Rozdíl mezi Meyle a Hart ,když vemu ty které já nabízím tak typově jsou stejné včetně připojení kabelovými oky pěkně pásnou do uložení ,hart má předfilt který je velice důležitý .Bez funkčního předfiltru je i nejdrahší čerpadlo odsouzeno k brzkému konci.
Prodej náhradních dílů na baworáky bmwmotoparts.cz , servis BMW , výroba doplňků a příslušenství , dovozce doplňků Altrider
Mne celkom dosť neprijemne a hlavne počas jazdy ječi čerpadlo, minule leto som vymenil filter ešte pôvodny od vyroby ktorý mi na prefalcovanom lemu roztrhlo a strata tlaku dosť rozhodila mašinu, to je ale už iný román. Takže ked je čerpadlo v cajku tak by som ho bežne za jazdy nemal počuť, alebo ako, podotykam že moto ma 18rokov a 105tkm! Edit: Po tel rozhovore jedno čerpadlo u mr.Famoza zarezervovane, mam cestu okolo tak to si vyzdvihnem osobne!
Upravil JRM66 dne 03.02.2015 20:57
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
vlk napsal:
3. na zaciatku vlakna je spominana ( cycli, tonda .... ) olupana farba v nadrzi, evidujem ju i ja. ( mam cca 90 tis. km )
nie je toho vela, ale nejake lupance som handrou povytieral a pri posvieteni do nadrze vidiet casti kde je to olupane vid foto.
Da sa to nejak riesit? Treba to riesit?
A uz sa konecne niekto najde kto by sa fundovane vyjadril? ... vid moj starsi prispevok a foto v prispevku č.80
... vdaka
Upravil vlk dne 03.02.2015 21:31
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
S barvou v nádrži je to vždycky problém ,taky jsem v několika nádržích odlupnuté kousky našel nebo v předfiltru napchaté ,oprava je problém ,kdysi jsem zkoušel vylívat opravené nádrže CHS Epoxy 1200 tak nějak se to jmenuje, i když byla nádrž zevnitř čistá-holý odmaštěný plech třeba i nový když jsem nějakou vyráběl tak časem benzín navzlínal třeba u nalívacího víčka mezi pryskyřici a plech a kapilárně se dostal mezi ně až pryskyřice třeba po roce úplně zgumovatěla a začla odlízat od stěn jako takový pytel. Jediné co funguje je spešl hmota na vylívání nádrží používají to veteránisti ale už nevím jak se jmenuje
Prodej náhradních dílů na baworáky bmwmotoparts.cz , servis BMW , výroba doplňků a příslušenství , dovozce doplňků Altrider
barva do nadrze je normalni epoxidova odolna PHM, musi to na ni byt napsany, koupis ji skoro v kazdy specialce na barvy, my pouzivame bilou, u Jaw to ma tu vyhodu, ze vidis kolik je tam benzinu, chce to pred tim nadrz odrezit roztokem kyseliny citronove tj. koupim v obchode 4 vetsi baleni kyseliny citronove nebo 10 tech malych, nasypu do nadrze a celou ji az po hrdlo zaliju nejlip varici vodou,cim teplejsi tim lepsi,zavickuju a necham min 4 dny stat,cim dele vydrzi voda tepla,tim lip,takze treba u topeni, pak ji vyperu wapkou, necham uschnout a naleju tam bezoplachovy odrezovac na bazi kyseliny chlorovodikovy,necham uschnout a mam pripraveno pod epoxid, ten je dobry naredit,aby byl tekutejsi redidlem k redeni epoxidu a nadrz vyleju, chce to nadrzi kazdou alespon pulhodinu otocit na jinou stranu aby se epoxid rovnomerne rozlil a ztuhl, jinak ti stece dolu a udela jezirko,ktery casem popraska, vicko zevnitr napatlam stetcem pri zachovani odvzdusnovacich direk ajeto
To je stejný postup jaký jsem používal, jen to časem povolilo a měl bych strach co to udělá s tou podkladní originální "bmw barvou"
Prodej náhradních dílů na baworáky bmwmotoparts.cz , servis BMW , výroba doplňků a příslušenství , dovozce doplňků Altrider
famoza napsal:
Rozdíl mezi Meyle a Hart ,když vemu ty které já nabízím tak typově jsou stejné včetně připojení kabelovými oky pěkně pásnou do uložení ,hart má předfilt který je velice důležitý .Bez funkčního předfiltru je i nejdrahší čerpadlo odsouzeno k brzkému konci.
K tomu Meyle se dá dokoupit nějaký předfiltr nebo se dá použít předfiltr z origo. čerpadla?
