Panove zase to s tim rocnim najezdem neprehanejte. Urcite mate spoustu zkusenosti, ale ani nemec nenajede 70t km/rok. To je totiz cca 200km/den vcetne vikendu a to by v tom aute musel i bydlet. Jasne ze to nekdo najezdi, ale neni to uplne bezne. Kdyz jsem jezdil po zakazkach po cele republice a obcas vikend cca 300km, tak jsem najel asi 40t km/rok a mel jsem pocit, ze nedelam nic jinyho, nez ze ridim. Takze podle mne je realny prumer tech cca 40tkm/rok. A co se tyka neuvedenych km v inzeratech? Uz i v Nemecku staci tacho. Byl jsem podle referenci ve slusnym bazaru kouknout na auto, ptam se kolik to ma skutecne najeto a chlapik povida, ze proste nevi. Ani uz mi netvrdil ze to, co je na budiku. Tzn ze pokud neni zarucene pravdivy zaznam ze servisu, tak stejne po koupi vymena kapalin a rozvodu je nutna. A plati to same, co radite pri koupi motorky. Nekoukat na kilometry, ale na celkovy stav a po koupi vymenit aspon kapaliny. Az bude mit GS rozvody remenem, bude se menit i ten. A pokud neni clovek od fochu, tak je to jen o stesti.
PS. Nejsem odbornik ani na auta, ani na motorky, takze az pujdu kupovat ojetinu, oddam se osudu.
R1100GS
Tak s tím s tebou souhlasím jenže němec když má dobrou práci tak je schopnej i těch 200 250 denně najet navíc na těch jejich dálnicích to není až tak problém co tady za hodinu najedeš ty on má 2×.To audi nevím nevěřil bych tomu ,ale obecně platí auta nižžší střední třídy mají narajtováno podstatně míň jsou to většinou auta na ježdění pro nákup ,atd v našem podání naši rodinný miláčci.Limuzíny v dieselu tzv hltač kilometrů si kupujou lidi který fakt jezděj.Jezdíme Poruří tam to snad ještě nestáčej je to u Belgie a nemaj to za potřebí ,ale možný je všechno. Mám zálusk na IV golfa v tdi obcházím tam bazary a věřte nebo ne není problém tam vidět auto z 99roku se skoro půl milionem u nás by mělo lehce nad 200tisíc. Tož asi tak.
Garážový vrtal se ve všem :-)
Hrabe_X napsal(a):
...mě opije rohlíkem každej inzerent.... Je to jasnej podvodník nebo náhoda?...
Za ty roky, co se věnuji autům, jsem slyšel desítky "hodnověrných" příběhů o původu auta a důvodu, proč to má najeto tak málo.
Náhoda = náhoda. Neznamená to tedy, že každý kupující má štěstí a narazí na ni. Daleko častěji je to finta a bluf.
Aut mi prošly rukama stovky. A náhody tam byly tak tři, čtyři, víc jistě ne...
Řiď se tím a nikomu nevěř. Nikdy. Protože na náhodu Tě nikdo neupozorní. Je to totiž náhoda...
A auta v Německu? Devadesát procent prodejů uskuteční překupníci z Turecka, Polska, Ruska a Ukrajiny. Jenom se podívej u nás. Kolik je tu v inzerátech aut od vlastníka, který s ním jezdil? Tam je to to samé. Kup auto tady. S jasným původem od seriózního prodejce a máš klid...
Slušný člověk je pro hajzlíka snadná kořist. A hajzlů se okolo aut motá naprostá většina, tomu věř!
Upravil radosek dne 06.10.2009 18:02
takze taky prispeju-tudle jsem se stavil se zmyjonem na čumendu v bazaru mrknout na kárky a jak tak koukám vidim citronet c4.povidam si docela nove auto mrknu co to tak stoji.rok starej a 224 kousku.cena dobra-koukam dal a ejhle-najeto za rok 95 000 poctivejch kilometru.takze panove auto jako nové a věřím že nebude stočené.tot vše k těm kilometrum. http://www.cars.c...66871.html
Hrabe_X napsal(a):
Do aut nedělám, tak mě opije rohlíkem každej inzerent, když to vypadá rozumně.
