ESA 2 má hall senzor na polohu předpětí pružiny?
ESA 1 má napěťový senzor polohy předpětí, naměřeno min-max 1V-11V s plynule spojitou změnou podle polohy (možná obráceně 11V-1V) a pak kalibrace polohy není třeba, vždy bude při určité poloze naměřeno odpovídající napětí a krajní polohy budou automatickým vypnutím napájení motoru po zvýšení odběru proudu v dorazu (tak to mají auta se spouštěči oken).
Tak jsem poškádlil vývojáře Motoscan všetečným dotazem -zda počítají s nabídkou českého jazyka v této aplikaci a tohle mi odpověděl. Zaznamenal jste někdo ve verzi 1.71 něco v češtině?
Ahoj,
V poslední verzi jsme přidali některé texty v češtině. Software obsahuje
více než 100 000 řádků textu. Část z toho bude trvat dlouho
být přeložen. Ale software nikdy nebude 100% v češtině.
Tak že jo -pokud znáš ty německý /anglický výrazy tak nepotřebuješ ; V těch hlavních menu se taky orientuju ale jinak je to boj s překladačem. Naposled jsem za boha nemohl najít senzor stojanu hledal jsem pod výrazy suport ,překládal různé znění stojan,podpěra atp až nakonec po delším procházení jsem to našel pod názvem ,,motor stoped" tak to by mě nenapadlo ani ve snu
Tenhle mám já a funguje bez problémů https://a.aliexpr...m/_mOHvn61
Upravil Ruda dne 05.02.2021 10:31
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0
Ahoj! Nějakou dobu mi na palubce svítí EWS (pomáhá mi otáčení řídítek do plného rejdu), motoscan zobrazuje chybu 28FB u imobilizéru. Máte nějaké doporučení, kde může být chyba? Jestli jenom v té anténě (mám náhradní), nebo v kabeláži, či jinde?
Já co jsem měl činu tak to někdy šlo, nekdy ne, třeba změnit datum nešlo, některé kódování taky nešlo... Tak jsem to komusi dál a koupil ten jejich UniCarScan UCSI 2000 a šlape vše jak má... Už jsem tím měnil pásek na plovák, dělal kalibrace esa, atd. Za mne činu nebrat... Ten jejich stojí cca1300,-
1/ fungují někomu všechny funkce s ELM327 adaptérem?? V mém případě mi to rovnou napsalo, že Long Coding není k dispozici a k některým jednotkám se prostě nepřipojím..
2/ Na anglických fórech s touto aplikací dokáží aktivovat na F800GS palubní počítač, který motorka nemá od výroby.. Lze to i na R1200GS DOHC??
3/ není tady někdo s touto diagnostikou z Prahy, nebo Středních čech, že bych se vydal na výlet a zjistil co to tedy umí, než investuju dalších 4000 do OBDlinku a Ultimate verze??