kubrt napsal:
Vsak jste vsichni zbytecne vybobceny... Na STK budou mit problemy hlavne majitele staveb, kteři maji nehomo dily, nebo jine rozmery kol, popr.gum.
kubrt napsal:
Vsak jste vsichni zbytecne vybobceny... Na STK budou mit problemy hlavne majitele staveb, kteři maji nehomo dily, nebo jine rozmery kol, popr.gum.
... pokud to už dávno nemáme zapsané v TP ovšem
Tak samo, to je neco jineho
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Ještě jinak : ve finále bude záležet na technikovi, ale i tak podle všeho, musí být motorka v originálním stavu (pokud nemá změny zapsány v TP), protože pak by se mohlo stát to, že sice "ochčijete" technika a po technické si opět na motorku naházíte svoje neorig. nebo nehomo věci a při silniční kontrole si policie dle fotek z STK, nebo databáze motocyklů zjistí, jak motorka vypadá v originálu a může Vám zakázat pokračovat v jízdě. Následky si pak už nese každej sám, tím, že bude mařit úřední rozhodnutí
To jsou informace od mého kamaráda z STK a Policie.
Upravil Kubrt dne 26.02.2016 17:02
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
kubrt napsal:
Ještě jinak : ve finále bude záležet na technikovi, ale i tak podle všeho, musí být motorka v originálním stavu (pokud nemá změny zapsány v TP), protože pak by se mohlo stát to, že sice "ochčijete" technika a po technické si opět na motorku naházíte svoje neorig. nebo nehomo věci a při silniční kontrole si policie dle fotek z STK, nebo databáze motocyklů zjistí, jak motorka vypadá v originálu a může Vám zakázat pokračovat v jízdě. Následky si pak už nese každej sám, tím, že bude mařit úřední rozhodnutí
To jsou informace od mého kamaráda z STK a Policie.
...maření výkonu úředního rozhodnutí. To snad nemůžeš myslet vážně!!
Upravil luke63 dne 27.02.2016 06:25
kubrt napsal:
Ještě jinak : ve finále bude záležet na technikovi, ale i tak podle všeho, musí být motorka v originálním stavu (pokud nemá změny zapsány v TP), protože pak by se mohlo stát to, že sice "ochčijete" technika a po technické si opět na motorku naházíte svoje neorig. nebo nehomo věci a při silniční kontrole si policie dle fotek z STK, nebo databáze motocyklů zjistí, jak motorka vypadá v originálu a může Vám zakázat pokračovat v jízdě. Následky si pak už nese každej sám, tím, že bude mařit úřední rozhodnutí
To jsou informace od mého kamaráda z STK a Policie.
Jo, přesně a doslova. Copak si někdo myslíte že bude technik strkat hlavu do oprátky za mistra světa v motorkaření když to musí být nafoceno a případě problému použito proti němu? Koukám že je tu spousta znalců a odborníků na problematiku STK, čtu tady sáhodlouhý bláboly týkající se dopňků na motorce, spousta machrování jak s nima zatočit, kupa chytrých rad, co má tuf a co ne, ale realita je taková že co je na motorce legální, tak tom ta bude a co není, tak tam nebude. Celý TÜV je u nás naprosto k ničemu!!! A všechny cancy papíru s kecama o shodě taky. Světla co mají 1000 homologací jsou vám k ničemu když jsou jasný pravidla co na motorce může být a co ne... Tak co chcete řešit? Pokud máte na motorce věci co jsou alespoň na oko v pohodě, tak v případě normálního technika bude v pohodě a co bude dráždit, co se týká ostrých hran, hluku, počtu světel atd, tak bude prostě problém. Tak to prostě je.
Takže malinko rozumu, sundat to co dráždí, slušně se chovat, nevysírat zbytečnejma kecama a bude to v pohodě ;-)
Potrebuju radu.Mam forda focuse uz asi 10 let.Koupil jsem ho na 14" kolech,jak letní,tak zimní.Ale v TP jsou pouze 13" a 15".Doted to bylo na technické v pohode.Ale kdyby uz nebylo,jak to nejsnáz a levne vyresit?
