Jel jsem 2x kolo pro zivot.(40a 53.misto).Ale pristi rok uz to asi nepojedu.Neni to uplne spatne,ale prilis mnoho asfaltu a prilis mnoho lidi.A mnozi v terenu ani jezdit neumi.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Vevis> přesně kvůli tomu jsem před lety přestal závody jezdit. Po startu všichni letí po asfaltu jak utržení, ale pak přijde terén a každou chvíli stojíš, protože tam jede někdo, kdo to nedá, předjet nemáš kolikrát kudy... Prostě tohle mne přestalo bavit
KTM 1190 Adventure R
shimanski napsal:
Vevis> přesně kvůli tomu jsem před lety přestal závody jezdit. Po startu všichni letí po asfaltu jak utržení, ale pak přijde terén a každou chvíli stojíš, protože tam jede někdo, kdo to nedá, předjet nemáš kolikrát kudy... Prostě tohle mne přestalo bavit
Jenze na druhou stranu,kdyz treba na kole pro zivot zajedes dobre,tak priste uz startujes zepredu.A tam uz se tech co to neumeji moc nemota.Na nekolik vyznamejsich maratonu jsem si diky letosnimu vysledku vyjel na pristi rok start z prvni vlny.A taky muzes na startu byt driv a vystat si misto zrovna za prvni vlnou.A pak taky neni problem zajet vysledek.Takze prestat kvuli tomu jezdit je blbost.Kdyz jsem zajel to 40misto na KPŽ,tak jsem startoval z posledniho asi osmeho sektoru,protoze jsem predtim zadny zavod nejel a nemel jsem vyjety zadny vysledkovy koeficient.A prvni asfalt mirne do kopce byl dost dlouhy na to,abych do terenu najel v prvni stovce.A to 40 misto mi na dalsi zavod stacilo k tomu,abych startoval ze 2 sektoru a tam uz se fakt nikdo neplete.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tohle všechno vím Vevisi, také jsem pár lepších výsledků zajel... Nejlepší umístění bylo tuším 19.místo v krušnohorském maratonu v Litvínově, pak ještě nějaká 30-tá, 40-tá místa v Bike Babí léto, Malevil jsem startoval hned za první vlnou, pohyboval jsem se v průběhu závodu kolem 50-tého místa. Jenže objíždět všechny závody a vyjíždět si lajny každý rok, na to jsem neměl... Navíc jsem spíš vlk samotář, baví mne jezdit samotného, kam mne srdce táhne, bez lidí, bez diváků, užít si singletracky a tak, takže jsem to asi po pěti letech zabalil. Já takhle sám jezdím i na motorce, nemám moc rád skupinky, nebo mnoho lidí na jednom místě... Takže přiznávám, že to bylo dost ovlivněno tím, že jsem spíš introvert...
KTM 1190 Adventure R
Jel jsem 2x kolo pro zivot.(40a 53.misto).Ale pristi rok uz to asi nepojedu.Neni to uplne spatne,ale prilis mnoho asfaltu a prilis mnoho lidi.A mnozi v terenu ani jezdit neumi.
Ne.Jel jsem Jestřebi hory(tam je to fakt pekne a minimum asfaltu) a Kouty nad Desnou.Tam je asfaltu sice dost,ale krasne prostredi a prevyseni pres 2000m na 60km.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Nic si z toho nedelej!Ja jel na kole naposled ve stredu.Byl to zavod a to kratkej,ale hodne technickej.V poslednim kole jsem trefil ramenem strom az me to sundalo z kola.Dojet do cile uz pro bolest neslo,ale na rentgen jsem nesel a chodil do prace.Porad jsem doufal ze to krupnuti co jsem pri tom narazu slysel nebylo z meho tela.Protoze bolest nejak neprestevala tak az dnes mi diagnostikovali zlomenou klicni kost.
Ta sedlovka je hlinikova?Jestli jo,tak to docela koukam.Ale porad lepsi nez kdyz vydrzi sedlovka a odnese to ram.Kamarad ulomil sedlovku na kratkych sudetech a dojel bez ni do cile 20km na 10 miste.
Jinak prilis vysunta sedlovka,vyssi hmotnost jezdce a jizda v sedle v tezkem terenu je vzdy riziko.Ale taky ta sedlovka mohla byt normalne smejd.
Upravil vevis dne 05.10.2014 13:30
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Vjetrnik napsal:
...tak takto jsem dopadl během dnešní vyjížďky....
To už by som rozhodne šiel do kvalitneho carbonu, ten len tak ľahko neodje.beš!
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
barokar napsal:ta podlaha je naprosto boží, tu bych chtěl
...to je jídelní stůl...masivní mahahagonové dřevo...váha stolu asi 150kg... prostě s ním člověk nehne...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Hmm. Na tom se nedá jezdit po silnici. 1x11
Já jsem se dneska vyrazil na hodinku projet a vrátil se s 62km za skoro pět hodin. Bahno jsem umýval ze sebe a z kola asi hodinu. Pochopitelně ještě v těch letních botách
V týdnu chceme vyrazit s Čízákem na testování svítilen v noci v lese, nepřidáš se? Bude legrace
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:V týdnu chceme vyrazit s Čízákem na testování svítilen v noci v lese, nepřidáš se? Bude legrace
...rád bych, ale máme teď šílené práce, co se musí stihnout do mého odjezdu do Maroka...a mezi tím bych se měl také pomalu balit, atd...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
TomasTT napsal:
Hmm. Na tom se nedá jezdit po silnici. 1x11
A proc ne?U nas kluci jezdi i 1x10 a v pohode.Nejtezsi prevod muzes mit stejny jako 2X10.Pouze davas vetsi velka kolecka na kazete.Ja mam ted 2X10 vepredu 26,38 vzadu 11-32.Kdyz vepredu necham jen 38 a dozadu dam 11-36 tak je to nastejno,akorat ne tak jemne odstupnovane.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!