B2HC4 napsal:
Nějaké nové poznatky,recenze?Odstraní to nepříjemné pocukávání při konstantní jízdě?Mluvím o motoru 1100,u dvousvíčky 1150 se to neděje.
podle mě se toto odstranilo, stejně jako hladší chod motoru, propad při akceleraci, lepší odezva na plyn. Prostě samá pozitiva
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Samá pozitiva co se ohlasu týká. Kdy budeš dělat druhé kolo pro posránky, jako jsem já?
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
ripper napsal:
Během příštího týdne by mělo být pár nových kusů.
Zaplaceno. také otestuji a dám vědět.
I když jsem pocitové poleno. Třeba změnou tlumičů jsem nepoznal nic. Pořad fungují stejně, jak origo, repasované origo, tak hyperpra. Jen je rozdíl v pružině a zatížení. To jsem si všiml.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Tak za mě a kolegu, oba 1100 GS s chipem. Po výměně vstřikování a novém seřízení je to jiná motorka. Daleko klidnější, už to není ten traktůrek a krásně chodí od spodu. Celkově živější a krásnější pocit z jízdy. Velká spokojenost. Děkujeme moc Láďovi.
Taky jsem chtěl napsat už dříve, ale čekal jsem až mi doktoři přišijí utržené ruce z toho jak to tahá.. Néé, je to paráda, díky.. jde to hezky za plynem.. (akcelerace lepší nevím jestli náhodou to nebylo vlhčím večerním vzduchem, uvidíme) při jízdě na křižovatce nebo pomalejším zatáčením konečně nemusím mít v pohotovosti spojku, protože to neposkakuje a neškube se jako dřív, prostě paráda, krásně za plynem.. Díky! ..je fakt že ten původní vstřik byl už dobrej plesnivec.. ještě pár let a z těch plastů na moto bude prach
tak jsem najel nějakých cca 3500 km. první dojmy, nebudu opakovat co je už psáno. jen při jízdě ve dvou s plnou zátěží jsem jezdil od 4,8 l do 5,5 l /100km, bohužel nemohu posouzdit jízdu ve dvou, páč jsem ženu vytáhl někam dál porvé, ale na téhle spotřebě jsem byl, když jsem jezdil sám. neberu OFF
.............jediné co, tak mi ve vstřikách cvrdliká, měnil jsem je asi 3x a dělají to jen EV14 je to dost hlasité.. někdo nějaký poznatek ? díky
Upravil lupen dne 25.06.2017 00:53
Vyjel jsem a nevim kdy se vrátím.
Covece mas pravdu, jak sem to natocil tak koukam jesi sem to tam dobre nasadil ze to tak cvaka.vsecko v poradku tak zase slisim travu rust si povidam...mozna vic direk tak vetsi kraval...
Kupredu spatki ni krok...
AKTUÁLNĚ
Je výpadek ve výrobě a nedají se sehnat vstřiky. Prý budou někdy v rozmezí 2-6 týdnů.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Prošel jsem vlákno, tak snad nebudu za slepce když se zeptám:
Vleze to do 1100RT? Na GS máte spoustu místa, na RT je plast a nevím kolik je tam prostor.
Kamarád to má a chválí, tak snad by se Ježíšek nezlobil...
Když je červenec ...
God, Gun & BMW
dicksz napsal:
Prošel jsem vlákno, tak snad nebudu za slepce když se zeptám:
Vleze to do 1100RT? Na GS máte spoustu místa, na RT je plast a nevím kolik je tam prostor.
Kamarád to má a chválí, tak snad by se Ježíšek nezlobil...
Když je červenec ...
Ano, na RT to jde, ale momentálně to vypadá, že vstřiky budou skladem až začátkem září.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Kurnik sopa sembse tesil jak tim mocnym tahem tu roadsmartku letosndorazim at jdu do jara s novyma. Tesim se na ne jak cyp. Drz me v seznamu (2 sady bitte na 11ku - jednou Rko jedno GSo) diky.
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
Saturnin napsal:
co redukce na r1150? už se něco chystá?
čoveče nevím, nejdřív bych musel vědět kolik lidí bude mít zájem a hlavně mít vstřiky, protože pořád ještě nejsou dostupné.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E