nazdar páni
takže v BMW mi povedali že je to slabou baterkou. skrátka že je po nej. na moju otázku ako na to prišli , tak mi povedali že ju merali a je skrátka koniec. tak mi ju vymenili, a nezabudli dodať že sa na to záruka nevzťahuje. nakoniec som ich ukecal a dohodli sme sa že skúsia tú záruku vyriešiť v Nemecku, lebo zatiaľ nikomu baterku nevymenili na záruku. môj argument , že celú zimu som mal moto na nabíjačke BMW a že baterka má iba 1,5 roka asi zabrala lebo servisný technik mi to vyriešil.som zvedavý ako to dopadne a či ju nebudú chcieť odo mňa zaplatiť. to budú mať ale ťažké aj tak mi je to divné ža po tak krátkej dobe mi skape baterka. . .
Béďo
Maris napsal:
No ono z pár příspěvků těžko soudit..Chtělo by to celkovou statistiku fabriky kolik 1150,potažmo kolik 1200 mělo nějakej závažněj problém. Ale pravdou bude,čím víc elektroniky,tím víc problémů..
No z fabriky nám asi nikdo nic podobnýho neukáže,ale napadlo mě,že by jsme mohli poprosit administrátory o anketu tady na stránkách.Vím,že by to nebylo zrovna vědecký,ale aspoň částečně by to mohlo nějak sesumírovat poměr vadných mašin.Musely by být u každého modelu asi dvě ty hlasovací tečky
např. :Nechala vás někdy motorka ve štychu?
R1200GSA ano
ne
R1200GS ano
ne
atd.
Co vy na to?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Emilio napsal:
Nebo udělat něco jako PORUCHY NA R 1200 GS.....
A tam napsat jen tu poruchu případně jak na to!
Třeba porucha EWS,no a když si to někdo zadá do vyhledávače,tak mu to vyjede,takže nějaké další psaní kolem toho by se vedlo někde jinde....
Takhle by to bylo moc komplikovaný.Já jsem spíš myslel,aby z toho vyšla nějaká statistika,jak jsou na tom třeba 12ky oproti 1150 atd.Proto by to museli hodnotit i ti,co se jim nic neporouchalo,aby vyšel poměr porouchaných vůči 100% spolehlivým.Nezáleží na tom jestli to bylo EWS nebo vstřikování,ale jen na tom,jestli se bez osobního zasahu dalo samostatně dojet do servisu nebo ne.Když ne,tak to je to,o co jde.Nechá vás ve štychu a to se hodnotí.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Takže dnes definitivní ukončení závady - výměna elektroniky palivového čerpadla. Nový díl na záruční opravu dostali po více než měsíci...!!!!!
Dojel jsem do BMW Bychl ve Vestci u Prahy, motorka absolvovala opět diagnostiku, čímž byla závada odstraněna nejen fyzicky, ale i "papírově". Ještě mi vyměnili v rámci svolávačky brzdové trubky (nenapadá mě které, po zběžném obhlédnutí jsem nic nového nenašel...) a mazal jsem domů. Takže motorka je doufám připravena na dovolenou a už si snad odpustí další případné kiksy.....
Jo a teď jsem si vzpomněl, AuTec je prý už přebraný jinou firmou a v krátké době by měl zase začít normálně fungovat...
Upravil radosek dne 02.07.2009 14:11
Jééééžišmarjá, nestraš...
To není, alespoň jak doufám, žádná sláva, to je snad u nový motorky za pomalu půl mega normální, nééé?????
Mám na dílně dva synky od Harleyářů... A od těch mě výsměch nad ".... plastomrdkou, co furt jezdí po servisech a absolvovala už druhou svolávačku...." pálí nejvíc. A jestli přijedu z dovolený na vozejku, tak je buď propustím nebo zabiju, protože to s níma už bude k nevydržení.....
Radosek napsal:
Mám na dílně dva synky od Harleyářů... A od těch mě výsměch nad ".... plastomrdkou, co furt jezdí po servisech a absolvovala už druhou svolávačku...." pálí nejvíc. A jestli přijedu z dovolený na vozejku, tak je buď propustím nebo zabiju, protože to s níma už bude k nevydržení.....
gratuluju k mobilite.
btw: zab je.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jééééžišmarjá, nestraš...
To není, alespoň jak doufám, žádná sláva, to je snad u nový motorky za pomalu půl mega normální, nééé?????
Mám na dílně dva synky od Harleyářů... A od těch mě výsměch nad ".... plastomrdkou, co furt jezdí po servisech a absolvovala už druhou svolávačku...." pálí nejvíc. A jestli přijedu z dovolený na vozejku, tak je buď propustím nebo zabiju, protože to s níma už bude k nevydržení.....