Otázka tedy zní:
Myslíte, že tohle je třeba naprostej blud a nemá teda pro takovej kousek cenu ani takovou štreku jezdit.... ?
Uvažoval jsem, že bych až bude garáž něco sám pěknýho a udržovanýho přitáhl... Výbavu a typ neřešte... Je to jasnej podvodník nebo náhoda?
No asi takhle podle fotek se zdá v poho ty kilometry jsou kec !
Když budeš klikat dál na firmu Berlín-strašně blízko u hranic určo tam nebudeš první Čecháček
Kontakní osoba aliaz zástupce firmy je tam nějaký jméno Abdul Hussin Rihilati němec jak poleno
Garážový vrtal se ve všem :-)
Čau Radošku. Nejsem skeptik co do výdrže vozů. Jsou ï dnes auta co najedou 500tis. Jen je problém je koupit aby už je neměli. V pátek jsem se vrátil z Istanbulu, kdo se tam svez v poslední době taxíkem dá mi za pravdu. Jedzdí tam Clia něco podobného od Fiatu a Megány.
Co kus to najeto mezi 350-480 tisící a nesjou to žádné destileté kusy. Ve větišně případů je zasraný interiér ale mechanicky to jede bez příznaků smrti. Doma sám dojíždím 390tis (do měsíce tam budou) a nemám problém. Spotřebák nepočítám (kotouče desky ramena čepy) jinak při 380tis umřela benzínová pumpa.
Spíš je problém že to co u nás deklarují jako 150 je ve skutečnosti 280tkm.
Když jsem na VW v Praze vytáh servisku s oraženým každým servisem do 375 tkm (teda jsou už dvě sešité dohromady) tak čučeli jak vejři.
Pokud si koupí auto kde bude mít jistotu, že dostalo všechno co mělo tak není problém. Samo neplatí to pro jednohubky. Ovšem motor od šesti válců výše.
Sám jsem nakroutil na Renaultu 25 V6 200tis. (od 100 do 300) poruchy 1x poloosa kloub, 1 spojkový váleček jinak nic.
Alfa 164 od 120 tis do 250 tis v průběhu repase hlavy (cca 16kkč) jinak nic.
Nejlepší je auto co má najeto mrak km za 4-5 let, mělo jednoho dva řidiče a v servisu se měnilo vše na co si vzpomnělo. Typicky manažerská auta A6, Passaty, Laguny z velkých firem. S motorem od 2,5l nahoru v benzínu.
Nikdo to nechce všichni se toho bojí cena je tím pádem super. A kdo chce šetřit vjebne tam LPG a jezdí a jedzí.
Upravil vlada-adv dne 06.10.2009 19:09
Já nevím no, ale všichi víme, jak je to se služebníma autama a
jak se k nim jejich uživatelé většinou chovají...
"Není to moje, tak je mi to jedno ..."
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
Tak jsem i pročetl celou story ohledně nákupu vozu pro studenta Thamasona.takže telegraficky
To Radošek:mluvíš a píšeš jako ford Charouz nic lepšího než ford není nevím nemůžu soudit forda jsem neměl,ale v německu všichni ví,že ford ist mord
To Trautenberk:souhlasím s tebou u větších kár typu A6,Bmw 5,střední managerské káry nájezd 70tis žádnej problém vozí se sem když mají 250tis po třech letech po leasingu tady běhají ještě 2 roky a končí po 2 letech v áčkách s klasikou 175tis km,ale vyplněnou serviskou od aaa se zárukou jenom nesmíš od nich nic chtít
To HraběX:není to podvod tyto A4 jdou u helmutů pěkné kolem 5tis viděl jsem jich hodně při mých cestách s moto,dále je to bazar oba tel.píše se serviskou je to otázka někoho kdo umí dobře německy a obtelefonovat kde audi bylo servisované v DE to funguje jinak na vše je vorschrift a vše je v servisech zaznamenáno zavolám tam a vím přesně kdy a kde a v kolika km bylo co měněno rozvodák apod,samo,že mluvím o aut.serviseh nikdy nekupuji auta,mota u poláků,ahmedů a spol.
