LukyGs napsal:
Ste ocasi
To musíš bejt ředitel zeměkoule aby jsi si jednou za pět let mohl koupit auto? Blbá Captiva mě vyšla na 800 tak ta trojka fungl bude max o sto dražší. Holt musíte taky chodit víc do práce
...Tys vážně vůl...
Je mi jasné, že typický volič komunistů jezdí v blbém autě za 40 průměrných českých platů, takže když těch 3 a půl roku vydělává jen na to auto, tak je jasné, že si jej jednou za pět let může koupit......o tom žádná
Už mě to vážně unavuje jaký sou tady někteří soudruzi vocasi
Ty jsi byl se mnou volit?! Že jsi napsal to cos napsal!
Možnosti máme všichni stejný tak sorráč
pokud mluvime o cenikovce, tak se s trojkou v rozumny vybave na tu jednicku dostanes... i lehce pres. ale na vocaseni po morave staci jednoznacne ta captiva
no a Prazaci maji xdrive, jak jinak.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
LukyGs napsal:
Ste ocasi
To musíš bejt ředitel zeměkoule aby jsi si jednou za pět let mohl koupit auto? Blbá Captiva mě vyšla na 800 tak ta trojka fungl bude max o sto dražší. Holt musíte taky chodit víc do práce
...Tys vážně vůl...
Je mi jasné, že typický volič komunistů jezdí v blbém autě za 40 průměrných českých platů, takže když těch 3 a půl roku vydělává jen na to auto, tak je jasné, že si jej jednou za pět let může koupit......o tom žádná
Už mě to vážně unavuje jaký sou tady někteří soudruzi vocasi
Ty jsi byl se mnou volit?! Že jsi napsal to cos napsal!
Možnosti máme všichni stejný tak sorráč
pokud mluvime o cenikovce, tak se s trojkou v rozumny vybave na tu jednicku dostanes... i lehce pres. ale na vocaseni po morave staci jednoznacne ta captiva
LukyGs napsal:
Ste ocasi
To musíš bejt ředitel zeměkoule aby jsi si jednou za pět let mohl koupit auto? Blbá Captiva mě vyšla na 800 tak ta trojka fungl bude max o sto dražší. Holt musíte taky chodit víc do práce
...Tys vážně vůl...
Je mi jasné, že typický volič komunistů jezdí v blbém autě za 40 průměrných českých platů, takže když těch 3 a půl roku vydělává jen na to auto, tak je jasné, že si jej jednou za pět let může koupit......o tom žádná
Už mě to vážně unavuje jaký sou tady někteří soudruzi vocasi
Ty jsi byl se mnou volit?! Že jsi napsal to cos napsal!
Možnosti máme všichni stejný tak sorráč
pokud mluvime o cenikovce, tak se s trojkou v rozumny vybave na tu jednicku dostanes... i lehce pres. ale na vocaseni po morave staci jednoznacne ta captiva
no a Prazaci maji xdrive, jak jinak.
Moraváci to chcou jako káru do práce na vožení matrošu voe
ja uz to ctu.. sodoma gomora... vozit novou petkou nejakej blbej sadros nebo cihli.. to se fakt muze stat jen na nasem venkove
Upravil hicks dne 23.04.2014 21:55
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
LukyGs napsal:
[S kámošem si budeme ty auta kupovat příští rok asi funglovky....odpisy jsou potřeba. Teď ho chci jen k vůli tomu že se mi líbí a chci si pojezdit ať vím co pak budu kupovat. Z medvěda mě třeba bolívaly záda a to byl jinak kočár jak cip.
Ty km se daj trošku zjistit aspoň přibližně jestli sedí. Dnes už stáčej kiláky aj v německu. Neříkám že autorizák si to lajzne ale bazary jo.
..jinak 320ca je maly auto, ktery na sebe spis oblikas, nez do nej nastupujes. 520 uz je rozumny povoz a 530 v sestihrnku je pak uplna parada......
to se asi trochu pletes, ne? nova 3ka je skoro tak velka, jako minula petka.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
..ale auto je to velmi dobre - jak 320 tak 520 - jen se musi dobre koupit... idealne nove....
