koukam na to... vypada to na jinej vejfuk -4 dB oproti soucasnemu.. coz by bylo pozitivni pokud by to neznamenalo vetsi vahu.
Motivace k upgradu: nula
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Úplná nula. 134 koní? Dnes? Kdy konkurence má 160??? Navíc ještě o pět kilo těžší. To soudruzi dost zaspali dobu. Netvrdím, že je potřeba 160 koní. Ale když mám dvě motorky za stejnej peníz a jedna je má a druhá ne. Tak po které sáhnu? Výkonu není nikdy dost. Mrzí mě to. Čekal jsem tak těch 150. To by bylo ještě akceptovatelné. A rozumy typu "150 kobyl nikdy nevyužiješ" si nechte od cesty. Občas využiješ. A dobře každému koníku, co tam je.
Pistolnik napsal:
Úplná nula. 134 koní? Dnes? Kdy konkurence má 160??? Navíc ještě o pět kilo těžší. To soudruzi dost zaspali dobu. Netvrdím, že je potřeba 160 koní. Ale když mám dvě motorky za stejnej peníz a jedna je má a druhá ne. Tak po které sáhnu? Výkonu není nikdy dost. Mrzí mě to. Čekal jsem tak těch 150. To by bylo ještě akceptovatelné. A rozumy typu "150 kobyl nikdy nevyužiješ" si nechte od cesty. Občas využiješ. A dobře každému koníku, co tam je.
řekl bych, že z konstrukčního hlediska boxer není stavěný na takový výkon z objemu motoru jako jiné motory. oceňuju na něm, že umí jet pomalu, i rychle, vibrací je pomálu a výkonu je dost už v nízkých otáčkách.
kdybych chtěl 160 koní, asi bych potřeboval i motorku víc orientovanou na cestu a jezdil bych na S1000XR.
a to co využiješ je spíš točivý moment, než maximální výkon. neviděl jsi nikdy v autech od BMW takovou tu položku v menu "sportovní přístroje"? Je to hodně zajímavé, maximální výkon skutečně využiješ jenom při jízdě maximální rychlostí, takže asi tak deset sekund za rok, pokud nebydlíš v Německu... to co využíváš je točivý moment a ten pravda bude u vyššího výkonu dost pravděpodobně vyšší, ale nemusí být. viz čtyřválcové mixéry...
pod trvalým dohledem
takze to je VANOS
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jak uz psali jini prijde mi, ze uz boxer sveho vrcholu dosahl pred vodnikem, az bude vodnik aspon bez tech pazvuku, tak mozna teprve zacne na tom byt lepe. Na okruh to stejne neni kvuli omezeni klopeni i vykonove a na cestovani pro me par koni neni hlavni kriterium.
Ale zklamani je i ve stredni kubature, kde vaha je uz dost podobna a nadejne MG V85 vypada, ze skonci na klasickem scramblerovi. Yamaha tezko rict co z ni nakonec vyleze a tak zbyva uz jedine ktm 390 a 790 Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS