Tak šavle mají 41mm a ty neopreny asi o 1- 2 mm víc; byli to ty nejmenší co měli . na tom spodním kluzáku je to nataženo relativně pevně a ješte to trochu z boku svírá ten držák blatníku,kterej sem při montáži povolil a vyklonil na jednom šroubu tu šavlu na bok aby se tam ten neop. dal líp nasadit. na trubkách je to lehce volný(není to na nich natažený tak že by to fest obepínalo) což je asi dobře bude se to líp rolovat.Na vrchu fest staženo elektrikářskou páskou.
Výborný popis... Myslíš, že by nebylo na škodu je zevnitř nastříkat nějakým mazivem? WDčko vyprchá, ale to, co dávám na řetěž by mohlo být dobré... A nebo to nechat nasucho?
Já mám na řetěz toto: [img]http://www.e-cat.cz/pi-1913079/sortiment-podle-dodavatele/castrol-chain-spray-or-400-ml.html[/img]
Nic nestříkej akorát se na to bude lepit prach.Po nějakým bahnění akorát zkontroluj zevnitř neoprenů jesli je tam čisto.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
utahovaci moment je 25Nm Neni to utažený na krev z toho duvodu aby se při lehký nehodě vidle hnula v brejlich
Upravil Honza ofroudak dne 21.01.2010 20:57
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
TOLI napsal(a):
Nic nestříkej akorát se na to bude lepit prach.Po nějakým bahnění akorát zkontroluj zevnitř neoprenů jesli je tam čisto.
no ja to teda nastřikal Dole i nahoře mam stahovací pásek aby se tam nedostal bordel a jednou za čas kontroluju a meju. A jinak jsem toho tady o vidlich napsal dost. stači prohledat starší temata a prolistovat je. Je tam i postup montáže
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Jo jo já sem zvyklej z gumovejch harmonik který maj díry nic nestříkat.Jen olejem máznout gufero zkrátka klasickej postup. Jinak napsanýho je tu toho až až stačí jen hledat.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Já jsem tu vidlu a gufero před montáží trochu stříkl silikonovým olejem a rozetřel ale fakt jen pro klid duše spíš jako takovou konzervaci.No uvidíme jak se to celé osvědčí.
>Honza ofroudak: no v příručce mám popsaný ut.momenty bylo tam psáno tež těch 25Nm ale anglicky a je fakt že na osmičku šroub to není nic moc, to se dá utahnout jazykem.no ale udělám to dle litery ,,zákona" Dík.
Upravil kim dne 21.01.2010 23:20
Tak mě tak napadá jestli by sme tady na foru něměli vytvořit něco jako FAQ pro 650 . Do toho by se přesunuli pracovni postupy, který se tu často opakujou. Jako je například přední vidle, výměna oleje, Oleje ve vidli, manuál a další....
Vždycky by tyto témata byly na vrchu fora jako bežné téma a pod tim až teprve ostatní. A asi by to chtělo i moderátora nebo je uzamknout. Ušetřili by jsme tim spouste lidi hledáni a všechno by bylo po pohromadě.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
O tom jsme tu mluvili nedávno taky že by bylo dobrý nějaký Servisní vlákno kde by byli jednoduše přístupný a hlavně pohromadě technická data,různé hodnoty a servisní popř opravárenské postupy to by bylo mooc užitečný.jenže to asi musí zařídit nějakej Velmistr tehle naší sekty ne?
Tak jsem dnes vyndal přepážku z levé koncovky výfuku a konečně je motorka trochu slyšet. Bál jsem se že to bude nějaký kravál, ale je to úplně v pohodě- jen takový decentní brumlání. Pokud to uslyší někdo kdo GS nezná, tak ani nebude vědět že jsem něco vyndal.
Na práskající zvuk ostrých KTM to bohužel zdaleka nemá. Nebo bohudík?
berka napsal(a):
Tak jsem dnes vyndal přepážku z levé koncovky výfuku a konečně je motorka trochu slyšet. Bál jsem se že to bude nějaký kravál, ale je to úplně v pohodě- jen takový decentní brumlání. Pokud to uslyší někdo kdo GS nezná, tak ani nebude vědět že jsem něco vyndal.
Na práskající zvuk ostrých KTM to bohužel zdaleka nemá. Nebo bohudík?
mám vykucháno taky a ještě plánuju vykuchat katalizátor .Protože jsem slyšel MikiBergův vejfuck a to je nářez- on má odpojenou tu pravou koncovku,vykuchanou přepážku i kat ,no a paráda konečně to má ten správnej jednohrnkovej zvuk. Ale chtěl bych pak do toho udělat nějakej Dbkiller na případný pojíždění po lese.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Pár měsíců tvé jízdy se vyrovná několika letům mé jízdy. Tak to budou v pohodě
Stále váhám zda je tam dát nebo ne. Kluci co jezdí motokros mi odrazují že se tam dostane bordel stejně. Jenže tam kde jezdí oni, já v životě nepojedu, tak je asi vezmu.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
Kdyz jsme u toho kuchani, docetl jsem se, ze s KN filtrem a vybrakovanym origo vejfuckem by se mel dakar sam stavet na zadni plynem. Myslim tim bez propruzeni, bez spojceni a jinyho telocviku. Postavi se vam to nekomu? Me totiz zatim ne (jeste nemam vydlabano) Ale vyvrtal jsem 6 krasnejch der do sani pro zlepseni dychani z ust do huby
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
Ale jo mě se staví jinak dakar se na jedničku staví uplně v pohodě a když přijedu k příčnýmu prahu (přejetej policajt) v dobrejch otáčkách tak se postaví i na dvojku.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.