S kámošem si budeme ty auta kupovat příští rok asi funglovky....odpisy jsou potřeba. Teď ho chci jen k vůli tomu že se mi líbí a chci si pojezdit ať vím co pak budu kupovat. Z medvěda mě třeba bolívaly záda a to byl jinak kočár jak cip..
Luky sorry, ale tohle je fakt vocasarna.
Kdovijaka olitana E91ka s mrtvejma tlumicema.. to chces jako porovnavat s novou trojku navic jeste v X-drajvu?
to je fakt NESMYSL.
to si ji radsi pujc na vikend.. tu novou. pokud nejses uplny jelito, tak leccos poznas.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mercedes jetej s těma kilákama cos dal je pokladnička a můžeš si zaslepeně říkat co chceš. Já mám vyzkoušeno a byla to drahá zkušenost a to samé známí. Spotřebák beru jako kuláky ramena,turbo, měchy a tak. Buď v klidu bo jen ten měch byl celkem darda a to samé turbo. Jen udělat přední+zadní nápravu vyšlo skoro na 30litrů. Pak se vyjebala taková jednotka kterou nazývaj Audio Gateway a ta by fungl přišla na 24litrů...měl jsem štěstí bo sem ji sehnal na ebay za 6litrů. V mercedesu nevěděli proč komand nejede a první co bylo mi nabídli novej komand za 100talířů což bylo docela úsměvné když jsem se o komandu bavil jako o autorádiu a technik se strašně vztekal že je to komand a v německu je běžný že se mění za ty peníze a u nás že sou lidi držgrešle. Dál jsem musel vyměnit čerpadlo brzd bo jsem je měl elektronické a už byl limit po měsíci co sem auto koupil tak prošlapanej....naštěstí na kulanci mi udělali cenu za šest tisíc za práci a spotřebák a jednotku dodal mercedes v rámci kulance, jinak ta jednostka koštuje 50papírů. Brrr, dík moc ale jetýho mergla kterej bude mít přes dvě kila, děkuji nechci a nechápu že jej někdo může doporučit. Jistě, motorově to je nic na ten šestivál, ale ty věci okolo dou do sraček, kotouče a tak a to sou trošku jiný ceny než na běžný auto.
K tomu bych ti řekl:
1. buď si měl fakt smůlu
2. nebo co je pravděpodobnější když jsi ho kupoval tak sis už koupil mrdku a nepoznals to. Mrdku uděláš z jakéhokoliv auta.
To co popisuješ rozhodně nejsou klasické závady.
Kolega z práce si kupoval Céčko a chtěl co nejmíň km a tak ho přeplatil jenom kvůli tomu, že mělo najeto 25k km a přeplatil ho tak o 80k Kč. A za 2 měsíce na to kupoval novou spojku a ještě cosi za 30k Kč... A to nechtěl automat, protože tam podle něho sou drahé opravy.
Já sem se nikdy neorientoval podle počtu km, ale podle celkového stavu auta a vždycky se mě to vyplatilo. Měl sem medy s 150-500k km a nebyl mezi nimi rozdíl co do poruchovosti a nákladnosti oprav = defakto nic.
Ale při výběru sem si dával záležet.
Tož tak.
Každý si kupte co chcete.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
..ale auto je to velmi dobre - jak 320 tak 520 - jen se musi dobre koupit... idealne nove....
S kámošem si budeme ty auta kupovat příští rok asi funglovky....odpisy jsou potřeba. Teď ho chci jen k vůli tomu že se mi líbí a chci si pojezdit ať vím co pak budu kupovat. Z medvěda mě třeba bolívaly záda a to byl jinak kočár jak cip..
Luky sorry, ale tohle je fakt vocasarna.
Kdovijaka olitana E91ka s mrtvejma tlumicema.. to chces jako porovnavat s novou trojku navic jeste v X-drajvu?
to je fakt NESMYSL.
to si ji radsi pujc na vikend.. tu novou. pokud nejses uplny jelito, tak leccos poznas.
Jak už jsem psal, to auto nepotřebuju a beru ho jen tak že se mi líbí a užiju ho do práce, né na vožení cihel a sádrošů ale třeba na vožení balíků s obklady a zařizováků. Na zbytek maj chlapi pracovní auto
Neber to až úplně doslova že dle toho budu volit zda koupit novou trojku, spíš mi jde pak o to zda do ní všichni vlezem (rodina) a jak to bude vyhovovat. To že ve 156litrech budou už tlumiče pomalu ko tak s tím počítám. Počítám že do něj tak cca 30-40dám aby bylo ok. Přece jen to nebude nové že
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
..ale auto je to velmi dobre - jak 320 tak 520 - jen se musi dobre koupit... idealne nove....
S kámošem si budeme ty auta kupovat příští rok asi funglovky....odpisy jsou potřeba. Teď ho chci jen k vůli tomu že se mi líbí a chci si pojezdit ať vím co pak budu kupovat. Z medvěda mě třeba bolívaly záda a to byl jinak kočár jak cip..
Luky sorry, ale tohle je fakt vocasarna.
Kdovijaka olitana E91ka s mrtvejma tlumicema.. to chces jako porovnavat s novou trojku navic jeste v X-drajvu?
to je fakt NESMYSL.
to si ji radsi pujc na vikend.. tu novou. pokud nejses uplny jelito, tak leccos poznas.
Jak už jsem psal, to auto nepotřebuju a beru ho jen tak že se mi líbí a užiju ho do práce, né na vožení cihel a sádrošů ale třeba na vožení balíků s obklady a zařizováků. Na zbytek maj chlapi pracovní auto
Neber to až úplně doslova že dle toho budu volit zda koupit novou trojku, spíš mi jde pak o to zda do ní všichni vlezem (rodina) a jak to bude vyhovovat. To že ve 156litrech budou už tlumiče pomalu ko tak s tím počítám. Počítám že do něj tak cca 30-40dám aby bylo ok. Přece jen to nebude nové že
tak znovu. Nova trojka je PODSTATNE vetsi auto, nez ta, co si chces koupit.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
LukyGs napsal:
Jinak mě Šrek nakazil a líbí se mi BMW 320D rok 2006-2007 v automatu, třeba tohle http://www.tipcar...30121.html cenovka jak u jetý ochcávky . Chci to na ježdění okolo komína a jako auto do práce kdy příležitostně s ním budu vozit i nějakej matroš.Jsou docela za hezký peníze jako ojetiny. Máte to auto někdo doma? Nějaký reference co lze očekávat za závady při 156tis. na tacho? Má ten motor rozvody přes řemen nebo řetěz?
Radime,jestli budes neco takoveho porizovat tak si dej pozor aby v tom nebyl motor N47,to je hotove nestesti,rozvodove retezy se trhaji jak na bezicim pasu.V tomhle konkretnim aute v inzeratu je starsi M47,ty jsou docela drzaky.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
[b]LukyGs napsal: To že ve 156litrech budou už tlumiče pomalu ko tak s tím počítám. Počítám že do něj tak cca 30-40dám aby bylo ok. Přece jen to nebude nové že
tak takhle se kupujou auta hmm
Nač stahovat kalhoty když brod je ještě daleko
LukyGs napsal:
Jinak mě Šrek nakazil a líbí se mi BMW 320D rok 2006-2007 v automatu, třeba tohle http://www.tipcar...30121.html cenovka jak u jetý ochcávky . Chci to na ježdění okolo komína a jako auto do práce kdy příležitostně s ním budu vozit i nějakej matroš.Jsou docela za hezký peníze jako ojetiny. Máte to auto někdo doma? Nějaký reference co lze očekávat za závady při 156tis. na tacho? Má ten motor rozvody přes řemen nebo řetěz?
Radime,jestli budes neco takoveho porizovat tak si dej pozor aby v tom nebyl motor N47,to je hotove nestesti,rozvodove retezy se trhaji jak na bezicim pasu.V tomhle konkretnim aute v inzeratu je starsi M47,ty jsou docela drzaky.
u toho N47 se to ale myslim tykalo jen starsich rocniku, ne?
ten motor mame.. ale novej. 2014.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
..ale auto je to velmi dobre - jak 320 tak 520 - jen se musi dobre koupit... idealne nove....
S kámošem si budeme ty auta kupovat příští rok asi funglovky....odpisy jsou potřeba. Teď ho chci jen k vůli tomu že se mi líbí a chci si pojezdit ať vím co pak budu kupovat. Z medvěda mě třeba bolívaly záda a to byl jinak kočár jak cip..
