochválit jinou značku a typ motorky, když mě po svezení zaujme). Prostě RT mi naprosto vyhovuje, jedu s ní dá se říct stejně svižně jako s GS, v zatáčkách v Alpách s ní jdou dělat divy. Mám docela něco najeto i na K1200,1300GT a K1600GT, GTL (takže dovedu ze svého pohledu srovnávat) a z tohoto segmentu motorek od BMW mi nejvíce vyhovuje zrovna RT. Už se těším na svezení na novém modelu RT LC.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
cizak napsal:
Já jel na 1600GTL a přesně , podivně ovladatelný mega skůtr co jakoby mu chyběla osmička , volnoběh jak formule , jakákoliv poloha plexi neřešila průvan a turbulence za ním - nepochopil jsem tu moto :-(
Tak to je divný.Já jel na K1600GT a nemohl jsem si to vynachválit.Až bude jednou všude asfalt,tak jdu přesně pro tuhle moto.
Plexi mě skrylo ještě s rezervou a to mám 182cm a jel jsem v enduro helmě.Na volnoběh to točilo myslím 1000ot/min,takže tu poznámku nechápu,ale možná to bude tím,že nevím,kolik točí formule a schválně jsem na tom zkusil jet i v obci na šestku(50) a točilo to 900ot a ani to nekucklo.Když jsem za to vzal,tak se to chviličku sbíralo,ale bez cukání a jelo to dál,jako by nic.A když tomu naložíš,tak to jede,jak pila.Ten motor je úžasnej
Ovladatelnost v zatáčkách je suprová a to i ve vracečkách(jen si je potřeba zvyknout na ten trochu jinej posez,než na GS.Rejd to má taky dost dobrej na to,co to je za moto.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Tak bych prosil trochu víc pokory, chlapáci enduráci.
Já bych zase poprosil trochu víc rozhledu a upřímnosti k sobě samému,chlapáku silničáku
Píšeš pořád jen o VFR a naháčích,ale taky jsou řady,který splňujou tvoje požadavky a přitom nejsou enduro.Nemusíme jít ani daleko a držme se "našeho" výrobce.Jsou tady GT,LT,ST a RT a to všechno vesměs splňujou...jen to není enduro a to je ten problém(nevypadá to tak drsně)
a PS: Nikomu neříkám,co si má koupit,jen říkám holý fakta...enduro je naneštěstí trend stejně jako SUV a taky to stejně tak bídně dopadne.
Mam dojem, ze ty pozadavky tak nejak splnuje jen RT. GT je uplne jina motorka, k LT bych se nevyjadroval vubec.
Mam dojem, ze ty pozadavky tak nejak splnuje jen RT. GT je uplne jina motorka, k LT bych se nevyjadroval vubec.
Pokud RT,tak ST taky a ještě bude originální ...a GT je sice jiná,ale to,co popisuje splňuje...ještě nad rámec bych řekl(myslím 1600GT ne 1300) Ale to je jedno...chce GS na liťácích do Alp,tak ať.Po Praze jezdí LandCruiserů
Upravil Mr GS dne 22.01.2014 09:09
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Ovladatelnost v zatáčkách je suprová a to i ve vracečkách(jen si je potřeba zvyknout na ten trochu jinej posez,než na GS.Rejd to má taky dost dobrej na to,co to je za moto.
Souhlasím, jen je na hovno, že se s tím jen trochu nakloníš a brousíš stupačku (za tu krátkou vyjížďku v Ga-Pa nejmíň 3x...)
Mam dojem, ze ty pozadavky tak nejak splnuje jen RT. GT je uplne jina motorka, k LT bych se nevyjadroval vubec.
Pokud RT,tak ST taky a ještě bude originální ...a GT je sice jiná,ale to,co popisuje splňuje...ještě nad rámec bych řekl(myslím 1600GT ne 1300) Ale to je jedno...chce GS na liťácích do Alp,tak ať.Po Praze jezdí LandCruiserů
Aby taky ne, Land Cruiser, ale i ty blby SUV jsou znatelne bezpecnejsi, znatelne lip se z toho vylejza (nemusis vstavat, jen odejdes) a jeste je z takovyho auta mnohem lepsi vyhled.
To jsou argumenty, ktery naprosto chapu a nevidim duvod, proc to nemit na jezdeni po silnici.
Mam dojem, ze ty pozadavky tak nejak splnuje jen RT. GT je uplne jina motorka, k LT bych se nevyjadroval vubec.
Pokud RT,tak ST taky a ještě bude originální ...a GT je sice jiná,ale to,co popisuje splňuje...ještě nad rámec bych řekl(myslím 1600GT ne 1300) Ale to je jedno...chce GS na liťácích do Alp,tak ať.Po Praze jezdí LandCruiserů
Mr.GS, tuhle přezdívku sis vybral podle toho pořadu v televizi s těma komikama? jestli srovnáváš GS a šestiválec velikosti mikrobusu, tak mně tak napadá, že možná budeš ten pravej endurák proto, žes neudělal testy na řidičák do normálního provozu.
Mr.GS, tuhle přezdívku sis vybral podle toho pořadu v televizi s těma komikama? jestli srovnáváš GS a šestiválec velikosti mikrobusu, tak mně tak napadá, že možná budeš ten pravej endurák proto, žes neudělal testy na řidičák do normálního provozu.
