Rozdíl byl vtom, že jsi musel manuálně nastavovat předpětí pružiny. Teď nově nastavíš auto a o nic se nestaráš. Jedeš sám cestou naložíš kufry a pak ještě spolujezdce a nic nenastavuješ motorka to udělá sama.Dřív jsi nastavoval (nebo aspoň měl) předpětí pružiny právě podle zatížení. Máš to na motorce při dlouhém držení tlačítka pružiny a při dlouhém stisknutí se ti mění symbol 1 helma, 1 helma a kufry a 2 helmy.
Ne motorka sama opravdu světlou výšku nedržela PŘI ZMĚNĚ ZÁTĚŽE. Můžeš to vyzkoušet.Sedni na motorku změř výšku a pak ať za tebe sedne spolujezdec a motorka klesne ještě níž. To nově nebude motorka bude ve stejné výšce.
Upravil GSPETR dne 24.03.2018 12:52
Dík za vysvětlení a za to, že jsi nepodlehnul pokušení ze mě dělat ****a
Asi si to Rallye budu muset pořídit, když je to tak chytrý
pod trvalým dohledem
3/2017 má auto. Je to dobrý jen pokud se jede ve dvou a pak spolujezdec vysedne, tak než se dá moto zase do pohybu to tak zůstává.
Upravil madmike83 dne 22.04.2018 17:00
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
GSPETR napsal:
Ne motorka sama opravdu světlou výšku nedržela PŘI ZMĚNĚ ZÁTĚŽE. Můžeš to vyzkoušet.Sedni na motorku změř výšku a pak ať za tebe sedne spolujezdec a motorka klesne ještě níž. To nově nebude motorka bude ve stejné výšce.
tohle je nahodou super... to by mi usetrilo cas.
Parkuju na predpeti nula, kdyz jezdim tak davam na "jedna helma + kufrik".
super je, ze to umi i ty mezistupne.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ještě se vrátím k tomuhle tématu. Rozhoduju se mezi Rallye 2018 a vybaveným 2017 s najetýma pár km.Jestli to chápu správně, motorka 18 si nastavuju výšku /tj. i výšku sedla, což mě jako 175 cm nízkého muže zajímá/ sama a nelze jí měnit? Sedlo bude pořád stejně vysoko?
pod trvalým dohledem
2017 to ma predpokladam to same co novejsi. Mam 174cm. Nastaveni min auto max. Na min to je nejniz porad, zaroven tedy to je mekky. Kdyz das auto rekl bych je to o malinko vys. Problem je jen pokud jedes ve dvou a pak vysedne spolujezdec je to porad vys dokud trochu nepopojedes. Na max jsem vylozene na spickach uz na hrane. Co jsem sedel na africe 2018 je to hodne podobny, 2017 mi prislo ze jsem o malicko lepe dosahnul.
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
pozapomněl jsem uvést podstatný fakt: oba motocykly, které srovnávám, mají sportovní podvozek, tzn. + 2 cm. prý by mělo být sedlo 91 cm. Afrika má tuším 86? neseděl jsi na Adventure Sports?
A ta 17ka, kterou mám v hledáčku prý ještě automatické (co prý, určitě udržování výšky nemá...
pod trvalým dohledem
Ja mam 3/2017 a ma to. Klasicka verze dvousedacka. Na max to je dost podobne Adventure Sports. Takze tyhle dve Sport verze bych rekl budou celkem podobne s doslapem. Rekl bych pro to co chces o neco lepsi bez auto pokud ti nebude vyhovovat referencni vyska. Na min mi to prijde malo pokud na moto jeste neco nalozis.
Upravil madmike83 dne 25.04.2018 21:25
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
To co se snažím říct je, že když to nebude automaticky, klidně si to před jízdou přizvednu a potom, při zastavení si to zase snížím - což jde i u té tvé motorky?
pod trvalým dohledem
Tak zkušenosti s tím novým podvozkem ve jsou teda hodně špatný. Předchozí byl daleko lepší. Byl jsem zvyklý jezdit na měkký enduro podvozek, teď je tam na výběr jen road a dynamic, což je tvrdý a tvrdší... Výška je buď max nebo min, nebo auto - to je někde mezi tím a vzhledem k tomu, že jezdím sám, tak je to pro mě možná úplně zbytečný... Každou díru na cestě cítím v zádech, pocitově podobný jako když jsem předtím ze sériového sedla přehodil na snížené... Možností nastavení bylo daleko víc a teď to supluje "auto", které je stejně úplně k ničemu, protože ačkoliv reaguje pravděpodobně v milisekundách, při větších rychlostech to podle nemá šanci pobrat.
Vraťte mi starou ESU Jsem zvědavý co se změní výměnou za Tractive.
pod trvalým dohledem
Zkousel jsi i enduro rezim? Je to teda jizdny rezim, ale mozna to tam bylo trochu mekci. Nastaveni na min. Vic s tim udelat asi nejde.
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
Zatím mám jen Road a Rain, zbytek mi tam dohrajou. Ale dřív tam bylo nastavení ESA na enduro a ještě se dalo změkčit. Předchozí možnosti nastavení byly teda podstatně širší...
pod trvalým dohledem
Ja mam dojem, ze v enduru modu to hodilo do nej i podvozek, ale jinak jen road a dynamic jak rikas. Dalsi nastaveni s tim pripojenym konektorem Enduro Pro nebo jak se to jmenuje jsem jeste nezkousel.
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
Miguel napsal:
Zatím mám jen Road a Rain, zbytek mi tam dohrajou. Ale dřív tam bylo nastavení ESA na enduro a ještě se dalo změkčit. Předchozí možnosti nastavení byly teda podstatně širší...
pockej a co jsi menil...? nejak jsem to nezaregistroval.
mmch ja jezdim na road soft/medium a cca co 500m to prepinam
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Miguel napsal:
2018 Rallyčko se sportovním podvozkem...
tak se svojimi preferencemi si určitě nekupuj novější model
ty jo... no ja ted stejne nemam volnej pulmic Ale Rallyecko se mi libi!
dej sem foto...
Upravil hicks dne 18.06.2018 10:57
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2