hofi01 napsal:
Ještě jsem vygeneroval jednu fotku z GaPa..
to je nahodou dobra fotka.. je tam videt lip nez na X agenturnich.
Nicmene pro mne je zaver, ze ta pridavna svetla jsou teda .. DIVNA.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nicmene nadrz je asi vylozene pekna
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
Mne teda u ADV vadi nejvic ta pridavna.
Nicmene nadrz je asi vylozene pekna
Ty máš prostě nemožnej vkus
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
To hnusny imho neni tolik ta nadrz, ale to predtim, pripadne dily, co ji kryjou (hodne divna mrizka apod.)
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
paja1 napsal:
Styl téhle adventury vypadá obdobně jako ty bmw elektroskutry. Vsadil bych se že v tom má prsty stejný tým.
ZA mě je to děs.
me se ty hranate tvary libi obecne vic u vseho, na adv mi nevadi dokone ani to svetlo ...
ale zajimave jsou ty kola, jsem zvedav jak budou vypadat po nejake kamenite ceste, ani to nemusi byt nejaky hard off, ale predpokladam, ze vedi co delaji ...
Mám stejný názor. Vycvakávat asi nebudeš, resp. Možná doma a nebo někde v “základním táboře”.
Uvidíme. BMW to nicméně již má patentované - kombo benzín/ ele. A i čistě Ele.
Tak kdo vi.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Přesně tak to bylo, když vyšla 1300 GS. A teď na to koukáš už taky jinak. Stejný to bude tady. Je to zvláštní, ale ten designovej vývoj prostě nezastavíš. Nejdřív jsem nevěděl jestli si nedělají srandu, ale teď se mi to líbí. Za mě, ale stejně nejhezčí ADV, kterej, kdy vyjel z výroby je 1150.
PolarBearOne napsal:
Přesně tak to bylo, když vyšla 1300 GS. A teď na to koukáš už taky jinak.
nekoukam...
PolarBearOne napsal:
Stejný to bude tady. Je to zvláštní, ale ten designovej vývoj prostě nezastavíš.
no ale mas lepsi a horsi designy. Podle mne neni optimalni, kdyz odmenujeme vyrobce za odflaknute designy automatickou koupi.
Co je pak nuti posouvat se opravdu dopredu?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Já myslím, že už je to trochu příprava na tu elektriku. Vycvakneš nádrž (baterii), dáš novou a jedeš. Budí to ve mě ten dojem.
No nevěřím že plánujou reálné místo nádrže dát baterku. To by bylo teziste řádně vysoko. Prostě jsou ulitli na tyhle tvary a líbí se jim, že je to nové a tudíž jiné než u konkurence.
Pája
VojtechPolicky napsal:
Tak, design třeba u F900 je moc povedenej... A 1300 GS se mi začíná líbit víc a víc... takže někdy to potřebuješ vstřebat, pochopit, a začít vnímat...
A je pravda, že když si pak poslechneš Designera, který ti i vysvětlí, co tím chtěl říct a proč je to takto, tak to dává i jiný smysl.
Nejlepší je si to osahat, vidět naživo, dát si čas a pořádně se s tím seznámit.
Je pravda že ten styl může mít duvod který nám zatím uniká. Čas ukáže. Navíc třeba mi vždycky přišlo lepší nižší a lehčí gs než gsa. A to mám 190cm. Takze nejsem cílová skupina. ????
Prostě musí být na první pohled vidět že je to nový a dráhy model. O tom to celé je.
Upravil paja1 dne 15.07.2024 15:31
Pája
Já myslím, že už je to trochu příprava na tu elektriku. Vycvakneš nádrž (baterii), dáš novou a jedeš. Budí to ve mě ten dojem.
No nevěřím že plánujou reálné místo nádrže dát baterku. To by bylo teziste řádně vysoko. Prostě jsou ulitli na tyhle tvary a líbí se jim, že je to nové a tudíž jiné než u konkurence.
Tak ona i nádrž je velká a těžiště posouvá nahoru...
TO že je nádrž je starý "přežitek" z dob, kdy potřebovali dostat palivo do karburátoru, a tak to tam teklo samospádem.
Jinak nádrž např pod sedačkou je co se týče těžiště mnohemlépe vyřešeno, ale zase se to blbě navrhuje.
Takže až přijdou baterie, tak motor půjde do míst kde jsou stupačky, baterky dolů, a namísto nádrže ta lehká elektornika - počítače a chladící okruhy PC...
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...