Přestože jsem ještě nepřezul ze silničního vzorku a nemám padáky, tak jsem to nevydržel, a protáhl F800 polňačkama a lesňačkama. Paráda ) výborně se kontroluje vahou těla, jede to díra nedíra. Když stojim ve stupačkách, ani necítím to tvrdé sedlo Jediní co je oproti 1150 horší, je když potřebuju jet pomalu.. Velký Geeso projelo všechno na neutrál, tady si o tom musím nechat zdát, jednička je dlouhá, všechno musím přes spojku... Nevím jestli za to může kolo 21, ale dokonce sem se nemusel bát ani vyjetých kolejí.
Uvazoval jsi, co s tim? Taky mne ta jednicka docela stve... a to ani nemusim do terenu (zacinam). I kdybych tam dal rozetu se trema zubama navic, je to jen o par procent... a pak to zase bude nesnesitelne zrat na dalnici. Chtelo by to bud:
- Nejak snizit pouze jednicku
nebo jeste lepe:
- Nejak snizit vsechno (rozetou + jeste neco (co? kolecko u prevodovky? jde to - ubrat mu treba zub dva?)) a idealne nejak zvysit sestku... to uz bych ale chtel moc.
Druha vec - resil jsi nejak kvalitu benzinu? Kdybych s tim chtel jet treba do rumunska, asi bych rad, aby to jelo na cokoli.... alespon teda tu 91... jak se to u tohodle meni? Je mi jasne, ze jako 1200 to nebude, ze by se to umelo prizpusobit samo... ale treba by mohlo stacit jen prepojit neco u ridici jednotky... hlavne doufam, ze nebude jedina moznost to "preflashovat" za 2000 u BMW...
jarax napsal:
Přestože jsem ještě nepřezul ze silničního vzorku a nemám padáky, tak jsem to nevydržel, a protáhl F800 polňačkama a lesňačkama. Paráda ) výborně se kontroluje vahou těla, jede to díra nedíra. Když stojim ve stupačkách, ani necítím to tvrdé sedlo Jediní co je oproti 1150 horší, je když potřebuju jet pomalu.. Velký Geeso projelo všechno na neutrál, tady si o tom musím nechat zdát, jednička je dlouhá, všechno musím přes spojku... Nevím jestli za to může kolo 21, ale dokonce sem se nemusel bát ani vyjetých kolejí.
No ona tak dlouhá zase neni... já dám dopředu kolečko místo 16 tam budu mít 17 zubů, to bude akorát. Teď řešim, zda DiD dělá nejakou sadičku, která by to řešila.
Jinak s rumunskem si nedělej starosti, benzín tam je jako tady. Já mizim za měsíc do mongolska, tam se jezdí na 76 oktanů - takže jsem objednán na přečipování v Autecu a půjdu do nejnižšího možné možnosti (91?)
76? Zatracene ... a to na to pojede, kdyz to bude precipovane na 91?
A fakt to nejde nejak menit "za pochodu"?
Do mongolska jedes na motorce nebo ji tam posilas? Jinak co mas za kufry? TT? Neco shanim ale po nakupu motorky jsem docela na mizine, tak si ted treba TT system system (drzak + kufry) nemuzu dovolit
jestli pojede, to se uvidi
Do mingolska jedu čásečně na motorce a částečně vlakem.
Kufry zatím nemám, čekám až TT vyrobí sadu kufry+uchyceni na F800. Pokud to nestihnou včas, bude to ještě zajímavý...
jarax napsal:
jestli pojede, to se uvidi
Do mingolska jedu čásečně na motorce a částečně vlakem.
Kufry zatím nemám, čekám až TT vyrobí sadu kufry+uchyceni na F800. Pokud to nestihnou včas, bude to ještě zajímavý...
Pockej... a co je toto: ?
http://www.tourat...ts_id=3690
To to jako fakt jeste nemaji? Vzdyt tam pisou Jaro 2008 a uz je skoro leto To ma ToamsTT docela ostudu, tedy
Mafator napsal:
Skoda, budeme muset pockat. Doufam ze to do 2 mesicu bude, planuji na konci prazdnin Rumunsko. No, kdyz tak to bude muset poresit lodak vzadu :-) .
Nevyzkousel jste uz nekdo Spoiler nebo ten Windshield co je na tt pro f800gs ? Planuji si obednat .. tak zda nekdo nemate zkusenosti ..
dikas,
./Maf
Martine, odkud jsi? Nemas to v profilu. Co se tyce Rumunska, mam takove nejake podobne plany... rad bych taky nekdy koncem leta (az se trochu vzpamatuju z financni krize a nebude uz moc vedro)...
Spoiler jsem zkoušel o víkendu. Vliv je to zásadní. Plexi ještě není od dodavatele ale ten spoiler docela stačí a nevypadá to šíleně.
Kufry a většina věcí, které čekaly na sériovou produkci jsou všechno zpožděné o 2 měsíce, protože motorky z produkce přišly s děsným zpožděním a oni nemohli připravit výrobu, dokud neměli finální kusy od BMW. Nejde připravit výrobu podle prototypu a pak zjistit, že změnili nějaké úchyty, pozice šroubů nebo rozměry a všechny přípravky tisícikusové série jsou špatně.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
No já důvodům rozumím, ale nějak mi není jasné, že alespoň neřeknou termín KDY. Protože pak e člověk může zařídít jinak. Já už o tom uvažuji, protože vyrážím 30.6. do mongolska a padáky a kufry jsou v podstatě základní výbava, bez které nechci odjet. Nedalo by se to KDY zjistit? Abych eventuelně zrušil objednávku a nechal si něco vykovat u domácích...
