Ma tam zustat,strikni tam trochu wd40 a gumovym kladivkem vyklepni spodni oko tlumice z kyvky.nez tam budes davat tlumic zpet,tak tu rolnu vyklepni zevnitr-ven tak o 0,5-1mm-tlumic tam pujde lip a sroub rolnu dotahne zpet na misto.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
Tu rolnu jsem nevěděl jestli vede i přes oko tlumiče proto že tlumič pořádně držel za spodní oko i bez šroubů ale diky za rady už je venku.
No jo ale co dál. Kam to poslat. Na začátku jsem to viděl na Procházku ale po té debatě ???
honzazlin přiložený následující obrázek:
honzazlin napsal:
Tu rolnu jsem nevěděl jestli vede i přes oko tlumiče proto že tlumič pořádně držel za spodní oko i bez šroubů ale diky za rady už je venku.
No jo ale co dál. Kam to poslat. Na začátku jsem to viděl na Procházku ale po té debatě ???
tak zkus toho Faltuse máš to kousek a hlavně je to odborník.
Moc často sem nechodím, nemám na to čas, ale po přečtení některých řádků jsem se rozhodl reagovat. Předem děkuji všem, za chválu na nás, jsem rád a přeji mnoho zážitků na cestách. Mira 1150, Mirku, nevím kdy jsme ti tlumiče dělali, ale měli jsme asi jeden nebo dva případy za dobu co děláme gs, že se matka trhla (nepamatuji se, ale je to určitě už přes několik let, co se tak stalo). Asi víš, že když se zastavíš v značkovém s. s BMW, tak ti řeknou, že se tlumiče neopravují a kupte si rovnou nové. Takže to, že to někdo dokáže opravit za minimální cenu si myslím, že je dobrá zpráva. Určitě jsme ti neřekli , že si za to může sám,jen to, že některé motorky nejsou stavěné na terén, což nechoď za námi, ale za výrobcem, protože to tak prostě je (pravdou je, že když někdy vidíme, jak se někdo o motorku stará, tak se člověk diví, že ještě funguje, to nemyslím teď na tebe, protože si tě nepamatuji). Za více jak 40 let práce na pérováních všeho druhu víme, co který tlumič vydrží a co ne. Bohužel platí, že čím novější motorka, tím je hůř řešená, což se projevuje i u ESA podvozku, kdy ty tlumiče prostě nevydrží tolik, co starší GS, ale co si budeme povídat, to není jen v motokrách. Tvá slova, že u toho jsme nemohli přemýšlet mě také dostala, protože když jsi tak chytrý, takt ti jistě dojde, že větší matka tam díky pružině být nemůže a nevejde se tam, ale co ti budu vykládat, ty víš přece všechno. Být tedy tebou, tak vážím slova, než začnu pomlouvat!!!. Stát se může vše, jsme jen lidé a pokud někdo přijde, že se mu něco stalo na námi opravené věci, tak nemám problém se na to podívat a pokud je chyba na naší straně, tak to vzít zpět, přijde mi to jako férovější nežli za zády tady rozebírat , že někdo u práce nemyslí (tolik věcí se nám zase nevrací při množství opravených tlumičů a kolikrát vychytávek, které tu musíme řešit a vyřešit). Ani já na naší FCB stránce neuvádím opravce u vkládaných fotek, od kterých se k nám někdy dostanou tlumiče a jsou totálně zmršené, stržené závity, neodgrotovano, starý olej, bodnout závit autogenem, silikon místo těsnění atd. Mnoho těch opravců je psáno i tady na stránkách, ale pomlouvat my prostě nechceme a je na každém, jak se rozhodne. Plno lidí řeší, zda kupovat jiné tlumiče, mohu jen říci, že i originál bmw tlumiče se dají upravit na váhu, ale je třeba říci přesně, co s tlumičem člověk chce, pak se na něm dá pracovat a nemusí se kupovat drahé tlumiče, ale zase je to na vaší volbě. Přeji všem mnoho šťastně najetých km a ať se z každé cesty vrátíte v pořádku, Procházka
Upravil martin83 dne 06.03.2015 21:10
Dobrý den, na stránkách www.prochymoto.cz naleznete veškeré kontakty, tak pokud budete něco potřebovat ohledně pérování, tak písněte prosím mail a nebo si zavolejme, z naší strany je to hlavně v sezóně pružnější. Ať tady nemusíte čekat na odpověď. Díky a ať to jezdí :-)
honzazlin napsal:
Tak jsem se dnes taky bohužel dočkal - venku krásně - vytáhnu mazlika že to letos konečně projedem nastartuji vyzkouším všechny el. sračičky i ESA - masina divně poskakuje nahoru dolu no a já mrknu dolu a na dlažbě pod zadním tlumičem louže oleje (v garáži ani kapka) - 1200 GSA DOHC pouhých 15000km - dá se na tom zatím jezdit ? kde mi udělaj repas (Olomouc) nebo i nový kus a za kolik ? Díky za rady
Ahoj, já teď nechával tlumiče na repas na gsa u http://www.faltus... Faltus je ze Štěpánova kousíček od Olomouce, takže sem to vez osobně. Předtím mě to jednou dělal na jiné moto Procházka ale nějak moc to bylo pak tvrdý a na gs mě to dělal Beran a zadek taky trošku haproval tak sem to zkusil u Faltuse.
To je jasné, že po udělání motorka je tvrdá, protože když se delší dobu jezdí na tlumiči, co má starý olej, či tam olej není a následně se to udělá, tak to funguje jinak, prostě tak jak má. Pokud se ti to tedy zdálo tvrdé, tak není problém to změkčit. Ale po opravě to funguje tak, jak to fungovalo předtím, pokud neděláme úpravu, tak s nastavením nehýbeme!!!
Dobrý den, na stránkách www.prochymoto.cz naleznete veškeré kontakty, tak pokud budete něco potřebovat ohledně pérování, tak písněte prosím mail a nebo si zavolejme, z naší strany je to hlavně v sezóně pružnější. Ať tady nemusíte čekat na odpověď. Díky a ať to jezdí :-)
honzazlin napsal:
Tak jsem se dnes taky bohužel dočkal - venku krásně - vytáhnu mazlika že to letos konečně projedem nastartuji vyzkouším všechny el. sračičky i ESA - masina divně poskakuje nahoru dolu no a já mrknu dolu a na dlažbě pod zadním tlumičem louže oleje (v garáži ani kapka) - 1200 GSA DOHC pouhých 15000km - dá se na tom zatím jezdit ? kde mi udělaj repas (Olomouc) nebo i nový kus a za kolik ? Díky za rady
Ahoj, já teď nechával tlumiče na repas na gsa u http://www.faltus... Faltus je ze Štěpánova kousíček od Olomouce, takže sem to vez osobně. Předtím mě to jednou dělal na jiné moto Procházka ale nějak moc to bylo pak tvrdý a na gs mě to dělal Beran a zadek taky trošku haproval tak sem to zkusil u Faltuse.
To je jasné, že po udělání motorka je tvrdá, protože když se delší dobu jezdí na tlumiči, co má starý olej, či tam olej není a následně se to udělá, tak to funguje jinak, prostě tak jak má. Pokud se ti to tedy zdálo tvrdé, tak není problém to změkčit. Ale po opravě to funguje tak, jak to fungovalo předtím, pokud neděláme úpravu, tak s nastavením nehýbeme!!!
Ahoj, jsem rád, že jsi sem napsal. Dělala se úprava na mou váhu ale bylo to fakt moc tvrdé. Posílat to k vám na nějaké přestavění by byla v půlce sezóny hloupost.
Teď jsem dával tlumič k tomu Faltusovi a jako celkem rozporuplné dojmy. Na zadním není ventilek a na dotaz proč, mi bylo řečeno, že na to má nějakou novou metodu, kdy tam ten plyn nebo co je tam za sračku, umí dostat i jinak....jak ale neřekl...tajemství. Jsem zvědav, až to nahodím na moto jak se to bude chovat.
Dokáže mi někdo říct, jak tam jde dostat plyn bez toho ventilku?
Upravil LukyGs dne 09.03.2015 20:14
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Zdar ke komu poslat přední tlumič na repasi???
Je to z 1200adv 2012.
Kdo je momentálně dělá u nás asi nejkvalitněji?Cena-výkon.
Jaké máte z tím či oním servisem zkušenost?
Díky.
Ahoj! Jak jsem si naivně myslel, že mne to nepotká, tak v 66.000 (GSA/08-ESA) na zadním tlumiči olej, přední přestal "žehlit" už před nějakou dobou... Letní výlet přede mnou... Vše jsem si tady pročetl a protože mám firmu PRocházka nejblíž, ozval jsem se jim. SUPER přístup, i přes letní provoz mne s pochopením "vzali", za týden a něco bylo hotovo. Jednal jsem s oběma pány (otec a syn)- příjemné popovídání, ochotně vysvětlili, co jsem potřeboval vědět... Dnes mám zase motorku, co se přes díry přenáší, aniž bych měl zničená záda nebo vyražené zuby- a za to DÍKY!
Více jsem se rozepsal, ale protože se trochu spokojeností zákazníků živím, vím, že tohle není všude samozřejmé. Je hned znát, že někdo práci rozumí a dělá ji rád. Tak píšu taky proto, že jsem v tomhle vláknu zaznamenal nějaké pochybnosti- za sebe jen DOPORUČUJI!!