To All zastánci octávia tdi měl jsem 2, 66kw a 81 kw super auto žádné místo vzady na nohy bezkonkureční kufr super motor 6l spotřeba naši taxikáři když jsem ještě dělal v hotelu měli na nich po Práglu běžně 500tis km.
To All odpůrci oplů:měl jsem za dobu 25 let co jezdím cca 32 aut učil jsem se v 18 se simca 1301 special potom byl wartburg 353 W nedám na něj dopustit větší kufr už jsem nikdy neměl po revoluci jako mladej kluk klasika první báwo 320 nějakej renault 9,hodně peugeotů 405.605,potom mě učarovali báwa 520.525tdspotom audi 100,A6,skoda octávia,superb 2.5tdi a pořádjsem řešil,že mě to vykradli,u tdi pořád turba,váhy vzduchu apod tak jsem pokukoval co koupit abych se nemusel bát kouknout ráno z okna jestli tam auto je nebo ne.V hospodě kam chodí i autíčkáři ti co vozí auta z EU mě řekli at se jdu podívat na jejich opel omega co mají 500-700tis km a to v zápřahu s vlekem nevěřil jsem podobně jako Radošek, stále jsem myslel na sleng v De jeder trotl fährt mit opel(pro neznalé DE-každej blbec jezdí v oplu) a nakonec po přesvědčení bazarníků na mé cesty po DE zakoupil po všech audinách a superbech opel omega 2.6 6V 180ps prdnul jsem to do plynu jezdím jako za 5,5 benzinu mám ho dva roky najezdil jsem s ním 200 tis km mám celkem 350tis a jiné auto bych už jenom kvůli kardanu nechtěl neznám poloosy,váhy vzduchu choulostivé rozvodáky,žhav.svíčky.
Prominte,že jsem se tak rozepsal,ale je blbá televize a já nemám co dělat tak se na Vás těším u Vevise ahoj
To vlada-gsa:
Souhlas. Auto, které má dostatečně silný motor může najet mrak kilometrů. Další souhlas s tím, že pokud auto dostane to co potřebuje a průběžně, potom se může jevit jako spolehlivé. Ale: Spousta lidí, kteří přijedou do servisu hodnotí spolehlivost auta tak, že řeknou: "...to je super auto, už čtyři roky jsem do toho nedal ani korunu...!" Pak se náramně diví, že komplet brzdy, ramena, rozvody, spojka a je v tom za pětadvacet tisíc. V tu ránu je to mrcha, co se na ní všechno se*e...
To Thomasson:
Moje zkušenost se služebními auty je většinou taková, že jsou to vozy pravidelně servisované s nestočenými tachometry...
To Bob:
Víš sám, že u nás se moc nenosí, že je člověk hrdý na své zaměstnání a na firmu která ho živí. Nejčastěji zaměstnanec pomlouvá svého zaměstnavatele a čím více špíny na něj nakydá, tím je větší geroj. Já jsem v tomhle ohledu vůči značce Ford patriot...
Já moc dobře vím, jak jsou na tom Fordi od osmdesátých let do současnosti. Vím, jaké motory který typ má, znám dost chyb i vychytávek, kladů i záporů. A hlavně je to značka na které jsem vyrostl, která mi dává chleba a díky které mám třeba zrovna svoji báječnou motorku. Takže si myslím, že kydat na Ford hnůj by ode mne bylo mírně řečeno hnusný. Už jenom proto, že to žádná hrůza není a je spolehlivější a vzhlednější než spousta jiných značek. Fakt ale taky je, že díky zálibě a fandovství k této značce může být má objektivita předmětem diskuzí...
Na závěr bych poradil každému, který něco paušálně poplive na základě ...jedna paní povídala..., aby si to vyzkoušel a posoudil sám. Jinak je to jenom neseriózní tlach.
Ono se třeba taky dá udělat posudek například na Wranglera: .... Nepohodlný, hlučný a drahý kostitřas, nepříliš kvalitně zpracovaný, který sežere i trávu okolo silnice,... protože jsem si o tom přečetl článek či dva a vytáhl jsem si z nich jenom to, co se mi k mé hloupé recenzi hodilo....
PS: Za výše uvedený hloupý příklad u mě máš, jestli dovolíš, v pátek u Vevise panáka Metaxy...
Upravil radosek dne 07.10.2009 09:10
To radosek:ale metaxu si musis dovest!Neni problem si ji nacit v hospode.
Jak jsem psal:sortiment jako v hospode za komancu.A to jeste metaxa moc neletela.Ale neboj,Bobovi se tam libi.Je to vykompenzovano jinak.
Jinak ja mam na fordu tranzitu pres 600000km.Jezdi dost prelozenej a ma puvodni tlumice,vyfuk,rozvodovy retez,turbo a proste skoro vse krome spotrebnich veci.Co 70000km se menej desticky,loziska v kolech a tusim,ze je tam druha spojka.
A Bob potvrdi,ze to auto neni zadna mrdka tesne pred rozpadnutim.
Upravil vevis dne 07.10.2009 10:15
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Bob: Co se týče Opelů souhlas i když asi jen pro Omegu. Omega byla moje předposlední auto - najeto přes 250tis v pohodě. Před lety jsem zažil kadeta a to byla dost katastrofa.
Thomasson: nesmíš plést služební vozidla, která ve firmě kolují od řidiče k řidiči a auto přidělená k osobnímu použití. Právě o těch druhých mluvím. Má to jeden člověk jezdí s tím všude i s rodinou firma platí servis a tak údržba není problém.
Obecně nejlepší ojetina je auto s rodokmenem kde přesně vím kdo s tím a jak jezdil kde a jak se servisovalo. A že servis stojí peníze o tom ani potom. Pokud koupíte auto pro ježdění tak za 8let a 300tis km může servis stát kolem 50% ceny nového vozu. Osobně jsem auto bez rodokmenu koupil jen párkrát
- na začátku jako mladé ucho
- po rozvodu kdy byl limit v penězích.
- jako druhé auto k ježdění pouze po okrese kdy je to prostě fuk plánovaný nálet 8-10tis ročně přežije na 4roky skoro cokoliv.
Obecně tvrzení že to a to auto se nesere není až tak pravda. On servis stojí peníze i když se nesere. Jako přílad je přední náprava. Čepy mění všichni tluče = vyměnit. Kolik lidí ale mění silentbloky uložení což u některých aut znamená i celé rameno. Takových příkladů je na autě kupa. Nejhorší z toho pohledu jsou malá auta v soukromém použití, tam se jezdí dokud něco neupadne.
Pro mě se auto sere i když stále jede. Pro jiné se auto sere až když zůstane stát u krajnice.
vlada-gsa napsal(a):
...Nejhorší z toho pohledu jsou malá auta v soukromém použití, tam se jezdí dokud něco neupadne.
Pro mě se auto sere i když stále jede. Pro jiné se auto sere až když zůstane stát u krajnice.
do 100 000kč jedině starýho mercedesa, kámoš si koupil za 80 000kč kombika nevim označení ale rok je to 1993 má najeto asi 400 000km ale je jak novej a to svezení paráda,tichý,spolehlivý,a krásný retro až budu pořizovat druhý auto bude to 100% tohle, samozřejmě že se daj sehnat i za 20 000km ale to jsou šroty
basto> to je prave ta zminovana 124ka. Ale fakt to neni auto pro kazdyho a na denni dojizdeni do prace uz vubec ne. Dlouhy trasy po dalnici plne nalozeny, to je neco jinyho. Bracha ho ma, sestivalec nafta, automat, kombi, najeto 260tisic. Ale taky ma svy mouchy, ne ze ne.