Zdarec, řešil sem něco podobného, při plně naložené motorce se rozvlnila už při 120, po laborovaní s tlakem v pneu se to zlepšilo ale jen o trochu. Modlil sem se ať je ta dálnice už zanama. Řešili jsme spoustu věcí a jednou z nich byly i moje nové hliníkové kufry s kterými jsem jel poprvé. Měl sem pocit, že moc vyčnívají a obtékající vzduch do nich moc naráží a tím rozvlní motorku. Nakonec na radu kamaráda sem přitvrdil zadní tlumič a bylo po problému :-). Jinak guma pro mě dobrá, sem spíš silniční jezdec, mám na nich 10 000 a ještě jednu dovču ve dvou dám :-D Sedlám G 650 GS Sertao.
nazul jsem je teď v makedonii a taky se mi vlní moto jak blázen. přijde mi že to není závislé na rychlosti, ale na teplotě pneu. chvlema je moto schopná jet 160 bez vlnění, ale teď jsem jel nejake stoupani a musel jsem v pulce zastavit a pockat az gumy trochu zchladnou. nebyl jsem schopnej projet bezpecne zatacku ve 100 jak se moto vlnila.
kola byly vyvazene (otazka je smaozrejme jak, ale snad ok). jaké bych měl mit tlaky na 11 gs ? já cca 80kg + cca 20kg kufry.
to je mozny, ale vse bylo stejny na starych touranckach a v pohode, na tech se moto nevlnila, jen teda hodně ustrelovali ve vetsich naklonech - coz imho bylo starim a najezdem.
takze teoreticky me napada vyvazeni - muzu zkusti nekde v istanbulu nechat prevazit, mozná nekde zustal kus bahna kdyz to vyvazovali a rozhodil vyvazeni ? .
tlumic - s tim nenadelam nic nejspis
tlak.
takze me zajima na kolik prosim foukáte, idealne pokud nekdo máte 11
Upravil Re4DeR dne 28.06.2018 21:24
Tlaky ok a stejne se moto vlni. Jsem puvodne podezrival zadni pneu ale zacinam si myslet ze je to odpredu. Jako bych rychle a malinko cukal riditkama do stran.
Zkusim dneska prevazit a uvidime.
Re4DeR napsal:
tak po par stech kilometrech zatácek predni guma udelala toto. cim to ? tlumic ? vadna guma?
vypada jako porezana.
Hele kontroloval jsi si predni brzdu?
Kotouc, brzdove desky? Prijde mi ze ti bribrzduje predek.
Four wheels may gets you there, but two wheels will made the journey memorable.....
desky jsou na vymenu ale kolo se toci bez problemu a nepribrzduje.
ale dej jak jsem se nad tim zamyslel tak rano jsem projizdel takovym hnusnym lepivym bahnem. a napadlo me jestli se nenalepil na blatnik spolu s nejakyma kamenama. sakra to me nenapadlo. na to kouknu rano, ale skoro bych rekl ze to bude fakt tim
Re4DeR napsal:
desky jsou na vymenu ale kolo se toci bez problemu a nepribrzduje.
ale dej jak jsem se nad tim zamyslel tak rano jsem projizdel takovym hnusnym lepivym bahnem. a napadlo me jestli se nenalepil na blatnik spolu s nejakyma kamenama. sakra to me nenapadlo. na to kouknu rano, ale skoro bych rekl ze to bude fakt tim
Pokud ti to nepřibržďuje tak pak už jen opravdu koukni na ten přední blatník nebo ... bahno, šutry nebo třeba kamínek u desky apod....
Four wheels may gets you there, but two wheels will made the journey memorable.....
Tohle snad nemůže být ani od přibržďování. Ty rýhy jsou podélně. Bahno v blatníku mi přijde jako lepší vysvětlení. Napiš, čím to bylo.
Aktuálně na nich mám odjeto cca 10k a počítám, že je pořídím znovu.
tak jsem to ted prohlidl a fakt asi to bahno. furt tam byl kus tvrdej jak sutr a to jsem najel par set kilometru a par der. takze tahle zahada se vyresila.
jinak ty gumy co se tyka drzeni na silnici fakt super. na vode taky.
jen obcas ta moto zaplave a netusim furt proc. napadlo me uz nejaky lozisko v krku rizeni, nebo v kole nebo tak neco ale nevim.
mám ted kolem 8k, cca 3,5k po dalnici "rychlejsim" tempem (kolem 150km/h) a jeste na nich jezdim. ta dalnice jim dala hodne na prdel, jinak by jeste vydrzely o dost dyl myslim
Aktuálně cca 8k. Zadní netknutá (skoro, většina v jednom, dálnic málo) na předek se mračím. Dávám mu tak ještě 4k a bude v pytli. Asi moc brzdím, nebo co.
Na Touračkách Next i Anake III vždy nejméně 15k (ale u Anake to bylo ale za trest - musel jsem dojet z Norska). Jezdím dost dálky a tam se nedá jet plnej plyn celej den.
Jinak příští gumy budou stejné, na vodě lepší gumu neznám, za sucha fungují všechny.