No ono 2 svolávačky je, dle mě, sakra málo a ještě dost dobrý výsledek. Podívej se na Recally třeba u GW 1800 a ta je cenově ještě výše, než-li GS 1200: http://www.riders.../sb/sb.htm
A byly tam i dost drastický věci, jako praskání a převařování rámú u ročníkú 2001-2004. Jen tak pro zajímavost, se pokochej zde : http://www.pbase....inalcracks http://www.pbase..../newcracks http://www.pbase....on/rewelds
A ono se kdysi říkávalo : Honda = spolehlivost a kvalita že...... Inu, stane se i v lepších rodinách, někdy něco nevyjde, bohužel.
AlesK napsal:
Teda koukám na ty fotky a některý fakt hnus. To to sváří číňani ? Tohle snad nemohlo vypadnout z robota ...
rám je vyráběný v Kanadě. Od příštího podzimu se ruší továrna / montážní závod / v Marysville v Ohiu /GW, VTX, VT Aero, Valky/ a stěhuje se do Japonska. Od modelu 2011 už nebudou motocykly " Honda made in USA ". V Amy továrně se budou vyrábět auta Honda.
Radosek napsal:
To je nápad.... Jdu na to....... Co můžu udělat dnes.....
pujdes za to rovnou do nebe
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
AlesK napsal:
Teda koukám na ty fotky a některý fakt hnus. To to sváří číňani ? Tohle snad nemohlo vypadnout z robota ...
rám je vyráběný v Kanadě. Od příštího podzimu se ruší továrna / montážní závod / v Marysville v Ohiu /GW, VTX, VT Aero, Valky/ a stěhuje se do Japonska. Od modelu 2011 už nebudou motocykly " Honda made in USA ". V Amy továrně se budou vyrábět auta Honda.
člověče, ale stejně ... Tohle přece nemohlo projít výstupní kontrolou v žádný slušný továrně. A já Hondu bral jako etalon ... do teď ...
Jojo, brbláme, šťouráme, stěžujem si, ale ruku na srdce: je něco lepšího ? Já když se rozhodnul pro GS, tak jsem si byl jistej jedinou věcí - za dva tři roky nebudu řešit to klasický dilema kam dál, protože dál to už prostě nejde
Honda jako etalon? Jó příteli, to už dávno neplatí ! Soudím, že tak do roku 99/2000 na tom tvrzení cosi bylo, ale už nikoliv. Varan je tak dílensky odfláklý, že se na to až koukat nedá . Stará rozpočtová motorka k zaplakání. A GW ? Pro pobavení si přečti článek, co jsem napsal na podzim 2004........., zasměješ se. http://motoride.s...
Tak jsem to přečetl. Hutně napsané, podpořené fotodokumentací, až lehce masochistické
Miluju ty recenze v časákách typu: je to slabý, klepe se to a vlní, ale zas tak špatná motorka to není, protože někdo ten článeček zaplatit musí.
Co dneska od Hondy ? Varan je starej autobus, nový Tranďák je z nouze ctnost, míň než rozpočtovka. Stará dobrá Afrika ...
A nemáš něco takového napsaný na téma "Vybalování GS" ???
Sice mi to dalo zabrat, ale nakonec jsem to přelouskal a ještě se u toho pobavil - to je síla. Známej si Goldu koupil vloni novou a je s ní celkem spokojenej, ale fakt je, že si na tom nic neudělá sám. Na Stochov minule přijel autem, protože autobus má už měsíc v Německu na opravu dálkového ovládání kufrů (tady v ČR to prý neumí). Koukám, že nejlepší a nejspolehlivější motorka je Stadion a když se pořeší dobíjení tak i Jawa. Takže zpátky k Jawě
Upravil MALI dne 03.07.2009 04:53
To Wing: Nevím, jaké je Tvé povolání, ale nejlépe by Ti seděly recenze. Pan Neff dělá pravidelně recenze na digitální fotoaparáty. Nechceš dělat totéž na cestovní motorky?
I když... teď mě napadá... rád bych viděl dealera, který by Ti na Tvoji recenzi půjčil motorku...
Radosek napsal:
I když... teď mě napadá... rád bych viděl dealera, který by Ti na Tvoji recenzi půjčil motorku...
Právě, on totiž ten dealer bude určitě si chtít zadat i nějakou tu inzerci a tak se přece nemůže napsat, že je to prostě motyka
Poslední dobrou jsem četl od TomaseTT na téma 800GS a Tenére v jednom nejmenovaném periodiku