Hele Morabo já viděl jednou v televizi dost brutální video z Erzbegu, Tuny kamení, krkolomě nahoru nebo dolu, potoky bláta atd. To znamená když zajedeš dobře prolog tak postupuješ dál? Nebo to je něco jinýho?
Prolog jedou všichni, kteří jsou přihlášení. Tuším, že to je 1500 jezdců. Prolog jsou vypalovačky po obslužných cestách (vrstevnicích).
Do závodu postupuje 500 nejrychlejších z prologu. To už je jiná káva, to už se na ty patra jezdí strmě nahoru.
To znamená, že:
a) s velkým dvouválcem se do závodu nemáš šanci kvalifikovat,
za bé) bys v závodu nedojel ani do 1. CP.
Upravil cibus dne 03.06.2014 14:47
cibus napsal:
Prolog jedou všichni, kteří jsou přihlášení. Tuším, že to je 1500 jezdců. Prolog jsou vypalovačky po obslužných cestách (vrstevnicích).
Do závodu postupuje 500 nejrychlejších z prologu. To už je jiná káva, to už se na ty patra jezdí strmě nahoru.
To znamená, že:
a) s velkým dvouválcem se do závodu nemáš šanci kvalifikovat,
za bé) bys v závodu nedojel ani do 1. CP.
Kvalifikovat se s velkou motorkou dá, jak už spousta lidí ukázala, ale hlavní závod s tím nikdo myslím v limitu nedojel, ale to si vážně nejsem jistej.
Tok to jó. Já pořád čekal v tom videu kdy už to začne a nic. A tou cestou dolů jsem čekal nějaký kotrmelce a taky nic.
Myslím že tenkrát ten závod vyhrál nějakej polák.
Zdenek 1150 napsal:
Tok to jó. Já pořád čekal v tom videu kdy už to začne a nic. A tou cestou dolů jsem čekal nějaký kotrmelce a taky nic.
Myslím že tenkrát ten závod vyhrál nějakej polák.
Tadeusz Blazusiak
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
cibus napsal:
Prolog jedou všichni, kteří jsou přihlášení. Tuším, že to je 1500 jezdců. Prolog jsou vypalovačky po obslužných cestách (vrstevnicích).
Do závodu postupuje 500 nejrychlejších z prologu. To už je jiná káva, to už se na ty patra jezdí strmě nahoru.
To znamená, že:
a) s velkým dvouválcem se do závodu nemáš šanci kvalifikovat,
za bé) bys v závodu nedojel ani do 1. CP.
Trosicku, i kdyz ne moc, to uvedu na pravou miru.
Tech jezdcu uz je dnes 1800, i kdyz ve vsech materialech porad uvadeji buhvi proc 1500.
Behem zavodniho prodlouzenyho vikendu se jede hned nekolik akci. Od tzv. Rocket ride, coz je vyrazovacka pavoukovym systemem do masakralniho vyjezdu, pres podobne vedenou spis exibicni jizdu dvou jezdu proti sobe na minitrati pres klady, gumy, balvany atd, po napr. zavod vodnich skutru na jezere, nekdy exibici freestyle apod.
To hlavni je ale nedelni Hare scramble (ten brutalni extremenduro zavod, kde uraduji prakticky samy byvaly trialisti), kam se da kvalifikovat kdyz zajedete dobre prolog.
To je to co jsem jel ja. Dve kvalifikacni jizdy, pocita se ta lepsi a postupuje prvnich 500, ktery si ale moznost postupu do hlavniho zavodu vybrali a zaplatili.
To uz dnes dvouvalce nemuzou. I kdyz tusim v roce 2006 to Pfeiffer na HP2 jel a dostal se snad asi do tretiny trati.
Jenze ta je rok od roku tezsi a extremnejsi, reditel akce Karl Katoch si na tom vyslovene zaklada, takze dnes uz by to slo opravdu asi hodne ztuha. Mozna tak tech prvnich par vyjezdu a sjezdu, ale v lese by byl jasnej konec. A ze tam toho lesa a dalsich mist je. Ono to prave neni jen o tom hlavnim dole, ale dost o jeho okoli.
To ze se pritvrzuje je mimochodem prave znat i v tom prologu. Tam kde Chris a Simo na slavnych videjich HP2 na Erzbergu leti v megadriftech po 15m siroky piste se dnes krouti rozbita, hrbata cesticka plna sutru a hromad sterku a velmi drobneho sterku mezi valy z kamenu. To video to destne zkresluje a opticky zehli, byl jsem velmi casto na dorazech, nebo blizko jim. Ono to ma i logiku, protoze poradi v prologu samozrejme resi i postaveni na startu v nedeli a preci jen je to extremenduro a ne Pikes Peak. Takze ano rychly to je (muj prumer byl asi 68km/h), ale dnes uz asi na dvouvalu nekdo vyhraje prolog tezko, i kdyby to byl tovarni profik. Nejak to pomalu projet by ale pravda zvladl talentovanejsi absolvent enduroskoly, jen by se asi desne motal... Ale zajet cas na velky motorce do nedele jde. Letos by to treba 4. Mikulovi na prvni opravdu velky motorce mezi dnouvalci - Superenduru - uteklo jen o kousek. Loni rovnez 4. Sacchini na Bimote byl v celkovym poradi tusim 324. Jeste pred trema lety by to teoreticky vyslo asi sedmi prvnim dvouvalcum.
Upravil morabo dne 03.06.2014 23:32
Maiali nel Fango!
Pecka! Mne to teda prijde absolutne uveritelny a dokonce takovy samozrejmy! On je i ten Hare Scramble vlastne brnkacka, jeden by mel hned chut to zkusit a i by rekl, ze to neni takovej problem dojet
Ale kdyz si vezmu jak ta kamera vsechno vyhlazuje a zmensuje sklony
Jinak to i Johnny koukam asi 4x odlozil Maiali nel Fango!
PS: jinak jsem jeste koukal, ze Hejnik jel nakonec na ty upraveny 1190, jen to neopravil do startovky (pri registraci to kazdy zavodnik dostane ke kontrole). Takze beru zpet co jsem tu psal o Superenduru.
PS: aby nevznikla mylka, pokladam 1190 za asi nejlepsi velky enduro co ted delaji, pokud clovek chce jen jednu moto a i jezdit seriozne do terenu, ale
Upravil morabo dne 14.06.2014 07:57
Maiali nel Fango!
Tady je dukaz jak to ta kamera na helme zehli.
Na videu od Edoarda je uz aspon trochu videt, jak to je hrbaty a jakej to ma profil. A porad je to dost rozdil od realu
YouTube Video
Jinak hezka jizda na 80tce
Btw druhej den se zasekl uplne stejne jak ja...
Mimo zavod jsem tam nikdy nebyl, takze uplne nevim, ale lom je normalne funkcni, aktivni, takze to asi uplne jednoduchy nebude.
Hlavni vjezd je presne tady: http://goo.gl/map... , ale mam dojem, ze tim bych se tam asi procpavat nehrnul. Na mape jsou videt i jiny cesty, co vedou do arealu, ale jak vypadaji netusim, protoze to jsou naopak mista, ktery se pri zavode fest hlidaj, aby neproklouzli neplatici.
Co ale vim, tak jeden bejvalej sympatak se tam pred lety stavoval po navratu z balkanu na 12adv se zenou a s kuframa a nejak se tam dostal a pry tam i docela dost motorek jezdilo. Je to ale zase uz nejakej patek a muze to byt uplne jinak.
Moc jsem toho asi neporadil, ale alespon jsem se sveril se vsim, co vim Maiali nel Fango!