Luky sorry, ale tohle je fakt vocasarna.
Kdovijaka olitana E91ka s mrtvejma tlumicema.. to chces jako porovnavat s novou trojku navic jeste v X-drajvu?
to je fakt NESMYSL.
to si ji radsi pujc na vikend.. tu novou. pokud nejses uplny jelito, tak leccos poznas.
Jak už jsem psal, to auto nepotřebuju a beru ho jen tak že se mi líbí a užiju ho do práce, né na vožení cihel a sádrošů ale třeba na vožení balíků s obklady a zařizováků. Na zbytek maj chlapi pracovní auto
Neber to až úplně doslova že dle toho budu volit zda koupit novou trojku, spíš mi jde pak o to zda do ní všichni vlezem (rodina) a jak to bude vyhovovat. To že ve 156litrech budou už tlumiče pomalu ko tak s tím počítám. Počítám že do něj tak cca 30-40dám aby bylo ok. Přece jen to nebude nové že
tak znovu. Nova trojka je PODSTATNE vetsi auto, nez ta, co si chces koupit.
LukyGs napsal:
Jinak mě Šrek nakazil a líbí se mi BMW 320D rok 2006-2007 v automatu, třeba tohle http://www.tipcar...30121.html cenovka jak u jetý ochcávky . Chci to na ježdění okolo komína a jako auto do práce kdy příležitostně s ním budu vozit i nějakej matroš.Jsou docela za hezký peníze jako ojetiny. Máte to auto někdo doma? Nějaký reference co lze očekávat za závady při 156tis. na tacho? Má ten motor rozvody přes řemen nebo řetěz?
Radime,jestli budes neco takoveho porizovat tak si dej pozor aby v tom nebyl motor N47,to je hotove nestesti,rozvodove retezy se trhaji jak na bezicim pasu.V tomhle konkretnim aute v inzeratu je starsi M47,ty jsou docela drzaky.
[b]LukyGs napsal: To že ve 156litrech budou už tlumiče pomalu ko tak s tím počítám. Počítám že do něj tak cca 30-40dám aby bylo ok. Přece jen to nebude nové že
tak takhle se kupujou auta hmm
Nevím jak se kupujou auta ale snažím se bejt realista a né jak někteří co vyvalej veškerý úspory za auto a pak brečí že to auto chtělo třeba jen běžnej servis na kterej už jim nezbylo.
Pokaždý když koupím auto (platí pro ojetinu) tak hned dělám komplet oleje a třeba i rozvody když nemám jistotu že byly měněný, nechávám to prohlídnout v servisu a co je třeba tak se udělá. Mám rád když mám auta a mašinu v cajku.
Upravil LukyGs dne 24.04.2014 00:42
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Fordem tam, vlakem zpatky... me vazne ale neberte ja temu rozumim jak husa pivu, me staci popelnica s taznym do 40 tisic aby vydrzela dve stk...
Kupredu spatki ni krok...
a co něco podobného? http://www.cars.c...71624.html
odkaz je jen pro informaci, má hodně najeto, ale jinak se dají sehnat kolem dvou kílek třeba v Německu s menším počtem kilometrů. Dělají se 6 i 7 místné, sedačky ve třetí řadě nejsou jen nouzovky, ale v pohodě se tam dospělí posadí a vydrží celodenní jízdu třeba k moři.... Kámoš má a nemůže si vynachválit - já osobně mám předchůdce, Space Wagon, mám najeto 270 000km a žádný problém, jen pravidelný servis - olej, svíčky, filtr a tak
Upravil maser dne 24.04.2014 10:12
maser napsal:
a co něco podobného? http://www.cars.c...71624.html
odkaz je jen pro informaci, má hodně najeto, ale jinak se dají sehnat kolem dvou kílek třeba v Německu s menším počtem kilometrů. Dělají se 6 i 7 místné, sedačky ve třetí řadě nejsou jen nouzovky, ale v pohodě se tam dospělí posadí a vydrží celodenní jízdu třeba k moři.... Kámoš má a nemůže si vynachválit - já osobně mám předchůdce, Space Wagon, mám najeto 270 000km a žádný problém, jen pravidelný servis - olej, svíčky, filtr a tak