Přesně tak Boris tankvak origo+ 200 eur+ 3x kufřík á 300 eur,plotna 110 eur,6x zámek 120 eur a je to ta tvá dvacka jo a protože tam máme navi vorberajtung takže potřebujeme navi 5 + 700 eur
TomVS napsal:
Čistý hliník bez příměsí ano, dural už téměř vůbec a elox to řeší nejlépe... Prodražilo by to kufr asi o eéčko. Takhle máme zaj...ný Companěro od hliníku, což mě mrzí. Odvrtám to a nechám udělat elox, protože ani opěrka moc nepomůže.
BMW nechce elox... je to jejich volba.
Jinak pokud vím, tak materiál na ZegaPro i BMW kufry je stejný - typ AW-AlMg3 podle EN AW-5754 H22.
Určitě to není čistý hliník ale je to středně tvrdná slitina. Ale na rozdíl od nejtvrdších slitin víc pohlcuje nárazy, nepraská ani ve svárech a neoxiduje při ježdění u moře. A skvěle se elektrochemicky upravuje. Což BMW nevyužívá. Jsem si jistý, že kdyby se ty kufry anodizovaly, tak to ten cenový rozdíl bude mnohem víc než "éčko", protože se tam platí dost příšerný poplatky za ekologii a nejde jen o to, že to jede nějakou hodinu v těch lázních. Každopádně BMW to prostě nechce, KTM taky ne.
My ty úplně obyčejný neanodizovaný ZegaPro už prakticky neprodáváme. Od momentu, kdy se objevily anodizované, tak se to prodává třeba v poměru 100:1 nebo tak nějak. Opravdu to je extrémní vyjímka, když to někdo chce. Jinak všechno anodizované, které pochopitelně nešpiní ani na nich není tolik vidět otěr, škrábance apod. Ta vrstva anodizace je mnohem tvrdší než ten dural ze kterého je kufr vyrobený. Navíc to 100% chrání hliník proti oxidaci.
Jinak u nového kufru bez potvrchové úpravy bych doporučil tu zadní stěnu nechat potáhnout třeba matnou čirou folií, která spolehlivě zabrání špinění světlého oblečení spolujezdce.
O materíálu kufru nebyla řeč, ten mám stříbrný elox, ale ty úchytky špiní jako blázen. Vezmi prst, minutu šmrdlej a pak koukni... Prostě jedna delší cesta a úchyty označeny na zádech. Snad to půjde nějak vyčistit. Zima na krku, nějak to poladím...
TomVS napsal:
Čistý hliník bez příměsí ano, dural už téměř vůbec a elox to řeší nejlépe... Prodražilo by to kufr asi o eéčko. Takhle máme zaj...ný Companěro od hliníku, což mě mrzí. Odvrtám to a nechám udělat elox, protože ani opěrka moc nepomůže.
BMW nechce elox... je to jejich volba.
Jinak pokud vím, tak materiál na ZegaPro i BMW kufry je stejný - typ AW-AlMg3 podle EN AW-5754 H22.
Určitě to není čistý hliník ale je to středně tvrdná slitina. Ale na rozdíl od nejtvrdších slitin víc pohlcuje nárazy, nepraská ani ve svárech a neoxiduje při ježdění u moře. A skvěle se elektrochemicky upravuje. Což BMW nevyužívá. Jsem si jistý, že kdyby se ty kufry anodizovaly, tak to ten cenový rozdíl bude mnohem víc než "éčko", protože se tam platí dost příšerný poplatky za ekologii a nejde jen o to, že to jede nějakou hodinu v těch lázních. Každopádně BMW to prostě nechce, KTM taky ne.
My ty úplně obyčejný neanodizovaný ZegaPro už prakticky neprodáváme. Od momentu, kdy se objevily anodizované, tak se to prodává třeba v poměru 100:1 nebo tak nějak. Opravdu to je extrémní vyjímka, když to někdo chce. Jinak všechno anodizované, které pochopitelně nešpiní ani na nich není tolik vidět otěr, škrábance apod. Ta vrstva anodizace je mnohem tvrdší než ten dural ze kterého je kufr vyrobený. Navíc to 100% chrání hliník proti oxidaci.