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Potrebuju radu.Mam forda focuse uz asi 10 let.Koupil jsem ho na 14" kolech,jak letní,tak zimní.Ale v TP jsou pouze 13" a 15".Doted to bylo na technické v pohode.Ale kdyby uz nebylo,jak to nejsnáz a levne vyresit?
Jsou jen dvě možnosti. Jedna je dojít na úřad a nechat zapsat, což obnáší vyjádření výrobce, pokud se ten rozměr na to auto někdy dával, a nebo druhá možnost koupit správný kola. Bohužel nic mezi není (((
vevis napsal:
Potrebuju radu.Mam forda focuse uz asi 10 let.Koupil jsem ho na 14" kolech,jak letní,tak zimní.Ale v TP jsou pouze 13" a 15".Doted to bylo na technické v pohode.Ale kdyby uz nebylo,jak to nejsnáz a levne vyresit?
Jsou jen dvě možnosti. Jedna je dojít na úřad a nechat zapsat, což obnáší vyjádření výrobce, pokud se ten rozměr na to auto někdy dával, a nebo druhá možnost koupit správný kola. Bohužel nic mezi není (((
Presne tak.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
vevis napsal:
Potrebuju radu.Mam forda focuse uz asi 10 let.Koupil jsem ho na 14" kolech,jak letní,tak zimní.Ale v TP jsou pouze 13" a 15".Doted to bylo na technické v pohode.Ale kdyby uz nebylo,jak to nejsnáz a levne vyresit?
Jsou jen dvě možnosti. Jedna je dojít na úřad a nechat zapsat, což obnáší vyjádření výrobce, pokud se ten rozměr na to auto někdy dával, a nebo druhá možnost koupit správný kola. Bohužel nic mezi není (((
Presne tak.
Tak jsem kouknul prene do technicáku.Na aute mam 15".V techničáku 14" a dopsáno 16".A ješte tam je dopsaná nouzová rezerva 15".
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
A jeste jedna vec.Na ježdení do práce mám stary zachovaly fiat punto jako na foto,jen v jiné barve.Samozrejme v TP zadne desigenove upravy zapsané nejsou,i kdyz tato není nijak neobvyklá.Tady se asi mohu pouze modlit.
Ja z toho ty prahy a prodlouzení narazníku klidne orvu,ale stve me,ze tim prijdu o prední mlhovky,ktere maji na palubce orig.tlacítko.
On je problem,ze driv se to neresilo a v puvodních technicákách z ciziny,ty upravy byvali i dopsane.Ale pokud si o to clovek vylozene nerekl,tak pri prihlásení u nás se to vetsinou nedopisovalo.
vevis přiložený následující obrázek:
[45.72Kb]
Upravil vevis dne 26.02.2016 21:19
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
A co s příhlašením a STK např. u těchto motorek (stavby) [url]http://www.mobile.de/cz/Mal%C3%BD-motocykl/Honda-Nx-650-Dominatror-SCRAMBLER%2C-STREET/vhc:motorbike,pgn:1,pgs:10,srtrice,sro:asc,mke:11000,mld:tracker/pg:vipmotorbike/220713350.html[/url]
Olomoucaci, dejte pak vedet, jak to berou a kde. Vetsinou jsem taky delal stk po ceste pres OL. Krome plexi evetlometu nehodlam nic demontovat. Je to dle meho jen buzerace co nema nic spolecneho s bezpecnosti....
I pád na hubu je pohyb kupředu
ttsiki napsal:
[quote]Krizus napsal:
Dnes jsem byl na STK v Praze, pominu-li mírně odlišné ceny různých STK, pořád hodně záleží na osobě, která kontrolu provádí. Vím jistě, že se nově musí v rámci kontroly fotit typový štítek (na 1150GSA je na krku řízení vpravo), stav tachometru a přední část motorky, aby bylo vidět plexi - prý na některých motocyklech bývá nějaké číslo (nejen homologace plexi), které je snad shodné s typovým štítkem.