Právě že Mr.gs je jeden z mála do jezdí 30,000 km ročně takže tvuj příspěvek je trochu mimo
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Mr.GS, tuhle přezdívku sis vybral podle toho pořadu v televizi s těma komikama? jestli srovnáváš GS a šestiválec velikosti mikrobusu, tak mně tak napadá, že možná budeš ten pravej endurák proto, žes neudělal testy na řidičák do normálního provozu.
Právě že Mr.gs je jeden z mála do jezdí 30,000 km ročně takže tvuj příspěvek je trochu mimo
Jsem tu nováček, funguje to tu tak, že když ročně najedu dostatečný počet kilometrů, můžu potom urážet ostaní, pokud nemají totožné priority? Všechny ty hnoje ohledně SVU a pod. Já jezdím v nízký zadokolce, mám pro zábavu soutěžního TonyKarta 125, umím si kompletně naladit šásí a motor soutěžní RC buginy a postavit akrobatický rc letadlo a zalítat sestavu. Fyzika je jen jedna a myslím že technickej přehled mám velmi slušnej. Sliboval jsem si tu další nové informace a ne mazáckej vopruz.
BMMW R1200GS LC 2014
Mam dojem, ze ty pozadavky tak nejak splnuje jen RT. GT je uplne jina motorka, k LT bych se nevyjadroval vubec.
Pokud RT,tak ST taky a ještě bude originální ...a GT je sice jiná,ale to,co popisuje splňuje...ještě nad rámec bych řekl(myslím 1600GT ne 1300) Ale to je jedno...chce GS na liťácích do Alp,tak ať.Po Praze jezdí LandCruiserů
Mr.GS, tuhle přezdívku sis vybral podle toho pořadu v televizi s těma komikama? jestli srovnáváš GS a šestiválec velikosti mikrobusu, tak mně tak napadá, že možná budeš ten pravej endurák proto, žes neudělal testy na řidičák do normálního provozu.
Můžeš mě označit,čím jsem tě konkrétně urazil?Na rozdíl od tebe a tvýho příspěvku si nejsem ničeho vědom.Já jsem ti psal logický alternativy,který tys jaksi vypustil z tvojí argumentace.
Upravil Mr GS dne 22.01.2014 11:48
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mam dojem, ze ty pozadavky tak nejak splnuje jen RT. GT je uplne jina motorka, k LT bych se nevyjadroval vubec.
Pokud RT,tak ST taky a ještě bude originální ...a GT je sice jiná,ale to,co popisuje splňuje...ještě nad rámec bych řekl(myslím 1600GT ne 1300) Ale to je jedno...chce GS na liťácích do Alp,tak ať.Po Praze jezdí LandCruiserů
Mr.GS, tuhle přezdívku sis vybral podle toho pořadu v televizi s těma komikama? jestli srovnáváš GS a šestiválec velikosti mikrobusu, tak mně tak napadá, že možná budeš ten pravej endurák proto, žes neudělal testy na řidičák do normálního provozu.
Můžeš mě označit,čím jsem tě konkrétně urazil?Na rozdíl od tebe a tvýho příspěvku si nejsem ničeho vědom.Já jsem ti psal logický alternativy,který tys jaksi vypustil z tvojí argumentace.
Hele, všechno dobrý, tohle není nic pro mne, tady končím.
BMMW R1200GS LC 2014
Mam dojem, ze ty pozadavky tak nejak splnuje jen RT. GT je uplne jina motorka, k LT bych se nevyjadroval vubec.
Pokud RT,tak ST taky a ještě bude originální ...a GT je sice jiná,ale to,co popisuje splňuje...ještě nad rámec bych řekl(myslím 1600GT ne 1300) Ale to je jedno...chce GS na liťácích do Alp,tak ať.Po Praze jezdí LandCruiserů
Mr.GS, tuhle přezdívku sis vybral podle toho pořadu v televizi s těma komikama? jestli srovnáváš GS a šestiválec velikosti mikrobusu, tak mně tak napadá, že možná budeš ten pravej endurák proto, žes neudělal testy na řidičák do normálního provozu.
Můžeš mě označit,čím jsem tě konkrétně urazil?Na rozdíl od tebe a tvýho příspěvku si nejsem ničeho vědom.Já jsem ti psal logický alternativy,který tys jaksi vypustil z tvojí argumentace.
Hele, všechno dobrý, tohle není nic pro mne, tady končím.
??
Asi dobře pro všechny strany
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Mam dojem, ze ty pozadavky tak nejak splnuje jen RT. GT je uplne jina motorka, k LT bych se nevyjadroval vubec.
Pokud RT,tak ST taky a ještě bude originální ...a GT je sice jiná,ale to,co popisuje splňuje...ještě nad rámec bych řekl(myslím 1600GT ne 1300) Ale to je jedno...chce GS na liťácích do Alp,tak ať.Po Praze jezdí LandCruiserů
Mr.GS, tuhle přezdívku sis vybral podle toho pořadu v televizi s těma komikama? jestli srovnáváš GS a šestiválec velikosti mikrobusu, tak mně tak napadá, že možná budeš ten pravej endurák proto, žes neudělal testy na řidičák do normálního provozu.
Můžeš mě označit,čím jsem tě konkrétně urazil?Na rozdíl od tebe a tvýho příspěvku si nejsem ničeho vědom.Já jsem ti psal logický alternativy,který tys jaksi vypustil z tvojí argumentace.
Hele, všechno dobrý, tohle není nic pro mne, tady končím.