zdravim chtěl bych cip pro svou r 1150 gs 2001 jednosvica.. mam origo filtr, y svod vyfuk otevrený( ZARD) a nejspis budu jezdis s db kilerem.. tak jestli mi můžete poradit jaky chip?
Kn pusti bordel. Ja pouzivam piper cross. Jsou skladem.
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
Já mám 1150GSA bez katu s otevřeným vejfukem. Přes zimu jsem dal čip stage 10 a místo papírového filtru molitanový. Pak jsem ještě vyměnil vstřiky za ty z 1200. Že to jede kultivovaněji, bylo jasné hned. Že to jede výrazněji lépe, jsem si taky myslel hned, ale nechtěl jsem podléhat subjektivním dojmům. Teď konečně byla příležitost, že jsem potřeboval jet kousek po dálnici, tak jsem testnul maximálku. Dříve se to od 170 pracně vyhrabalo na těch ca 190 tachometrových (kolik reálně neřeším). Teď po úpravách to i ve 180 ochotně zrychlovalo a šlo to lehce přes 200. Kam až přesně by to dolezlo nevím, musel jsem to kvůli provozu přerušit. Ale toto vnímám jako zásadní "objektivní" potvrzení podstatného nárůstu výkonu. Takže
Chtěl jsem být v životě šoustár. Splnilo se mi to na 50%. Jsem stár...
Shodou okolností jsem to dneska taky zkusil maximálku na 1150GSA, motorka bez chipu, s katem, origo výfukem, papírovým filtrem, s kuframa, jen jsem nedávno dal vstřiky z 1200 a jelo to taky přes 200 v pohodě.
Máte někdo porovnání s P-Line Eprom? Mám ho tam už několik let a celkem spokojenost. Uvažuju, jestli koupit toho Johna...
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Dnes mi přišel chip od Johna, pro 1150 RS jednosvíčku v seriovém nastavení, avšak nejede to. Po zapnutí zapalování běží trvale čerpadlo před startem motoru (normálně jen bzukne) a vstřikovače tikají před startem motoru. Nastartovat to nejde. Johnovi jsem psal a čekám na odpověď. Po vrácení originál chipu to jede normálně.
Nesetkal jste se někdo s podobným stavem?
EEPROM je korektně ve všech pinech a správným směrem, nedělám to poprvé, vlastnil jsem kdysi několik BMW E30 a chipy v nich handloval.
Upravil Francis dne 05.06.2019 23:58
Stalo se mi to same,koupil jsem Johnuv chip tady na foru a skoncil jsem uplne stejne jak ty.Po otoceni klicku bzuci cerpadlo a nastartovat nejde.Tak sem ten chip vyndal,dal zpet origo a ten sem poslal zpet.Nakonec jezdim na origo a neresim.Ale cim to bylo netusim...
Upravil ALF-gs dne 06.06.2019 07:30
Zkoušel si chip otočit? Je to taková blbůstka, ale taky jsem se nachytal. John mi poslal návod, kde to bylo vyfocený obráceně, výřez v chipu. Na youtube jsem našel, že ho dávali obráceně.
Orientace je správně, v chipu je výduť "půlkroužek" na jedné krátké hraně a to samé je v patici. Neměním EEPROM v patici poprvé a vím jak poznat, který konec kam patří. John dostal ode mě fotky s nasazeným chipem, aby viděl, že všechny nohy jsou v patici a orientace je správná. Odsouhlasil správnou montáž a prý pošle nový.
Zdravím všechny. Mám R1150RT,jednosvíčku, Vzduchový originál papír ,vyhodil jsem kat s výfukem ( je to v jednom kuse). Zlepšil se spodek, motor je živější, ale hodně se zhoršil zátah střední a vyšší otáčky a přijde mi, že s originálem to jelo lépe a zvedla se dost spotřeba.
Jaký by jste mi doporučili Chip, případně někdo kdo by mi s tím pomohl, neovládám AJ a nevím kde se to od Johna dá objednat. Děkuji za rady a pomoc.
Mám na 11GS Stage 10. Měl jsem předtím chip P-line. Motorku mám bez katu, symetrické svody, EV14 vstřiky, zakázkový výfuk. Oproti původnímu chipu to jede znatelně líp v celém spektru, spotřeba zůstala stejná (5,0 litru). Spokojenost.
Upravil ripper dne 19.06.2019 21:19
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
ripper napsal:
Mám na 11GS Stage 10. Měl jsem předtím chip P-line. Motorku mám bez katu, symetrické svody, EV14 vstřiky, zakázkový výfuk. Oproti původnímu chipu to jede znatelně líp v celém spektru, spotřeba zůstala stejná (5,0 litru). Spokojenost.
Sakra, P-line mam taky, akorat teda na dvousvíci, bez katu s Akrapem.
Hold budu muset taky pořídit..
miratab napsal:
Zdravím všechny. Mám R1150RT,jednosvíčku, Vzduchový originál papír ,vyhodil jsem kat s výfukem ( je to v jednom kuse). Zlepšil se spodek, motor je živější, ale hodně se zhoršil zátah střední a vyšší otáčky a přijde mi, že s originálem to jelo lépe a zvedla se dost spotřeba.
Jaký by jste mi doporučili Chip, případně někdo kdo by mi s tím pomohl, neovládám AJ a nevím kde se to od Johna dá objednat. Děkuji za rady a pomoc.
potřebuješ stage 10
milan
klidně napiš nebo zavolej
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
Ja se taky pridavam,a muzu jen doporucit,za me je nejlepší,kat ven,jiny vyfuk,chip stage 10,vstriky EV12 + Rkovej filtr co prodava milan… celkove zlepseni a spotřebu mam 5,6 litru a toto niajk extra nesetrim r 1150 gs