Jinak u nového kufru bez potvrchové úpravy bych doporučil tu zadní stěnu nechat potáhnout třeba matnou čirou folií, která spolehlivě zabrání špinění světlého oblečení spolujezdce.
O materíálu kufru nebyla řeč, ten mám stříbrný elox, ale ty úchytky špiní jako blázen. Vezmi prst, minutu šmrdlej a pak koukni... Prostě jedna delší cesta a úchyty označeny na zádech. Snad to půjde nějak vyčistit. Zima na krku, nějak to poladím...
Aha, ty myslíš ty dvě úchytky na popruhy? Nikdy by mě nenapadlo, že se to může dotýkat zad. Ty dva panty (nerez) pochopitelně ale tohle mě překvapuje. Zjistím, co a jak, každopádně to bude asi obyčejný hliník.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Mám pár informací z amerického Garminu...
- je to první navigace, která je vyrobená pro BMW exkluzivně, není to jen OEM verze nějaké existující navigace Garmin. Je to prostě výhradně a jen pro BMW, nebude existovat ani jako Garmin ani jako H-D apod. Prostě je to navigace vyvinutá pro BMW a basta.
- trasa může mít až 3750 bodů, 30 průjezdních bodů a mezi těmi 3750 body může být ještě dalších 125 bodů pro tvarování trasy. Ve srozumitelné řeči to znamená, že půjde přepočítat cizí prošlá stopa na docela použitelnou navigační trasu naprosto automaticky. To je rozhodně funkce, která má smysl.
- offroadové funkce jsou identické se Zumem 660
- při vyšší úrovni zoomu se zobrazuje z mapy více informací než u řady Zumo. Není to tak, jak to bylo/je v GPSMAP ale hodně se to tomu podobá
- displej je o něco jasnější než 350/390 a tím pádem je jasnější než Zumo 660 i při 5" úhlopříčce
Budu mít ještě víc informací později během týdne. Každopádně příští rok se čeká nová high-end motorková navigace a čekal jsem, že to bude vycházet z téhle verze a vypadá to, že nebude. Nicméně máme slíbeno že dostaneme prototyp ve finální verzi mezi prvními, tak se uvidí...
Tak za mě vypadá velmi dobře, mnohem víc než klasická. Věci které mi na klasické vadily, tam nejsou. Tuhle bych si vklidu vzal.
Ale to je foto hodnocení.
Když se smířím s tím, že žijeme v době plastů a Windowsů, tak se mi motorka na fotce moc líbí (ale to se mi normální LC také líbilo než jsem viděl odfláknuté sváry, kde se nikdo neobtěžoval ASPOŇ odstranit odletující okuje). Ale design ještě s nikým zeměkouli neobjel a skutečné přednosti bude muset prokázat. Tuhle značku mám rád a tak jí držím palce.
Advík byl vždycky dražší než obyčejná. Prostě to bude s kuframa a výbavou vč. GPS za 550 tis. Já když se podívám, tak mě moje 1150GSA stála ve finále stejný peníze. Myslím že předchozí generace 1200GSA v plný palbě bude za podobný peníze.
Stejně se bude prodávat skvěle, nepochybuju o tom. Tady asi nerozhoduje jestli to je motorka z roku 2005, 2010 nebo 2014.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tome předchozí generace byla o cca 50 tis levnější mluvím o 2010-2013 stála zde 445k v rajchu od 1800-18500eur dle dealera a dle kurzu to bylo cca stejný.Zde je to 505k bez kufříku takže jsme se sekli s panem Morabem o tu pajdu,přotože se do 20 euro nevejdeš,o navi nemluvím + 700 eur takže je to tak jak píšeš 550 k s kuframa navi + 1000kč na plnou bandu
Bob: může být. Ono taky když si vezmeš co se dalo pořídit za 500 tisíc v roce 2003 a dneska, tak to je trošku rozdíl. Možná i vyšší než 10%.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...