Alda napsal:
Diky za reakce.
Jeste abych se zorientoval v prispevku Tondy..
Jestli to spravne chapu, tak do prevodovky i kardanu jde stejny olej s tim, ze musi byt plne synteticky a musi splnovat specifikace API GL5. A to jsou:
Castrol SAF-XO 75W90
nebo
Castrol SAF-X 75W140
nebo
Shell Spirax ASX 75W90
a jakej je rozdil mezi SAF-X0, SAF-X a SAF-XJ, myslim obecne, nektrery je 75W90 a mnektery 75W140, alemyslim z hlediska naseho pouziti v prevodovce a kardanu?
mam totiz SAF-XJ 75W140 a co jsem se tak dozvedel z ruznych zdroju, tak je take vhodny.
A rozdil mezi Act Evo 4T 20W50 a Act evo GP 4T 20W50? tak yasi oboje k pouziti ne?
Act Evo 4T 20W50 je olej jen do motoru a GP 4T 20W50 je i pro spojku a převodovku!! Opravte mě pokud se pletu
Třeba TADY píšou, že je i pro převodovku a spojku.
Alda napsal:
Diky za reakce.
Jeste abych se zorientoval v prispevku Tondy..
Jestli to spravne chapu, tak do prevodovky i kardanu jde stejny olej s tim, ze musi byt plne synteticky a musi splnovat specifikace API GL5. A to jsou:
Castrol SAF-XO 75W90
nebo
Castrol SAF-X 75W140
nebo
Shell Spirax ASX 75W90
a jakej je rozdil mezi SAF-X0, SAF-X a SAF-XJ, myslim obecne, nektrery je 75W90 a mnektery 75W140, alemyslim z hlediska naseho pouziti v prevodovce a kardanu?
mam totiz SAF-XJ 75W140 a co jsem se tak dozvedel z ruznych zdroju, tak je take vhodny.
A rozdil mezi Act Evo 4T 20W50 a Act evo GP 4T 20W50? tak yasi oboje k pouziti ne?
Act Evo 4T 20W50 je olej jen do motoru a GP 4T 20W50 je i pro spojku a převodovku!! Opravte mě pokud se pletu
Třeba TADY píšou, že je i pro převodovku a spojku.
takze do motoru ok.
Jasně že do motoru ok lejou ho tam i v INVELTU Je to to právé pro naše moturky!!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Co nevidět mě čeká servis v 20 tisících, to abych si do inveltu připravil hroudu zlata
pozor.. to jsou ceny Bychla(!!)
a co jsem tak zaslechl, tak v porovnani s BMW Regensburg dost mozna podstatne vyssi...
..... no o moc ne, ted mam stat v regensburgu u pia motors advika na 40 000 a bez oleju, ty delam sam, cena 430 ecek. ale zato naprosta jistota ze bude krava profesionalne nastavena.
Vjetrnik napsal:
to Mira: a co všechno dělají? Ve 40tis. mě v Pia dělali i rozvody
brzdy, abs a brzdovou kapalinu, ventily, svicky, nahon alternatoru ( remen.)nastaveni karburatoru,synchronizaci a diagnostiku. celkovej check motorky je samozrejmosti, jako i projeti a kontrola na tzv. ucho. ucet dopredu a presne rozepsano za co jak. meni mi i pravej grif, netopil. celkem cena i s vymenou toho topeni 539,35 ecek.a jak rikam, profici co vi co delaj, coz jsem o ceskejch servisech moc neslysel, i kdyz je spoustu vybornejch mechaniku.
Je to spis o tom jaky tam mas pneu...vetsinou 2-2,5
Mimochodem neni to na pneu z boku napsany? Jinak podle typu pneu si to urcite najdes
Upravil xavier dne 16.06.2011 13:39
Aktualne 1250 GSA HP
massiku dekuju, to je presne ono co jsem potreboval!
xavier - to co je vetsinou, nebo obvykle, to nemusi byt a casto ani taky neni spravne ;-) Napis na boku gumy je maximalni pripustny tlak v pneu, ne doporuceny vyrobcem moto.
Je to vše? V bmw říkali že i výměna brzdovky a oleje v kardanu??? A olej jsem měl od začátku 20 W 40. Tak nevím...
Jenže ty máš už novej motor DOHC a tam se to dělá jinak. Tobě budou měnit jen olej v motoru a mozná kardan a převodovku.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Je tady někdo s 2010 kdo už byl při 10 tkm? Rád bych byl trochu v obraze. Jak je to s tím olejem? Mám od začátku ten 20W 40, ale dost mi to žere, za 9000 km jsem dolíval skoro 2 l.
mam advika 2010 olej 10w-40 najeto 27tisic km,koupil jsem to v 17tis a nez jsem delal servis ve 20tis tak jsem dolil cca 0,5litru ted od 20tis do 27tis cca 1,5litru.Je to moje prvni bmw,poprve kdyz jsem dolival pul litru tak jsem byl jeste v klidu pak ale dalsi a dalsi tak jsem zacal zmatene litat po baraku ze je celej motor v pr...a ze je to katastrofa..... pak me ale vsichni kolem rekli ze je to "normalni" tak to beru jako normalni jezdim a dolivam