Tak já taky pridám, mám najeto na 07 více sadách cc 50tis km, letos jsem nazul 07plus a dopredu klasiku, páč se ještě v plusku neprodává. Po najeti asi 7 tis km, letos v Bosne ve městě kochaci rychlost 40 kmh, miírná zatáčka a už jsem se válel, másledky psat nebudu, docela velká škoda, naštěstí se nikomu nic nestalo, jel jsem bez pritulky. Po ohledání mista, silnice, asfaltu, nikde nic, nikdo nechápal PROČ.Dlouho jsem se přemlouval než jsem po letech nazul zase mitasky a byl jsem překvapenej jak to drží, aji celkem na vodě, byl jsem spokojenej.
Jezdím hodně ve dvou a za to mě to nestojí,toto guma udělat nesmí, mitasku uz nazouvat nikdy nebudu.
rohlik727: nikdo nechapal proc tak to svedeme na gumu , zajimala by me ta velka skoda vzhledem k te rychlosti
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
rohlik727 napsal:
Tak já taky pridám, mám najeto na 07 více sadách cc 50tis km, letos jsem nazul 07plus a dopredu klasiku, páč se ještě v plusku neprodává. Po najeti asi 7 tis km, letos v Bosne ve městě kochaci rychlost 40 kmh, miírná zatáčka a už jsem se válel, másledky psat nebudu, docela velká škoda, naštěstí se nikomu nic nestalo, jel jsem bez pritulky. Po ohledání mista, silnice, asfaltu, nikde nic, nikdo nechápal PROČ.Dlouho jsem se přemlouval než jsem po letech nazul zase mitasky a byl jsem překvapenej jak to drží, aji celkem na vodě, byl jsem spokojenej.
Jezdím hodně ve dvou a za to mě to nestojí,toto guma udělat nesmí, mitasku uz nazouvat nikdy nebudu.
Docela by mě zajímalo, co v této rychlosti udělala pneumatika špatně, já nazul letos na jaře to samé co ty, do dneška najeto cca 19 000km a myslím si v dost extrémních podmínkách a úplně na pohodu, jo a myslím si, že ještě tak pět tisíc dají.
Zrovna na balkanu vidim vzdy lezet plno motorek bez ohledu na znacku moto i pneu, cim vic na jih tim horsi. Povrch silnic tam je dost zradny... Casto to je kruhac nebo obycejna zatacka.
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
schrek napsal:
rohlik727: nikdo nechapal proc tak to svedeme na gumu , zajimala by me ta velka skoda vzhledem k te rychlosti
Ano, jen tak si jedeš a najednou ležis, na Balkáně to klouže hlavně ve městě, to je jasny. Mám za žívot na motorce naježděno hodně km, abych věděl jestli jsem udělal chybu nebo ne.Ujelo mě přední kolo. Proto to nikdo nechápe a vrtá to člověku v hlavě, když zvládla 07 střelbu na horším a hrbolatějšímm povrchu a najednou tohle.
Škod na motorce celkem dost, na to že se jelo 40, narazila přednim kolem do obrubniku, naraženej ráfek a ohnuty obě predni vidle. je to na 1150.
Jinak jsem byl s 07 spokojenej hlavně s tou zadní 07 plus šel bych do další sady, ale takhle už ju dávat nebudu, tohle mě nikdy žádná guma neudělala.
Na Balkáně se používá do asfaltu vápenec, který se krásně vyhladí a pak klouže jaxviňa.
Myslím, že v tomto případě sis neustlal jenom kvůli gumě. (Ale třeba by to jiná udržela.) Často mi motorka do kopce při rozjezdu i hrabala, když jsem vyhrál takový povrch a co to udělá v zatáčce je pak jasné. Ale zase se to dá krásně urvat do driftu i s 11tkou, která zrovna nedisponuje dostatkem výkonu na tyto akce. A proto nedám dopustit na Tourancky,které právě v těchto podmínkách plynule,ale čitelně a bezpečně kloužou a připadám si chvilku jako Marquez v posledním kole.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
joe napsal:
......
Nemohu jet na hrubé pneumatice dle indexu déle než 30 min. (je na to zák. norma) Pokud je teplo jak prase, tak se doba rapidně zkracuje.
je tu strasne moc informaci jedna pani povidala, nebo viz vyse max 30minut (??), ale na muj vkus trochu malo fakt, takze:
- podle mne neni zadna zakonna norma, ale testy popisuje klasicka ENka (v tomhle pripade EN ISO 13326:1998 nebo ISO 4249-1:1985 a nasl.)
- rychlostni a hmotnostni indexy, jak koukam na weby vyrobcu, jsou definovany a popsany velmi podobne, ale uplne stejne taky ne
- nez se poustet do dalsi analyzy, je podle mne potreba vyjasnit od Rudy (je to profik, urcite o tom vi z nas nejvic) nekolik veci:
- JAK (v nasem pripade Mitas) DEFINUJE RYCHLOSTNI INDEX PNEU
- JASNY POPIS CO TO ZNAMENA A JESTLI TA DEFINICI MA NEJAKE PODMINKY
Az bude jednoznacna (a urcite Mitas ma jasnou metodiku testovani/respektive definici pojmu "index rychlosti" odpoved na toto, tak se podle mne muzeme pohnout dal, protoze jinak jsou to jen nazory.