Samozdřejmě starý předfiltr pasuje jen je dobré ho vyprat v čističi a zevnitř vyfoukat,pokud je poškozený tak hlavně ho tam zpátky nemontovat, občas mívám i předfiltry, ale nyní nemám skladem ,origo bmw stojí 1100kč
Prodej náhradních dílů na baworáky bmwmotoparts.cz , servis BMW , výroba doplňků a příslušenství , dovozce doplňků Altrider
Myslím, že na diskuzi o tlumičích jsem viděl odkaz sem, http://www.zeebul...Tricks.htm jsou tam popsané alternativy pro benzínové pumpy i s infem že stačí jakékoliv co dává 3 bary.. celkem mě pobavilo alternativní řešení urvaného spojkového lanka http://www.cnd-st...angle.html
Upravil davidc dne 18.02.2015 19:13
Ahoj,dneska mě bez varování chcíplo palivové čerpadlo na 1150 GSA. Kdo máte jaké zkušenosti s náhradama? Je nějaká KVALITNÍ alternativa z auta?Mám slušnou slevu v Auto Kelly tak by jsem ji třeba využil.Nebo jakou značku dát at to dlouho funguje??Co to VEMO?
Díky za info.
per aspera ad astra
Ahoj, v Auto Kelly jsem ho kupoval - bohuzel jsem nenasel jake to je (ani znacku), ale funguje jak ma. Vzal jsem to puvodni s sebou, parametry jsou dane - jen opravdu bacha na rozmery, nejdriv jsem mel jedno asi o 0,5 - 1 cm delsi a neveslo se tam bez uprav, tak jsem ho v Kelly vymenil. Sorry, vyndavat ho ted z motorky nebudu, mam tesne pred dovolenou a honim cas. Snad jsem aspon trochu pomohl..
Dodatek: parametry i typ nahrady jsem nasel nekde tady na foru
Upravil Striker dne 24.06.2015 12:05
To puvodni jsem asi rok vozil pro jistotu s sebou (po vycisteni bezelo, byt nespolehlive, nicmene na dojeti by to stacilo), ale potreba to nebylo. Jen kdyz to budes mit venku, tak vymen i filtr - stoji asi petistovku.
měl jsem chvilu nové čerpadlo v nádrži a začalo mi hrozně vrzat,i za jízdy jsem ho slyšel,značku nevím,tak jsem koupil od famozy nějaké polské,nebo vyrobené v polsku,je tiché,pasuje tam přesně,cena velmi příznivá,uvidíme co vydrží
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Zdar, netusite nekdo, jakej je rozdil mezi cerpadlem pro R1150GS a GS Adventure (2003)?
Moje cerpadlo odchazi do vecnych lovist. Je hlucnejsi nez obvykle a behem par sekund spali pojistku (10A). Kdyz byla motorka studena a venku chladno, tak chvili jela s 15A pojistkou, ale neverim, ze to vydrzi moc dlouho.
Podle http://www.realoe... by tam melo byt cerpadlo 16141341231 - stejny pro GS i GSA, ale na ebay jsem nasel ruzny (ruznej prumer?, konektor?):
- http://www.ebay.i...1a009cd198
- http://www.ebay.i...1c54c400df
Tak nevim, kdo ma pravdu.
Jeste jsem nasel http://www.ebay.i...33a6fdfaf6, daleko levnejsi. ale asi jen pro obyc. GS. Navic ma proud 11A a pojistka ma byt 10A.
Ma nekdo nejakou zkusenost? Dik...
Neriešil by som to ked je obzvlašť možnosť to kupiť s istotou u Huberta(Famoza) na ostravsku, viz par prispevkov vyššie!
Upravil JRM66 dne 28.09.2015 11:15
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Njn, jenze ja jsem v Irsku a potrebuju to cerpadlo co nejdriv
Kazdopadne to vypada, ze spravnej model je tento http://www.ebay.i...1a009cd198 a ty ostatni do GS nejsou (bez uprav) ikdyz to tvrdi.
Ahoj,
včera jsem při brždění poslouchal takové divné hučení, které ustalo asi sekundu po uvolnění brzdy. Pak jsem motorku zaparkoval na bočák a potom když jsem chtěl nastartovat a seplo mi čerpadlo, hlasitě a divně kvílelo...
Věděl jsem, že nemám moc benzínu, tak jsem zajel natankovat a asi to přestalo. Natankoval jsem 22l a předpokládám, že ještě 3 měly být v nádrži.
Projevuje se takhle, když čerpadlo saje vzduch? A je ze zkušenosti nějaký minimální obsah nádrže pro spolehlivej provoz? Rezerva se mi rozsvítí někdy po 260-280km a potom ujedu ještě více než 100km.
Je to moje první motorka s čerpadlem a u ostatních karburátorových jsem občas vyjel nádrž skoro do sucha.
Ano čerpadlo jelo navzduch a se stříkačkami se snaž mít stále dostatek benzinu aby se to nestalo jinak velmi snižuješ životnost čerpadla !!! Do sucha snad nejezdí nikdo nikdy , proč také ...
doplňky Touratech, diagnostika a servis moto BMW,KTM, a jakékoliv dle dohody ...