mel jsem asi dost podobnou havarii.. do mne to napalil kamarad, ale zustalo jen u trochu pohmozdeneho lytka.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jestli Paji bude o to stát, pošleme mu záznamy z našich GPS, podle čeho a jak jsme jeli. Nebo se s klidným a čistým svědomím vzdáme vítězství ve prospěch Tunisu, když by Paji jako organizátor Ondrovu přípravu hodnotil jako zásah proti pravidlům. Nám to nečiní nejmenší problém. Paji a Tomáš nás několikrát viděli a věděli, kdo jel v našem teamu první a s jakou navigací.
Nevadí mi žít v mužském světě, pokud v něm mohu být ženou.
Video z Offroad Team Marathonu !
=============================
Toto je už třetí verze. První byla moc kvalitní (míněno rozlišením) a nešla mi nahrát. U druhé mi systém YouTube smazal zvukovou stopu (použill jsem muziku od AC/DC) a proto vznikla tato verze. Trochu mi utekl začátek (Remus se brodí ještě před titulky) a doplnil jsem muziku, kterou mi na 100% nesmažou, neb jsem ji nahrával s kamarády sám.
Milá klasiko. To, že nás pojezdil team v potrhanejch a špinavejch bundách, to bych sem vůbec netahal, takový řeči mně osobně přijdou zbytečný. Taky hadry moc neperu. To, že jsi ženská a jezdíš tak, jak jezdíš .... klobouk dolu, to čumim. Ale místo těch nasmyslnech slov směřovanejch proti nevím komu si mohla spíš napsat, že nás pojezdil team na lehčích strojích (neměli jste v teamu jedinou motorku nad 1000 ccm), kterej neponechal nic náhodě a pro případ bloudění si připravil rychlé řešení v podobě přesné cesty. Jezdíte rychle a dobře, to nikdo nepopírá. Pracovat s navigací a připravovat si trasu umíme taky. Nikdo z nás ale nepředpokládal, že když se řekne ,,Pojede se od bodu k bodu s nastavenou GPS na Offroad,, že bude mít někdo zapotřebí si s přípravou pohrát doma u kávičky, aby se náhodou nestalo, že se zdrží blouděním.
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
machradek napsal:
Ahoj, nezlob se, nechci tu být za někoho nespokojeného. Jen reaguji na to, co se dočteš v příspěvku od té dámy z týmu maroko. A nebo na jejích stránkách ... Tak to neber osobně, já to nepsal, to napsala ona sama... http://www.bogser...m-marathon kde píše, cituji:
"Navigace se docela daří,pouze když si Hajný není jistý správnou cestou - třeba když šipka ukazuje přímo v před a my stojíme na ypsilonu - plynule se ujímá vedení Ondra, který si s trasou pohrál a naplánoval v počítači nejvhodnější cesty k bodům."
Uveďme tedy věci na pravou míru.
1. Ta "dáma zatýmu maroko" jela v týmu Albánie
2 Aktualizovanou trasu s menším počtem trasových bodů (Waypointů) jsem všem poslal 23.4.09. Zmenšením počtu těchto bodou došlo k větším nárokům na navigaci. Klíčové bylo projetí všemi trasovými body. Jak si kdo hledal cestu mezi nimi, a kdo se na to více připravil, je jen k jeho dobru. V žádném případě tím nebyla porušena pravidla. To by se stalo, kdyby trasové body neprojeli.
Doplním:
ad bod 1 - souhlasím, nejsem neomylný
ad bod 2 - tady také souhlasím, nicméně připomínka k podle mě nefér přípravě mapy před cestou trvá. Jako viz výše. V žádném případě nezpochybňuji vítězství, jistě zasloužené, týmu Albánie. O nějakém porušení pravidel jsem také nemluvil. Tak to jako organizátor neber osobně. Zvládls to moc pěkně. Jen jsem si posteskl, že by se nám také líbilo mít upravenou mapu... Sám jsi mi do mejlu psal, at si svou upravenou nechám doma...
Jinak musím poděkovat za Tvou angažovanost a investici do Tvého času, atd. s přípravou trasy. Pokud Ti moje "remcání"" nesedlo, neber to jako remcání nespokojence. Mrzí mne, že to tak vyznělo. Naše chyby při navigaci byly naší vinou. O tom žádná.