Univerzální rada asi neexistuje, ale rozhodně se vyplatí jezdit tam, kde se chovají "normálně", nejlíp STK, kde pracuje motorkář.
To jo na origo plexi na BMW GS jsou skutečně čísla, ale teď měním za WRS a to je naprosto hladký bez jakéhokoliv označení. Tak jsem zvědav jak to dopadne. Snad nenarazím na bl.a.
Tak jsme psali dodavateli plexi WRS a tady je odpověď
Vážený pane,
Nikdy jsme indicato To čelní sklo má certifikaci homologační. V Itálii a téměř v každé zemi není potřeba pro homologaci na čelní sklo.
Prosím, kontaktujte mě, jestli máte nějaké další otázky.
S pozdravem,
Michele Maresi
Sales manager
WRS srl
Prodejce speciálních dílů pro motocykly a skútry
Via 3. září No. 75
47891 Dogana (Republika San Marino)
Tel. 0549-942366 / 0541-1797778
www.wrs.sm
Následujte nás! Zůstat až do dnešního dne s našimi akcích
http://www.rajce....j?q=ttsiki
Me taky vyrobce pridavne nadrze napsal, ze sem za celou dobu historie firmy a prodeje do celeho sveta prvni co po nem chci certifikat.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Gagarin: máš pravdu v tom, že "... když jsou jasný pravidla co na motorce může být a co ne..." a těmi pravidly jsou momentálně platné evropské zákony nadřazené zákonům jednotlivých zemí. Konkrétně třeba 2002/24/EC. Ale když po tobě bude chtít technik na STK dokázat, že tahle věc je v souladu, tak to uděláš jak? A nemluvě o EEC [e/E] a CE homologaci.
Jinak nikdo tady myslím nemluvil o TUV. Zkušebny sdružení TUV teoreticky můžou vystavit třeba i EC nebo CE homologaci, pokud k tomu má ta zkušebna akreditaci ale to je něco jiného než samotný atest TUV. Ten je opravdu z pohledu nových evropských zákonů víceméně k ničemu. Neznamená to ale, že výrobek s CE nebo e/E nemůže mít současně i TUV atest.
Schrek: s tou nádrží to je dost divný. Nádrže všeho druhu patří k několika mála konkrétně vyjmenovaným součástím motorky, které musí mít CE certifikaci - patří tam pneumatiky, všechny světla a blinkry a odrazky, brzdy, tachometry, výfukové soustavy... a nádrže paliva. Tak je mi divný, že se nad tím výrobce nádrže podivuje. Není to žádné nové nařízení, bylo to tady už dávno předtím. Třeba pro R1200GS děláme dvě verze přídavných nádrží (2x8l) - s homologací a bez homologace (třeba pro USA, afriku...). Některé jsou jen s CE a některé jen bez homologace pouze pro použití mimo silnice (třeba pro Tiger 800XC). Ale že by to po výrobci nikdo nechtěl, to je mi divný. Když třeba Aqualine vyrobili nádrže pro LC8, tak trvalo skoro rok, než udělali verzi která prošla certifikací pro evropu. Stojí to prachy a spoustu času, takže to spousta výrobců nedělá ale že by to nikdo nechtěl, to mi přijde divný.
Upravil TomasTT dne 28.02.2016 04:05
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Asi jde o to ze hlavnim mistem distribuce je Kanada, USA, Australie, Thajsko, Jiznin Afrika a do Evropy jen drobnosti, takze asi tak, ale asi moc neresim tuhle variantu jsme resili kvuli Bajkalu, staci par minut a je to dole 5 sroubu a jedna benzinova spojka. Jen sem zjistoval moznost zapsani
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček