servisak napsal:
Ja si myslim ze je tam zadni radar.
ja to urcite radar.
Je volitelnej. Pokud si ho vyberes, tak k tomu vepredu je jine plexi aby ho to nezakrejvalo...
V zrcatkach sviti zluta pokud bys chtel vjet nekomu do pruhu...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Pivos napsal:
pohraj si s tím v konfigurátoru BMW. Tam uvidíš i ceny
jj koukal jsem uz ve ctvrtek.
Prijde mi to prekvapive levny... za cca ty samy penize jsem kupoval 10 let nazpatek LC.
Tj. 1300 GS stoji dnes jako cca driv osmikilo?
Jsem linej prepocitavat tu inflaci..
Hodil jsem to do kalkulacky.. JE to levnejsi.
Upravil hicks dne 30.09.2023 12:52
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
servisak napsal:
Ja si myslim ze je tam zadni radar.
ja to urcite radar.
Je volitelnej. Pokud si ho vyberes, tak k tomu vepredu je jine plexi aby ho to nezakrejvalo...
V zrcatkach sviti zluta pokud bys chtel vjet nekomu do pruhu...
A bude umět jen varovat že je někdo za zadkem?
U auta to zvládají obyčejné parksenzory, pride mi to na radar nějak málo...
Nebude to i pro nějakou pokročilejší komunikací s ostatními v provozu?
Francis napsal:
Zkus při otáčení na silnici, v malé rychlosti a velkém náklonu, ťuknout na přední brzdu na motorce.
no s televerem to zas az tak hrozny neni.. ale USD v tenhle moment nemusi byt prijemna
(ja samozrejme pouzivam v zatackach na zklidneni a "zatlaceni" motorky zadni a to jen obcas).
Velkej naklon se taky snazim minimalizovat, jezdim stopu, ktere se rika "late apex".
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
xylem napsal:
Nebude to i pro nějakou pokročilejší komunikací s ostatními v provozu?
myslis, ze bude nova trinactka vysilat napr. "HANDE HOCH" v binarni sekvenci?
S touhle komunikaci, co popisujes, bych byl maximalne opatrnej.
V principu vzdy pristupuju k protistrane jako k napadenymu systemu.. zkus si predstavit, co by vysilala hacknuta motorka/auto...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
xylem napsal:
Nebude to i pro nějakou pokročilejší komunikací s ostatními v provozu?
myslis, ze bude nova trinactka vysilat napr. "HANDE HOCH" v binarni sekvenci?
S touhle komunikaci, co popisujes, bych byl maximalne opatrnej.
V principu vzdy pristupuju k protistrane jako k napadenymu systemu.. zkus si predstavit, co by vysilala hacknuta motorka/auto...
no tak pokud vím, principy komunikace aut mezi sebou už definované jsou, nedivil bych se, kdyby to tady nějak chtěli taky zkusit, ostatně marketing by určitě nějaký wow efekt uvítal a já ho zatím na 1300 moc nevidím...
A ještě úvaha - zdá se mi, že se tím jak to GS vypadá, nás "pomalu" připravují na elektromodel. Světlo je všude diskutovaný úrok z identifikace GS, ale všimli jste si, jak jsou udělaný plasty a barevný provedení tak, že skoro zmizel boxer?
Vůbec si nemyslím, že je to náhoda, však se o motoru taky mlčí, minimálně v porovnáním s tím, jaká síla byla v prezentaci 1250 motoru a ostatně i LC.
Fakt jsem zvědav na ADV.
Upravil xylem dne 02.10.2023 00:56
No co jsem slyšel a probíral s kamarádem, tak údajně žádný adventure nebude, že prý tohle je všechno. Takže standard nádrž na 19 litrů a nic víc.
Nevím no....
xylem napsal:
hicks napsal:
xylem napsal:
Nebude to i pro nějakou pokročilejší komunikací s ostatními v provozu?
myslis, ze bude nova trinactka vysilat napr. "HANDE HOCH" v binarni sekvenci?
S touhle komunikaci, co popisujes, bych byl maximalne opatrnej.
V principu vzdy pristupuju k protistrane jako k napadenymu systemu.. zkus si predstavit, co by vysilala hacknuta motorka/auto...
no tak pokud vím, principy komunikace aut mezi sebou už definované jsou, nedivil bych se, kdyby to tady nějak chtěli taky zkusit, ostatně marketing by určitě nějaký wow efekt uvítal a já ho zatím na 1300 moc nevidím...
A ještě úvaha - zdá se mi, že se tím jak to GS vypadá, nás "pomalu" připravují na elektromodel. Světlo je všude diskutovaný úrok z identifikace GS, ale všimli jste si, jak jsou udělaný plasty a barevný provedení tak, že skoro zmizel boxer?
Vůbec si nemyslím, že je to náhoda, však se o motoru taky mlčí, minimálně v porovnáním s tím, jaká síla byla v prezentaci 1250 motoru a ostatně i LC.
Fakt jsem zvědav na ADV.
Petr_at napsal:
No co jsem slyšel a probíral s kamarádem, tak údajně žádný adventure nebude, že prý tohle je všechno. Takže standard nádrž na 19 litrů a nic víc.
Nevím no....
z tech informaci, co jsou k dispozici, jsem to takhle ROZHODNE nepochopil.
Nechteji nic prozrazovat, ale divil bych se, kdyby nebyl ADV.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
- povedlo se nekomu nakonfigurovat Rallye barvu, ale na NORMALNICH, tedy NE-kovanejch elektronech a s blinkrama v blasterech?
Mne teda ne...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
.....Akorat si nejsem uplne jistej tou barvou... AlpinWeiss dobra.. plne arijska... nicmene...
...arijská AlpinWeiss už není co bývala, Adolf se v hrobě obrací, když se projdeš po ulicích Lipska (čertvá víkendová zkušenost), na arijskou bílou nenarazíš, takže AlpinAriecWheiss je aktuálně hodně špinavá slonová kost, to i klasické Německé taxi je oproti tomu fakt bílé....
To co v BMW Werke Ahmen s Omarem sešroubují už asi ani nechci....
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Petr_at napsal:
No co jsem slyšel a probíral s kamarádem, tak údajně žádný adventure nebude, že prý tohle je všechno. Takže standard nádrž na 19 litrů a nic víc.
Nevím no....
z tech informaci, co jsou k dispozici, jsem to takhle ROZHODNE nepochopil.
Nechteji nic prozrazovat, ale divil bych se, kdyby nebyl ADV.
nekde jsem cetl ze bude az za rok a pul, ale uz to nemuzu najit...
ale ten posun by daval smysl, protoze podle me museji tusit kontroverze ke svetlu, tipuji, ze si nechavaji prostor na zmenu
navic mozna i zkusenost z LC, kdy se pro ADV taky delaly zmeny ...
pozor.. ale vyrobce uz NENI Garmin.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
zetor napsal:
Když si to takto srovnám, tak se mi víc líbí 1250...no chce to vidět naživo.
mas na YT 4k videa.
Mmch vidite, jak je celej jezdec, jeho sunky atd. posunutej DOPREDU.
O tom mluvil ten sefkonstrukter.
IMHO to bude jezdit super
Souhlasim, ze to mozna neni hezci, nez 1250/LC.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2