A také blahopřeji týmu Albánie k vítězství. Sám jsem nedojel kvůli závadě, ale - popravdě si nejsem jist, zda-li bych s ohledem na ubývající síly dojel i kdybych závadu neměl...
Jinak pokud by se ještě někdy obdobná akce konala, jel bych opět a velmi rád. Bez ohledu na výsledek. Akce stopro smysl splnila a každý si sám za sebe odnese poznatky z takto náročného podniku.
Pěkný večer a díky za video.
Každý dobrý skutek má být po zásluze potrestán...
Klasika napsal:
Jestli Paji bude o to stát, pošleme mu záznamy z našich GPS, podle čeho a jak jsme jeli. Nebo se s klidným a čistým svědomím vzdáme vítězství ve prospěch Tunisu, když by Paji jako organizátor Ondrovu přípravu hodnotil jako zásah proti pravidlům. Nám to nečiní nejmenší problém. Paji a Tomáš nás několikrát viděli a věděli, kdo jel v našem teamu první a s jakou navigací.
Ahoj, nebudeme se tu přeci handrkovat. Akce byla super, a o to jde. Vůbec s Jardou nezpochybňujeme vítězství, jen nám přišlo trošku nefér to s tou mapou. Víme, že jezdíte dobře(lépe než my) a jak píše Jarda - na lehčích strojích. A jako takové to bereme. A o tom kdo jede nebo nejede první, to bych sem netahal... Bogserka sama píše na svých stránkách o tom, jak to bylo. Já osobně Ti vítězství přeji a moje výhrady k mapám jsou jen proto, že mi to prostě přišlo minimálně nefér. Jestli se Ti to zdá divné, pak jsme asi každý z jiné planety :-)
Ahoj Radek
Upravil machradek dne 26.04.2009 23:01
Každý dobrý skutek má být po zásluze potrestán...
2klasika: bud v klidu, ja treba vubec nevedel ze nejake body byly rozeslany dopredu a tak me to v tvem reportu dost zarazilo... kazdopadne vyhra a respekt vam patri pravem, rozhodne nikdo nema zapotrebi to tu strhavat na debatu o babovickach, ze?
2Tunis Team:
Docela by me zajimalo jak ste dali ten konec (nas zacatek) za tmy ... Ten silenej krpal nahoru, co byl samej koren, a potom ten popadlej strom pred klesanim zpatky do radotina. Celkem sem byl rad, ze todle nemusim absolvovat na konec!
Jeste mi nejak furt nedochazi co ste delali, ze ste dojeli az po me s Jardou, meli sme 3 hodiny stani s resenim trablu a posledni dve trasy jeli dost opatrne uz jen ve dvou a stejne sme meli lepsi cas nez vy. Mate vypis casovych a rychlostnich udaju z GPS?
Upravil pipo dne 26.04.2009 23:08
Paji, video je super a ta muzika k němu taky. To je ta kapela, co v ní hraješ?
Klasica se podle svých slov ve svém reportu na konci zmínila o tom, jak se těšila na špičkování na různých fórech a ono nic. Tak jsme jí nechtěli pokazit tu radost a něco na ně vytáhli. Hlavně ať v tom nikdo ( Albánci) nehledá nic jinýho, než srandu a opravdu jen to špičkování.....
Klasico, hlavně aby těm dalším super jezdcům, co něco umí a nepřihlásili se, jak píšeš výše, vydrželi ty jejich KTMky do příštího závodu a přijeli nám to ukázat Byla to super akce. Díky za to, že jsou lidi, co si rádi dávaj do těla tímto způsobem ježdění a že jsou lidi, co to pro ně dokážou připravit.
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
Klasika napsal:
Takže pánové:
docela jste nás pobavili . Trasu jsme měli naprosto stejnou jako vy všichni ostatní. Dostali jsme stejné stopy ve stejný čas, jako vy. Někdo se kasal zde na fóru, někdo se věnoval přípravě na závod.Tuhle možnost měli všichni stejnou. Vaše brblání mi přijde stejně malicherné, jako by si jeden závodník na Dakaru stěžoval na druhého, že si maluje do itineráře barevné značky a že je to nefér. A to jen proto, že on sám nemá pastelky.
Ondrova příprava nebyla nic jiného, než přidání bodů navíc. Ve finále se on sám v té přehršli bodů ztrácel a nedokázal náš team vést tak rychle, jako Hajný, který měl na GPSce trasy vlastnoručně nahrané Pajim v pátek kolem desáté večer. Ondra jel jako záložní navigátor a bloudili jsme i tak dost.
Na jedné straně odsuzujete přípravu na závod, na druhé straně se někteří z vás činili naprosto stejně. V čem je tedy problém? V tom, že Vás to nenapadlo, nebo že jste si neudělali čas? Ne ne, v tom to nebude.... Tak nějak mi to připadá, že se jako tonoucí chytáte pomyslného stébla, kterým byste ospravedlnili to, že Vás pojezdil team v potrhaných a špinavých bundách, ke všem s ženskou a že si při tom ještě dovolil opravit dvě poruchy Protože takové pitomosti, o jaké přesvědčujete sami sebe, může těžko někdo opravdu věřit
Když vás tolik mrzí třetí a čtvrtá pozice ze čtyř, tak buďte rádi, že se nepřihlásili další jezdci, kteří opravdu něco umí A že jich jezdí dost a dost . Jenom jste se s nimi asi ještě nesetkali .
Tímto se omlouváme všem, kterým jsme rozšlápli bábovičku. Mnohem raději bychom se s Vámi honili o vteřiny, než vítězili o hodiny. Snad příště.
Klasika: Nevím na co všechno v tom obsáhlém textu reaguješ, ale asi potom neumíš číst -> ne že nás nenapadlo (jako Vás "hvězdy" a upravit si doma mapu - to jsem měl také, a PROTO mě to namíchlo! Ale nevzal !!! jsem tuto upravenou trasu v rámci čisté hry a HLAVNĚ na doporučení Pajiho.
Na toto mé prohlášení ses ozvala Ty, a pak Paji s tím, že jste pravidla neporušili. A kdo kurna rika neco o pravidlech? Nic takového mne ani nenapadlo.
Nic víc už nemám co říct. Jen jsem chtěl odpovědět k tematu, na rozdíl od Tebe nedomýšlím a nereaguji na to, cos nenapsala :-)
Každý dobrý skutek má být po zásluze potrestán...
Kluci nezapomínejte, že tento web je veřejný. Tudiž sem může koukat každý den, kdo chce . Aniž by se přihlásil. Vaše nicky znám dlouho, tyhle stránky navštěvuju prakticky od doby vzniku. Z čehož plyne, že nějaký názor na lidi, kteří se zde vyskytují a píší, mám už dlouho. Ať už kladný, nebo záporný. Z toho se také odvíjí moje reakce. Vím komu píšu, co píšu a proč to píšu .
Že se teď všichni předháníte v gratulacích a v ujištění, že vám vlastně vůbec nevadí, že jsme vyhráli, to je od vás pěkné. Ale chlapské by bylo přijmout porážku bez keců a bez hledání co by kdyby. Je mi opravdu moc líto, že jsme neměli možnost se společně potkat na trati a udělat si obrázek, jak který team jede. Pak by se předešlo dohadům, proč ten dojel tak a ten onak. Rychlost je pojem relativní a sama moc dobře vím, jak jsem vnímala rychlost na GS 1100 a jak ji vnímám teď.
Vaše poznámka o tom, že v našem teamu nejela jediná motorka nad 1000ccm je trochu mimo mísu. Nejspíš nejde o výkon (to by bylo spíš v náš neprospěch), ale o váhu. Africa Twin váží 240Kg. SuperEnduro váží 200Kg. LC4 váži 185Kg. Máte pravdu, byli jsme v obrovské výhodě (vtip) Stejně jako team Roberta, kde jel X-challeng, 690E, Dakary.... Ale to jsou kluci od vás, že? To se tak nebere
Ale kuš s tím . Užili jsme si to, my víme proč jsme vyhráli, vy víte proč jste prohráli (to myslím bez jízlivosti a bez narážek), tohle jsou jen kecy okolo, které si tak pěkný závod nezasloužil.
Takže zase někdy na trati závodu nebo projížďky na viděnou!
Upravil Klasika dne 27.04.2009 06:19
Nevadí mi žít v mužském světě, pokud v něm mohu být ženou.
Ad. pravidla a rovne podminky pro vsechny: no z vlastni zkusenosti muzu rict jen to, ze i drobne "nespravedlnosti" umi vzbudit poradne pocity ukrivdeni.. a je zahodno se jim vyvarovat... aktualni causu kazdopadne nechapu a ani nevim, jestli chci se v ni taky rejt :)
Upravil Milos dne 27.04.2009 08:51
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Remus511 napsal:
ahoj kuci, pisu vam z mobilu. Jsem v pohode a ted jsem ukradl foto me hnaty. Vsechny zdravim
uff.. jak dlóho tam budes? a kdy predpokladaj ze te pustej na moto?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Chtěl bych poděkovat Pavlovi za super akci, která musela stát opravdu hodně sil (fakt skvěle zmáknuté) ... a taky zdravim kluky z TUNIS teamu - sice jsme se viděli poprvé a nikdo neřešil přípravu trasy ale hřejivé druhé místo o to více potěšilo .
Pěknej nářez - ještě že jsem odpočíval u míchačky :-D
Remusi ty kluku ušatej, dej se brzy do kupy nebo ti ten motoooor zatuhne nadobro.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Paji děkuji ....i když jsem nedojel do konce ( vaření motoru - ventilátor kaput + Remarkův úraz ) tak závod byl SUPER, a stoprocentně se k němu vrátim, a znova si ho projedu i sám ( stopro na etapy, v kuse to je MASO ).
Jel jsem - účastnil jsem se taky a tak k vlnám a emocím které jsem tu našel taky něco řeknu.
1. Příprava + naplánování + zázemí akce ze strany Pavla OK / SUPER.
2. Trasy MEGASUPER
3. Pomoc při haváriích / odvozu raněných nebo uskladnění Remarkovy motorky SUPER
4. Úrazú a těch postižených je mi líto protože to trochu kalí příjemný zážitek a oni o tom budou vědět ještě déle než mi ostatní.
5. Zaslání tras + 2 variant pár dní předem vydím trochu jako chybu....... Ty SCHOPŇEJŠÍ kteří to v Mapsource nebo kde UMÍ a mohou si trasu podle sat. map a podobně připravit / upravit mají oproti ostatním ( těm co to NEUMÍ nebo nestíhnou ) velkou výhodu zkracující čas cesty.
Jako správné a optimální vydím náhrání trasy všem na místě těsně před závodem protože pak nedojde k tomu že už na Startu stojí část lidí s jasnou výhodou ( i když neporušily žádná pravidla ). A tím že šly trasy nějaký čas před závodem se tak trochu zrušilo překvápko ORIENTAČNÍHO ZÁVODU s volbou optimální trasy až na místě.
6. Nějaké to hádání kdo koho pojezdil, kdo má jak těžkou motorku, kdo má víc roztrhanou bundu, kdo má v teamu ženu nebo nováčka co je v lese podruhé, kdo je soutěživější typ a šel do toho že to musí vyhrát sem stoprocentně nepatří, neni to k věci a jenom to kalí atmosféru toho očem to bylo.
A když to za mě shrnu tak :
A. Závod SUPER ale dlouhý ( cca o 30% bych to zkrátil, unavený člověk dělá chyby/víc ryskuje a byla to opravdu nálož ) B. Zázemí SUPER ( lze jenom a jenom pochválit ) C. Detailní podmínky, mapy, roadbok, orientační body, trasu do navigace a podobně dávat až na startu aby se předešlo zbytečným emocím. D. teamy max do 3 - 4 lidí mi přijde taky lepší, ale možná mi to někdo vyvrátí ( konec kolony dost pumpuje a ve více lidech dochází spíše ke ztrácení ocasu než u 3 kusů ).
A to za mě vše. Nečekám že mě někdo pochválí, ale ani se s nikým o to co jsem napsal nehodlám hádat - je to pouze můj názor.
za gramatiku se omlouvám, nic mi to neřiká
Robert přiložený následující obrázek:
[251.77Kb]
Upravil Robert dne 27.04.2009 13:43
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Přidávám se k děkovačkám Pajimu za organizaci akci. K již dříve napsanému prakticky není co dodat.
Zdravím spolubojovníky z Tunis týmu - vzhledem k času příjezdu druhé místo překvapilo a i potěšilo.
To Remus -ať se noha hojí - podobné obrázky své nohy jsem si prohlížel před třemi roky. Vyndání po cca roce je pak už celkem v pohodě.