- a vlastne adekvatne mozna i index zateze/nosnosti, kdyz uz tak at je jasno
Upravil xylem dne 15.10.2018 09:09
proste se jim nepovedla smes, coz potvrzuje uznanim reklamace jak samotny vyrobce, tak to potvrzje napr. i zazitek kolegy, kdy se mu 09 rozpadla pri naprosto normalnim pouzivani. tvrdit, ze to je jen tim, ze se guma spatne zajede, prehreje, je kravina. problemy se smesi ma obcas nejen Mitas, to je vseobecne znama vec.
Hele ten Mitas to obcas proste vyreklamovat musi.
Joe tady nemuze strilet slepejma a kazdymu dokola psat,jak tu gumu blbe pouzival,ze si dovolil ji vzit v lete na asfalt.
Po dnešním návratu z víkendové vyjížďky při teplotách 0 až 8 stupňů (v pátek 12) a nájezdu cca 900 km, jízdě na sněhu a vodě mimo asi 200 km, jeto E 07+ 150/70/17 a 90/90/21 E 07 si dovolím napsat, že pokud někdo lehne bez zjevné příčiny jako bláto, hovno nebo olej na silnici - je jelito.
Upravil joe dne 28.10.2018 18:00
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Letos 2 zadní 07 plus na vzduchacovi, každá max 8 tisíc km, mizne před očima ale drží jak pribita, sucho, mokro, v Albánii kluci koukali co na tom jedu. Předtím jsem jel 2x obyčejnou 07,ta dá 11,12 tisíc. Jednu jsem si schoval na dojetí a po 2 pluskach co jsem si zvykl na ne jsem na obyc hodil pěknou držku. Za mě jedině plusky , ty starý mrdky hoď rudo do mixeru.Doufám, že co nejdřív přijde i na předek v rozměru na vzduchace, taky řeším únik tlaku na předku.
BMW R 1200 GSA r.v. 2013, 90 jahre
Kuba89 napsal:
Letos 2 zadní 07 plus na vzduchacovi, každá max 8 tisíc km, mizne před očima ale drží jak pribita, sucho, mokro, v Albánii kluci koukali co na tom jedu. Předtím jsem jel 2x obyčejnou 07,ta dá 11,12 tisíc. Jednu jsem si schoval na dojetí a po 2 pluskach co jsem si zvykl na ne jsem na obyc hodil pěknou držku. Za mě jedině plusky , ty starý mrdky hoď rudo do mixeru.Doufám, že co nejdřív přijde i na předek v rozměru na vzduchace, taky řeším únik tlaku na předku.
Ty už se dělají jen v rozměru 140, ale již mají novou směs
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
joe napsal:
Po dnešním návratu z víkendové vyjížďky při teplotách 0 až 8 stupňů (v pátek 12) a nájezdu cca 900 km, jízdě na sněhu a vodě mimo asi 200 km, jeto E 07+ 150/70/17 a 90/90/21 E 07 si dovolím napsat, že pokud někdo lehne bez zjevné příčiny jako bláto, hovno nebo olej na silnici - je jelito.
no jo, jenze ty si PAN jezdec, to my radovi mrda.ove to musime na neco svadet a pneumatiky se hodej : ))))
nicmene vikendove rochneni v Homolaku pekne ukazalo kdepak mizi ta desetina (ted uz dve) denne jak jsem psal .... predek je proste blbe, zadek drzi v pohode YouTube Video
- JAK (v nasem pripade Mitas) DEFINUJE RYCHLOSTNI INDEX PNEU
- JASNY POPIS CO TO ZNAMENA A JESTLI TA DEFINICI MA NEJAKE PODMINKY
- a vlastne adekvatne mozna i index zateze/nosnosti, kdyz uz tak at je jasno
a Rudo, pripomel bych se s temi definicemi, at to nekam posuneme
mimochodem psal jsem o stejnou informaci pred cca 3 tydny i na Mitas na info-moto@mitas-tyres.com i pres dotazovy formular na webu a oboje bez jakekoliv reakce ...
Pertla napsal:
Nejvíc vtipný na tom je, že ať se komukoli stalo co se stalo ... ten člověk prostě letěl jak blázen na podhuštěný gumě. V Mitasu už snad ani neznají jinou odpověď.
Na kombinaci 09 a 10 jsem najezdil 80tis. km ... Je fakt, že mi nikdy neuletěl špunt ani nic podobného, ale to že jsem si 3x málem natloukl hubu po úniku tlaku z předního kola (nikdo mi nikdy nevysvětlil jak je to možný) nebo věčný dofukování kol a kontrola tlaku ... To byl takovej vopruz, že jsem poslední dva roky hledal ideální náhradu. Mitas jsem měl rád, ale tyhle "maličkosti", které se mi u jiných pneumatik nikdy nestaly, mě prostě řekli že Mitas prostě patří jen na traktor. Nezkoušel jsem novou 07, ale popravdě na to vlastně ani nemám chuť. Konkurenční pneu prostě nazuju, nafouknu a o nic jiného se nestarám. To jsou jen ve zkratce shrnuté zkušenosti.
A teď tedy jezdíš jaké pneu? Chystám se letos Rumunsko Bulharsko a až po cestě se budeme rozhodovat, za to stočíme dál do Bosny a pak domů, nebo stihneme ještě před Bosnou zajet do Turecka. Dojíždím teď pirelli scorpion trail 2 se kterýma jsem moc spokojený, ale nejsem si jistý, zda je vzít i na takovou cestu i když to bude většinou silnice. Přeci jen počítáme občas se šotolinou apod.