Upravil jarax dne 26.05.2008 21:57
Špatný zprávy - BMW si dalo dalších 10 dnů na "schválení vzorků" padáků a rámů kufrů a výroba nepoběží dřív než druhý týden v červnu. Dneska ráno to oznámili ve fabrice. Na jednom dalším výrobku chtějí modifikaci, což není nic kritického (chladič na F650) ale ty rámy jsou k vzteku. Bohužel to na některých trzích bude prodávat i BMW a jsou s tím problémy. Nemůžeme dělat vůbec nic. Oficiální termín nám řekli že to dostaneme v týdnu od 9. 6. (první budou vyrobené 6.6. jestli nebudou mít certifikátoři připomínky). Totéž postihlo subdodavatele většího plexi, čeká na schvalovačku výrobce.
Omlouvám se ale můžu prodávat jen to, co je vyrobené. Pokud to někdo potřebuje někdy uprostřed léta, tak to je celkem na jistotu ale já nejsem schopný nic říct, dokud to nebudeme mít tady fyzicky skladem. Takže ani tomu termínu co nám řekli nevěřím, až to budeme mít naložené v autě, pak jo.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Špatný zprávy - BMW si dalo dalších 10 dnů na "schválení vzorků" padáků a rámů kufrů a výroba nepoběží dřív než druhý týden v červnu. Dneska ráno to oznámili ve fabrice. Na jednom dalším výrobku chtějí modifikaci, což není nic kritického (chladič na F650) ale ty rámy jsou k vzteku. Bohužel to na některých trzích bude prodávat i BMW a jsou s tím problémy. Nemůžeme dělat vůbec nic. Oficiální termín nám řekli že to dostaneme v týdnu od 9. 6. (první budou vyrobené 6.6. jestli nebudou mít certifikátoři připomínky). Totéž postihlo subdodavatele většího plexi, čeká na schvalovačku výrobce.
Omlouvám se ale můžu prodávat jen to, co je vyrobené. Pokud to někdo potřebuje někdy uprostřed léta, tak to je celkem na jistotu ale já nejsem schopný nic říct, dokud to nebudeme mít tady fyzicky skladem. Takže ani tomu termínu co nám řekli nevěřím, až to budeme mít naložené v autě, pak jo.
Tome, a je TT dodavatel i originalnich padaku BMW? Jinymi slovy - kdyz si u BMW objednam original padaky, jsou to ty od TT? Diky!
Moc hezky vyjadreno.. ale co s tim? Veci z kufru bys mohl rozdelit mezi lidi a uvazat si na sedlo batoh.. nebo nejakou podobnou silenost, ale co s tema padakama?
Ted sem teda vážně nasranej... jako bych těch komplikací kvůli 7 týdenní dovolené neměl dost - v práci mám kvůli tomu práce jak na kostele, doma taky, teď ještě budu lovit nějakého borce, co mi na míru zohybá trubky a vyrobí boxy a držáky... Strávil jsem teď asi 2 hodiny hledáním různých variant na netu a žádná sláva. Teď je každá rada drahá - pokud kohokoliv napadne něco konstruktivního, sem s tím. Plánovaný odjezd z ČR směr mongolsko je 30.6.2008.
30.6. je podle mě bezpečný termín. Potvrdili nám písemně dodávku 2. týden v červnu. Spíš jde o lidi, kteří jedou tento víkend. To je bez šance.
Strávil jsem dneska na telefonu několik hodin, mluvil jsem s různými lidmi i z výroby a jsou schopní produkovat 300 sad kufrů denně, jen se čeká, co tam budou chtít za změny nebo třeba žádné nebudou.
Dotaz na padáky - pokud vím, tak na určitých trzích budou nabízet padáky vyráběné OEM v Touratechu, proto mají hlavní slovo v rozhodování jak co bude a kdy. Některé věci se už pro ně dělají přednostně, některé se dělají exkluzivně (bude je prodávat jen BMW) a jiné ne. Každopádně je to tak úzká spolupráce že proti nim nikdo nepůjde a když řeknou že mají čekat, budou čekat. Oficiální vyjádření je "zpoždění výroby je způsobené změnou v plánování výroby". Přitom víme že zbytek ověřovací série koupil dovozce v USA a do evropy nešel ani jeden kus. Nemají to ani touratech prodejny, nemají ani kus u nich v showroomu. Bez komentáře. A to kvůli zatraceným krámům pro F800 měsíc nevyrábí třeba trubkové výrobky na R1200 apod. Je to přesně jako to bylo před lety s novou dvanáctkou. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
randolf napsal:
Neslo by treba vzit system na nejaky jiny typ a poohybat ho at jakz takz pasuje? To by mohl vedet TomasTT...
Ne. Kufry i padáky jsou dost specifický, o víkendu jsme se na to dívali a zkoušeli třeba věci z jiných motorek. Ještě je na to měsíc, to není krizovka ale do konce května to prostě nebude.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...