vevis napsal:
Tak jsem to projel asi 10km polni,lesni cesty,louky a trosku blata a zmena velmi vyrazna!A to jsem mel vzadu tourance,protoze jsem byl linej prehodit zadni kolo.
Ten predek fakt jede kam clovek potrebuje a prejeti z koleje do koleje apod.je ted fakt bez problemu.
A zrepasovane tlumice s hyperpro pruzinama,to je ted v terenu taky parada.Clovek uz nebrzdi bred kazdou dirou,aby nesel na doraz.
Ted uz jen,aby toprezil ten vytunenej blatnik!
PS: ABS funguje bez problemu,zadne upravy jsem delat nemusel.A tachometr konecne nepridava.
Takze prvni jizda s 21", cca 300km, obuto TKC predek i zadek.
1) Na silnici jsem pri jezdeni po okreskach v rychlosti do 100kmh (vic moc nejezdim) napoznal vubec zadny rozdil. Brzdim vetsinou jen motorem, takze na ostry brzdeni nedoslo, pry je to horsi, ale to nevim. Takze silnice s 21" naprosta pohoda, ale rikam, nejsem strelec, nejezdim zatacky na koleno.
2) Offroad, vstoupil jsem do jine ligy off s GS, proste tam kde jsem driv honil GS leva prava ted jede rovne. Prejet oranici s 19" pro me drive temer nemozne, ted absolutne bez problemu. Kdo alespon trochu jezdite off, tak tohle je moje nejlepsi investice do GS za 10 let co s ni jezdim a trosku me mrzi, ze jsem to neudlal uz davno. TKC predek i zadek.
3) homolagci si vyridim tento tyden, budu mit pripsane 21" kolo, jako schvalenou alternativu v TP.
4) myslim, ze 21" GS slusi.
JohnyT přiložený následující obrázek:
Jinak je GS porad stejne tezky, takze kdyz na vejlete mate s sebou par silnych hochu od KTMLC8, kteri vam pomohou GS zvedat, tak se to urcite vyplati...
BMW R1150GS MY02
Rafek, stred, draty, prace: 16000,- Carservis
Kotouce: prohozene z puvodni 19", kterou jsem si nechal do zalohy
Homolagce, papir: 1500,- Carservis
Inspektorat: zatim nevim predpoklad je 500,-
Predni blatnik: origo, jen zvednuty brejle o 1cm, zatim ok BMW R1150GS MY02
Ja uz 21" kolo mam.Me zajima ciste to zapsani.Myslel jsem,ze si to vyrizujes sam.Takze to znamena zkusit od Zlabka sehnat za 1500kc papir.
Jinak ja to starsi poshanel vcetne postovneho priblizne takto.
stred+niple 2800kc
draty nove delane na miru 900kc
rafek 3000kc
kotouce starsi 1400kc
abs krouzek starsi 700kc
Pneu nova + duse cca 1500kc.
cca 10300kc se vsim vsudy.
Upravil vevis dne 02.04.2012 13:20
stepan napsal:
Vevis, nechceš mi to taky takhle sehnat ?
Tiez sa hlasim plus uplatu navrch - idu o Tebe legendy, vraj mas rad a vies ocenit kvalitny mok, tak bych pridal navrch 5l demizonik Myjavskej slivovice z vlastni zahradky s certifikatom kvality z regionalnej sutaze Koštofka paleneho
Upravil vlk dne 02.04.2012 13:31
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Může někdo zodpovědně říct jestli je potřeba jinej ABS kroužek na 2003 ADV s posilovačem? Každej mi říká něco jinýho, tak jestli to mám zkoušet, abych ABS nezablokoval chybou co se sama nesmaže.
Když kroužek nedám a vyhodí to chybu, zmizí chyba když tam dám opět 19" kolo s kroužkem?
Díky
1150GSA
Ducttape is like the force: it has a light side and a dark side and it holds the universe together.
vevis napsal:
Ja uz 21" kolo mam.Me zajima ciste to zapsani.Myslel jsem,ze si to vyrizujes sam.Takze to znamena zkusit od Zlabka sehnat za 1500kc papir.
Jinak ja to starsi poshanel vcetne postovneho priblizne takto.
stred+niple 2800kc
draty nove delane na miru 900kc
rafek 3000kc
kotouce starsi 1400kc
abs krouzek starsi 700kc
Pneu nova + duse cca 1500kc.
cca 10300kc se vsim vsudy.
stepan napsal:
Vevis, nechceš mi to taky takhle sehnat ?
Tiez sa hlasim plus uplatu navrch - idu o Tebe legendy, vraj mas rad a vies ocenit kvalitny mok, tak bych pridal navrch 5l demizonik Myjavskej slivovice z vlastni zahradky s certifikatom kvality z regionalnej sutaze Koštofka paleneho
Ono to neni tak jednoduche.Shanel jsem to pres zimu,aby na to bylo dost casu.
A je potreba neustale hlidat ebay.Samotnej rafek se tam vyskytne 2x do roka a cele kolo z PD je drazsi a stejne se draty vetsinou musi vystrihat.A naborene kolo z 1100 tam je taky vyjimecne.Nenaborene je opet drazsi a clovek stejne vic nez stred a niple nepouzije.Taky jsem to kupoval s nemeckym postovnym,protoze jsem do nemecka pravidelne jezdil.S tim uz je taky konec.Takze vam kluci moc nepomuzu!
Cermigo napsal:
Může někdo zodpovědně říct jestli je potřeba jinej ABS kroužek na 2003 ADV s posilovačem? Každej mi říká něco jinýho, tak jestli to mám zkoušet, abych ABS nezablokoval chybou co se sama nesmaže.
Když kroužek nedám a vyhodí to chybu, zmizí chyba když tam dám opět 19" kolo s kroužkem?
Díky
Co jsem pochopil z diskuzi,tak starej krouzek do cca.2002 je v pohode,ale ten novejsi derovanej hazi chybu.
Ukazuje to úplně stejně jako GPS. S 19 to ukazuje na tachu víc než ve skutečnosti. Tak +- o 10 km/h
Kochač GS Pavel -- jezdím tak abych dojel vcelku. www.diodky.cz
díky za další argumenty pro... proč mám pocit, že letos zase přibydou Boxery s 21" na předku... Nedávno jsem přemýšlel, jestli prodat, nebo neprodat 11GS, hlavně pro pro mě špatnou odezvu předku v terénu. Nemám ani tak problémy s váhou boxera, jako s faktem, že mi na měkčím povrchu pořád někdo krade přední kolo. Na podzim jsem dal hyperpra pružiny a nechal opravit tlumiče a jsem asi jedinej co tak tady čtu, kdo z nich neni vůbec nadšenej, (hlavně ze zadku, pro který prostě neexistuje univerzální nastavení na všechno). Tak rozmýšlím, že dám motorce šanci a přepletu předek. Ráfek jsem zatím sehnal v německu (nový) za 179EUR.
S potvrzenim od BMW, ktere zaridil Honza Zlabek (Carservis), jedna navsteva na inspektoratu, a za poplatek 50,- je pridano alternativni 21" kolo do VTP BMW R1150GS MY02
JohnyT napsal:
S potvrzenim od BMW, ktere zaridil Honza Zlabek (Carservis), jedna navsteva na inspektoratu, a za poplatek 50,- je pridano alternativni 21" kolo do VTP
Vlastimil by určitě napsal, že "co to je to VTP", ale jinak dobrá práce a hlavně dobrá zpráva.
Upravil stepan dne 27.04.2012 13:59